Wel. Lul.quote:
was niet trots op t gymnasium maar trots op dat ik zoveel spelfouten in 1 zin kon doen. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Trots zijn op gymnasium, het begint pas met een Ph.D
Nou, je moet wel weer even reageren. Dus het boeit je best wel. Geef toe Buffalo, geef toe. Het laat je niet los!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ben er zelf ook uitermate trots opverder kan t me vrij weinig schelen of je t gelooft ofniet
Moet zeggen vind je toch wel enigszins vermakelijk aan t worden jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou, je moet wel weer even reageren. Dus het boeit je best wel. Geef toe Buffalo, geef toe. Het laat je niet los!
In dat geval; waar is m'n boy Steven? Ik heb hem al een tijdje niet meer op dit bonte gezelschap forumleden mogen zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat mijn voetbalvisie zoveel kwaliteit bevat dat t door sommige mensen die wat achtergesteld zijn daarin het niet kunnen bevatten heb ik mee leren leven.
steven is fulltime aan t werk (is wat ik op fb zie voorbijkomen hele tijd).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dat geval; waar is m'n boy Steven? Ik heb hem al een tijdje niet meer op dit bonte gezelschap forumleden mogen zien.
Nee dat is het niet. Met je geestelijke beperktheid kun je het allemaal niet meer bijbenen. Maar ik probeer me aan te passen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet zeggen vind je toch wel enigszins vermakelijk aan t worden ja
Ah, Hansie tovert weer een lijstje uit zijn binnenzak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik zat eens te bedenken wat er wel leuk is aan de provincie, hier komt mijn lijst:
- Station Valkenburg is mooi
- De stad Groningen (maar dan vooral door alle studentes uit de Randstad die er zitten)
- TT van Assen
- Het Brabantse natuurschoon
Ja, toen hield het wel op... Sorry, heb het echt geprobeerd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Met je geestelijke beperktheid kun je het allemaal niet meer bijbenen. Maar ik probeer me aan te passen!
Die plant zich voort...?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is HeatWave ? De kinderen van school halen?
Prima nieuws.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
steven is fulltime aan t werk (is wat ik op fb zie voorbijkomen hele tijd).
Dus die is er wat van aan t makenrespect voor die man
Zeker, zeker gun t em van harte.quote:
Ben je klaar met je machogebral, Hans?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zeker, zeker gun t em van harte.
Aan t einde van dit jaar maar weer samen de titel van Ajax vieren denk ikNet als de 3e ster toen
ERUIT DE COCK! ERUIT!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebral, Hans?
Hans??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebral, Hans?
Laatste kampioenschap der Ajacieden is immers geweest. Vanaf nu is het subtop om over tien jaar proberen te promoveren richting Eredivisie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hans??
En wat is er voor machogebral aan?
Wat heeft dat hans ermee temaken dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatste kampioenschap der Ajacieden is immers geweest. Vanaf nu is het subtop om over tien jaar proberen te promoveren richting Eredivisie.
Hansie is van VI, man. Wil je me nu wijsmaken dat je dat bazige programma niet kijkt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat heeft dat hans ermee temaken dan?En we zullen zien.. persoonlijk denk ik dat we over 9jaar de 4e ster aan t vieren zijn
Nee dat is overdreven maar dnek wel dat we de komende 10jaar 5 tot 7x kampioen worden
Het enige wat het leven van een hoop voetbaltokkies zinvol maakt; de sterren van Ajaxquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat heeft dat hans ermee temaken dan?En we zullen zien.. persoonlijk denk ik dat we over 9jaar de 4e ster aan t vieren zijn
Nee dat is overdreven maar dnek wel dat we de komende 10jaar 5 tot 7x kampioen worden
Wie is Hans?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, Hansie tovert weer een lijstje uit zijn binnenzak.
Hij kan het niet bijbenen Buitendam...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hansie is van VI, man. Wil je me nu wijsmaken dat je dat bazige programma niet kijkt?
HEAAAAATWAAAAAAAVE, kom eens!!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het enige wat het leven van een hoop voetbaltokkies zinvol maakt; de sterren van Ajax![]()
![]()
maar die is toch niet voor Ajax.. Of snapte niet helemaal wat ie verder met mijn reactie te maken had zeg maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hansie is van VI, man. Wil je me nu wijsmaken dat je dat bazige programma niet kijkt?
nee hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het enige wat het leven van een hoop voetbaltokkies zinvol maakt; de sterren van Ajax![]()
![]()
Mooi om te zien dat jij gewoon alles aanpakt om te trollenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
ha daar was je weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij kan het niet bijbenen Buitendam...
Ik loop er al een uur of drie tegenaan.
Ik was de strekking van het topic al compleet kwijtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb deel 1 niet gelezen en dat was ik ook niet van plan, maar zitten degenen die wonen op het plekken waar het niet gesneeuwd heeft nu af te geven op plekken waar het wel gesneeuwd heeft? Nogal goedkoop scoren zo zeg.
En bovendien ging het helemaal niet mis, de treinen zijn het met hun aangepaste dienstregeling blijven doen en er zijn geen extreme aanrijdingen gebeurd (kettingbotsingen enz). Ja er stond wel file ja, maar zelfs als je goed kunt rijden dan kun je in de sneeuw gewoonweg geen snelheiden boven de 50 halen op sommige stukken.
Nee hoor, ik vind dat de Randstad zich er prima door heen heeft geslagen, er is goed geanticipeerd. Maar het weer kan je nu eenmaal niet aan en uitzetten, zelfs in de Randstad niet.
t ging toch over de sterren van ajaxquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was de strekking van het topic al compleet kwijt
Punten en komma's beste man, punten en komma's.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ha daar was je weervroeg me al af wat je aan t doen was
Hahaha, zoiets ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat jij gewoon alles aanpakt om te trollen
Het ene moment kies je partij voor de ene, tien minuten later voor de ander.
Prachtig, respect.
Hier heb je er een paar voor de rest van dit topic zet ze maar waar je ze wilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Punten en komma's beste man, punten en komma's.
Over dat ze zich op glad ijs begeven en we allemaal hopen op 0 graden in de toekomst?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
t ging toch over de sterren van ajax![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
Amsterdammers en sterren. Yuup.
?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over dat ze zich op glad ijs begeven en we allemaal hopen op 0 graden in de toekomst?
Padum tssss
ow god ben je een utrechterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Nielsch het volgende:
Het enige leuke aan voetbal is dat Ajax maar nooit weet te winnen van onze plaatselijke FC in de nationale competitie.
Leuk dat je dat gelijk door hebt, blijkbaar heeft het de afgelopen jaren toch wat indruk gemaaktquote:
Ja wel in de randstad wonen en toch een gruwelijke hekel aan Ajax hebben + iets met FC.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk dat je dat gelijk door hebt, blijkbaar heeft het de afgelopen jaren toch wat indruk gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |