PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb er nu nog 100+. Gaat lekker vandaag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle gewone gouden verkoop ik nu voor 600, had er 50 ofzo
Een topic of 40 gok ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
Ik zag gisteren wel iets over Lindgren. en een koe, maar ik weet niet hoe lang dat er al staat.
Toen kwam er Lindgren is een koe baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een topic of 40 gok ik.Ik had ooit eens neergezet 'Kevin is een koe.'
langer wel denk ik, vorig jaar nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een topic of 40 gok ik.Ik had ooit eens neergezet 'Kevin is een koe.'
Neejoh! 5 teams in totaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:04 schreef leoon. het volgende:
Hoeveel clubs teams zijn er eigenlijk in dit forum? Twee ps3 en één xbox toch?
Ik zie nu pas 40 staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
langer wel denk ik, vorig jaar nog
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.quote:
Maar dat kan ook met een gedownloade versiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.
chill hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Not funny. Enige chille wel is dat ik met laptop overal FIFA kan spelen als het moet.
Niet online hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar dat kan ook met een gedownloade versie
Alleen FIFA spelen als het echt moet is wel funny hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, stelletje haters. Serie A team bijna af, Chiellini bijna binnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen FIFA spelen als het echt moet is wel funny hoor
Ik haat niet, ik maak alleen grapjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:07 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, stelletje haters. Serie A team bijna af, Chiellini bijna binnen.
Oke mooi, ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik maak alleen grapjes
Terug naar je hok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef Metjehond het volgende:
Kon er wel om lachen PrideoftheSouth! Leuk grapje
Wat de fack vent, ik snap er niks meer van.... Wat heeft Leon nou weer gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef Metjehond het volgende:
Vind dit een erge belediging en ga zeker stappen ondernemen Leon!
Ik zag ook in één me eigen post terugkomenquote:
Nee zocht gewoon een gezellig forum!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zag ook in één me eigen post terugkomen
Metjehond is volgens mij de boel nu hier aant opfokken
Daarom negerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zag ook in één me eigen post terugkomen
Metjehond is volgens mij de boel nu hier aant opfokken
Lekker is dat. Probeer gewoon wat te praten over UT. En dan gaan jullie me negeren!? Zo word ik nooit goed.quote:
Yup daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gevolg aanpakken en niet de oorzaak. De mods van Xbw zijn een stuk slagvaardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |