SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vage shitquote:
Zal wel aan het weer liggen ofzo
Jaquote:
Voor de zomer wil ik het
quote:Hoe was je skivakantie
![]()
![]()
Je aller aller aller aller eerstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij![]()
![]()
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1xquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij![]()
![]()
Jij bent toch al mooi!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vage shit
Zal wel aan het weer liggen ofzo
[..]
Ja
Voor de zomer wil ik het
[..]Hoe was je skivakantie
![]()
Mijn skivakantie was tof!
Erg gezellig, mooi weer en de laatste dag een mooi nieuw dik pak sneeuw![]()
![]()
ik herinner me de mijne niet eens, ik denk dat het een uit de [Singles]-reeks was.. Te lui om terug te kijken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef palawan het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eerste topic aangemaakt op fok volgens mij
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
mannen kunnen niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1x
Ja, echt waarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je aller aller aller aller eerste
Ben ook gewoon kei goed met computersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, mannen kunnen dat gewoon in 1x![]()
![]()
Ik heb ook geen idee. Zal vast van Tukkers op Fok zijn geweest.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ssssstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers![]()
![]()
@Vinniie, die whisky zou me een worst wezen, wordt je lekker rustig van.
nee, dat is een klootzakquote:
Ik ben niet tevredenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij bent toch al mooi!![]()
Mijn skivakantie was tof!
Erg gezellig, mooi weer en de laatste dag een mooi nieuw dik pak sneeuw
Sneeuw![]()
En nog veel Apres ski gedaan
Dat lijkt mij het leukste van een skivakantie
Hoewel... lijkt me ook wel leuk om van een heuvel af te sleeen![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@Vinniie, die whisky zou me een worst wezen, wordt je lekker rustig van..
![]()
Welkom bij de club. Ben ik niet meer het groentjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers![]()
![]()
als je maar genoeg drinkt.quote:
Bizarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, echt waar
[..]
Ben ook gewoon kei goed met computers
Ik had het ook wel verwacht in die 'andere' reeks![]()
![]()
echt, niet eens aanwezig vannacht en toch me mn nachtrust ontnemen. Klootzak.quote:
jammer wel,..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben verstandig en houd op een gegeven moment op.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet dan niet foto's te posten.![]()
![]()
Da's niet lief nee. Maar wie is er nu lief voor jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt, niet eens aanwezig vannacht en toch me mn nachtrust ontnemen. Klootzak.![]()
zwangerschapstest was best lief voor mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's niet lief nee. Maar wie is er nu lief voor jou?
Snowboarden, dat is natuurlijk het leukste van de hele vakantie!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden
Sneeuw![]()
En nog veel Apres ski gedaan
Dat lijkt mij het leukste van een skivakantie
Hoewel... lijkt me ook wel leuk om van een heuvel af te sleeen![]()
En ook nog wel een beetje apres ski gedaan ja, leuke tent wel onderaan de piste in het plaatsje waar we verbleven. Vooral eerste helft van de week![]()
![]()
Da's wel pas tegen de tijd dat ik voel dat ik niet meer alcohol moet drinken, dus dan ben ik al aardig dronkenquote:.
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zwangerschapstest was best lief voor mij. Blijft wel vreemd
.
![]()
en dan val je in slaap. Rust dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel pas tegen de tijd dat ik voel dat ik niet meer alcohol moet drinken, dus dan ben ik al aardig dronken.
Ik denk dat ik mijn benen breekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Snowboarden, dat is natuurlijk het leukste van de hele vakantie!![]()
En ook nog wel een beetje apres ski gedaan ja, leuke tent wel onderaan de piste in het plaatsje waar we verbleven. Vooral eerste helft van de week
Of door mijn knie heen ga
Maar op zich zou ik het wel een keer willen proberen![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan val je in slaap. Rust dus.![]()
Hossel je vaderquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bizar
Ik had het ook wel verwacht in die 'andere' reeks
Het was een bijzondere eerste ervaring![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.
Het was een bijzondere eerste ervaring
Ik haat Lapo... dus ik post meestal niet, als ik zie dat er nog 10 posts over zijn![]()
![]()
Beter dan je ontmaagding?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha tot vandaag wist ik het altijd te vermijden. Maar ik keek nu niet naar de counter.
Het was een bijzondere eerste ervaringEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*tikt peuk weg*
Nogmaals. Puppies horen niet te roken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ja, eens.. Maar dokter gebeld, gewoon donderdag de pil weer slikken en als ik volgende maand niet lek ben, dan moet ik me zorgen maken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Blijft wel vreemd
.
![]()
Dus ik ga dit een maand aanhoren van H.
Vannacht belde ie op, of ik al wist hoe ik het aan mn ouders ging vertellen en of ik al een naam had verzonnen, en dat als het een jongetje was ik niks te zeggen had over de naam, want dan werd het ook H.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Het was een bijzondere eerste ervaring![]()
Twee keer in paniek geraakt. Derde keer ging ik er vol voor![]()
![]()
En die wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat had ik ook![]()
Twee keer in paniek geraakt. Derde keer ging ik er vol voor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wat een kutkind. Voed dat jong eens op joh..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrugquote:![]()
![]()
Ik doe kaas?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pssst, hij doet af en toe ook kaas!!![]()
![]()
Dat is niet aan mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat een kutkind. Voed dat jong eens op joh..
[b]AirwiN schreef [/b]
met een hoofdletter Kquote:
Dat is wel een klote streekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, eens.. Maar dokter gebeld, gewoon donderdag de pil weer slikken en als ik volgende maand niet lek ben, dan moet ik me zorgen maken..![]()
Dus ik ga dit een maand aanhoren van H.
Vannacht belde ie op, of ik al wist hoe ik het aan mn ouders ging vertellen en of ik al een naam had verzonnen, en dat als het een jongetje was ik niks te zeggen had over de naam, want dan werd het ook H.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrug![]()
![]()
![]()
En je buurjongen heeft geen tijd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit ze de hele tijd zo leuk tegen hem te praten en nu moet ze een massage, want ze heeft last van haar nek/schouder/bovenrug14 SHADES OF GREY
jij neukt hemquote:![]()
Ik heb H. al zover dat ie zondag mn vuilniszak buiten had gezet.
Groene kaasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik bewaar mijn maagdelijkheid voor jou
Maar waarom doen alleen mannen dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vin is al boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij neukt hem![]()
Ik heb H. al zover dat ie zondag mn vuilniszak buiten had gezet.![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik zelfsquote:
14 SHADES OF GREY
Mam heeft niks met die buurjongen dus... beetje vreemd danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je buurjongen heeft geen tijd?![]()
![]()
ja, zo heeft ie wel 3x gebeld met allerlei van dat soort opmerkingen. Hij wist nmlk dat ik vanmorgen een test zou doen en dat ik dus al dikke stress had..quote:
Wat is vreemder met jouw vriend of de buurjongen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mam heeft niks met die buurjongen dus... beetje vreemd dan14 SHADES OF GREY
Nederlands product.quote:
Echt de hebberigheid van Nederlanders, geweldig om te zien.
Dus iemand heeft zo'n NS dagkaart over, die is nog 5 dagen geldig en kost normaliter 17 euro.
Ik quote de letterlijke tekst "maar omdat ik hem niet gebruik maar 15 euro!"
Wow wat een megakorting.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
De buurjongen. Mijn vriend ziet ze namelijk iedere dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is vreemder met jouw vriend of de buurjongen?![]()
Lief ben ik hèquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is al boodschappen gaan doen![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog.
Ik nietquote:Je hebt gelijk, hij is een klootzakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zo heeft ie wel 3x gebeld met allerlei van dat soort opmerkingen. Hij wist nmlk dat ik vanmorgen een test zou doen en dat ik dus al dikke stress had..![]()
![]()
Wutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vereerd.
Maar waarom doen alleen mannen dan?Zeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
![]()
Die zag ik ook ergensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef heloef het volgende:
Echt de hebberigheid van Nederlanders, geweldig om te zien.
Dus iemand heeft zo'n NS dagkaart over, die is nog 5 dagen geldig en kost normaliter 17 euro.
Ik quote de letterlijke tekst "maar omdat ik hem niet gebruik maar 15 euro!"
Wow wat een megakorting.![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De buurjongen. Mijn vriend ziet ze namelijk iedere dag.
14 SHADES OF GREY
H. ook. Ik moest hem een lijstje geven met wat ik n mn wraps deed. Dan kon ik bij hem eten..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is al boodschappen gaan doen![]()
Helemaal alleen!
Hij belde vanuit de super en hij appte ook nog
Kwam daar na mn werk, werd ik door zn dochtertje de keuken ingeduwd om te koken. Want dat moest ik doen, want papa had de boodschappen gedaan.
Eigenlijk wel ja..quote:
Wilde net al zeggen: 'doe het wel veilig he'![]()
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevat![]()
![]()
Nee hoor, ik ben ook nog maagdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
WutZeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdGelukkig, ben ik niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef palawan het volgende:
[..]
WutZeg je nu dat alleen mannen hun maagdelijkheid bewaren?
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdHAHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is een klootzak
Pas maar op straks krijg je een reactie die je liever niet wilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevat
14 SHADES OF GREY
Mijn zoon staat hier doodleuk te vertellen dat afwassen vrouwenwerk isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. ook. Ik moest hem een lijstje geven met wat ik n mn wraps deed. Dan kon ik bij hem eten..
Kwam daar na mn werk, werd ik door zn dochtertje de keuken ingeduwd om te koken. Want dat moest ik doen, want papa had de boodschappen gedaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..
Toch maar niet gedaan voor als het verkeerd wordt opgevatIk dacht "quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.Dude... "
![]()
Forever maagdquote:Hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voor mij.
[..]
HAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.quote:
[..]
Nee hoor, ik ben ook nog maagdHihi ik ben ramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
ik zou er een dochter van maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon staat hier doodleuk te vertellen dat afwassen vrouwenwerk is
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.![]()
![]()
Daarom..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je een reactie die je liever niet wil![]()
![]()
jawelquote:
Dan wordt het tijd dat je onder je steen vandaan komtquote:
14 SHADES OF GREY
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het kaas verhaal niet![]()
Ben ik de enige?.
![]()
Kaas zorgt daar soms voor..quote:
zelfs tijn weet het..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je onder je steen vandaan komt
En huppel heeft net als Tante M. altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk ik niet, als huppel zegt dat je Kaas rookt, dan rook je kaas. Vrij weinig mensen die die Kaas alleen maar eten.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: