De partij is niet tegen het homohuwelijk omdat het om homo's/lebo's gaat maar omdat het botst met religie en omdat de regering dan teveel gaat bemoeien met kerkzaken waar ze niks mee te maken hebben (zo begrijp ik het).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Interessant!
Echter bevestigt het voor mij dat er toch een aardige homofobie uitgaat van die partij.
Over het EU gebeuren:quote:The problem is that many Churches are, by reason of their religious faith, principles and conviction, deeply opposed to the concept of permitting gay couples to marry in their Church. It is thus equally inevitable that gay couples will seek the right to marry in Church and that Churches will refuse to permit them to do so.
En Cameron is voor het huwelijk net zoals de EU (gaan ze van uit). Als de EU het homohuwelijk toestaat kan Farage Cameron én de EU k.o. slaan als de EU verkiezingen dichtbij komen.quote:We believe that, give.n the current nature of the European Court of Human Rights' attitude to such matters, there is a very strong likelihood that the Court at Strasbourg will agree that it is an unlawful discrimination on those grounds and order the United Kingdom to introduce laws which will force Churches to marry gay people according to their rites, rituals and customs.
Of het is een poging om EU-critici onschadelijk te maken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef karton2 het volgende:
Kan er nu werkelijk geen EUkritische partij zijn waar geen racist, neonazi, homofoob of brievenbuspisser op de lijst staat?
Doet verder niks af aan de status van held Nigel natuurlijk.
Kan je hier wel zien hoe dat werkt. Inhoudelijke kritiek is niet meer nodig, want degene die 't zegt is slechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of het is een poging om EU-critici onschadelijk te maken, natuurlijk.
Hooguit vanuit het ukip zelf...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:46 schreef PKRChamp het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)remier-Cameron.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Labour-partij.dhtml
Even 1 minuut op google, kortom men is gewoon bang voor Farage en zijn groeiende populariteit want dat is nu eenmaal niet in het belang van de gevestigde orde.
Hoe dan ook er word een vies spelletje gespeeld daar in de UK maar gelukkig laten de Britten zich niet zomaar uit het veld slaan.
Wat zijn dan hun standpunten met betrekking tot het openstellen van het burgerlijk huwelijk voor homo's? Het is natuurlijk leuk dat ze zich niet willen bemoeien met kerkzaken, maar het kerkelijk en burgerlijk huwelijk zijn twee verschillende dingen. Niet iedereen die trouwt doet dit ook voor de kerk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
De partij is niet tegen het homohuwelijk omdat het om homo's/lebo's gaat maar omdat het botst met religie en omdat de regering dan teveel gaat bemoeien met kerkzaken waar ze niks mee te maken hebben (zo begrijp ik het).
[..]
Dus Farage is niet tegen het homohuwelijk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:46 schreef PKRChamp het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)remier-Cameron.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Labour-partij.dhtml
Even 1 minuut op google, kortom men is gewoon bang voor Farage en zijn groeiende populariteit want dat is nu eenmaal niet in het belang van de gevestigde orde.
Hoe dan ook er word een vies spelletje gespeeld daar in de UK maar gelukkig laten de Britten zich niet zomaar uit het veld slaan.
Je wou inhoudelijk de discussie aan over homo's en zwarten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je hier wel zien hoe dat werkt. Inhoudelijke kritiek is niet meer nodig, want degene die 't zegt is slecht
Farage is de partij lijkt me.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus Farage is niet tegen het homohuwelijk?
Uh ja?quote:
Jij beweert dat de partij niet tegen het homohuwelijk is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Aha, ik zie dat het in de extreem rechtse hoek duwen van Anti EU partijen door de usual suspects weer lekker bezig is.
In de hoek duwen, dus de quotes uit de OP zijn niet waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Aha, ik zie dat het in de extreem rechtse hoek duwen van Anti EU partijen door de usual suspects weer lekker bezig is.
Dat doen ze hooguit zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat staat gelijk aan extreem rechts zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jij beweert dat de partij niet tegen het homohuwelijk is?
Jij zei dat ze in de extreem rechtse hoek geduwd worden. Misschien moet je even uitleggen wat je bedoelt anders?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan extreem rechts zijn?
Ach, hoe hoger het vingertje geheven wordt door het politiek correcte establishment, hoe harder het uiteindelijk door de bevolking gebroken zal worden...quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja uiteraard. Dat is rete-interessant. En ook over hun andere standpunten, met sommige ben ik het ook gewoon eensquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wou inhoudelijk de discussie aan over homo's en zwarten?
Ach nee uiteindelijk haalt de redelijkheid het. Hier zie je ook dat een Wilders zijn hand heeft overspeeld. Net als dewinter in België.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ach, hoe hoger het vingertje geheven wordt door het politiek correcte establishment, hoe harder het uiteindelijk door de bevolking gebroken zal worden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |