SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Heb er heel erg opgelet, heb alle hoofdlettercombinaties toegevoegd, ik kan niet bezig blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Open vragen zijn sowieso kut met dit soort quizjes, als je 1 letter anders doet is het fout
Ik wist hem wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
De vraag die om mij ging fout beantwoord
Die was makkelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Gewoon multiple choice aan moeten houdenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er heel erg opgelet, heb alle hoofdlettercombinaties toegevoegd, ik kan niet bezig blijven.
Bami toch ?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Maak het lekker zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon multiple choice aan moeten houden
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar Lindgren, hoe heette jouw en GJE zijn kinderen? Ik had Pieter
Ik denk dat weinig mensen die goed hebben. Het antwoord zat hierin:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar Lindgren, hoe heette jouw en GJE zijn kinderen? Ik had Pieter
ik had kwik, kwek en kwakquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen die goed hebben. Het antwoord zat hierin:
http://puu.sh/ZMVB
Ja! Ik kan precies zien wie wat fout heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan jij die stats ook ergens zien Lindgren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post de grappigste antwoorden op vragen in een puush bestandquote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Ik kan precies zien wie wat fout heeft.
Die had ik goedquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen die goed hebben. Het antwoord zat hierin:
http://puu.sh/ZMVB
Hoe heet 'ie voluit dan? DM.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
Eerste keer hadi k GJE zijn naam goed maar toen moest ik m overnieuw invullen en koos ik onbewust voor de afkorting
Ik zal even kijken het de moeite is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
post de grappigste antwoorden op vragen in een puush bestand
Tot zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even demo uit testen bij een maat!
Ik ben zo slecht ik zie nu dat ik biosscoop heb geschreven ipv bioscoopquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken het de moeite is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |