PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb er nu nog 100+. Gaat lekker vandaag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle gewone gouden verkoop ik nu voor 600, had er 50 ofzo
Een topic of 40 gok ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
Ik zag gisteren wel iets over Lindgren. en een koe, maar ik weet niet hoe lang dat er al staat.
Toen kwam er Lindgren is een koe baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een topic of 40 gok ik.Ik had ooit eens neergezet 'Kevin is een koe.'
langer wel denk ik, vorig jaar nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een topic of 40 gok ik.Ik had ooit eens neergezet 'Kevin is een koe.'
Neejoh! 5 teams in totaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:04 schreef leoon. het volgende:
Hoeveel clubs teams zijn er eigenlijk in dit forum? Twee ps3 en één xbox toch?
Ik zie nu pas 40 staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
langer wel denk ik, vorig jaar nog
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.quote:
Maar dat kan ook met een gedownloade versiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.
chill hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.
Niet online hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar dat kan ook met een gedownloade versie
Alleen FIFA spelen als het echt moet is wel funny hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, stelletje haters. Serie A team bijna af, Chiellini bijna binnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen FIFA spelen als het echt moet is wel funny hoor
Ik haat niet, ik maak alleen grapjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, stelletje haters. Serie A team bijna af, Chiellini bijna binnen.
Oke mooi, ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik maak alleen grapjes
Terug naar je hok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Metjehond het volgende:
Kon er wel om lachen PrideoftheSouth! Leuk grapje
Wat de fack vent, ik snap er niks meer van.... Wat heeft Leon nou weer gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Metjehond het volgende:
Vind dit een erge belediging en ga zeker stappen ondernemen Leon!
Ik zag ook in één me eigen post terugkomenquote:
Nee zocht gewoon een gezellig forum!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zag ook in één me eigen post terugkomen
Metjehond is volgens mij de boel nu hier aant opfokken
Daarom negerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zag ook in één me eigen post terugkomen
Metjehond is volgens mij de boel nu hier aant opfokken
Lekker is dat. Probeer gewoon wat te praten over UT. En dan gaan jullie me negeren!? Zo word ik nooit goed.quote:
Yup daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gevolg aanpakken en niet de oorzaak. De mods van Xbw zijn een stuk slagvaardiger.
Lolz, Ik niet!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Wie heeft Feyenoord! bij de ps3 usernames gezetZie het nu pas
Jij hebt je huiswerk gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Spoortie het volgende:
Als ik de screens zo heb gevolgt waren jullie bij de eerste opmerking over 5atb of een XBW member z'n speelstijl e.d. gebanned. :p
Stel, stel hè, ik heb 3 ballen. 1 is klein en 2 zijn groot. Hoeveel mogelijk combinaties zijn er om mijn ballen te pakken in verschillende volgorde, waarbij m'n 2 grote ballen als gelijk worden beschouwd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
Wiskunde A CE heb ik gehaald zonder te leren met een 6,8 kom nou maar
Kansrekenen![]()
Nee hoor, ik kreeg ook een banquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk in...
Nja, Pride en Leon zullen waarschijnlijk nog wel normaal aangesproken worden, anderen iets minder denk ik!
ik kan uberhaupt niet meer aangesproken worden, IP ban voor 5 postsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk in...
Nja, Pride en Leon zullen waarschijnlijk nog wel normaal aangesproken worden, anderen iets minder denk ik!
Yup en zodra mensen hier over 5 atb gaan praten in positieve zin of adviserende zin, dan leg ik de link direct naar XBW....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je huiswerk gedaan
Zelfs normale inhoudelijke posts werden verwijderd
Vorige topic ff kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand ff dat filmpje van Rijst posten waarbij je de party hoort. Ben wel benieuwd.
Je mag ook niks tegen de heilige 5 atb speelstijl inbrengen he.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je huiswerk gedaan
Zelfs normale inhoudelijke posts werden verwijderd
Ik bedoel meer hier, niet op XBW...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg ook een ban
Heb je het nou over ballen! Die van mij zijn even groot.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stel, stel hè, ik heb 3 ballen. 1 is klein en 2 zijn groot. Hoeveel mogelijk combinaties zijn er om mijn ballen te pakken in verschillende volgorde, waarbij m'n 2 grote ballen als gelijk worden beschouwd?
-weg-quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Metjehond het volgende:
Ik doe toch niets verkeerd of wel dan!?
Er was eens zo'n vraag. Er waren grote en kleine ballen. En dan pakte je blind en ging het erom hoe groot de kans was op een bepaalde kleur kleine bal. Ik dus uitrekenen waarbij ook grote ballen meededen. Dat was fout want je kan wel voelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stel, stel hè, ik heb 3 ballen. 1 is klein en 2 zijn groot. Hoeveel mogelijk combinaties zijn er om mijn ballen te pakken in verschillende volgorde, waarbij m'n 2 grote ballen als gelijk worden beschouwd?
Ik heb er 3. Ik ging een keer zoeken op internet of dat iets bijzonders was. Kwam ik uit bij jongleren.nl.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Heb je het nou over ballen! Die van mij zijn even groot.
Hey Toefjes, ik liep zostraks in de supermarkt en zag dit:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gevolg aanpakken en niet de oorzaak. De mods van Xbw zijn een stuk slagvaardiger.
het is gewoon 50% man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er was eens zo'n vraag. Er waren grote en kleine ballen. En dan pakte je blind en ging het erom hoe groot de kans was op een bepaalde kleur kleine bal. Ik dus uitrekenen waarbij ook grote ballen meededen. Dat was fout want je kan wel voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT IS ECHT MIJN HUMOR HAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hey Toefjes, ik liep zostraks in de supermarkt en zag dit:
[ afbeelding ]
Nu vroeg ik me af he, ben jij ook "zacht en zoet" ?
Of ben jij meer een harde bikkel
Oke slecht ik weet het
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
15 maart de overdracht van het huisAlleen geen idee waar ik daarna moet gaan wonen
Haha, die zak drop moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hey Toefjes, ik liep zostraks in de supermarkt en zag dit:
[ afbeelding ]
Nu vroeg ik me af he, ben jij ook "zacht en zoet" ?
Of ben jij meer een harde bikkel
Oke slecht ik weet het
Ja ik! Je moet er even inkomen maar als je de smaak te pakken heb is het leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Borderlands 2 is trouwens kut om te spelen zeg. Snap er geen zak van met al die verschillende wapens. Ben echt in het begin en heb al 20 verschillende wapens gehad.
Iemand die dat spel ook speelt?
Dan weet je wat je vanaf nu te doen staatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
15 maart de overdracht van het huisAlleen geen idee waar ik daarna moet gaan wonen
Haha wees blij dat je je huis in deze tijd hebt weten te verkopen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
VERBOUWENN!! hahahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan weet je wat je vanaf nu te doen staat
Mathijs. De Brabander onder de Brabanders.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er was eens zo'n vraag. Er waren grote en kleine ballen. En dan pakte je blind en ging het erom hoe groot de kans was op een bepaalde kleur kleine bal. Ik dus uitrekenen waarbij ook grote ballen meededen. Dat was fout want je kan wel voelen
Ik heb wel een kamer voor je. Moet je wel 200k fut coins per dag dokkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Ah k.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Metjehond het volgende:
[..]
Ja ik! Je moet er even inkomen maar als je de smaak te pakken heb is het leuk!
Het beste is om met 5 man achter je te lopen in mp
Nee dat ben ik!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef leoon. het volgende:
Ey Jonnsie,
Even een vraag, zit jij ook op tweakers? Want kan me ooit herinneren dat ik in een topic geholpen ben (waarschijnlijk met mijn mobiel of iets dergelijks?) in een forum op tweakers door iemand, juist dezelfde foto als jij hebt..
Zou best kunnen! Heb volgens mij een keer een topic op Tweakers geopend met een vraag over een nieuwe laptop! Misschien dat je me daarmee geholpen hebt? If so, thanks!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef leoon. het volgende:
Ey Jonnsie,
Even een vraag, zit jij ook op tweakers? Want kan me ooit herinneren dat ik in een topic geholpen ben (waarschijnlijk met mijn mobiel of iets dergelijks?) in een forum op tweakers door iemand, juist dezelfde foto als jij hebt..
Nee, gewoon nieuw lid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah k.
Wie ben je eigenlijk? Iemand van XBW of een gebande hier?
XBW! Iedereen hier afzeiken en 5 atb opheiligen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah k.
Wie ben je eigenlijk? Iemand van XBW of een gebande hier?
En dan al zo irritant zijn? Perfecte indruk laat je achterquote:
Die foto komt me zo bekend voor namelijk! Wel grappig dat we hier dan weet meeten. Enfin, jij mij geholpen denk ik, ben zelf niet zo technisch wonder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Heb volgens mij een keer een topic op Tweakers geopend met een vraag over een nieuwe laptop! Misschien dat je me daarmee geholpen hebt? If so, thanks!
Vond het te briljant om niet te noemen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die zak drop moet ik ook hebbenVoor vrouwen ben ik zacht en zoet in de omgang
Maar harde bikkel als het er op aankomt. he he
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Irritant? Ik ben mezelf en daar ben ik trots op!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan al zo irritant zijn? Perfecte indruk laat je achter. Je zal wel een troll zijn
Ben redelijk technisch... Maar voor specifiekere vragen moet je ook niet bij mij zijn hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die foto komt me zo bekend voor namelijk! Wel grappig dat we hier dan weet meeten. Enfin, jij mij geholpen denk ik, ben zelf niet zo technisch wonder.
Ik heb op d-reizen gekeken, en 28 dagen all-in in Turkije in het laagseizoen is even goedkoop als een maand wonen. Ik denk dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer voor je. Moet je wel 200k fut coins per dag dokken
Groetjes aan Wes & Yoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb op d-reizen gekeken, en 28 dagen all-in in Turkije in het laagseizoen is even goedkoop als een maand wonen. Ik denk dat ik dat ga doen.
Tsja, Denk maar zo het is een spelletje!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Drie wedstrijden op rij met 1 goal verschil verliezen. Hele wedstrijd beter zijn maar dan 1 keer niet op de lange bal letten..![]()
![]()
![]()
8 wedstrijden achter elkaar gelijkspelen en degraderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Drie wedstrijden op rij met 1 goal verschil verliezen. Hele wedstrijd beter zijn maar dan 1 keer niet op de lange bal letten..![]()
![]()
![]()
Ook voor jou geld. Het is een spelletje!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef quer het volgende:
[..]
8 wedstrijden achter elkaar gelijkspelen en degraderen, terwijl je daarvoor de titel van divisie 1 had gewonnen
Dat het kan verkeren met dit spelletje wisten we alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef quer het volgende:
[..]
8 wedstrijden achter elkaar gelijkspelen en degraderen, terwijl je daarvoor de titel van divisie 1 had gewonnen
Divisie 1 is echt raar! Zeker op Xbox, een aantal users zijn echt ontzettend goed (of hebben erg veel geluk) en anderen zijn weer vet slecht...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef quer het volgende:
[..]
Probeer je me na te praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat het kan verkeren met dit spelletje wisten we al
Je hebt er straks meerdere voor 1,9k verkocht?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand ff een 3-5-2 kaartje erop knallen voor <1200c. Ik heb er nog 1 nodig en ik zit al 10 minuten op de 59e minuut.
Pascal zet er ff wat op dan! Ik offer je wel ff 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand ff een 3-5-2 kaartje erop knallen voor <1200c. Ik heb er nog 1 nodig en ik zit al 10 minuten op de 59e minuut.
Wie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Voltreffer het volgende:
Die beste man zit gewoon al vanaf 5 uur non-stop deze thread te refeshen![]()
.
Strakke actie, het adres van fok! daar neer zettenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Voltreffer het volgende:
Die beste man zit gewoon al vanaf 5 uur non-stop deze thread te refeshen![]()
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Strakke actie, het adres van fok! daar neer zetten
Klopt en nu probeer ik er 1 goedkoop op te pikken voor m'n team.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt er straks meerdere voor 1,9k verkocht?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Spoortie het volgende:
Verkeerde link;
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#iDIDcFcxnILKU:pc
LOL, jij speelt op de pc , LOLquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Spoortie het volgende:
Verkeerde link;
Hoezo doe je niet 5 achterin? Lekker counteren!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Spoortie het volgende:
Verkeerde link;
Haha, was een maar een geintje Jonnsie, er komt er zo vast wel 1 langs en anders betaal ik wel de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Pascal zet er ff wat op dan! Ik offer je wel ff 1
Ik heb er wel één voor je!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt en nu probeer ik er 1 goedkoop op te pikken voor m'n team.Ik ga toch geen 1900c betalen als ik ze voor 1900c heb verkocht.
Jup.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als je speler uit je huidige squad delete? Gaat hij dan naar je club? Ja toch?
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als je speler uit je huidige squad delete? Gaat hij dan naar je club? Ja toch?
Haha ja daarom houd ik ook een voorraad in mijn watchlist/tradepile/consumable pile.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt en nu probeer ik er 1 goedkoop op te pikken voor m'n team.Ik ga toch geen 1900c betalen als ik ze voor 1900c heb verkocht.
haha dacht al!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, was een maar een geintje Jonnsie, er komt er zo vast wel 1 langs en anders betaal ik wel de hoofdprijs.Het is nou niet dat ik de coins niet heb.
![]()
Jij pikt ze op via Open Bid? Hoeveel betaal jij er gemiddeld voor?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha dacht al!Heb er nog een stuk of 50 op de watchlist staan!
Handig zo'n market crash!
Verder:
Zucht.... 5 atb....
Knalde er net eentje op voor 500, had je die?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeft niet.Toch bedankt.
![]()
Jonnsie is een held.
Nee die had ik lekker puh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Knalde er net eentje op voor 500, had je die?
Nee heb ze tijdens de market crash gekocht voor 500 max.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij pikt ze op via Open Bid? Hoeveel betaal jij er gemiddeld voor?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Knalde er net eentje op voor 500, had je die?
Teveel, vraag de rest maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Metjehond het volgende:
wat is er mis met 5atb? Leg het me uit dan!
ja hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Mogen mensen van Xboxworld.nl ook mee doen?
Ook als ze niet 5atb doen?
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Mogen mensen van Xboxworld.nl ook mee doen?
Ook als ze niet 5atb doen?
Ja ik verkoop 4321, 4231 en 352 voor 2k. 433 en 422 voor 3000 sp en 3500 bin. 41212 voor 4500. Ben ze nu bijna allemaal kwijt (had er veel minder dan met kerstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.Ze verkopen gewoon voor 2k, weet je dat?
Nice man. Ik had 3 accounts vol en ik ben alles nu alweer kwijt. Van 700k naar 1200k in een week excl. 200k die ik gekocht heb van Thorb.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nee heb ze tijdens de market crash gekocht voor 500 max.
Dus heb nog een hele lading staan, ook nog rare gold contracts/team fitness.... Dus ben nog wel ff bezig de watchlist weer te legen! 500+ items...
4-3-2-1 en 4-2-3-1 doe ik voor 1500c.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik verkoop 4321, 4231 en 352 voor 2k. 433 en 422 voor 3000 sp en 3500 bin. 41212 voor 4500. Ben ze nu bijna allemaal kwijt (had er veel minder dan met kerst)
Goed bezig! Lekker verdiend dus!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice man. Ik had 3 accounts vol en ik ben alles nu alweer kwijt. Van 700k naar 1200k in een week excl. 200k die ik gekocht heb van Thorb.
oh snapquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
Goed potje Fifa, Ajacied7. Kansen over en weer. Ik stond volgens mij verdedigend wel aardig, maar ik kwam er bij jou ook moeilijk langs. Allebei vol aan het containen.
Jammer alleen van die kleine dingetjes als een speler op je lijn zetten.Je speelt toch tegen een 'vriend'.
haha undercutter!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-3-2-1 en 4-2-3-1 doe ik voor 1500c.
Dat weiger ik zoiezo te doen. Dan maar een tegengoal uit een vrije trap....principekwestiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
Goed potje Fifa, Ajacied7. Kansen over en weer. Ik stond volgens mij verdedigend wel aardig, maar ik kwam er bij jou ook moeilijk langs. Allebei vol aan het containen.
Jammer alleen van die kleine dingetjes als een speler op je lijn zetten.Je speelt toch tegen een 'vriend'.
Ik zet ze er ook voor die prijs op hoorquote:
Heb je dat plaatje van vorig jaar weer afgestoftquote:
Hij blijft leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje van vorig jaar weer afgestoft
Die kleine dingetjes zitten er in geslepen. Dat leer je in div 1 wel:pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
Edit: Over je vraag over die sleep: Het is gewoon een fake shot met een 5* skiller. Zonder L2.
Hij zat vastgeroest in z'n HDD.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje van vorig jaar weer afgestoft
Voor hoeveel verkoop je ze?quote:
Nice, ik heb er nog flink wat namelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
3000 sp en 3500 bin. Meeste gaan voor bin.
Je bent laat, man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef UltimateFIFAA het volgende:
SMLENOOOOOO
Waar blijven de t-shirts?
Ik verkoop ze met winst!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef UltimateFIFAA het volgende:
SMLENOOOOOO
Waar blijven de t-shirts?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige mensen likken elkaar niet overdag.
Maar wij wel hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige mensen likken elkaar niet overdag.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, ik ben de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
Die voeten van Sonic steken uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, ik ben de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
Jij moet je laptop wat draaien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die voeten van Sonic steken uit.
Ja, net als de keeper fake uit laten komen. Dat vind ik ook smerig. Zo kan ik er nog wel wat opnoemen, jemigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
En die 'corner' is ook een smerige manier om te scoren.
Dat vind ik niet smerig. Mannetje op lijn wel, die corner tactiek ook (ja ik gebruik hem zelf ook)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, net als de keeper fake uit laten komen. Dat vind ik ook smerig. Zo kan ik er nog wel wat opnoemen, jemig.
Oja die kom je steeds vaker tegen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, net als de keeper fake uit laten komen. Dat vind ik ook smerig. Zo kan ik er nog wel wat opnoemen, jemig.
Dat soort dingen ga je vanzelf doen als je tegen Rijst, Crookk en Kamikazie speelt want die doen dat constantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja die kom je steeds vaker tegen ja![]()
keren dat ik tegen rijst speelde was hij gewoon GJE...maar Lindgren heeft het over schijn-uitkomen..2x Y is dat ofzo dacht ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga je vanzelf doen als je tegen Rijst, Crookk en Kamikazie speelt want die doen dat constant
Nee, inhouden als je alleen op de keeper afgaat en dan loslaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
keren dat ik tegen rijst speelde was hij gewoon GJE...maar Lindgren heeft het over schijn-uitkomen..2x Y is dat ofzo dacht ik
Maar als je gewoon schiet als ze achteruit lopen dan zit hij altijd wel..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, inhouden als je alleen op de keeper afgaat en dan loslaten.Pump-faken. Hinderlijk. Al vind ik dat nog het minst erge van alles.
Kan niet zeggen dat ik me er erg aan stoor. Ik hou er nu al rekening mee dat het kan gebeuren, je bent er op voorbereid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, inhouden als je alleen op de keeper afgaat en dan loslaten.Pump-faken. Hinderlijk. Al vind ik dat nog het minst erge van alles.
Ja klopt, maar gewoon alsnog; het is kut als je die keeper ziet komen. Je kunt niet wachten tot hij bij je is, want dan pakt ie de bal, maar voor hetzelfde geld rent ie terug en flick jij net die bal naar rechts omdat je dacht dat hij helemaal uitkwam..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar als je gewoon schiet als ze achteruit lopen dan zit hij altijd wel..
ik ken het gevoel, bij mij gaat het altijd foutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gewoon alsnog; het is kut als je die keeper ziet komen. Je kunt niet wachten tot hij bij je is, want dan pakt ie de bal, maar voor hetzelfde geld rent ie terug en flick jij net die bal naar rechts omdat je dacht dat hij helemaal uitkwam..
Never mind.
Ja, heb je ook gelijk in hoor...maar ik vind dat wel meer bij het spel horen dan sommige andere dingen...het spel met je keeper is gewoon een groot deel van FUT geworden..dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gewoon alsnog; het is kut als je die keeper ziet komen. Je kunt niet wachten tot hij bij je is, want dan pakt ie de bal, maar voor hetzelfde geld rent ie terug en flick jij net die bal naar rechts omdat je dacht dat hij helemaal uitkwam..
Never mind.
Sorry, dat soort dingen is voor mij business as usual, maar ik fap me ook niet ieder uur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders. De afgelopen twee uur van 34k een potentiële 105k gemaakt.Wie wil mijn pen0r aanraken?
Klopt. Een mini-mindgame.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, heb je ook gelijk in hoor...maar ik vind dat wel meer bij het spel horen dan sommige andere dingen...het spel met je keeper is gewoon een groot deel van FUT geworden..dat is eigenlijk wel jammer.
Ik heb van 700k nu 1.150.000 gemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders. De afgelopen twee uur van 34k een potentiële 105k gemaakt.Wie wil mijn pen0r aanraken?
Ja dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb van 700k nu 1.150.000 gemaakt
Elke custom set piece mogelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Spoortie het volgende:
Maar even serieus, welke cornertactiek?
IK IK IKquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zonde denk ik..gaan erg rare worden straks en dan knallen de prijzen wel weer omhoog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Ramos maar verkocht voor 920k, ik zie em steeds goedkoper worden die knakker. Toch nog een beetje winst op gemaakt. Zie zowiezo alle TOTY spelers goedkoper worden. Alves is gewoon enorm gedaald in een paar dagen tijd. Ik ben overal ongeveer 300k erop vooruit gegaan met het verkoop van spelers die ik vorige week goedkoop had gekocht en inmiddels weer verkocht heb
Ik heb de beste LB in het spelletje nog. TOTY Marcelo. Die is echt ubergoed ,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonde denk ik..gaan erg rare worden straks en dan knallen de prijzen wel weer omhoog.
Morgen @ Utrecht City, be there or be squarequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, dames. Wanneer is de officiële FOK!FUT-meet?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef UltimateFIFAA het volgende:
[..]
Hee Lulring!
Binnenkort zit ik weer in je stadion
Sneijder heeft meer scorend vermogen en 5* weak foot. Cassano is een echte playmaker met zieke balcontrole en vision/passing.quote:
Nee geen eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
haha, dat vin ik wel een leuke
zelf verzonnen?
Posten van user foto's. TR!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Ra ra ra...
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Wie is die syntaxxerror? Liever alleen vaste posters en al helemaal geen XBW hommo'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
tot op heden de mensen die mee willen doen. Twee er van ken ik niet, maar als ze actief zijn zie ik het probleem niet.
Ja en verrekteharrekes danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie is die syntaxxerror? Liever alleen vaste posters en al helemaal geen XBW hommo's
Een lurker blijkbaar en heeft een aantal keer gepost. Kan wel alleen vaste mensen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie is die syntaxxerror? Liever alleen vaste posters en al helemaal geen XBW hommo's
Komaan Toefjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
tot op heden de mensen die mee willen doen. Twee er van ken ik niet, maar als ze actief zijn zie ik het probleem niet.
Toegevoegdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik wil ook graag meedoen Fuszy, PS3 heb ik
Je bent een punt vergeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt nog over nagedacht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent een punt vergeten.![]()
En wat zijn de voorwaarden? BSG? Een land? Max-4 ster?
Een punt vergeten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent een punt vergeten.![]()
En wat zijn de voorwaarden? BSG? Een land? Max-4 ster?
Heb al aangegeven dat ik het ook prima vind als het alleen voor actieve posters is (niet dat ik daar überhaupt een stem in heb, maar toch sympathiek).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Aangezien jij organiseert doe je wat mij betreft gratis mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef Fuszy het volgende:
Kijk als iedereen actief blijft en niet dom doet net als de vorige keer (al was dat ergens in mei) dan vind ik het prima.
Zelf nog niet besloten of ik mee zal doen. DAn moet ik eerst een team fixen en weet ik veel hoeveel K voor de inschrijving
je bent fucking geilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
[..]
Nou jongens zeg het maar...
Dankjewel coinsverstrekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
je bent fucking geil
zo is dat er ook weer uit
We zijn nooit begonnenquote:
Sorry Fuszy, maar ik moet mijn tijd nu gaan besteden aan: funda'en, verhuisdozen inpakken, gesprekken met financieel adviseurs, een Thaise massage tussendoor om tot rust te komen, werken, slapen en overige zaken regelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Voor de rest. DM maar als je mee wilt doen.
Xbox en Ps3 kan beide.
Xbox 2 aanmeldingen so far (had er meer van verwacht)
PS3 10 so far
En een reis naar Turkije boeken toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry Fuszy, maar ik moet mijn tijd nu gaan besteden aan: funda'en, verhuisdozen inpakken, gesprekken met financieel adviseurs, een Thaise massage tussendoor om tot rust te komen, werken, slapen en overige zaken regelen.
Thailand toch ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En een reis naar Turkije boeken toch?
Geen probleem. Dat is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry Fuszy, maar ik moet mijn tijd nu gaan besteden aan: funda'en, verhuisdozen inpakken, gesprekken met financieel adviseurs, een Thaise massage tussendoor om tot rust te komen, werken, slapen en overige zaken regelen.
Jawel effe me monitor scherm naast me tv zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag niet meedoen jammer joh!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn de regels mbt het team voor het team heb geen zin om terug te lezen.
Niks voor jou, die luiheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn de regels mbt het team voor het team heb geen zin om terug te lezen.
waarom jij wel omdat jij vaker tijd hebt om te posten hier?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij mag niet meedoen jammer joh!!!
serieus is dat he? want ik stelde "5atb FOK! Toernooi" voor als thema en jullie allemaal jaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Toefjes, ken je deze?1:41 is erg kort. Mooi om warm te draaien voor het echte werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd op Caprice
![]()
Nee dat is een grap.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
serieus is dat he? want ik stelde "5atb FOK! Toernooi" voor als thema en jullie allemaal jaaaaa
Het complete filmpje moet ook te vinden zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1:41 is erg kort. Mooi om warm te draaien voor het echte werkIk ben verliefd op Caprice
Marry Queen is leukerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1:41 is erg kort. Mooi om warm te draaien voor het echte werkIk ben verliefd op Caprice
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Jelle_96 het volgende:
Is er nog iets van een verplichte inleg o.i.d?
Anders wil ik me wel aanmelden! (PS3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat is geen plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Helaas is mijn niveau flink gekelderd deze fifa.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kkbal. Maar jij bent te goed![]()
vooruit dan maar
Ik voeg je wel toe aan het voorlopige lijstje. PS3 of Xbox?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Vraagje100 het volgende:
Maar ik mag dus niet mee doen jammer
Top! Leuk initiatief!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog niet bekend
Je bent iig toegevoegd aan het lijstje. Als het compleet is dan stuur ik een PM naar iedereen.
Zit nog even in een potje nu 55e minuutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas is mijn niveau flink gekelderd deze fifa.
PS3!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe aan het voorlopige lijstje. PS3 of Xbox?
Leuker met een thema..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat is een grap.
Ik weet het nog niet. Enige verplichting die ik zo 1,2,3 weet is dat je golds vs golds doet of silver vs silver als het mogelijk is.
regel met betrekking tot 5 at the back is er nog niet, maar ik kan wel begrijpen als mensen er op tegen zijn als je met een aids team aan komt kakken.
Is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit nog even in een potje nu 55e minuut
Niet in de gevangenis dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
Ik heb bericht van Smookz, hij leeft nog maar is uit de sekte gestapt.
ja tegen een starter teamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef Reemi het volgende:
Je hebt net 7-0 gewonnen. Dat wordt wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |