SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar een keer dan om iedereen op de hoogte te houden
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En hoe ernstig is zoiets?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ok. Hopen dat het allemaal meevalt dan. Sterkte!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte met de revalidatie, hopelijk gaat het snel de goede kant op!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.![]()
![]()
Hypotheeknieuws weer een dag uitgesteld. Ik word echt gek van spanning en boosheid. Zou 't liefst gaan rennen nu, maar én rustdag, én donker, én spekglad. Dan maar bier.Ja doei.![]()
Bier is ook training.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hypotheeknieuws weer een dag uitgesteld. Ik word echt gek van spanning en boosheid. Zou 't liefst gaan rennen nu, maar én rustdag, én donker, én spekglad. Dan maar bier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* rechtsedirecte stopt met teruglezen totdat sneeuw in Nederland voorbij is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
eerste kopje koffie van de dag.....quote:![]()
als wintermens pur sang lees ik jaloers mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja maar das het enige waar je jaloers op kan zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerste kopje koffie van de dag.....![]()
als wintermens pur sang lees ik jaloers meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat kl*te!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.![]()
Wat Yur misschien ook bedoeld is dat je, als je altijd hetzelfde rondje loopt, je op een gegeven moment tegen een soort max prestatie aanloopt en je een "plafond" kan bereiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Loop meestal dezelfde ronde ja, linksom, rechtsomJe zou zeggen dat het saai is maar het is een prachtige ronde door natuurgebied.
Doe wel eens wat anders maar dat is vaak gewoon langs de weg en door het dorp.
Wil nog wel eens naar mijn moeder toe hardlopen maar dat is dus een halve marathon, dan moet vriend toch wel ergens staan met wat eten/drinken.
Van het voorjaar misschien?
Bij gevarieerde training worden andere spiervezels verschillend gestimuleerd en zit er een langere rek op de max. prestatie. Ik zie je veel rondjes van 11k in strak tempo lopen. Je kunt bv ook eens 6k in hoger tempo lopen, 16k in een lager tempo of 5x1k keihard met 3 minuten rust ertussen. Ik noem maar wat en dan daar verder mee spelen, goed voor je uithoudingsvermogen, snelheid en basistempo.
Met een paar keer per week hetzelfde rondje in hetzelfde tempo lopen is niks mis, zeker niet als gezonde recreatie, maar op een gegeven moment verbeter je je (haast) niet meer, zonder variatie, imho.Feyenoord!!! * Barça![]()
Snap heel goed wat je bedoelt Bonobo en Yur ook... Alleen ik ben soms zo autistisch als de pest, vind het moeilijk om van een 'vast' patroon af te komen.
Maar ik neem het weer even mee, bedankt voor het meedenken en voorstellen, stel ik zeer op prijs!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Whehehe. Vandaag was naar het werk fietsen best eh... uitdagendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte stopt met teruglezen totdat sneeuw in Nederland voorbij is
Morgen weer een rondje rennen. 's Morgens eerst langs een grote recruiter voor een intake gesprek en 's middags lekker rennen.![]()
Je hebt door de manier zoals je nu traint wel een enorm goeie en vaste pace ontwikkeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap heel goed wat je bedoelt Bonobo en Yur ook... Alleen ik ben soms zo autistisch als de pest, vind het moeilijk om van een 'vast' patroon af te komen.
Maar ik neem het weer even mee, bedankt voor het meedenken en voorstellen, stel ik zeer op prijs!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na een week ook eindelijk weer een rondje gelopen.
Ietwat overmoedig, 1e dag zonder pijnstillers, maar ik werd gek van het niks doen en sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ik nu bier drink, drink ik ook alleen maar kwaliteit. Een Westmalle bijvoorbeeld. Kan er nu meer van genieten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik ga echt voor een Leffe Tripel nuIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zijn de kcals helaas ook 3 x zo hoog. Maar het is geweldig genieten ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wanneer ik nu bier drink, drink ik ook alleen maar kwaliteit. Een Westmalle bijvoorbeeld. Kan er nu meer van genieten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dat weet ik niet maar een sixpack of 2 hoeft niet meer. Vind ik zonde van alle moeite die ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zijn de kcals helaas ook 3 x zo hoog. Maar het is geweldig genieten ja.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja daar moet ik ook nog van af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar een sixpack of 2 hoeft niet meer. Vind ik zonde van alle moeite die ik heb gedaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach zo eens in de zoveel weken kan het geen kwaad, een keer goed doorzakken kan ook veel goed doen.quote:
Maar bij mij was dat vanzelfsprekend 2 a 3 dagen in de week.. slecht voor je conditie!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef Shravani het volgende:
Na een week ook eindelijk weer een rondje gelopen.
Ietwat overmoedig, 1e dag zonder pijnstillers, maar ik werd gek van het niks doen en sneeuw
Heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook in de sneeuw bewogen vandaag, met resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whehehe.
1 blikje bier = 132 cal.
Ik heb nu 26260 cal verbrand.
26260/132 = 198.93 blikjes bier verbrand
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een mooien engel ja
Leuke foto Shrav
Had vanmiddag al een caloriebom: cappuccino met baileys.
Nu een cola-berenburg, lekker weekendNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik zie dat het eerstvolgende evenement eentje is waar ik aan meedoe. En ik loop helemaal niet lekker op het moment![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Shravani het volgende:
@ gup, haha super leuke manier van bewegenm'n collega wist niet wat ie zag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja dat heb ik dus ook. Door de weeks zakt mijn gewicht en 's weekends gaat ie weer omhoog. Wel steeds iets lager maar toch..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ach zo eens in de zoveel weken kan het geen kwaad, een keer goed doorzakken kan ook veel goed doen.
Maar bij mij was dat vanzelfsprekend 2 a 3 dagen in de week.. slecht voor je conditie!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yep bekend. Ik gebruik de app Libra sinds een half jaar, daarin zie je ook van die golfbewegingen van de weekenden, dat helpt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Door de weeks zakt mijn gewicht en 's weekends gaat ie weer omhoog. Wel steeds iets lager maar toch..![]()
Bijna mijn kerstkilo's weer kwijt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ah, nog twee weken te gaan om weer een beetje in vorm te geraken! Moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zie dat het eerstvolgende evenement eentje is waar ik aan meedoe. En ik loop helemaal niet lekker op het moment
Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Zo, dat was m dan....de eerste extra marathontraining. De combinatie van duisternis en oneffen aangestampte sneeuw maakte het een interessante duurloop. Tempo lag dus logischerwijs wat lager dan gepland, maar desalniettemin hebben we lekker gelopen
En de eerste ruim 100km van 2013 zitten er op
F means you're fucked![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Yep bekend. Ik gebruik de app Libra sinds een half jaar, daarin zie je ook van die golfbewegingen van de weekenden, dat helpt!![]()
Bijna mijn kerstkilo's weer kwijt.Het is niet mijn lijdraad maar wel handig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb een vraagje aan de Garmineigenaren!
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?
Heb in het bos vanmiddag nog een stukje een klein ventje op een slee meegesleept tijdens het hardlopen. Die ouders grapten dat ik hem mooi met vaart mee kon nemen, ik zag het als training, dus die kleine had ff schik
Gup, komt goed met die CPC![]()
Ik heb er een 7,5k duurloop opzitten, met mr Q. Het was werkelijk adembenemend én best spectaculair. Lekker door de polder, dus soms was gewoon alles wit en niet duidelijk waar het fietspad ophield...... Aan het einde voelde ik mijn knietjes en enkels wel, hoor. Maar er waren ook hele stukken gestrooid fietspad, dus we hadden met de loopgroep zo kunnen lopenMaarja, ik heb mijn kms er lekker opzitten
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoonWay to go!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef YUR het volgende:
Zo, dat was m dan....de eerste extra marathontraining. De combinatie van duisternis en oneffen aangestampte sneeuw maakte het een interessante duurloop. Tempo lag dus logischerwijs wat lager dan gepland, maar desalniettemin hebben we lekker gelopen
En de eerste ruim 100km van 2013 zitten er op![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
Ik heb er een 7,5k duurloop opzitten, met mr Q. Het was werkelijk adembenemend én best spectaculair. Lekker door de polder, dus soms was gewoon alles wit en niet duidelijk waar het fietspad ophield...... Aan het einde voelde ik mijn knietjes en enkels wel, hoor. Maar er waren ook hele stukken gestrooid fietspad, dus we hadden met de loopgroep zo kunnen lopenMaarja, ik heb mijn kms er lekker opzitten
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:Shine bright like a diamond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoon
[..]
Way to go!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:Blingbling Quoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoon
[..]
Way to go!F means you're fucked![]()
Quoi! Jou zullen ze niet over het hoofd zien![]()
Yur, 100km al?![]()
Ik heb gemaild naar een loopgroep die hier vlak achter loopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik vroeg me weer eens iets af:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?![]()
Dat kan. Dan moet je gewoon in garmin connect een workout aanmaken die tig keer een afstand van 400 meter heeft. Dan maakt hij de rondjes 400 meter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?
Kijk maar bij mij. Ik heb een workout hier gemaakt op tijd (nu 4-1-4-1-3-1-3-1) ipv op meters, maar dan kun je instellen. Dan ziet het er als volgt uit. http://connect.garmin.com/activity/262376382 En dan kan je dus ook met 400 meters maken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn goede voornemen lukt heel goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?Meer fruit, geen snoep en chips. Ik neem wel 'gewoon' mijn ontbijt, tussendoortje en lunch en 's avonds eet ik wat de pot schaft, vaak aardappelen met groente en vlees. Ik heb geen eetpatroon dat op het hardlopen gericht is.
![]()
gisteren een snelle 3 km geprobeerd (snel voor mijn doen dan). Begon natuurlijk weer veel te snel, waardoor ik laatste stukje buiten adem was. Toch een hoger gemiddelde dan gepland, dus ga ik vaker doen(1x per week ofzo) .
Helaas kan ik donderdag pas weer.. sneeuw
nee, ik heb daar de discipline niet voor momenteel. Ben al lang blij dat ik de discipline op kan brengen om regelmatig te lopen. En ik snoep te veelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Thnx! Eens kijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat kan. Dan moet je gewoon in garmin connect een workout aanmaken die tig keer een afstand van 400 meter heeft. Dan maakt hij de rondjes 400 meter.
Kijk maar bij mij. Ik heb een workout hier gemaakt op tijd (nu 4-1-4-1-3-1-3-1) ipv op meters, maar dan kun je instellen. Dan ziet het er als volgt uit. http://connect.garmin.com/activity/262376382 En dan kan je dus ook met 400 meters maken.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik had twee dagen cursus en heb lopen graaien in de bak met candyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?![]()
Gister stroopwafel en een mars![]()
Vandaag 1 milkyway twee kitkatten en een snicker![]()
Maar ik had het nodig met al die file stress![]()
morgen weer proberen om beter te eten
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
ik ben tot op zeker hoogte wel bewust met mijn eetpatroon bezig, niet zo zeer om beter te kunnen lopen maar wel om een relatief gezonde levenstijl na te streven, maar het is niet zo dat het voor mij ten koste van alles gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?
Ik eet sowieso al bijna geen fast food, drink weinig alcohol en snoep weinig dus ik heb niet constant een strijd dat ik op mijn eetpatroon hoef te letten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup. En grotendeels specifiek op hardlopen gerichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?. Inclusief voor Yur geen alcohol/frisdrank, voor mij af en toe
.
![]()
Ik probeer niet meer te snoepen, met name op m'n werk (droppot), maar wat echt helpt is dat ik niet meer op het station snack! Het levert veel geld op, en het scheelt heel heleboel calorieën. Alleen als ik flink overgewerkt heb mag ik iets op het station halen van mezelf
Ik heb een nieuw persoonlijk leaderboardrecord![]()
Vandaag sla ik misschien de training een keertje over...ligt er een beetje aan hoe mijn benen zich vanmiddag voelenF means you're fucked![]()
Maak je lekker een wandeling door de sneeuw? Ben je toch even buiten, maar hebben de benen ook even rustquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:30 schreef YUR het volgende:
Ik heb een nieuw persoonlijk leaderboardrecord![]()
Vandaag sla ik misschien de training een keertje over...ligt er een beetje aan hoe mijn benen zich vanmiddag voelen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nja, moet nog even kijken. Volgens het schema hebben we vandaag een 60 minuten rustig loopje met daarin een paar versnellingen van 2 tot 4 minuten. Ik kan misschien gewoon de 60 minuten doen zonder versnellingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maak je lekker een wandeling door de sneeuw? Ben je toch even buiten, maar hebben de benen ook even rust
Over 2,5 week moet ik al 27km lopen
Ik heb me enkele dagen geleden voorgenomen om medio april 2013 10kg lichter te zijn. Zou geen probleem mogen zijn als ik die zakken chips, bakken popcorn, zakken borrelnootjes, de kaassoufflé's op het werk, de gevulde koekjes en dergelijke laat staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Oh, AH to Go op het station is sinds enkele dagen ook verboden terrein voor me.
Ik gebruik de app MyFitnessPal om de calorieën te tellen. Deze app kan je koppelen met Endomondo waardoor er ook wordt rekening gehouden met de verbrande calorieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb me enkele dagen geleden voorgenomen om medio april 2013 10kg lichter te zijn. Zou geen probleem mogen zijn als ik die zakken chips, bakken popcorn, zakken borrelnootjes, de kaassoufflé's op het werk, de gevulde koekjes en dergelijke laat staan.![]()
Oh, AH to Go op het station is sinds enkele dagen ook verboden terrein voor me.
Ik gebruik de app MyFitnessPal om de calorieën te tellen. Deze app kan je koppelen met Endomondo waardoor er ook wordt rekening gehouden met de verbrande calorieën.Meteen een mooie reden om regelmatiger te gaan lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet geen suiker. Maar dat heeft niks met sporten te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Lopen jullie gewoon, met de sneeuw? Ik durf niet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik eet geen suiker. Maar dat heeft niks met sporten te maken.
Lopen jullie gewoon, met de sneeuw? Ik durf niet![]()
Wat kan er nou gebeuren![]()
Jazeker. Helaas had ik afgelopen zondag na het lopen weer pijn aan m'n voet/enkel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Meteen een mooie reden om regelmatiger te gaan lopen?Ik had er maandag de hele dag last van.
Gisteren heb ik op het laatste moment toch maar afgezien van het lopen, want in het park waar ik normaliter loop wordt er niet gestrooid.![]()
![]()
Maar dan kun je er nog prima lopen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jazeker. Helaas had ik afgelopen zondag na het lopen weer pijn aan m'n voet/enkel.Ik had er maandag de hele dag last van.
Gisteren heb ik op het laatste moment toch maar afgezien van het lopen, want in het park waar ik normaliter loop wordt er niet gestrooid.
Toen ik gisteravond ging winkelen bij de AH om de hoek waarvoor ik door hetzelfde park moet lopen moest ik anders m'n best doen om overeind te blijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dan kun je er nog prima lopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ex-ex-pechvogel meldt zich.quote:![]()
Op naar de 200quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Whehehe.
1 blikje bier = 132 cal.
Ik heb nu 26260 cal verbrand.
26260/132 = 198.93 blikjes bier verbrand
Niet heel bewust, maar mijn basis is ook gezond. Ik eet elke dag eigen gebakken brood, 's avonds altijd een maaltijd met groenten als basis en af en toe wat vlees erbij. Alleen let ik de laatste tijd er meer op dat ik de kcal die ik verbrand er op een verantwoorde manier erbij eet. Aangezien voor mij afvallen geen optie is. Dus ik pak nu eerder een boterham met pindakaas extra, dan dat ik een zak snoep of iets uit de frituur eet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat zou je ook kunnen doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, moet nog even kijken. Volgens het schema hebben we vandaag een 60 minuten rustig loopje met daarin een paar versnellingen van 2 tot 4 minuten. Ik kan misschien gewoon de 60 minuten doen zonder versnellingen.
Over 2,5 week moet ik al 27km lopengewoon lekker weghobbelen die 60min. En die 27km? Die eet je op over twee weken
Dat bedoel ik, die 27 kilometer haal je makkelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zou je ook kunnen doengewoon lekker weghobbelen die 60min. En die 27km? Die eet je op over twee weken
![]()
![]()
Ik heb die MyFitnessPal ook eens gedownload, eens kijken of dat wat is[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is -10....... en ik ga nu de kinderen wegbrengen en daarna rennen...![]()
Zo toch maar even m'n gewone lange tight omruilen voor een hele dikke wintertight
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Veel producten van de AH (waar ik altijd winkelquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb die MyFitnessPal ook eens gedownload, eens kijken of dat wat is) staan in MyFitnessPal. Dat maakt het tellen van calorieën best makkelijk.
![]()
Ik ga ook altijd naar de AHquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Veel producten van de AH (waar ik altijd winkel) staan in MyFitnessPal. Dat maakt het tellen van calorieën best makkelijk.
ik ga het ook eens bijhouden (gaat vast confronterend worden
)
Ik heb gisteravond les 21 van Evy gelopen met -4. Ik ging als een speer, de kou was heerlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:07 schreef E.T. het volgende:
Het is -10....... en ik ga nu de kinderen wegbrengen en daarna rennen...![]()
Zo toch maar even m'n gewone lange tight omruilen voor een hele dikke wintertight
Van tevoren niet gedacht, het leek me zo koud, maar met een laagje thermokleding eronder was het goed te doen. Zelfs nog een stukje extra gerend!![]()
![]()
-4 <> -10quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:22 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond les 21 van Evy gelopen met -4. Ik ging als een speer, de kou was heerlijk.
Van tevoren niet gedacht, het leek me zo koud, maar met een laagje thermokleding eronder was het goed te doen. Zelfs nog een stukje extra gerend!![]()
![]()
Zo meteen nutteloos opdraven bij een recruiter. Tenslotte hebben die in 5 maanden nog geen ene flikker voor me betekent dus ik verwacht niet dat het nu anders is.
En daarna de frustratie er maar af lopen![]()
![]()
Dat laatste is dan wel weer lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo meteen nutteloos opdraven bij een recruiter. Tenslotte hebben die in 5 maanden nog geen ene flikker voor me betekent dus ik verwacht niet dat het nu anders is.
En daarna de frustratie er maar af lopen
Hadden ze iets specifieks voor je dat je er nu heen moet?![]()
Ze zeggen altijd iets specifieks te hebben, maar ik word nooit doorgestuurd naar het bedrijfquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:25 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer lekker
Hadden ze iets specifieks voor je dat je er nu heen moet?![]()
![]()
Ja, ken dat. Dan hebben zij hun best in ieder geval gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd iets specifieks te hebben, maar ik word nooit doorgestuurd naar het bedrijf![]()
Nou ja.. snel naar huis daarna en lekker rennen dan maar![]()
![]()
27,5km, of wou je die laatste halve km soms gaan wandelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, moet nog even kijken. Volgens het schema hebben we vandaag een 60 minuten rustig loopje met daarin een paar versnellingen van 2 tot 4 minuten. Ik kan misschien gewoon de 60 minuten doen zonder versnellingen.
Over 2,5 week moet ik al 27km lopen![]()
![]()
Als je een interessant CV hebt willen ze gewoon een intake gesprek doen en je cv opslaan. Om dat te bereiken plaatsen ze vacatures voor interessante functies die, volgens mij, helemaal niet bestaan. Zo ben ik al 2 keer naar Amsterdam gereden voor zogezegd een functie bij NS en een groothandel in automaterialen. Nu is het gelukkig om de hoek dus ik hoef geen kosten te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, ken dat. Dan hebben zij hun best in ieder geval gedaan![]()
![]()
Hehe, ik kijk wel uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
27,5km, of wou je die laatste halve km soms gaan wandelen.
Vandaag is eigenlijk hardloopdag, maar ik twijfel. Toen ik naar de trein liep gleed ik al bijna uitNu hebben mijn hardloopschoenen meer profiel denk ik, maar toch
Op stukjes waar nog gewoon sneeuw/ijs/whatever lag gleed ik niet weg, maar op de stukjes waar buurtbewoners/winkeliers de sneeuw hadden weggehaald gleed ik de hele tijd bijna uit![]()
Strooien doen ze hier niet, in het park waar ik eventueel heen zou gaan ook niet. Hmm.![]()
Ander rondje misschien, langs de kant van een niet zo drukke weg ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:39 schreef Miezziej het volgende:
Vandaag is eigenlijk hardloopdag, maar ik twijfel. Toen ik naar de trein liep gleed ik al bijna uitNu hebben mijn hardloopschoenen meer profiel denk ik, maar toch
Op stukjes waar nog gewoon sneeuw/ijs/whatever lag gleed ik niet weg, maar op de stukjes waar buurtbewoners/winkeliers de sneeuw hadden weggehaald gleed ik de hele tijd bijna uit![]()
Strooien doen ze hier niet, in het park waar ik eventueel heen zou gaan ook niet. Hmm.
Morgenavond pas lopen. Wel heel erg veel zin in.
Gisteravond dat filmpje gekeken die Deebee had gepost. Als ik dat zo zie valt er nog heel wat te verbeteren aan mijn loop"techniek"![]()
Volgens mij loop ik zo inefficiënt als het maar zijn kan...![]()
Ohja...die wilde ik ook nog kijken. Heb je een linkje bij de hand?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ander rondje misschien, langs de kant van een niet zo drukke weg ofzo?
Gisteravond dat filmpje gekeken die Deebee had gepost. Als ik dat zo zie valt er nog heel wat te verbeteren aan mijn loop"techniek"![]()
Volgens mij loop ik zo inefficiënt als het maar zijn kan...F means you're fucked![]()
Ik zat al een beetje te kijken hoe ik het beste kon lopen. Ik denk dat richting park het "veiligst" is, maar misschien niet in het park maar er omheen. Kan het altijd proberen en weer omkeren als het niet gaat.. Was sowieso niet van plan om te gaan intervallen ofzo dus dat komt goed uit hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ander rondje misschien, langs de kant van een niet zo drukke weg ofzo?
Volgens mij loop ik zo inefficiënt als het maar zijn kan...
Mijn looptechniek kan volgens mij ook wel beter... Ik land ook op verschillende manieren met links en rechts heb ik het idee.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja...die wilde ik ook nog kijken. Heb je een linkje bij de hand?![]()
![]()
Een kennis van mij uit Amerika heeft gister de marathon gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Eigenlijk kan ik eten wat ik wil en ik ben gek op hartige dingen. Een jaar of vijf terug at/dronk ik wel meer troep dan nu en dat deed echt niet af aan de vorm.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
Nu ik ouder word merk ik wel dat gezond eten belangrijker wordt om prestaties te leveren (op friet fiets/loop je een stuk minder hard dan cous cous). Sta mij nog steeds toe om af en toe te zondigen hoor, ben wel aan het matigen met alcohol en drink alleen in het weekend (of niet).
Verder eet ik sowieso vooral biologisch en zo min mogelijk bewerkte producten, maar dat doe ik niet voor de sport. Ik ben ook wel van mening dat een verandering in je eetpatroon bij je moet passen en niet te omslachtig moet zijn, anders blijft de verandering niet hangen.
De laatste tijd ben in verzot op zelfgemaakte humus en speltbrood! Supergezond!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
Een kennis van mij uit Amerika heeft gister de marathon gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat probeer ik nu ook vol te houden. Wat drinken jullie nu vooral?quote:Op woensdag 16 januari 2013 06:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup. En grotendeels specifiek op hardlopen gericht. Inclusief voor Yur geen alcohol/frisdrank, voor mij af en toe
.
![]()
Nu nog teveel cola en koffie eigenlijk. Cola is dan wel weer light maar moet eigenlijk aanmaak limonade en thee gaan worden.![]()
Thee na het hardlopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
Koffie, thee, water en Slimpie (aanmaaklimonade zonder suiker)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: