SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vage shitquote:
Zal wel aan het weer liggen ofzo
Jaquote:
Voor de zomer wil ik het
quote:Hoe was je skivakantie
![]()
![]()
Je aller aller aller aller eerstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij![]()
![]()
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1xquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij![]()
![]()
Jij bent toch al mooi!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vage shit
Zal wel aan het weer liggen ofzo
[..]
Ja
Voor de zomer wil ik het
[..]Hoe was je skivakantie
![]()
Mijn skivakantie was tof!
Erg gezellig, mooi weer en de laatste dag een mooi nieuw dik pak sneeuw![]()
![]()
ik herinner me de mijne niet eens, ik denk dat het een uit de [Singles]-reeks was.. Te lui om terug te kijken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
mannen kunnen niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1x
Ja, echt waarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je aller aller aller aller eerste
Ben ook gewoon kei goed met computersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1x![]()
![]()
Ik heb ook geen idee. Zal vast van Tukkers op Fok zijn geweest.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ssssstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers![]()
![]()
@Vinniie, die whisky zou me een worst wezen, wordt je lekker rustig van.
nee, dat is een klootzakquote:
Ik ben niet tevredenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij bent toch al mooi!![]()
Mijn skivakantie was tof!
Erg gezellig, mooi weer en de laatste dag een mooi nieuw dik pak sneeuw
Sneeuw![]()
En nog veel Apres ski gedaan
Dat lijkt mij het leukste van een skivakantie
Hoewel... lijkt me ook wel leuk om van een heuvel af te sleeen![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@Vinniie, die whisky zou me een worst wezen, wordt je lekker rustig van..
![]()
Welkom bij de club. Ben ik niet meer het groentjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers![]()
![]()
als je maar genoeg drinkt.quote:
Bizarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers
Ik had het ook wel verwacht in die 'andere' reeks![]()
![]()
echt, niet eens aanwezig vannacht en toch me mn nachtrust ontnemen. Klootzak.quote:
jammer wel,..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben verstandig en houd op een gegeven moment op.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet dan niet foto's te posten.![]()
![]()
Da's niet lief nee. Maar wie is er nu lief voor jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt, niet eens aanwezig vannacht en toch me mn nachtrust ontnemen. Klootzak.![]()
zwangerschapstest was best lief voor mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's niet lief nee. Maar wie is er nu lief voor jou?
Snowboarden, dat is natuurlijk het leukste van de hele vakantie!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden
Sneeuw![]()
En nog veel Apres ski gedaan
Dat lijkt mij het leukste van een skivakantie
Hoewel... lijkt me ook wel leuk om van een heuvel af te sleeen![]()
En ook nog wel een beetje apres ski gedaan ja, leuke tent wel onderaan de piste in het plaatsje waar we verbleven. Vooral eerste helft van de week![]()
![]()
Da's wel pas tegen de tijd dat ik voel dat ik niet meer alcohol moet drinken, dus dan ben ik al aardig dronkenquote:.
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zwangerschapstest was best lief voor mij. Blijft wel vreemd
.
![]()
en dan val je in slaap. Rust dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel pas tegen de tijd dat ik voel dat ik niet meer alcohol moet drinken, dus dan ben ik al aardig dronken.
Ik denk dat ik mijn benen breekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Snowboarden, dat is natuurlijk het leukste van de hele vakantie!![]()
En ook nog wel een beetje apres ski gedaan ja, leuke tent wel onderaan de piste in het plaatsje waar we verbleven. Vooral eerste helft van de week
Of door mijn knie heen ga
Maar op zich zou ik het wel een keer willen proberen![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan val je in slaap. Rust dus.![]()
Hossel je vaderquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bizar
Ik had het ook wel verwacht in die 'andere' reeks
Het was een bijzondere eerste ervaring![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.
Het was een bijzondere eerste ervaring
Ik haat Lapo... dus ik post meestal niet, als ik zie dat er nog 10 posts over zijn![]()
![]()
Beter dan je ontmaagding?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.
Het was een bijzondere eerste ervaringEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*tikt peuk weg*
Nogmaals. Puppies horen niet te roken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ja, eens.. Maar dokter gebeld, gewoon donderdag de pil weer slikken en als ik volgende maand niet lek ben, dan moet ik me zorgen maken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Blijft wel vreemd
.
![]()
Dus ik ga dit een maand aanhoren van H.
Vannacht belde ie op, of ik al wist hoe ik het aan mn ouders ging vertellen en of ik al een naam had verzonnen, en dat als het een jongetje was ik niks te zeggen had over de naam, want dan werd het ook H.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Het was een bijzondere eerste ervaring![]()
Twee keer in paniek geraakt. Derde keer ging ik er vol voor![]()
![]()
En die wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat had ik ook![]()
Twee keer in paniek geraakt. Derde keer ging ik er vol voor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wat een kutkind. Voed dat jong eens op joh..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrugquote:![]()
![]()
Ik doe kaas?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!![]()
![]()
Dat is niet aan mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat een kutkind. Voed dat jong eens op joh..
[b]AirwiN schreef [/b]
met een hoofdletter Kquote:
Dat is wel een klote streekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, eens.. Maar dokter gebeld, gewoon donderdag de pil weer slikken en als ik volgende maand niet lek ben, dan moet ik me zorgen maken..![]()
Dus ik ga dit een maand aanhoren van H.
Vannacht belde ie op, of ik al wist hoe ik het aan mn ouders ging vertellen en of ik al een naam had verzonnen, en dat als het een jongetje was ik niks te zeggen had over de naam, want dan werd het ook H.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrug![]()
![]()
![]()
En je buurjongen heeft geen tijd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrug14 SHADES OF GREY
jij neukt hemquote:![]()
Ik heb H. al zover dat ie zondag mn vuilniszak buiten had gezet.
Groene kaasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor jou
Maar waarom doen alleen mannen dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vin is al boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij neukt hem![]()
Ik heb H. al zover dat ie zondag mn vuilniszak buiten had gezet.![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik zelfsquote:
14 SHADES OF GREY
Mam heeft niks met die buurjongen dus... beetje vreemd danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je buurjongen heeft geen tijd?![]()
![]()
ja, zo heeft ie wel 3x gebeld met allerlei van dat soort opmerkingen. Hij wist nmlk dat ik vanmorgen een test zou doen en dat ik dus al dikke stress had..quote:
Wat is vreemder met jouw vriend of de buurjongen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mam heeft niks met die buurjongen dus... beetje vreemd dan14 SHADES OF GREY
Nederlands product.quote:
Echt de hebberigheid van Nederlanders, geweldig om te zien.
Dus iemand heeft zo'n NS dagkaart over, die is nog 5 dagen geldig en kost normaliter 17 euro.
Ik quote de letterlijke tekst "maar omdat ik hem niet gebruik maar 15 euro!"
Wow wat een megakorting.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
De buurjongen. Mijn vriend ziet ze namelijk iedere dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is vreemder met jouw vriend of de buurjongen?![]()
Lief ben ik hèquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is al boodschappen gaan doen![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog.
Ik nietquote:Je hebt gelijk, hij is een klootzakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zo heeft ie wel 3x gebeld met allerlei van dat soort opmerkingen. Hij wist nmlk dat ik vanmorgen een test zou doen en dat ik dus al dikke stress had..![]()
![]()
Wutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vereerd.
Maar waarom doen alleen mannen dan?Zeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
![]()
Die zag ik ook ergensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef heloef het volgende:
Echt de hebberigheid van Nederlanders, geweldig om te zien.
Dus iemand heeft zo'n NS dagkaart over, die is nog 5 dagen geldig en kost normaliter 17 euro.
Ik quote de letterlijke tekst "maar omdat ik hem niet gebruik maar 15 euro!"
Wow wat een megakorting.![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De buurjongen. Mijn vriend ziet ze namelijk iedere dag.
14 SHADES OF GREY
H. ook. Ik moest hem een lijstje geven met wat ik n mn wraps deed. Dan kon ik bij hem eten..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is al boodschappen gaan doen![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog
Kwam daar na mn werk, werd ik door zn dochtertje de keuken ingeduwd om te koken. Want dat moest ik doen, want papa had de boodschappen gedaan.
Eigenlijk wel ja..quote:
Wilde net al zeggen: 'doe het wel veilig he'![]()
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevat![]()
![]()
Nee hoor, ik ben ook nog maagdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
WutZeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdGelukkig, ben ik niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
WutZeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdHAHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is een klootzak
Pas maar op straks krijg je een reactie die je liever niet wilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevat
14 SHADES OF GREY
Mijn zoon staat hier doodleuk te vertellen dat afwassen vrouwenwerk isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. ook. Ik moest hem een lijstje geven met wat ik n mn wraps deed. Dan kon ik bij hem eten..
Kwam daar na mn werk, werd ik door zn dochtertje de keuken ingeduwd om te koken. Want dat moest ik doen, want papa had de boodschappen gedaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevatIk dacht "quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.Dude... "
![]()
Forever maagdquote:Hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voor mij.
[..]
HAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.quote:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdHihi ik ben ramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
ik zou er een dochter van maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon staat hier doodleuk te vertellen dat afwassen vrouwenwerk is
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.![]()
![]()
Daarom..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je een reactie die je liever niet wil![]()
![]()
jawelquote:
Dan wordt het tijd dat je onder je steen vandaan komtquote:
14 SHADES OF GREY
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het kaas verhaal niet![]()
Ben ik de enige?.
![]()
Kaas zorgt daar soms voor..quote:
zelfs tijn weet het..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je onder je steen vandaan komt
En huppel heeft net als Tante M. altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom hou ik mijn MI ook maar voor mijzelfquote:
14 SHADES OF GREY
Je zal maar bij de McDonalds komen met die gozer.quote:
"Jouw broodje en milkshake waren duurder dan mijn broodje en water dus ik krijg nog 1,20 van je terug"
Ik zie het al voor me.C'est la vie
Het kwartje valtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik weet het alWat was je punt ook alweer?
14 SHADES OF GREY
tenzij Tante M. een andere mening heeft. Dan heeft Tante M. dus gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En huppel heeft net als Tante M. altijd gelijk
Gezelligquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom bij je wonen onder je steen, goed?.
Het werd me net ingefluisterdquote:.
Hehe, ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar bij de McDonalds komen met die gozer.
"Jouw broodje en milkshake waren duurder dan mijn broodje en water dus ik krijg nog 1,20 van je terug"
Ik zie het al voor me.![]()
![]()
![]()
ze heeft je geappt he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik weet het alWat was je punt ook alweer?
okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik je wel willen ontmaagden hoor.hihi
Ik ben suf en moe.... kwartje valt hier nietquote:
Ik ga onder Vin zijn steen slapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hou ik mijn MI ook maar voor mijzelf![]()
![]()
gebeld, je zit bij haar, dm, whateverquote:
Gelukkig zijn we het over het algemeen wel met elkaar eens, vooral als het om martelen gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij Tante M. een andere mening heeft. Dan heeft Tante M. dus gewoon gelijk.![]()
Even iets anders. Is Kip echt geen kleine terrorist? Ik word gek van Jules!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaas grapje is inside joke?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okhihi
[..]
Ik ben suf en moe.... kwartje valt hier niet
Ik ga onder Vin zijn steen slapen![]()
DM.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gebeld, je zit bij haar, dm, whatever
Maar wat was je punt nou?![]()
Suf en moe, kaas op?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okhihi
[..]
Ik ben suf en moe.... kwartje valt hier niet
Ik ga onder Vin zijn steen slapen14 SHADES OF GREY
Ik moest wel!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gebeld, je zit bij haar, dm, whatever
Geen zin om de hele donderdagavond een zielige pup op de bank te hebben omdat ie ALWEER iets niet weet
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn van die mensen he...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar bij de McDonalds komen met die gozer.
Ik zie het al voor me.
Als je samen zo'n bittergarnituur ofzo bestelt, dan heb je er altijd een bij die voor 3 eet.
Kip probeert me te vermoorden. Ik struikel elke dag wel een paar keer bijna over haar omat ze ineens voor mn voeten schiet. Maar ik vermoed dat H. dat haar geleerd heeft, die twee zijn de beste vrienden.. Ze wil zelfs seks met hem, want elke keer als we mijn bank bevuilen, probeert ze er tussen te komen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het over het algemeen wel met elkaar eens, vooral als het om martelen gaat![]()
Even iets anders. Is Kip echt geen kleine terrorist? Ik word gek van Jules!
Als je ooit met GvsE en El_mata in 1 topic hebt gezeten dan weet je toch wel dat kaas gewoon wiet is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
awwwwwwwwwwwww wat schattigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest wel!!
Geen zin om de hele donderdagavond een zielige pup op de bank te hebben omdat ie ALWEER iets niet weet![]()
![]()
Heb ik, niet tegelijk, dus nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je ooit met GvsE en El_mata in 1 topic hebt gezeten dan weet je toch wel dat kaas gewoon wiet is?![]()
gewoon slaan. Dan heeft ie een reden om zielig te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest wel!!
Geen zin om de hele donderdagavond een zielige pup op de bank te hebben omdat ie ALWEER iets niet weet
Jules ging gisteren pup aanvallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip probeert me te vermoorden. Ik struikel elke dag wel een paar keer bijna over haar omat ze ineens voor mn voeten schiet. Maar ik vermoed dat H. dat haar geleerd heeft, die twee zijn de beste vrienden.. Ze wil zelfs seks met hem, want elke keer als we mijn bank bevuilen, probeert ze er tussen te komen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Max ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules ging gisteren pup aanvallen![]()
Kloon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je ooit met GvsE en El_mata in 1 topic hebt gezeten dan weet je toch wel dat kaas gewoon wiet is?ik mis hem..
Nee, dat is domper op een meetquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon slaan. Dan heeft ie een reden om zielig te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar is ie?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja, ik wilde dat Kip aan mijn kant stondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules ging gisteren pup aanvallen
Ik baal dat ik niet kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is domper op een meet
[..]
Mijn bedrijfsleidster had vandaag ook vrijgenomen ivm weer
Dus ik vind dat ik het vrijdag ook gewoon kan doen toch![]()
![]()
Mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn van die mensen he...
Als je samen zo'n bittergarnituur ofzo bestelt, dan heb je er altijd een bij die voor 3 eet.
C'est la vie
Geen warming up?quote:14 SHADES OF GREY
of Colombia of Cuba op het moment.. Ik kan het ook niet meer volgenquote:
Maar ik ga laptopje uitzetten...
Vertrek eerst richting wc....
En dan duik ik me bed in met mijn iPhone
Tot straks![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal dat ik niet kan
Mijn bedrijfsleidster had vandaag ook vrijgenomen ivm weer
Dus ik vind dat ik het vrijdag ook gewoon kan doen toch![]()
Het was we terecht aanvallen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik wilde dat Kip aan mijn kant stond
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
[..]
Het was we terecht aanvallen hoor![]()
![]()
Tot laterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Tot straks
14 SHADES OF GREY
Doegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Tot straks![]()
![]()
![]()
Gooi je gewicht in de strijd om het topic af te remmenquote:14 SHADES OF GREY
tuurlijk.. Heb je je bril nog niet in pup's aanwezigheid opgehad?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
[..]
Het was we terecht aanvallen hoorSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ik zat eerder te denken aan Tyson Gayquote:
C'est la vie
Ik ben geen walvis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gooi je gewicht in de strijd om het topic af te remmen![]()
Net of ie nu zoveel weegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gooi je gewicht in de strijd om het topic af te remmen![]()
![]()
*kuch*quote:
Wie hij of dit topic?quote:14 SHADES OF GREY
Of zoeen die bij uitgaan geen rondje haalt, maar alleen voor zichzelf een glaasje cola haalt.quote:
Toen ik in Zevenaar woonde ging ik altijd met een vriendin naar de kroeg, wij hadden gewoon 1 rekening. Standaard en die deelden we netjes door 2 ongeacht wie er meer of duurder had gedronken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn van die mensen he...
Zaten we een keer op het terras met nog een meid erbij en die ging precies narekenen wat zij had gedronken en wat iedereen dus moest betalen.
Dat vond ik zo'n nare ervaring, vanaf dat moment als we met zn 3-en weg gingen lieten we alles op 2 rekeningen zetten. 1 voor ons en 1 voor haar.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ook zo vervelend, of je moet allemaal je eigen zooi betalen dan kan het.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of zoeen die bij uitgaan geen rondje haalt, maar alleen voor zichzelf een glaasje cola haalt.C'est la vie
maar wel met de rest meezuipt.. Ja, zo'n maat had ik ook..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of zoeen die bij uitgaan geen rondje haalt, maar alleen voor zichzelf een glaasje cola haalt.
Jawel, hoezo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk.. Heb je je bril nog niet in pup's aanwezigheid opgehad?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want 100 meter loper + achternaam = slecht garpjequote:C'est la vie
want die houd het niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee vergeet het maar, kast, er niet op.
dan moet je je glazen misschien eens poetsen.quote:
Daarom ga ik ook met de stroom meequote:14 SHADES OF GREY
Daar heb ik zo'n hekel aan hè!? Ik krijg die glazen nooit goed schoonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je je glazen misschien eens poetsen.![]()
![]()
Ik denk eerder dat hij dat eens moet doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je je glazen misschien eens poetsen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Paar dagen, meestalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
DamnHoe lang duurt een buikgriep?
14 SHADES OF GREY
Jawel, fijn strelen enzo. Kusjes geven.quote:Sommige mensen kunnen zo anaal zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik in Zevenaar woonde ging ik altijd met een vriendin naar de kroeg, wij hadden gewoon 1 rekening. Standaard en die deelden we netjes door 2 ongeacht wie er meer of duurder had gedronken.
Zaten we een keer op het terras met nog een meid erbij en die ging precies narekenen wat zij had gedronken en wat iedereen dus moest betalen.
Dat vond ik zo'n nare ervaring, vanaf dat moment als we met zn 3-en weg gingen lieten we alles op 2 rekeningen zetten. 1 voor ons en 1 voor haar.Voor vrienden maakt het toch niet zoveel uit dat je een keer een paar euro meer kwijt bent?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ook zo vervelend, of je moet allemaal je eigen zooi betalen dan kan het.
De ene keer betaal jij een tientje meer, volgende week betaal ik een tientje meer. Boeien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè!? Ik krijg die glazen nooit goed schoonquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij dat eens moet doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Want 100 meter loper + achternaam = slecht garpje
3-5 dagenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
DamnHoe lang duurt een buikgriep?
![]()
Toch wel langer dan 5 seconden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, fijn strelen enzo. Kusjes geven.14 SHADES OF GREY
Ik heb in de thuiszorg gewerkt en op woensdag kwam ik altijd bij zo'n lief bejaard stel. Zodra ik binnen kwam pakte die vrouw mn bril van mn neus en werd mn hele bril even afgewassen. Zo handig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè!? Ik krijg die glazen nooit goed schoon
[b]AirwiN schreef [/b]
verschrikkelijk ja.. Kijk. Als ik wat ga drinken en ik heb maar een paar euro, geef ik dat van te voren aan en regel ik de rekening de volgende keer wel.. Maar dat trieste gedoe zie je nooit als ze zelf het meeste verbruikt hebben..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik in Zevenaar woonde ging ik altijd met een vriendin naar de kroeg, wij hadden gewoon 1 rekening. Standaard en die deelden we netjes door 2 ongeacht wie er meer of duurder had gedronken.
Dat vond ik zo'n nare ervaring, vanaf dat moment als we met zn 3-en weg gingen lieten we alles op 2 rekeningen zetten. 1 voor ons en 1 voor haar.
Hahaha, da's wel handig jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in de thuiszorg gewerkt en op woensdag kwam ik altijd bij zo'n lief bejaard stel. Zodra ik binnen kwam pakte die vrouw mn bril van mn neus en werd mn hele bril even afgewassen. Zo handig!![]()
![]()
Juist!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja.. Kijk. Als ik wat ga drinken en ik heb maar een paar euro, geef ik dat van te voren aan en regel ik de rekening de volgende keer wel.. Maar dat trieste gedoe zie je nooit als ze zelf het meeste verbruikt hebben..
Of ik geef eerlijk aan dat ik sloeber ben of die hele rekening boeit me weinig.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat gaat met plusjes en minnetjes idioot.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wie liep hier het risico op extra gewicht bij een verkeerd kleurtje bij de zwangerschapstest?![]()
En dan hebik tenminste een reden voor die extra kilootjes
Nee dat maakt ook niet uit, maar sommigen halen liever gewoon alles zelf. Dat werkt ook prima.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vrienden maakt het toch niet zoveel uit dat je een keer een paar euro meer kwijt bent?
De ene keer betaal jij een tientje meer, volgende week betaal ik een tientje meer. Boeien.C'est la vie
ligt eraan hoe groot de groep isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of zoeen die bij uitgaan geen rondje haalt, maar alleen voor zichzelf een glaasje cola haalt.
Of potje maken of ieder voor zich
Als je een groep van 20 man hebt, dan heb je 20 rondjesBeetje veel denk ik....
![]()
Sneeuw ja. Verdomme, vandaag niet leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sneeuw
Ben met het leukste bezig op dit moment
Ohja, kijken of ik zo eventjes kan luisteren![]()
![]()
Voor C_A? Zeker wel. Zeker een half uur voor haar buikje alleen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Schiet eens opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sneeuw ja. Verdomme, vandaag niet leuk
Ohja, kijken of ik zo eventjes kan luisterenJe bent al 3 kwartier te laat
![]()
![]()
ik deed het altijd onder dat stoomding van het koffiezetapparaat op het werk. Nu heb ik hem ooit eens te schoon gemaakt, want ik kan hem nergens meer vinden..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè!? Ik krijg die glazen nooit goed schoon
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed het altijd onder dat stoomding van het koffiezetapparaat op het werk. Nu heb ik hem ooit eens te schoon gemaakt, want ik kan hem nergens meer vinden..![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al 3 kwartier bezigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sneeuw ja. Verdomme, vandaag niet leuk
Ohja, kijken of ik zo eventjes kan luisteren![]()
![]()
Ja, werkloosquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed het altijd onder dat stoomding van het koffiezetapparaat op het werk. Nu heb ik hem ooit eens te schoon gemaakt, want ik kan hem nergens meer vinden... En stoomding had ik niet op m'n vorige werk.
Hahaha![]()
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor C_A? Zeker wel. Zeker een half uur voor haar buikje alleen.
14 SHADES OF GREY
quote:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schiet eens opJe bent al 3 kwartier te laat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor C_A? Zeker wel. Zeker een half uur voor haar buikje alleen.![]()
![]()
ik ben m al kwijtgeraakt na nog geen 2 maanden.. Dus kan weer 22 maanden wachten voor ik kan zien. Ik denk dat H. er beter uitziet zonder, dus ik ga er geen geld insteken..quote:
Hallo, moest eerst kijken of m'n moeder en vriend niet gingen neukenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schiet eens opJe bent al 3 kwartier te laat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben m al kwijtgeraakt na nog geen 2 maanden.. Dus kan weer 22 maanden wachten voor ik kan zien. Ik denk dat H. er beter uitziet zonder, dus ik ga er geen geld insteken..![]()
Ik heb hem bijna nooit op. Alleen tijdens lange autoritten of als ik merk dat mn ogen moe worden zeg maarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon R49 snoeihard aanzetten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hallo, moest eerst kijken of m'n moeder en vriend niet gingen neuken![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hallo, moest eerst kijken of m'n moeder en vriend niet gingen neuken
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hallo, moest eerst kijken of m'n moeder en vriend niet gingen neuken_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe je goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben m al kwijtgeraakt na nog geen 2 maanden.. Dus kan weer 22 maanden wachten voor ik kan zien. Ik denk dat H. er beter uitziet zonder, dus ik ga er geen geld insteken..
Reminds me, ik moet nieuwe lenzen halen. En een nieuwe bril, eigenlijk.![]()
doe maar niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je goed
Reminds me, ik moet nieuwe lenzen halen. En een nieuwe bril, eigenlijk.
Ik zou mijn vent voor gek verklaren als ie dat geflirt zou toelaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus.. m'n moeder was gewoon zwaar aan het flirten
Mn ma zou ik keihard uitlachen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kans is te groot dat ie zich dan rotschrikt als ie weer keer hier is bedoel je?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nu krijg ik dadelijk ook een massagequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou mijn vent voor gek verklaren als ie dat geflirt zou toelaten.
Mn ma zou ik keihard uitlachen.![]()
![]()
Ik wilde een vraag stellen waarop jij 'JAquote:![]()
' zou antwoorden, dus dat doe ik niet
.
En dat doe ik wel![]()
![]()
zoietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is te groot dat ie zich dan rotschrikt als ie weer keer hier is bedoel je?
welke vraag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde een vraag stellen waarop jij 'JA![]()
' zou antwoorden, dus dat doe ik niet
.
En dat doe ik welSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Zo ik lig
Lekker warm in bed![]()
Met een fleecepyama
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 21:26:07 ]![]()
Er lijken er daar veel meer van te zijn dan ik altijd dacht. Fijn wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mijn buikje is wel gevoelig ja
Kusjes en strelingen op een vrouwenbuik.
daar zou ik heul geen ja op zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Jij wilt dat ik mezelf dood rijd?"![]()
Ik gun het huppel dat iemand zn leutertje in haar steekt.
ja ik hoor het wel vaker hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lijken er daar veel meer van te zijn dan ik altijd dacht. Fijn wel.
Kusjes en strelingen op een vrouwenbuik.
Zeker voor jou fijn.... buikjesman![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar zou ik heul geen ja op zeggen![]()
Ik gun het huppel dat iemand zn leutertje in haar steekt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
-Tje nog wel, geweldig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 21:27:58 ]![]()
hij is vast nog niet volgroeit ofzoiets...quote:
Telefoongesprek met mijn moeder net![]()
Ma: wie is Vincent?
Ik: je zoon, mijn broertje. Je kent hem wel. Leuk joch, grappig ook!
Ma: even serieus, Y. zei dat er ene Vincent bij jou was het hele weekend?!
Ik: oh?
Ma: nou vertel!
Ik: grapje zeker?
Ma: nee, vertel!
Ik: Ik heb het hele weekend in bed gelegen met een gozer van 20.
Ma: nou als je mij niks wil vertellen mag je dat ook wel gewoon zeggen hoor, hoef je niet van die rare grapjes te verzinnen! Doei, fijne avond!![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is vast nog niet volgroeit ofzoiets...![]()
![]()
Waarvoor dankquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is vast nog niet volgroeit ofzoiets...dat hoop ik wel voor hem
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ma: nou als je mij niks wil vertellen mag je dat ook wel gewoon zeggen hoor, hoef je niet van die rare grapjes te verzinnen! Doei, fijne avond!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!! LOL
![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
![]()
![]()
![]()
Hij staat in KPD ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is vast nog niet volgroeit ofzoiets...![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar zo houdt ze die bruidsboeken dus in de kast
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
nice
Mijn ma vroeg wie H. was, ik had me eigen een beetje versproken. Het beste antwoord: het broertje van de onderonderbuuf. Soms is het handig dat ik de sloerie van de flat ben.
geen toegang. Dan word ik jaloers. Die van H. kriebelt alleen.quote:
Nu nog iemand vinden om die fetisj op bot te vieren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik hoor het wel vaker hoor
Zeker voor jou fijn.... buikjesmanIk ben geloof ik de enige die er niet in staat.quote:
Kloptquote:
Houden zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen toegang. Dan word ik jaloers. Die van H. kriebelt alleen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Tss, why?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden om die fetisj op bot te vieren.
genoeg die het fijn vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden om die fetisj op bot te vieren.
[..]
Ik ben geloof ik de enige die er niet in staat.
Ik sta er ook niet in, ga ik ook niet doen ook![]()
![]()
Pap heeft smaakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Goeie muziek op die zender zegt pap![]()
![]()
Hoe groot praten we dan over?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen toegang. Dan word ik jaloers. Die van H. kriebelt alleen.
Dit nummer vind ik dan weer iets minderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Goeie muziek op die zender zegt papMaar de rest
Omdat ik m'n picasa-account heb opgeruimd.quote:![]()
En dan heb je het bij over mijn 'leutertje'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen toegang. Dan word ik jaloers. Die van H. kriebelt alleen.![]()
![]()
Je weet wel dat je het steeds moeilijker voor me maakt om niet de hele tijd aan je te gaan zitten als ik je straks zie he?quote:Boh, zonde.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
genoeg die het fijn vinden
Ik sta er ook niet in, ga ik ook niet doen ook
Vind ik niet ergquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het steeds moeilijker voor me maakt om niet de hele tijd aan je te gaan zitten als ik je straks zie he?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het steeds moeilijker voor me maakt om niet de hele tijd aan je te gaan zitten als ik je straks zie he?
[..]
Boh, zonde.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
genoeg die het fijn vinden
Ik sta er ook niet in, ga ik ook niet doen ook![]()
![]()
Herkenbaar!!quote:
Voor jou wil ik de meet wel eerder laten beginnen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat ik het anders zeggen; bij jou is de kans groter dat je het krijgt.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Voor jou wil ik de meet wel eerder laten beginnen hoor
Dat wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen; bij jou is de kans groter dat je het krijgt.![]()
Denk niet dat ie niet wil als ie me dadelijk heeft gemasseerd![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Maar met buikgriep en ongesteld is dat niet fijn![]()
Gauw beter worden
Die combinatie sowieso nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Maar met buikgriep en ongesteld is dat niet fijn![]()
![]()
voorlopig wel denk ikquote:
Laat hem 'per ongeluk' iets te ver masseren langs je zijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Denk niet dat ie niet wil als ie me dadelijk heeft gemasseerd
meh... sommige gozers geven nooit op... weet niet of ik daar zielsgelukkig van moet worden of dak me bijna gedwongen voel met m te datenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee, dan doe ik Huppel natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
faxie toch?
Ik probeer een beetje bij te blijvenWhat you forget, you are gonna repeat.
ow... Ik moet echt vrij krijgen vrijdagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik Huppel natuurlijk.![]()
![]()
Vrijdag ga ik al vroeg weer wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow... Ik moet echt vrij krijgen vrijdag
Hihi. Ok.quote:
Bereid je dan maar alvast voor op kusjes daar.Ja, dat zou ik best willen zien.quote:
Brrrrrr koud hier in Sneeuw-loos Friesland....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zal vast ook gebeuren uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat hem 'per ongeluk' iets te ver masseren langs je zij![]()
![]()
geen idee, de meetlat heb ik er nooit naast gelegd.. Maar het zijn zijn woorden.. Ik geniet best wel an het kriebelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe groot praten we dan over?
zodat ik donderdag ook kan komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik al vroeg weer weg![]()
![]()
Kom eens hier. Nuquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Ok.
Bereid je dan maar alvast voor op kusjes daar.
Kree?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
meh... sommige gozers geven nooit op... weet niet of ik daar zielsgelukkig van moet worden of dak me bijna gedwongen voel met m te datenAhhh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, de meetlat heb ik er nooit naast gelegd.. Maar het zijn zijn woorden.. Ik geniet best wel an het kriebelen
je hebt me buikje gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Ok.
Bereid je dan maar alvast voor op kusjes daar.
[..]
Ja, dat zou ik best willen zien.Dat is toch genoeg
![]()
![]()
Oh! JA! DOEN!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zodat ik donderdag ook kan komen
En anders kan je toch heus wel eventjes langskomen?
En Vin doet Faxquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dan doe ik Huppel natuurlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
eh.. nee, die heeft t inmiddels wel doorquote:
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Leeft u nog ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, de meetlat heb ik er nooit naast gelegd.. Maar het zijn zijn woorden.. Ik geniet best wel an het kriebelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
sja, over het algemeen hebben kinderen nog geen grote piel nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb je het bij over mijn 'leutertje'
Fax doet Vin.quote:
Ook goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Vin werkt niet echt mee!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, jij?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
GrmblIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: