SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Heb er heel erg opgelet, heb alle hoofdlettercombinaties toegevoegd, ik kan niet bezig blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Open vragen zijn sowieso kut met dit soort quizjes, als je 1 letter anders doet is het fout
Ik wist hem wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
De vraag die om mij ging fout beantwoord
Die was makkelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Gewoon multiple choice aan moeten houdenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er heel erg opgelet, heb alle hoofdlettercombinaties toegevoegd, ik kan niet bezig blijven.
Bami toch ?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Maak het lekker zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon multiple choice aan moeten houden
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar Lindgren, hoe heette jouw en GJE zijn kinderen? Ik had Pieter
Ik denk dat weinig mensen die goed hebben. Het antwoord zat hierin:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar Lindgren, hoe heette jouw en GJE zijn kinderen? Ik had Pieter
ik had kwik, kwek en kwakquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen die goed hebben. Het antwoord zat hierin:
http://puu.sh/ZMVB
Ja! Ik kan precies zien wie wat fout heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan jij die stats ook ergens zien Lindgren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post de grappigste antwoorden op vragen in een puush bestandquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Ik kan precies zien wie wat fout heeft.
Die had ik goedquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe heet 'ie voluit dan? DM.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
Eerste keer hadi k GJE zijn naam goed maar toen moest ik m overnieuw invullen en koos ik onbewust voor de afkorting
Ik zal even kijken het de moeite is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
post de grappigste antwoorden op vragen in een puush bestand
Tot zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even demo uit testen bij een maat!
Ik ben zo slecht ik zie nu dat ik biosscoop heb geschreven ipv bioscoopquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken het de moeite is.
Kan je even alle antwoorden gevenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Gerrit is koploper met 35 goede antwoorden.
Grappig dat er mensen zijn die vraag 4, die over de voornaam van Oduro, fout hebben.
Fappen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef BDIL het volgende:
Iemand een suggestie om tijd te dodenMet de Quiz gedoe was ik een half uur verder
ps3 demo downloaden. Ben je zo een uur of 4 verder. Ben pas op 41 % en hij moet nog 150 minutenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef BDIL het volgende:
Iemand een suggestie om tijd te dodenMet de Quiz gedoe was ik een half uur verder
Ohja, nu ik het zie wist ik het wel weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fittie maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef BDIL het volgende:
Was ik de enige die de FUT-meet vraag goed had?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De Zaalvoetballer en de FUT-meet vraag.
Ben op werk en gaat moeilijkquote:
Werk alleen vandaagquote:
Ja!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was ik de enige die de FUT-meet vraag goed had?
Ga ik morgen doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even demo uit testen bij een maat!
Geen lekkere dames op het werk, die ff onder het bureautje kunnen kruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben op werk en gaat moeilijk
[..]
Werk alleen vandaag
Futmeet heb je fout gescheven, weet ik zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De Zaalvoetballer en de FUT-meet vraag.
Ik wist hem nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Gerrit is koploper met 35 goede antwoorden.
Grappig dat er mensen zijn die vraag 4, die over de voornaam van Oduro, fout hebben.
Werk alleen vandaagquote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen lekkere dames op het werk, die ff onder het bureautje kunnen kruipen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja!
Ik denk dat Dudeweiser er ook een hoop weet. Eigenlijk moet die dit topic nog niet doorlezen.
DM me het antwoord dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Futmeet heb je fout gescheven, weet ik zeker
ik had je naam kennelijk fout gespeldquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wie had die vraag over mij fout? of was die te makkelijk
Weggevertjequote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik had je naam kennelijk fout gespeld
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Futmeet heb je fout gescheven, weet ik zeker
Mijn antwoord was gewoon goed, maar als het begint met een hoofdletter is het al foutquote:
BDIL, GekkeZuiden, Gramulanion en Stoereboii hadden 'm fout.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leest SB gewoon mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
BDIL, GekkeZuiden, Gramulanion en Stoereboii hadden 'm fout.
Flikker op man.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn antwoord was gewoon goed, maar als het begint met een hoofdletter is het al fout
Zit die idioot nog steeds hier mee te lezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit die idioot nog steeds hier mee te lezen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
komt wel goed skatjequote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
Nog 40 minuten wachten op de auctions van DiabyKUTLEVEN
Ik DM je de antwoorden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb er nu nog 6 fout. 5 daarvan weet ik echt niet, namelijk die van die zaalvoetballer, hoe oud Toefjes is, wie de aanstichter was van de kabouter Wesley plaatjes, het favoriete eten van Rijst en waar die meeting wordt gehouden. Voor de rest weet ik alles
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Flikker op man.Je hebt de antwoordmogelijkheden gezien. De officiele naam was BIGDIK.
Doe het bij je eigen quiz.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Zet die hoofdletter ding gewoon uit
Zonde van m'n tijdquote:
Mooi dat jij het snaptquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik snap het.
[ afbeelding ]
Oeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik snap het.
[ afbeelding ]
Het antwoord staat in je post.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
wie was trouwens de aanstichter van die kabouter wesley affaire en hoe oud is Toefjes? Ik had 37
Serieus, fucking bruutquote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef detennismaster het volgende:
Ohja, ik sta in de aftermovie van tomorrowland.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik snap het.
[ afbeelding ]
Die kerel is in de 30 manquote:
Die had ik in mijn eerste ronde, maar toen moest lindgren zo nodig iets veranderen. Daarna uit wraak zijn naam gekozen en toen had ik hem fout.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het antwoord staat in je post.
Kan niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus, fucking bruutWil er volgend jaar 150% heen
Ik had 48.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kerel is in de 30 man
Ownedquote:
Ik vond deze al lastigquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn nog zoveel vragen te bedenken maar dan vooral vragen die over FUT gaan. Dat kan dus nog moeilijk worden als iemand zo'n quiz maakt
13.11 om precies te zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus, fucking bruutWil er volgend jaar 150% heen
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
13.11 om precies te zijn.
Alles kanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Procent
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
sorry sorry echt sorry.
Het was m'n broertje die 48 zei.
wilde het proberen, maar krijg geen data uit die tool. Misschien dat iemand anders het wel lukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef BDIL het volgende:
Wanneer posten mensen weer statistieken over het aantal topic's dat geopend zijn hier en door wie enzo? Was al een tijd geleden gedaan dacht ik
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niks bullshit.
Ik vind dat je als grote organisator en aanzweper van dit geheel niet nu kunt afhaken nu je nodig bent. Het gaat niet om mijn verlies, boeien als ik alles met verlies koop heb ik alsnog meer geld dan ik ga ooit nog uitgeven, het gaat gewoon om het plan als geheel. Het plan was Taiwo markt heersen.. er is meer geld nodig en degene die met het plan kwam heeft het geld en investeert het niet. Tja...
Ik daarentegen heb hier alles voor gegeven, kan nu niet eens meer FIFA spelen zo vol zit ik met Taiwo's. Terwijl ik juist altijd anti price-fix ben geweest en zoveel coins had, ik had dit echt niet nodig en deed het voor iedereen hier.
Maar ik zet er niks goedkoper op hoor, ik moet maar op mijn eigen blaren zitten, het zal wel karma zijn.
2012 jaar oud?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het antwoord staat in je post.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht naar IF Diaby en daar stond 1 voor 14k BIN en die stond er al 20 seconden op
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was echt mooi
Teleurstellend iddquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
volgens mij is die nieuwe iphone echt poep en totaal niet vernieuwend, maar wel rete duur. goed bezig applol
Goh.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand die deze fout heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
Gegroet aardbeien post ik altijd als ik iets op hebMeestal lees je daarna of niks van me, of allemaal onzin
Thanks.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
Mensen die gaan klagen
Lindgren heeft er zijn best op gedaan. Fouten kunnen er in zitten. Als je het beter kan, moet je er zelf even een maken.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Fuszy het volgende:
zijn die nieuwe ipods al aangekondigd, daar heb ik dan wel interesse voor
Ik zet hem er gewoon op voor 150c SP en ik zie wel wat mensen bieden. Hij wordt toch wel veel goedkoperquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit best vaak te zoeken maar die heb ik niet gezien. Hoeveel wil je ervoor
Samsung is sowieso al marktleider en ze gaan het alleen maar verstevigen als Apple zo door gaat. HTC zal er straks ook nog wel langs gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sinds Jobs dood is gaat het bergafwaards met Appeltje..
Ja, sorry. Het is best lastig om out of the blue met vragen te komen. Ik vond dat ik nog redelijk wat gebeurtenissen etc die hier vandaan komen genoemd heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En geen vragen over mijn kutteams, vond ik wel jammer
Zonde, vind/vond de iPhone en dergelijke altijd erg mooi, maar de nieuwe iPhone is ronduit lelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Samsung is sowieso al marktleider en ze gaan het alleen maar verstevigen als Apple zo door gaat. HTC zal er straks ook nog wel langs gaan.
Design is tof, maar ze blijven achter qua hardware en innovatie. Iets wat ze voorheen prima deden. Al het geld zal wel in de rechtszaken zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde, vind/vond de iPhone en dergelijke altijd erg mooi, maar de nieuwe iPhone is ronduit lelijk
misschien juist wel als je die graag wil hebben. Zal goedkoper zijn (zie marktplaats of in de winkel) en de 5 is niet veel beter.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
Hmm, wou over 1 maandje ongeveer een Iphone 4S gaan halen, maar toch maar niet doen?
Qua design zou ik zeeeeker weten voor een 4S gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
Hmm, wou over 1 maandje ongeveer een Iphone 4S gaan halen, maar toch maar niet doen?
juist wel, die wordt nu goedkoper.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
ja dat snap ik, voor ons is het makkelijk praten en ik wist verder ook niks toen je het vroeg. Wel een zieke quizquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het is best lastig om out of the blue met vragen te komen. Ik vond dat ik nog redelijk wat gebeurtenissen etc die hier vandaan komen genoemd heb.Ik heb nog gevraagd of iemand ideeën had, maar niets gehoord.
heujjj een galaxy s3 met een apple logoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
For fucks sake Apple
Zou lekker voor de Galaxy S3 gaan, ik heb de iphone en Galaxy allebei gehad, wil de Galaxy nooit meer kwijt, en ben blij dat ik de iphone niet meer heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
Lelijk, je ziet alles weer zitten, was mooi weggewerkt in de 4gquote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heujjj een galaxy s3 met een apple logo.
Nee die vind ik wel tof, zeker hoe dun dat ding is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
juist wel, die wordt nu goedkoper.
Het liefst natuurlijk een fatsoenlijke telefoon maar oke.
[..]
ja dat snap ik, voor ons is het makkelijk praten en ik wist verder ook niks toen je het vroeg. Wel een zieke quiz
"Look at our revolutionairy design, nobody else has done this before, but we are doing it..''quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
For fucks sake Apple
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
misschien juist wel als je die graag wil hebben. Zal goedkoper zijn (zie marktplaats of in de winkel) en de 5 is niet veel beter.
Ja maar omdat jullie zeggen dat Apple achter raakt op Samsung en nog meer? Heb ik dat ding weer 2 jaar en dan is het niks meer dalijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Qua design zou ik zeeeeker weten voor een 4S gaan
Welke zou jij aanraden dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
juist wel, die wordt nu goedkoper.
Het liefst natuurlijk een fatsoenlijke telefoon maar oke.
[..]
ja dat snap ik, voor ons is het makkelijk praten en ik wist verder ook niks toen je het vroeg. Wel een zieke quiz
Ja, er is toch niemand die die BIN gaat betalen denk ik. Maar ik maak vast wel winst (voor wat het nog waard is)quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
@DS staat je Diaby al op de markt, nee zeker
Heb 40k geboden op een ander, denk niet dat iemand eroverheen gaat.
E: ik zie hem
Heb de Galaxy S2 gehad, fijn ding inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou lekker voor de Galaxy S3 gaan, ik heb de iphone en Galaxy allebei gehad, wil de Galaxy nooit meer kwijt, en ben blij dat ik de iphone niet meer heb.
Je hebt eerder niks aan je Samsung dan aan je iPhone, je iPhone wordt minimaal 2 jaar gesupport qua updates, heeft Samsung nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar omdat jullie zeggen dat Apple achter raakt op Samsung en nog meer? Heb ik dat ding weer 2 jaar en dan is het niks meer dalijk.
[..]
Welke zou jij aanraden dan?
elke HTC of Samsung is beter. Zelf zou ik denken aan een HTC One X of Galaxy S3quote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar omdat jullie zeggen dat Apple achter raakt op Samsung en nog meer? Heb ik dat ding weer 2 jaar en dan is het niks meer dalijk.
[..]
Welke zou jij aanraden dan?
Kut Apple Carequote:Op woensdag 12 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt eerder niks aan je Samsung dan aan je iPhone, je iPhone wordt minimaal 2 jaar gesupport qua updates, heeft Samsung niet
Mijn s2 krijgt anders nog steeds updates. Die updates op je iphone zijn overigens wel heel fijn, dan merk je pas dat je genaaid wordt. Je hele toestel wordt fucking traag en je wordt zowat gedwongen om een nieuwe te kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt eerder niks aan je Samsung dan aan je iPhone, je iPhone wordt minimaal 2 jaar gesupport qua updates, heeft Samsung niet
blackberry is 100x beter manquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga denk ik voor Iphone, fijne dingen zijn dat.
Hmm, dat laatste dacht ik ook, zat te twijfelen tussen traag of placeboquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn s2 krijgt anders nog steeds updates. Die updates op je iphone zijn overigens wel heel fijn, dan merk je pas dat je genaaid wordt. Je hele toestel wordt fucking traag en je wordt zowat gedwongen om een nieuwe te kopen.
Kom haten lul, ik belde met m'n iPad met jequote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
GJE is zo'n kut hipster, met zijn kut Apple. Om van te kotsen. Nog erger dan Mart Smeets, al kan dat bijna niet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom haten lul, ik belde met m'n iPad met je
quote:
Ik had een 3g en toen die 3gs uit kwam, kwam er ook een nieuwe ios en werd hij al een stuk langzamer. Apps werden al versie specifiek, dus niet alles kon je meer gebruiken op een telefoon die een jaar op de markt was. Daarna kwam de 4 uit en kon je in principe niks meer met die iphone. Ja je reet afvegen, maar zelfs dat werkt niet omdat dat ding te glad is.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste dacht ik ook, zat te twijfelen tussen traag of placebo
die ik gisteravond postte was niet leuk genoeg he?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
3-4-1-2. Iemand een leuk team? Ja, nee? Ja?
Je Iphone wordt elke update trager, en uiteindelijk onhandelbaar, zodat je een nieuwe dient te kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste is onzin, laatst nog een 5.x iPhone 3gs in handen gehad, werkt smoothquote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een 3g en toen die 3gs uit kwam, kwam er ook een nieuwe ios en werd hij al een stuk langzamer. Apps werden al versie specifiek, dus niet alles kon je meer gebruiken op een telefoon die een jaar op de markt was. Daarna kwam de 4 uit en kon je in principe niks meer met die iphone. Ja je reet afvegen, maar zelfs dat werkt niet omdat dat ding te glad is.
Welke?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ik gisteravond postte was niet leuk genoeg he?
Praat jij in het echt ook zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste is onzin, laatst nog een 5.x iPhone 3gs in handen gehad, werkt smooth
Dacht ik ook ja, maar weet niet of het echt zo isquote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je Iphone wordt elke update trager, en uiteindelijk onhandelbaar, zodat je een nieuwe dient te kopen.
Hoe?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Praat jij in het echt ook zo?
heb jij je reet ermee proberen af te vegen?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laatste is onzin, laatst nog een 5.x iPhone 3gs in handen gehad, werkt smooth
Ja, maar te goedkoop.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rossi, Varela, Jara en consorten
Ja, da's wel fijn aan die 3gs, die bolle achterkant, glijdt wat lekkerderquote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb jij je reet ermee proberen af te vegen?
hij iz mooiboii, bff met stoereboiiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Praat jij in het echt ook zo?
Ik weet dat het wel zo is, want de 3GS werd te traag om mee te werken. Je mag de zwakke plekken van Apple gerust toegeven, er zal je niks overkomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, maar weet niet of het echt zo is
Weet ik, maar i kweet niet of het echt zo is, of een placebo , zoals ik al eerder zeiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet dat het wel zo is, want de 3GS werd te traag om mee te werken. Je mag de zwakke plekken van Apple gerust toegeven, er zal je niks overkomen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gek idee, maar zal ik wat proberen voor je in futhead?
Dat wordt dan 24,95 voor een kek koortje. Dank je wel consument.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Mongolen bij Apple hoor
Dit moet een keer overwaaien. Kan toch niet anders?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wordt dan 24,95 voor een kek koortje. Dank je wel consument.
Zoveel media aandacht en volgens mij zetten ze zich nu volledig voor lul.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit moet een keer overwaaien. Kan toch niet anders?
Ik wil op zich wel.quote:
Welke had je fout?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dit zou goed moeten zijn ...
De antwoorden staan al gepostquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dit zou goed moeten zijn ...
Zaalvoetballer, beste kopper eredivisie, iets met de hoedeplankquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel.
[..]
Welke had je fout?
Marcelo wist je niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zaalvoetballer, beste kopper eredivisie, iets met de hoedeplank
En dan bovenstaande.
Net nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2140906
[ afbeelding ]
Net niet 500k Lindgren maar ja.
Bedankt hè, slet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2140906
[ afbeelding ]
Net niet 500k Lindgren maar ja.
Waarvoor?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
HAHA mathijs heeft een 48 uur ban
dan haal je er een paar IFs/TOTY's uitquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bedankt hè, slet.
[..]
Waarvoor?
Ja, leuk. Messi gekocht, geld kwijt.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan haal je er een paar IFs/TOTY's uitik vond hem wel aardig, gebeurt niet vaak
Die is toch niet 500k manquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, leuk. Messi gekocht, geld kwijt.
Waarvoorquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
HAHA mathijs heeft een 48 uur ban
Vaag, hij post nergens buiten futquote:
zal dan wel verwijderd zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vaag, hij post nergens buiten fut
Weet je er iets leuks onder?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wilde ik dus eerst doen, maar toen dacht ik, nee dat is te goedkoop
IF Diaby en SIF Fellaini het beste blok.quote:
Omni geen tijd vandaag en ik eigenlijk ook nietquote:
manne zieke chem ook voor messi danquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Diaby en SIF Fellaini het beste blok.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Omni geen tijd vandaag en ik eigenlijk ook niet
quote:
Pedro en sanchez voor de dode links.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
manne zieke chem ook voor messi dan
CF in 3412 linkt alleen met de CMsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pedro en sanchez voor de dode links.
oh ik dacht dat het een 3-5-2 wasquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CF in 3412 linkt alleen met de CMs
DAT PACEquote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Echt zo'n manne lage rating als voorhoede en dan dit erachter.
[ afbeelding ]
Ach, wat moet ik anders met m'n coins.
Mwa, kutteamquote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Echt zo'n manne lage rating als voorhoede en dan dit erachter.
[ afbeelding ]
Ach, wat moet ik anders met m'n coins.
9 uurquote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
hoelaat komt de uitslag van de verkiezing?
Voorlopige prognose 21:00, PVV staat dik op winnenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
hoelaat komt de uitslag van de verkiezing?
quote:
Thanks, en nee PVV doet het slecht, hou me niet voor de gek.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorlopige prognose 21:00, PVV staat dik op winnen
lol ik probeerde je te misleiden, blijkt het echt om 9 uur te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Thanks, en nee PVV doet het slecht, hou me niet voor de gek.
Nog 20 seconden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorlopige prognose 21:00, PVV staat dik op winnen
Nee want die hebben een minderheid in de eeste kamer, of ze moeten voor elk puntje onderhandelen.quote:
Gebruik je internet als je er toch op zit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel heeft PVV er? En was is de top 3 (met hoeveel?) bedankt.
13 maar dit zijn exitpolls, kan zo nog paar zetels schelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel heeft PVV er? En was is de top 3 (met hoeveel?) bedankt.
Is lastig zoeken op blackberry, maar zou mijn best doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebruik je internet als je er toch op zit.
Gewoon de derde partij van Nederlandquote:
41+13+12+4 ofzo? Haal je niet nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij heeft het Gunduz akkoord geen meerderheid meer?
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon de derde partij van Nederland
Als je de strijd tussen PVDA en VVD ziet is het best knap als je niets verliest.
Een lening die je terug moet betalen naar hoogte van je inkomen vind ik opzich per definitie niet slecht.quote:
Dan heb je een minderheid in de eerste kamer toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
Coalitie met alleen de PvdA is wel mogelijk Thor.
Wat moet je weten danquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan niks vinden, staat nog niet online zeker?
Nee, het wordt nu al voor de tweede keer genoemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je een minderheid in de eerste kamer toch?
Heb het nu al. Wou gewoon kijken, PVV heeft er 13 of 14 toch?quote:
Ik heb het opgezocht, maar dan heb je toch echt een minderheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, het wordt nu al voor de tweede keer genoemd.
De drempel wordt steeds hoger, daar gaat het om. Daarbij zullen er nu minder studenten voor een slecht betaalde baan kiezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een lening die je terug moet betalen naar hoogte van je inkomen vind ik opzich per definitie niet slecht.
Geen idee, zoiets ja, gaat niks worden met Eye Of The Tigerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb het nu al. Wou gewoon kijken, PVV heeft er 13 of 14 toch?
En Welke partijen zijn voor het Kundaz akkoord?
CDA, D66, GL, VVD en CUquote:Op woensdag 12 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb het nu al. Wou gewoon kijken, PVV heeft er 13 of 14 toch?
En Welke partijen zijn voor het Kundaz akkoord?
Als het er voor zou zorgen dat alleen gemotiveerde studenten overblijven zou het ideaal zijn, helaas is dat natuurlijk niet zo. Echter is het wel zo dat een studie de overheid sowieso nog 75.000 (?) euro kost, daar mag je ook wat voor terugdoen, al doe je dat natuurlijk ook nog via een hogere inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De drempel wordt steeds hoger, daar gaat het om. Daarbij zullen er nu minder studenten voor een slecht betaalde baan kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |