SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar een keer dan om iedereen op de hoogte te houden
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En hoe ernstig is zoiets?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ok. Hopen dat het allemaal meevalt dan. Sterkte!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterkte met de revalidatie, hopelijk gaat het snel de goede kant op!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Terug van de fysio; knie is onderzocht en de beste man denkt aan een slijmbeursontsteking aan de zij/achterkant van de knie (bursitis). Ook had ik een lichte zwelling aan de voorkant rondom de knieschijf. Morgenavond weer terug voor oefeningen en verdere diagnose.![]()
![]()
Hypotheeknieuws weer een dag uitgesteld. Ik word echt gek van spanning en boosheid. Zou 't liefst gaan rennen nu, maar én rustdag, én donker, én spekglad. Dan maar bier.Ja doei.![]()
Bier is ook training.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hypotheeknieuws weer een dag uitgesteld. Ik word echt gek van spanning en boosheid. Zou 't liefst gaan rennen nu, maar én rustdag, én donker, én spekglad. Dan maar bier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* rechtsedirecte stopt met teruglezen totdat sneeuw in Nederland voorbij is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
eerste kopje koffie van de dag.....quote:![]()
als wintermens pur sang lees ik jaloers mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja maar das het enige waar je jaloers op kan zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerste kopje koffie van de dag.....![]()
als wintermens pur sang lees ik jaloers meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat kl*te!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het algemeen kan een slijmbeursontsteking best lang duren. Ik zal morgen oefeningen krijgen en dan is het afwachten denk ik.![]()
Wat Yur misschien ook bedoeld is dat je, als je altijd hetzelfde rondje loopt, je op een gegeven moment tegen een soort max prestatie aanloopt en je een "plafond" kan bereiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Loop meestal dezelfde ronde ja, linksom, rechtsomJe zou zeggen dat het saai is maar het is een prachtige ronde door natuurgebied.
Doe wel eens wat anders maar dat is vaak gewoon langs de weg en door het dorp.
Wil nog wel eens naar mijn moeder toe hardlopen maar dat is dus een halve marathon, dan moet vriend toch wel ergens staan met wat eten/drinken.
Van het voorjaar misschien?
Bij gevarieerde training worden andere spiervezels verschillend gestimuleerd en zit er een langere rek op de max. prestatie. Ik zie je veel rondjes van 11k in strak tempo lopen. Je kunt bv ook eens 6k in hoger tempo lopen, 16k in een lager tempo of 5x1k keihard met 3 minuten rust ertussen. Ik noem maar wat en dan daar verder mee spelen, goed voor je uithoudingsvermogen, snelheid en basistempo.
Met een paar keer per week hetzelfde rondje in hetzelfde tempo lopen is niks mis, zeker niet als gezonde recreatie, maar op een gegeven moment verbeter je je (haast) niet meer, zonder variatie, imho.Feyenoord!!! * Barça![]()
Snap heel goed wat je bedoelt Bonobo en Yur ook... Alleen ik ben soms zo autistisch als de pest, vind het moeilijk om van een 'vast' patroon af te komen.
Maar ik neem het weer even mee, bedankt voor het meedenken en voorstellen, stel ik zeer op prijs!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Whehehe. Vandaag was naar het werk fietsen best eh... uitdagendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte stopt met teruglezen totdat sneeuw in Nederland voorbij is
Morgen weer een rondje rennen. 's Morgens eerst langs een grote recruiter voor een intake gesprek en 's middags lekker rennen.![]()
Je hebt door de manier zoals je nu traint wel een enorm goeie en vaste pace ontwikkeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap heel goed wat je bedoelt Bonobo en Yur ook... Alleen ik ben soms zo autistisch als de pest, vind het moeilijk om van een 'vast' patroon af te komen.
Maar ik neem het weer even mee, bedankt voor het meedenken en voorstellen, stel ik zeer op prijs!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Na een week ook eindelijk weer een rondje gelopen.
Ietwat overmoedig, 1e dag zonder pijnstillers, maar ik werd gek van het niks doen en sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ik nu bier drink, drink ik ook alleen maar kwaliteit. Een Westmalle bijvoorbeeld. Kan er nu meer van genieten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik ga echt voor een Leffe Tripel nuIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zijn de kcals helaas ook 3 x zo hoog. Maar het is geweldig genieten ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wanneer ik nu bier drink, drink ik ook alleen maar kwaliteit. Een Westmalle bijvoorbeeld. Kan er nu meer van genieten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dat weet ik niet maar een sixpack of 2 hoeft niet meer. Vind ik zonde van alle moeite die ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zijn de kcals helaas ook 3 x zo hoog. Maar het is geweldig genieten ja.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja daar moet ik ook nog van af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar een sixpack of 2 hoeft niet meer. Vind ik zonde van alle moeite die ik heb gedaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach zo eens in de zoveel weken kan het geen kwaad, een keer goed doorzakken kan ook veel goed doen.quote:
Maar bij mij was dat vanzelfsprekend 2 a 3 dagen in de week.. slecht voor je conditie!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:30 schreef Shravani het volgende:
Na een week ook eindelijk weer een rondje gelopen.
Ietwat overmoedig, 1e dag zonder pijnstillers, maar ik werd gek van het niks doen en sneeuw
Heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook in de sneeuw bewogen vandaag, met resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whehehe.
1 blikje bier = 132 cal.
Ik heb nu 26260 cal verbrand.
26260/132 = 198.93 blikjes bier verbrand
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een mooien engel ja
Leuke foto Shrav
Had vanmiddag al een caloriebom: cappuccino met baileys.
Nu een cola-berenburg, lekker weekendNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik zie dat het eerstvolgende evenement eentje is waar ik aan meedoe. En ik loop helemaal niet lekker op het moment![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Shravani het volgende:
@ gup, haha super leuke manier van bewegenm'n collega wist niet wat ie zag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja dat heb ik dus ook. Door de weeks zakt mijn gewicht en 's weekends gaat ie weer omhoog. Wel steeds iets lager maar toch..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ach zo eens in de zoveel weken kan het geen kwaad, een keer goed doorzakken kan ook veel goed doen.
Maar bij mij was dat vanzelfsprekend 2 a 3 dagen in de week.. slecht voor je conditie!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yep bekend. Ik gebruik de app Libra sinds een half jaar, daarin zie je ook van die golfbewegingen van de weekenden, dat helpt!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Door de weeks zakt mijn gewicht en 's weekends gaat ie weer omhoog. Wel steeds iets lager maar toch..![]()
Bijna mijn kerstkilo's weer kwijt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ah, nog twee weken te gaan om weer een beetje in vorm te geraken! Moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zie dat het eerstvolgende evenement eentje is waar ik aan meedoe. En ik loop helemaal niet lekker op het moment
Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Zo, dat was m dan....de eerste extra marathontraining. De combinatie van duisternis en oneffen aangestampte sneeuw maakte het een interessante duurloop. Tempo lag dus logischerwijs wat lager dan gepland, maar desalniettemin hebben we lekker gelopen
En de eerste ruim 100km van 2013 zitten er op
F means you're fucked![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Yep bekend. Ik gebruik de app Libra sinds een half jaar, daarin zie je ook van die golfbewegingen van de weekenden, dat helpt!![]()
Bijna mijn kerstkilo's weer kwijt.Het is niet mijn lijdraad maar wel handig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb een vraagje aan de Garmineigenaren!
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?
F means you're fucked![]()
Heb in het bos vanmiddag nog een stukje een klein ventje op een slee meegesleept tijdens het hardlopen. Die ouders grapten dat ik hem mooi met vaart mee kon nemen, ik zag het als training, dus die kleine had ff schik
Gup, komt goed met die CPC![]()
Ik heb er een 7,5k duurloop opzitten, met mr Q. Het was werkelijk adembenemend én best spectaculair. Lekker door de polder, dus soms was gewoon alles wit en niet duidelijk waar het fietspad ophield...... Aan het einde voelde ik mijn knietjes en enkels wel, hoor. Maar er waren ook hele stukken gestrooid fietspad, dus we hadden met de loopgroep zo kunnen lopenMaarja, ik heb mijn kms er lekker opzitten
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoonWay to go!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef YUR het volgende:
Zo, dat was m dan....de eerste extra marathontraining. De combinatie van duisternis en oneffen aangestampte sneeuw maakte het een interessante duurloop. Tempo lag dus logischerwijs wat lager dan gepland, maar desalniettemin hebben we lekker gelopen
En de eerste ruim 100km van 2013 zitten er op![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
Ik heb er een 7,5k duurloop opzitten, met mr Q. Het was werkelijk adembenemend én best spectaculair. Lekker door de polder, dus soms was gewoon alles wit en niet duidelijk waar het fietspad ophield...... Aan het einde voelde ik mijn knietjes en enkels wel, hoor. Maar er waren ook hele stukken gestrooid fietspad, dus we hadden met de loopgroep zo kunnen lopenMaarja, ik heb mijn kms er lekker opzitten
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:Shine bright like a diamond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoon
[..]
Way to go!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
![]()
Trouwens, het volgende bewijsmateriaal voor mijn loopgroepgenootjes kan als schokkend worden ervaren:Blingbling Quoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn schoenen zijn trouwens eindelijk schoon
[..]
Way to go!F means you're fucked![]()
Quoi! Jou zullen ze niet over het hoofd zien![]()
Yur, 100km al?![]()
Ik heb gemaild naar een loopgroep die hier vlak achter loopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik vroeg me weer eens iets af:
Is iedereen hier bewust met zijn/haar eetpatroon bezig? Al dan niet om in (betere) vorm te komen?![]()
Dat kan. Dan moet je gewoon in garmin connect een workout aanmaken die tig keer een afstand van 400 meter heeft. Dan maakt hij de rondjes 400 meter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Een ronde is standaard 1 km, maar kun je ook instellen dat als je bijv. op een baan van 400m loopt, dat dat 1 ronde is?
Kijk maar bij mij. Ik heb een workout hier gemaakt op tijd (nu 4-1-4-1-3-1-3-1) ipv op meters, maar dan kun je instellen. Dan ziet het er als volgt uit. http://connect.garmin.com/activity/262376382 En dan kan je dus ook met 400 meters maken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: