Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er bij de Dakar eigenlijk ook zoiets als een Koninginnerit zoals je in de Tour ook hebt? De meest heldhaftige etappe om te winnen en zo?
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat stage 12, toen ging Gordon helemaal uit zijn dakSchreeuwde nog ''Minis are for girls'' vanwege het protest tegen zijn auto.
Ik wil ook een Miniquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
Ja. Wel kansloos jammer van al die piepjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft hij nog gelijk ook natuurlijk
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil ook een Minimaar dan wel zo'n leuke oude
Nee, maar dat zijn ook geen Mini's meer, die dingen zijn groter dat mijn Golf II was!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo'n oude is schattig. Die nieuwe hebben niets, zelfs niet als ze helemaal uitgebouwd zijn
Mooie fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Henk, had jij je regenpak nou meegenomen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |