Of naar Nederlands voorbeeldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:40 schreef themauster het volgende:
Was Spangas maar meer als deze serie:
Waterloo Road is teminste een realistische serie en hier worden ook de onderwerpen in behandeld die in een gewoon tiener leven ook gebeuren zoals drugs,alcohol,tienerzwangerschappen,verkrachting enzovoort. Al heeft deze directeur wel meer agressie en lossere handjes dan Miss Madge.
Ik denk dat zijn moeder Teef heette.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
QFT.
edit: Het schijnt Deef te zijn, wie noemt zijn zoon nou Deef?
Of Duif.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn moeder Teef heette.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
gelukkig krijgt Deef nooit een vriendinnetje die hij moet vingeren. Zijn die vlinders wel glutenvrij?
Kut man, hij leeft nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
draaaaaaaaaaaaaaaaama
http://www.spangas.nl/video/extra/506
Lol wat is er nu gebeurd!?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
draaaaaaaaaaaaaaaaama
http://www.spangas.nl/video/extra/506
aan de kleur van zijn hand en de manier waar hij ermee loopt te zien heeft ie in een drol geknepen.quote:
Lol dat vuurwerk zou toch al je vingers er afrukken, volgens raaf? Slecht spul dus, ik zou mijn geld terug vragen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de kleur van zijn hand en de manier waar hij ermee loopt te zien heeft ie in een drol geknepen.
Idd wat een faalspul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol dat vuurwerk zou toch al je vingers er afrukken, volgens raaf? Slecht spul dus, ik zou mijn geld terug vragen!
Ik zou ook zo raar gaan dansen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Wat zouden jullie doen om uit een dip te komen?
ik zou buiten gaan zitten ontbijten met mijn ouders, want het is januari!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Wat zouden jullie doen om uit een dip te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |