abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121614406
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wanneer je mensen met zeer dubieuze standpunten binnen je partij houdt en hun uitspraken min of meer goedpraat straalt dat af op je partij. Zeker bij een partij uit een richting die hier zeer gevoelig voor is (het is niet bepaald de eerste partij van dit type die hier last van heeft).
Oke dan kan je veel partijen afschrijven. En niet alleen rechtse partijen :) Jammer als je door dat soort mensen niet meer in debat kan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121614485
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach, zo is een bepaalde groen links burgemeester die ik ken een bewonderaar van Mugabe
Daar mag zo'n figuur ook hard mee geconfronteerd worden wat mij betreft.
pi_121614552
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oke dan kan je veel partijen afschrijven. En niet alleen rechtse partijen :) Jammer als je door dat soort mensen niet meer in debat kan.
Je kan er wel om in de debat gaan maar dat een partij dat soort figuren met liefde binnen de club houdt zegt wel wat over de rest van de standpunten.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:04:58 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121614553
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daar mag zo'n figuur ook hard mee geconfronteerd worden wat mij betreft.
Heb slaande ruzie met hem gehad in de trein.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121614587
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je kan er wel om in de debat gaan maar dat een partij dat soort figuren met liefde binnen de club houdt zegt wel wat over de rest van de standpunten.
Nee, vind ik niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:05:40 #31
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_121614595
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor jou is dat een klein offer. Jij bent homo. Ik wil door haar homo worden :'(
Ik wou het net zeggen. Nog liever m'n lul in andermans aars dan bij haar in die zweterige, klamme, zompige sopgrot :r
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_121614606
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met recht.
pi_121614643
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet.
Dat is prima. Het bevestigt voor mij dat zo'n figuur als Farage gewoon bij zijn politieke geestverwanten op de domrechtse flank hoort.
pi_121614791
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is prima. Het bevestigt voor mij dat zo'n figuur als Farage gewoon bij zijn politieke geestverwanten op de domrechtse flank hoort.
Omdat ik wel een debat aan durf te gaan met mensen die mijn mening niet delen? :D
pi_121614913
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik wel een debat aan durf te gaan met mensen die mijn mening niet delen? :D
Ik had het over Farage, zijn club en zijn reactie hier.
pi_121617065
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik had het over Farage, zijn club en zijn reactie hier.
Farage heeft zich negatief over het homohuwelijk geuit maar niet op de manier zoals de eerdergenoemde 'dame'.

Ik heb nog even zitten graven waar dat hele homohuwelijkdebat vandaan komt en het lijkt alsof Farage dit onderwerp centraal wil gaan zetten tijdens de komende EU verkiezingen.
Cameron is voor het huwelijk, bij zijn achterban ligt het heel moeilijk, Farage is tegen. Farage wil die tegenstelling bij de conservatieven volledig uitbuiten door zich tegen het homohuwelijk te verzetten. Op dit moment doet de UKIP het blijkbaar erg goed in de peiligen, de bonus van de ontevreden conservatief erbij en het is kassa.
Hier een column van Farage hoe de EU de regels rond het homohuwelijk in het VK op zijn kop kan zetten.
De EU kijkt momenteel of het homohuwelijk een mensenrecht is.
Als dat zo is dan 'klopt' de VK grondwet niet meer omdat die het homohuwelijk niet toestaat. Farage kan dan de EU de zwartepiet toeschuiven en Cameron wegzetten als eurofiel.
Hier meer informatie over wat het plan van Farage blijkbaar is.
pi_121617397
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef karton2 het volgende:
Kan er nu werkelijk geen EUkritische partij zijn waar geen racist, neonazi, homofoob of brievenbuspisser op de lijst staat? :')

Doet verder niks af aan de status van held Nigel natuurlijk.
Nee. Maar net zo min als bij de eupositieve partijen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121617519
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef karton2 het volgende:

[..]

Farage heeft zich negatief over het homohuwelijk geuit maar niet op de manier zoals de eerdergenoemde 'dame'.

Ik heb nog even zitten graven waar dat hele homohuwelijkdebat vandaan komt en het lijkt alsof Farage dit onderwerp centraal wil gaan zetten tijdens de komende EU verkiezingen.
Cameron is voor het huwelijk, bij zijn achterban ligt het heel moeilijk, Farage is tegen. Farage wil die tegenstelling bij de conservatieven volledig uitbuiten door zich tegen het homohuwelijk te verzetten. Op dit moment doet de UKIP het blijkbaar erg goed in de peiligen, de bonus van de ontevreden conservatief erbij en het is kassa.
Hier een column van Farage hoe de EU de regels rond het homohuwelijk in het VK op zijn kop kan zetten.
De EU kijkt momenteel of het homohuwelijk een mensenrecht is.
Als dat zo is dan 'klopt' de VK grondwet niet meer omdat die het homohuwelijk niet toestaat. Farage kan dan de EU de zwartepiet toeschuiven en Cameron wegzetten als eurofiel.
Hier meer informatie over wat het plan van Farage blijkbaar is.
Interessant!

Echter bevestigt het voor mij dat er toch een aardige homofobie uitgaat van die partij.
pi_121617759
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Interessant!

Echter bevestigt het voor mij dat er toch een aardige homofobie uitgaat van die partij.
Boeiend, hij is de enige die zich ronduit hard uitspreekt tegen de eu dictators.

En dit is precies wat zijn tegenstanders willen, naar vs model, lekker zwartmaken die farage. Iedere politieke partij heeft nare punten, alleen moet je soms wat harder graven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121617804
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Interessant!

Klopt, die partij is Farage. Wil hij iets niet dan verdwijnt zo'n dame. Anders is het blijkbaar prima acceptabel.
pi_121617870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Boeiend, hij is de enige die zich ronduit hard uitspreekt tegen de eu dictators.

En dit is precies wat zijn tegenstanders willen, naar vs model, lekker zwartmaken die farage. Iedere politieke partij heeft nare punten, alleen moet je soms wat harder graven.
Dit soort figuren zie je bij al dat soort partijtjes. Het is er een belangrijk onderdeel van.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:59:16 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121617879
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je handtasje kwam tegen zijn onderarm aan?
pi_121618344
quote:
UKIP member Jan Zolyniak posted:The evidence is quite clear that the percentage of homosexuals who molest children is very high and cannot be dismissed
De vraag is, klopt dit? Waar is het bewijs?
Currency War, Trade War, Real War
pi_121618438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef Masyl het volgende:

[..]

De vraag is, klopt dit? Waar is het bewijs?
In de kringen van dit soort partijen denkt men wel dat dit klopt...
pi_121618480
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar dat je het niet mag zeggen van de politieke correcte linksen.
pi_121618531
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat voor soort partijen? Eurosceptische?
pi_121618649
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat voor soort partijen? Eurosceptische?
De vaak wat volkse populistische partijen.
pi_121618691
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Maar dat je het niet mag zeggen van de politieke correcte linksen.
Uiteraard. Vergeet de schuld van de linkse media in het algemeen en vooral de BBC niet.
pi_121618924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef Schadenfreude het volgende:
Het verbaast me niet dat die partij dit soort gekkies herbergt gezien de schofterige wijze waaro meneer Farage vaak zijn punt maakt.

Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag zijn mening hebben maar bij dit soort populistische figuren zie je vaak dan grof gedrag en dubieuze denkbeelden hand in hand gaan. Zie ook de PVV.
Naar UK begrippen is hij niet zo grof, dat is een vrij normale manier van debat voeren in Londen. Let wel op: alleen in Londen, die manier van debatteren exporteren naar Brussel is minder succesvol.
pi_121618970
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De vaak wat volkse populistische partijen.
Kijk naar de massademonstraties tegen het homohuwelijk in Frankrijk een paar dagen geleden. Daar gingen honderdduizenden de straat op, dat had ik ook niet verwacht eigenlijk.
Currency War, Trade War, Real War
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')