heb je vorige topic niet geelzen? was nog 100x zo triestquote:
Ja maar dat kwam omdat wij 'WIJZIJNAJAX' aan onze kant haddenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb je vorige topic niet geelzen? was nog 100x zo triest
Jaja, makkelijk hé de discussie op deze manier beëindigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
staat in t gedeelte wat jij net weglaat nuMaar ga niet weer heel topic vol nutteloze discussie houden IM OUT
Ja, vooral die gast die nog geen zin foutloos kon schrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb je vorige topic niet geelzen? was nog 100x zo triest
had t hierbij vooral over bowa en niet die andere gast maar die kon er ook wat van jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat wij 'WIJZIJNAJAX' aan onze kant haddenWat wil je dan.
ja sorry moet solicitatiebrief schrijven anders zeuren jullie allemaal weer dat ik niks doe om werk te krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaja, makkelijk hé de discussie op deze manier beëindigen.
Je bent een quitter.
nou moet ik er wel mee ophouden? Dit is zelfs voor jou wel heel wisselvallig. En ik kom niet uit groningen dus jammer. Weer een pretentieuze aanname erbijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, vooral die gast die nog geen zin foutloos kon schrijven
Buffalo, ouwe dyslect, hou er mee op. Please, je zet de randstedelingen te kakken. En dat voor iemand die uit fucking Groningen komt
Sollicitatiebrief schrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
had t hierbij vooral over bowa en niet die andere gast maar die kon er ook wat van ja.
[..]
ja sorry moet solicitatiebrief schrijven anders zeuren jullie allemaal weer dat ik niks doe om werk te krijgen
[..]
nou moet ik er wel mee ophouden? Dit is zelfs voor jou wel heel wisselvallig. En ik kom niet uit groningen dus jammer. Weer een pretentieuze aanname erbij
Solicitatiebrief. Godverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
had t hierbij vooral over bowa en niet die andere gast maar die kon er ook wat van ja.
[..]
ja sorry moet solicitatiebrief schrijven anders zeuren jullie allemaal weer dat ik niks doe om werk te krijgen
[..]
nou moet ik er wel mee ophouden? Dit is zelfs voor jou wel heel wisselvallig. En ik kom niet uit groningen dus jammer. Weer een pretentieuze aanname erbij
Dat. Alleen heeft hij het zelf niet door, het VMBO studentje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Solicitatiebrief. GodverVoor dit soort mensen hebben ze spellingscontrole uitgevonden.
Kijk, eindelijk eens iemand die eerlijk is en zich niet kostte wat kost wil verdedigen. Respect.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik als Randstedeling ben het eens met de OP. Wat een mongolen weer op de weg net
Eens. Maar:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat. Alleen heeft hij het zelf niet door, het MBO studentje.
Ach, achter de bankschroef letten ze niet op spelling.
heb gewoon gymnasium gedaan dus weer een mooie aanname van jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat. Alleen heeft hij het zelf niet door, het VMBO studentje.
Ach, achter de bankschroef letten ze niet op spelling.
NUR GEIL!!1EInZ!quote:
En dat moet iedereen geloven ? Dat jij gymnasium gedaan hebt ? En dan zo'n diarree aan letters in een post weten te zetten.... Knap hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb gewoon gymnasium gedaan dus weer een mooie aanname van jou. Dat ik geen zin heb om normaal tegen jou te schrijven/ snel typ zegt niet dat ik dat niet kan
Gymnasium is dikke prima, maar dat wordt weer gecompenseerd door een infantiele voetbalvisie aangaande Jan Klaas Hoentelaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb gewoon gymnasium gedaan dus weer een mooie aanname van jou. Dat ik geen zin heb om normaal tegen jou te schrijven/ snel typ zegt niet dat ik dat niet kan
ja ben er zelf ook uitermate trots opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat moet iedereen geloven ? Dat jij gymnasium gedaan hebt ? En dan zo'n diarree aan letters in een post weten te zetten.... Knap hoor!
Nee, mag alleen met kleine letters. Je zat dus fout. Spelfout.quote:
Nee lul.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nee, mag alleen met kleine letters. Je zat dus fout. Spelfout.
Trots zijn op gymnasium, het begint pas met een Ph.Dquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ben er zelf ook uitermate trots opverder kan t me vrij weinig schelen of je t gelooft ofniet
Dat mijn voetbalvisie zoveel kwaliteit bevat dat t door sommige mensen die wat achtergesteld zijn daarin het niet kunnen bevatten heb ik mee leren leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gymnasium is dikke prima, maar dat wordt weer gecompenseerd door een infantiele voetbalvisie aangaande Jan Klaas Hoentelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |