ik snap m nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vond het een alleraardigst fopje.
Waar claim ik een gruwelijke hekel aan Ajax te hebben? Ik vind het gewoon grappig dat ze al veel seizoenen maar niet weten te winnen van FC Utrecht. Verder kan het hele voetbalgebeuren mij erg weinig schelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja wel in de randstad wonen en toch een gruwelijke hekel aan Ajax hebben + iets met FC.
Dan hou je maar weinig over he
Heb je wel vaker last van.quote:
Het gaat over rijden tijdens sneeuw en ijzel in dit topic, nou daar maak ik dan een aantal zeer scherpe en treffende vergelijkingen naar de hopelijke toekomst van Ajax. Bedankt voor het terminaal maken van mijn grap. Hond.quote:
Kon t anders aardig uit je posts halen en blijkbaar heb ik gelijk ook want t klopte wel dat ik gelijk utrecht zeiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar claim ik een gruwelijke hekel aan Ajax te hebben? Ik vind het gewoon grappig dat ze al veel seizoenen maar niet weten te winnen van FC Utrecht. Verder kan het hele voetbalgebeuren mij erg weinig schelen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat over rijden tijdens sneeuw en ijzel in dit topic, nou daar maak ik dan een aantal zeer scherpe en treffende vergelijkingen naar de hopelijke toekomst van Ajax. Bedankt voor het terminaal maken van mijn grap. Hond.
Utrecht klopt ja, maar heb geen hekel aan Ajax. Het laat me gewoon koud, dat is het meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kon t anders aardig uit je posts halen en blijkbaar heb ik gelijk ook want t klopte wel dat ik gelijk utrecht zei
[..]![]()
die reactie moest ik dus wel omlachen
Voor iemand die het koud laat doe je wel een hoop moeite.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht klopt ja, maar heb geen hekel aan Ajax. Het laat me gewoon koud, dat is het meer.
Ok dan had ik t verkeerd geinterpreteerd. Ging mij om je reactie toen t in 1x over Ajax ging, die was toch wel aardig negatief te noemen vandaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht klopt ja, maar heb geen hekel aan Ajax. Het laat me gewoon koud, dat is het meer.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die het koud laat doe je wel een hoop moeite.
Over ajax moet je ook gewoon negatief zijn mattiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ok dan had ik t verkeerd geinterpreteerd. Ging mij om je reactie toen t in 1x over Ajax ging, die was toch wel aardig negatief te noemen vandaar![]()
Maar kan ook aan mij liggen dus
Hmmm, dan moeten de Europese landbouwsubsidies nog meer omhoog om iedereen het hoofd boven water te laten houden. Worden we waarschijnlijk wel een netto ontvanger van de EU, dat is dan wel weer een voordeel. Geen gezeik meer daarover.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Aldo-MC het volgende:
We kunnen niet allemaal varkensboer worden natuurlijk.
Er is sowieso nu ook heel veel file in het Oosten en het Zuiden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef BlueNumber het volgende:
Twee topics bullshit, waarin kneus A beweert dat in het oosten des lands geen extra files ontstaan met sneeuw
Google voor de grap eens op 25 november 2005 en lees over het fileleed op de A1, A28 en A50 door... jawel sneeuw.
Verder is het vooral een hoop calimerogejank vs randstadarrogamtie.
Haterssss zijn stiekeme fansquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Over ajax moet je ook gewoon negatief zijn mattie
Enige juiste conclusiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef Nielsch het volgende:
BoWa is stiekem gewoon fan van de randstad.
het is sowieso beter dan psv domme kk-tjappies met hun boereee boereeequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haterssss zijn stiekeme fans
Trieste is ook dat als ze bijv in de 80e minuut de 1-0 maken t vaak serieus 70 vna die 80 minuten gewoon stil is en na die goal inderdaad BOEREE BOEREEE BOEREEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
het is sowieso beter dan psv domme kk-tjappies met hun boereee boereee
Haha ja 010 dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Trieste is ook dat als ze bijv in de 80e minuut de 1-0 maken t vaak serieus 70 vna die 80 minuten gewoon stil is en na die goal inderdaad BOEREE BOEREEE BOEREE![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil over Ajax maar sfeer in t stadion is al enkele seizoenen de beste van Nederland
Wat represent jij eigenlijk dan
Ik ben Ajacied, maar qua sfeer staat de kuip toch echt op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Trieste is ook dat als ze bijv in de 80e minuut de 1-0 maken t vaak serieus 70 vna die 80 minuten gewoon stil is en na die goal inderdaad BOEREE BOEREEE BOEREE![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil over Ajax maar sfeer in t stadion is al enkele seizoenen de beste van Nederland
Wat represent jij eigenlijk dan
Je praat als een volslagen debiel met down.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha ja 010 dus
Beste sfeer en mooiste stadion is bij ons natuurlijkMaar vond wel lauw als ze bob marley zingen zelfs als je achter staat
![]()
En die ziggo dome was ik laatst bij najib is ook gruwelijk heb veel matties in damsko dus ben geen hater of zo
Dan weet je voortaan ook hoe je een gesprek met je moeder moet aanknopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je praat als een volslagen debiel met down.
Hihi. Ssssst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan weet je voortaan ook hoe je een gesprek met je moeder moet aanknopen
Juist als je achter staat natuurlijk dat is de hele bedoeling van dat liedjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha ja 010 dus
Beste sfeer en mooiste stadion is bij ons natuurlijkMaar vond wel lauw als ze bob marley zingen zelfs als je achter staat
![]()
En die ziggo dome was ik laatst bij najib is ook gruwelijk heb veel matties in damsko dus ben geen hater of zo
mwah vind ik ook enigszins wel meevallen hoor.. toen in die dramatische jaren was ook de kuip niet standaard uitverkocht. Al moet ik wel zeggen dat samen met de arena de kuip inderdaad wel op eenzame hoogte staat in Nederland.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:13 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, maar qua sfeer staat de kuip toch echt op eenzame hoogte.
Dat zegt een woordvoerder van de ANWB.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:18 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-drukker-sneeuw.html
Die zuiderlingen kennen ook nie rije.
Backfiretopic.
Haha, supermooi dit. Bewijs dat provincialen werkelijk in alles falen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zegt een woordvoerder van de ANWB.
Op het hoogtepunt stond er op de Nederlandse wegen ruim 350 kilometer file. De grootste problemen concentreren zich rond Den Bosch en Eindhoven door sneeuwval.
De langste file stond rond 18.00 uur op de A50 Eindhoven richting Oss met een lengte van 25 kilometer. Ook in tegenovergestelde richting stond het over 25 kilometer vast.
Hahaha![]()
![]()
Provincie faalt, Randstand wint. Alles is weer bij het oude. Goedenavond heren!quote:Op het hoogtepunt stond er op de Nederlandse wegen ruim 350 kilometer file. De grootste problemen concentreren zich rond Den Bosch en Eindhoven door sneeuwval.
De langste file stond rond 18.00 uur op de A50 Eindhoven richting Oss met een lengte van 25 kilometer. Ook in tegenovergestelde richting stond het over 25 kilometer vast.
De spits leverde in de Randstad, zoals eerder al verwacht, geen grote problemen op. De wegen zijn schoon en vermoedelijk zijn veel mensen eerder naar huis gegaan, aldus de woordvoerder.
1000+ ( opperfaal vd Randstad ) is nog altijd groter dan de 350 van vanavond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef Nielsch het volgende:
Discussie is ook gelijk klaar door dit bericht:
[..]
Provincie faalt, Randstand wint. Alles is weer bij het oude. Goedenavond heren!
Toch knap dat men in het zuiden met 20% van de auto's t.o.v. de randstad een file van 35% t.o.v. de randstad veroorzakenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1000+ ( opperfaal vd Randstad ) is nog altijd groter dan de 350 van vanavond.
Zielig om te zien hoe de randstadkneusjes hun onvermogen proberen te maskeren
Je baseren op de feiten is niet echt je sterkste kan hé?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef BlueNumber het volgende:
Toch knap dat men in het zuiden met 20% van de auto's t.o.v. de randstad een file van 35% t.o.v. de randstad veroorzaken
Rotterdam.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Wat is 010 ook alweer? Ken alleen 030 owja en 020
In verhouding tot het aantal inwoners en auto's op de weg is de faal van de provincie een stuk groter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bron waarin staat dat die 1000+ alleen op de Randstad gebaseerd was?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is hier nu de troll? De Randstad uitlachen omdat nota bene het weer daar anders is (en dus ook de gevolgen voor het verkeer).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je baseren op de feiten is niet echt je sterkste kan hé?Troll.
Gelukkig mag jij met je elektronisch huisarrest Woensel Oost niet uit anders hadden we nog meer mongolen op de weg gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het pretendeert een heer te zijn maar laat zich hier uit als een kind.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie is hier nu de troll? De Randstad uitlachen omdat nota bene het weer daar anders is (en dus ook de gevolgen voor het verkeer).![]()
![]()
En dan te bedenken dat er geen verkeersravages in de zin van ongelukken ontstonden, de treinen bleven rijden en de ochtendspits niet overging in de avondspits. De Randstad heeft zich kranig geweerd kan ik wel stellen.
Overigens, zelfs al zouden ze hebben gefaald, dan nog halen ze het niet bij al die andere dagen dat jullie falen en wij niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb jij daar geen last van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woensel-Oost is een van de betere stukken van Eindhoven, leeghoofdquote:Op woensdag 16 januari 2013 04:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij met je elektronisch huisarrest Woensel Oost niet uit anders hadden we nog meer mongolen op de weg gehad.
Als Woensel al tot de betere stukken gerekend mag worden moet je nagaan in wat voor pauperstad je woont.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Woensel-Oost is een van de betere stukken van Eindhoven, leeghoofd
Woensel is half Eindhoven. Enquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Woensel al tot de betere stukken gerekend mag worden moet je nagaan in wat voor pauperstad je woont.![]()
Sowieso:
Eindhoven
Brabantse gemoedelijkheid
Ons mam
Boeren
Houdoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |