SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch lief bedoeldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Omdat niemand er op zit te wachten misschien!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja, ideaal. Maar goed, ik heb liever dat ze wel bellen, dan niet terwijl het wel nodig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd fijn van die "meedenkende" mensen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, ik moet zeggen, hoe mooi ik E30's ook vind... dat sinds ik nieuwe auto's rijd... ik er alleen 1 zou nemen als het echt een knappe is die dan als 2e auto er bij komt... En helaas zijn de knappe E30's op dit moment even niet betaalbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort weer 2 wegdoen....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Waarom een doordeweekse meeting eigenlijk? ik moet vrijdagochtend naar het UWV
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Truequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ideaal. Maar goed, ik heb liever dat ze wel bellen, dan niet terwijl het wel nodig is.
Ja, jou moest ik even hebben!!quote:
Heel lief dat ik bij jou kan slapen maar ik zal er geen gebruik van maken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je komt niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Ja, jou moest ik even hebben!!
Heel lief dat ik bij jou kan slapen maar ik zal er geen gebruik van makenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik zit net trouwens die link uit de OP te lezen, lig echt in een deuk van sommigen![]()
Wel jammer altijd dat je denkt "oh die moet ik onthouden", maar dat doe je toch niet
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik vind het wel fijn hoor mamabuufquote:.
advies waardeer ik altijd LoLalang verhaal....quote:
@ vinnie nee ik hou het voorlopig ff bij de mijne... (maar die is ook snel hoor, zelfde motor als in die rode)
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn hoor mamabuuf.
![]()
![]()
TT: [SEX SC #958] Een auto door de deur, of 2, of 3 of 4.
FTFY
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Nee.quote:
Hoe gezellig het mij ook lijkt/leek heb ik besloten om thuis te blijven. Maar jullie heel veel plezier
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eerste keer dat ik nu de link heb aangekliktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik zit net trouwens die link uit de OP te lezen, lig echt in een deuk van sommigen![]()
Wel jammer altijd dat je denkt "oh die moet ik onthouden", maar dat doe je toch niet... Ik lees de OP verders neujt
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
TT: [SEX SC #958] Een auto door de deur, of 2, of 3 of 4.
FTFY![]()
![]()
Oh oke jammerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Hoe gezellig het mij ook lijkt/leek heb ik besloten om thuis te blijven. Maar jullie heel veel plezierMaar iedereen is daar vrij iiiin
!
Het is glad buiten he, dus heb een betere suggestie voor de TT aangedragenquote:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
maar wat is FTFYquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het is glad buiten he, dus heb een betere suggestie voor de TT aangedragen![]()
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik nu de link heb aangeklikt... Ik lees de OP verders neujt
.
maar wel jammer dat ik er nu pas achterkom ook
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Oh, nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
advies waardeer ik altijd LoLa
[..]
lang verhaal....
@ vinnie nee ik hou het voorlopig ff bij de mijne... (maar die is ook snel hoor, zelfde motor als in die rode)
![]()
![]()
Fixed that for youquote:
JONGEEE je kan het ook gewoon zeggeee je weet tooochh!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:47 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=FTFYBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Er zitten wel mooie bij. Ik gebruik er helaas slechts enkelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef GauloisesB. het volgende:
Wel jammer altijd dat je denkt "oh die moet ik onthouden", maar dat doe je toch niet
Van je navel een zwembad maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had toch ook dit kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Raene het volgende:
[..]
JONGEEE je kan het ook gewoon zeggeee je weet tooochh!!
quote:Originally means "fixed that for you." It also works as a double meaning for "fuck this fuck you."Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij met mijn leeftijd hoorquote:Dat jonge grut met hun hippe uitdrukkingen
.
Zeg je nou dat ik oud benquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de jeugd zal eens leren hele woorden uit te spreken![]()
![]()
Ah, dat wist ik niet. Dan snap ik de situatie. Ik mag ook aannemen dat je oplet dat je alles het goedkoopst en voordeligst binnenhaalt aan boodschappen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mijn inkomen zuigt gewoon gigantisch en dan is er soms gewoon geen geld voor 2 stukjes vlees bijvoorbeeld.
Ik pak veel vaker een boterham zodat mijn zoon wel 2 keer kan opscheppen
Ik snap heel goed en vind het heel tof dat je je zoon de allerbeste (op)voeding wilt geven. Maar daar mag je zelf natuurlijk niet aan onderdoor gaan. Zowel lichamelijk als fysiek niet. Dat is voor hem ook niet goed.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de jeugd zal eens leren hele woorden uit te spreken![]()
![]()
De paarse helm poetsen vind ik een pareltjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie bij. Ik gebruik er helaas slechts enkelen.
Van je navel een zwembad maken.
Er zal toch wel ergens een motivatie bij moeten lijkt mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten??
Dat is wel de plek waar ik de sollicitatiebrief plakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind die formulieren altijd zoiets van "vul dit in en je komt op de stapel"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zal toch wel ergens een motivatie bij moeten lijkt mij?
![]()
![]()
Als er nergens een invulveld voor je toelichting staat, zou ik het daar doen. Anders leeg latenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?
Oke, dank jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel de plek waar ik de sollicitatiebrief plak.
Dat is dus dat invulveld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als er nergens een invulveld voor je toelichting staat, zou ik het daar doen. Anders leeg laten![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind die formulieren altijd zoiets van "vul dit in en je komt op de stapel".
Ik heb de tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
advies waardeer ik altijd LoLa
[..]
lang verhaal....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben heul geen jeugdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de jeugd zal eens leren hele woorden uit te sprekenIk ben bijna net zo'n opa als dat huppel beweert een oma te zijn.
Overigens stuur ik sollicitaties altijd naar info@naamvanbedrijf.nlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, dank je
[..]
Dat is dus dat invulveld.. Ook al hebben ze een contactformulier.
Gedraag je dan naar je leeftijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ben heul geen jeugdIk ben bijna net zo'n opa als dat huppel beweert een oma te zijn.
Geldt dat ook voor detacheringsbureau's ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens stuur ik sollicitaties altijd naar info@naamvanbedrijf.nl. Ook al hebben ze een contactformulier.
![]()
Bij mij is het ook echt mogelijk!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ben heul geen jeugdIk ben bijna net zo'n opa als dat huppel beweert een oma te zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hipster opaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nog nooit wat heen gestuurdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor detacheringsbureau's ?. Dus geen idee.
Vroeger (opa spreektquote:) veroordeelde ik mensen die hun stoepje schoonveegden. Nu zijn het helden
![]()
Krijg er tegenwoordig dit gevoel bij... Van het ene veilige stukje naar het andere
Oke, toch bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit wat heen gestuurd. Dus geen idee.
.
![]()
Ik veeg altijd mijn stoepje als er sneeuw ligt.
Ik ben 1 keer zonder het te weten naar buiten gestormd, Boem! Daar lag lola onderuit... 5 dagen spierpijn en een zere rug![]()
![]()
Je zou maar postbode zijn in deze tijden
Dat is niet zo erg. Postbezorger is kutterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef GauloisesB. het volgende:
Je zou maar postbode zijn in deze tijden.
Had ie maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef GauloisesB. het volgende:
Je zou maar postbode zijn in deze tijden
Het was best lekker vandaag hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef GauloisesB. het volgende:
Je zou maar postbode zijn in deze tijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Postbezorger is kutter.
Het is je held als je op een belangrijk poststuk zit te wachtenquote:
Jij haalt ook postbode en postbezorger door elkaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga graag van gleuf tot gleuf maar dan anders.
Iemand een idee wat ik vanavond lekker kan koken wat cheap en voedzaam is?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt ook postbode en postbezorger door elkaar.![]()
![]()
Hipster? Hoezo ben ik een hipsterquote:
pannenkoeken!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef GauloisesB. het volgende:
Het is je held als je op een belangrijk poststuk zit te wachten
zolang ik mijn pannenkoeken niet met asperges of andere groentes bestrooi maar met suiker is het niet "voedzaam"quote:haha maar pannenkoeken zijn wel lekker en goedkoop
.
Wanneer mag ik weer wat bij jou bezorgen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
't hoeft maar een naam de hebben![]()
![]()
Ook dingen waar je geen specifieke opleiding voor hebt zijn nog steeds wel een vak he.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Want zonder postbode diploma kan je er niet werken?![]()
Vanavond... verveel mequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer wat bij jou bezorgen?![]()
![]()
Je mag voedsel bij mij bezorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer wat bij jou bezorgen??
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, gaan we elkaar gezelschap houden.
![]()
![]()
En het houdt de huid jongquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hihi, voedzaam is het zeker.
![]()
Je kan wel weer merken dat het tegen etenstijd aanloopt.... Mensen happen weer lekker
hey ik kan er niks aan doen dat jij ongezonde toppings gebruiktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:02 schreef Raene het volgende:
[..]
zolang ik mijn pannenkoeken niet met asperges of andere groentes bestrooi maar met suiker is het niet "voedzaam"haha maar pannenkoeken zijn wel lekker en goedkoop
.
![]()
![]()
Heb je kip?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef Raene het volgende:
ik heb nog wel een pot chicken tonight wat ik niet gebruik![]()
![]()
Kan je het erna weer af krabbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het trekt alles lekker strak ja.
![]()
![]()
Eraf douchenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het erna weer af krabben.
![]()
* Spezza19 moet ook weer eens bedenken wat ie gaat eten....
Totaal geen zin om naar buiten te gaan
Laat de 16-jarige pizzakoerier met 3 weken brommert ervaring zijn leven riskeren om jouw maag te vullen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Totaal geen zin om naar buiten te gaan
Leedvermaak
Okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nou als ik een goed verhaal heb hoor je het.....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wat, staat jou ook een OV reis te wachten ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
Totaal geen zin om naar buiten te gaan![]()
![]()
Das dan wel weer een goed ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Laat de 16-jarige pizzakoerier met 3 weken brommert ervaring zijn leven riskeren om jouw maag te vullen.
Leedvermaak
Neuh dat niet, maar kou = kou en kou zuigtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
wat, staat jou ook een OV reis te wachten ofzo?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rivje in de busquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
wat, staat jou ook een OV reis te wachten ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik eet bij mijn zusje thuis vanavond, geen idee wat ze klaar gaat maken.
![]()
Ik ben creabea aan het doen en ik hoop maar dat het mooi/gaaf wordt.
Anders heb ik een klein probleempje
[b]AirwiN schreef [/b]
Jou hopelijk nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik eet bij mijn zusje vanavond, geen idee wat ze klaar gaat maken.
Welnee, we kunnen het goed met elkaar vinden en ze krijgt me toch niet te pakken. Hoogzwangerquote:.
![]()
Gaat dit over eten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben creabea aan het doen en ik hoop maar dat het mooi/gaaf wordt.
Anders heb ik een klein probleempje![]()
je hebt toch een auto? zolang het geen diesel is ben je toch zo warm binnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar kou = kou en kou zuigt![]()
![]()
Moderne diesels zijn best snel warm... maar dan nog... deur uit moeten is gewoon kut...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt toch een auto? zolang het geen diesel is ben je toch zo warm binnen
Oh wat geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de metro
plingplong VANDERMADEWEG
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, natuurlijk niet!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
lamzakquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moderne diesels zijn best snel warm... maar dan nog... deur uit moeten is gewoon kut...![]()
![]()
Iets op mn muur. Als het mislukt moet ik de boel gaan behangenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, waarom zou ik de kou in gaan als ik 16 jarige pubers eten kan laten bezorgenquote:
Oh godquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets op mn muur. Als het mislukt moet ik de boel gaan behangen![]()
![]()
"Sorry, met dit weer rijden we niet."quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik de kou in gaan als ik 16 jarige pubers eten kan laten bezorgen![]()
Eiwit rijk zekerquote:!?
Ik heb weer een nieuwe magic deck...
!!
omdat je dan voor hetzelfde geld 2 of 3 dagen kan eten....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik de kou in gaan als ik 16 jarige pubers eten kan laten bezorgen
en anders zit je morgen weer hiermee....
ga je nu dan ben je goedkoper uit en heb je morgen ook wat in huis![]()
![]()
Dan zeg ik gewoon: zelfs de NS rijdt! Dus je doet je best maar!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Sorry, met dit weer rijden we niet."Dit account is niet meer in gebruik.![]()
WA gezien?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oom muhahaha, klinkt wel liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, we kunnen het goed met elkaar vinden en ze krijgt me toch niet te pakken. Hoogzwanger.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon: zelfs de NS rijdt! Dus je doet je best maar!Ik ontvang niksquote:Oh nu wel
![]()
![]()
Nee maar ik heb wel pannenkoeken mixquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je kip?
ik heb nog wel een pot chicken tonight wat ik niet gebruik!
Whehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets op mn muur. Als het mislukt moet ik de boel gaan behangensucces
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel pannenkoeken mix!
![]()
![]()
Probeer jij mij nu gewoon de kou in te lullen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je dan voor hetzelfde geld 2 of 3 dagen kan eten....
en anders zit je morgen weer hiermee....
ga je nu dan ben je goedkoper uit en heb je morgen ook wat in huis
Ik ben het helemaal met Rival eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probeer jij mij nu gewoon de kou in te lullen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boh wil ik zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Eiwit rijk zeker!?
Ik heb weer een nieuwe magic deck...
!!
.
![]()
Oom ben ik alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oom muhahaha, klinkt wel lief.
![]()
Pff stiekem ben ik best blij met de stand op mn weegschaal
[b]AirwiN schreef [/b]
* Spezza19 en kou gaan niet goed samen, laat staan met sneeuwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Rival eens
Je gaat zienquote:!
Are you a man or a mouse?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 en kou gaan niet goed samen, laat staan met sneeuwIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En terechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff stiekem ben ik best blij met de stand op mn weegschaal![]()
![]()
Mijn zusje werd als tante geboren
[b]AirwiN schreef [/b]
Stiekem moet ik bestwel huilen om de stand op mn weegschaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff stiekem ben ik best blij met de stand op mn weegschaal.
Op jouw leeftijd komt dat sneller voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 7 jaar oom.... of was het nou 8....![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik nu iets van 75 zou wegen ofzo. Die 66 was best een aangename verrassingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Stiekem moet ik bestwel huilen om de stand op mn weegschaal.
[b]AirwiN schreef [/b]
We gaan zo hard magic-en dat wil je niet weten..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
*IJsbeer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ijsbeer... ik moet eigenlijk in winterslaap
Stel je niet aan zeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Was het nog zo'n analoge die iets te ver in de min gedraaid was?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nu iets van 75 zou wegen ofzo. Die 66 was best een aangename verrassing
Digitale!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was het nog zo'n analoge die iets te ver in de min gedraaid was?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Magic... daar ben ik slecht inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
We gaan zo hard magic-en dat wil je niet weten..![]()
![]()
ik ben gewoon iets verstandigerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probeer jij mij nu gewoon de kou in te lullen?![]()
![]()
Haha, niet te snel gaan hoor, ik moet die kaartjes even lezen want ik ben er al een tijdje uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
We gaan zo hard magic-en dat wil je niet weten...
![]()
Magic.
Wel gruwelijk lang geleden, ik bak er vast niets meer van.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bam, prodigal sorcerer op je bakkus!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:23 schreef Fera het volgende:
Magic.
Wel gruwelijk lang geleden, ik bak er vast niets meer van.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:23 schreef Fera het volgende:
Magic.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, niet te snel gaan hoor, ik moet die kaartjes even lezen want ik ben er al een tijdje uit.
Ik heb 4 deckjes dus als er nog iemand komt kunnen we 2 tegen 2 gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:23 schreef Fera het volgende:
Magic.
Neem je je robe meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bam, prodigal sorcerer op je bakkus!?
Het is dat ik weet wat magic is anders zou ik nu een man en vrouw zien seksen in larp-outfitsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
We gaan zo hard magic-en dat wil je niet weten..![]()
![]()
Nomzquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel pannenkoeken mix!
![]()
Awesomequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat magic is anders zou ik nu een man en vrouw zien seksen in larp-outfits!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef Raene het volgende:
Ik heb 4 deckjes dus als er nog iemand komt kunnen we 2 tegen 2 gaan.
Ik kan 1 van mijn deckjes nog wel proxy'en als je 60 prutskaartjes over hebt.
EN mijn hoedquote:![]()
![]()
Jouw deckjes zijn outdated en waarschijnlijk overpowered ten opzichte van mijn kaartenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik kan 1 van mijn deckjes nog wel proxy'en als je 60 prutskaartjes over hebt.
[..]
EN mijn hoed...
NOU ik glij even naar de supermarkt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
is het zoiets als dungeons and dragons?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een kaartspel
En dat is het enige dat ik er van weet
Regenboogjes poepen,quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb multiplayer deckjes allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Jouw deckjes zijn outdated en waarschijnlijk overpowered ten opzichte van mijn kaarten...
.
![]()
Nerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb multiplayer deckjes alles.
liever de handoek dan je kut, dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut vloog me de handoek in de fik toen ik een ketel op het fornuis droog wilde maken![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is het zoiets als dungeons and dragons?.... WHICH reminds me ik heb ook nog vet hard Munchkin thuis liggen dat is zooooo fucking grappig
!
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever de handoek dan je kut, dacht ik zo![]()
![]()
Bazenspel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.... WHICH reminds me ik heb ook nog vet hard Munchkin thuis liggen dat is zooooo fucking grappig
!
Een van de leukste dingen om te spelen.Wat voor cursus zou je hebben?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cursus van vanavond maar afgezegd
En hoe was het bij je oma?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Lekker stom plaatje alsof je in de VHS periode al kon torrentenquote:.
Sowieso, een ketel op het fornuis droogmakenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut vloog me de handoek in de fik toen ik een ketel op het fornuis droog wilde maken![]()
![]()
![]()
Dat ding droogt vanzelf als er vuur aan staat
Voorzitterschap. Het wordt wel vaker aangeboden, dus dan ga ik niet het risico lopen dat ik veelste laat thuis kom.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor cursus zou je hebben?
En hoe was het bij je oma?
Bij mijn oma was het gezellig en heb weer heerlijk gegeten
Munchkin rocked... Dus je komt ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bazenspel.
Een van de leukste dingen om te spelen.
[..]
Wat voor cursus zou je hebben?
En hoe was het bij je oma?
*wel dus*But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker stom plaatje alsof je in de VHS periode al kon torrenten.
Ja maar die was wel erg natquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, een ketel op het fornuis droogmaken
Dat ding droogt vanzelf als er vuur aan staat
Maar slim is het niet![]()
![]()
OPMERKINGSVERMOGEN JONGEquote:!!1
Nou godsamme ik moet naar de winkel jongens maar ik heb geen zin.
Mensen die voor je koken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voorzitterschap. Het wordt wel vaker aangeboden, dus dan ga ik niet het risico lopen dat ik veelste laat thuis kom.
Bij mijn oma was het gezellig en heb weer heerlijk gegetenIk kom niet, nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Munchkin rocked... Dus je komt ook?
*wel dus*
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Raene het volgende:
Nou godsamme ik moet naar de winkel jongens maar ik heb geen zin.
Fixedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen Oma's die voor je koken.
NOES ik bel het legerquote:!
Oma's zijn ook mensenquote:! Discriminatie dit
...
Wel huren en dan met 2 videorecorders kopietjes maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker stom plaatje alsof je in de VHS periode al kon torrenten.
![]()
Ik ga even emo doen buiten in de sneeuw. Ben zo terug om lief te doen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt. Maar oma's die voor je koken is toch meer 'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Oma's zijn ook mensen! Discriminatie dit
...
' dan random mensen die voor je koken.
of stiekem op de helft ergens iets opnemen dmv een plakbandje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel huren en dan met 2 videorecorders kopietjes maken.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb allemaal stipjes op mn muur
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn oma liet altijd alles aanbrandenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar oma's die voor je koken is toch meer '' dan random mensen die voor je koken.
zwarte spikkel pannenkoeken en zwarte spikkel aardappelen etc. aten we dan altijd
.
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn oma liet altijd alles aanbrandenzwarte spikkel pannenkoeken en zwarte spikkel aardappelen etc. aten we dan altijd
.
![]()
Mijn oma kan gelukkig heel erg goed koken![]()
Octo
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Meneer Krabs is natuurlijk wel een baas. Een krab zijn en toch een walvis als dochter hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zijn wel meer mensen met een walvis als dochterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meneer Krabs is natuurlijk wel een baas. Een krab zijn en toch een walvis als dochter hebben..
![]()
Hhahaha, ow wow.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen met een walvis als dochter.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
!
![]()
Walvis?
Ik kom er aan!C'est la vie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat is Vinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat, ik pak de overpopulatie van de walvis aan.quote:C'est la vie
Walvis en mijn penis in een zin, Kaneel pls.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Coolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.create4fun.nl/(...)-dots-female-boedha/
Dat gaat het hopelijk worden![]()
![]()
Weerhaak aan je penis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan zo een walvis makkelijk pakken ja.
Sorry heloef.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Walvis en mijn penis in een zin, Kaneel pls.
Patrickquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Er was een diersoort die dat hadden toch?quote:C'est la vie
[b]AirwiN schreef [/b]
Kusje?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.create4fun.nl/(...)e-dots-retro-vw-van/
Deze heb ik ook nog![]()
Dit ga ik in mijn favorieten zettenOkéquote:.
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dit ga ik in mijn favorieten zetten
[..]
Oké.
Wil je 1 hebben? Geef een gil! Mn ma heeft ze op de kraam liggen
En kom halen dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Katten, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was een diersoort die dat hadden toch?
En ook een aantal soorten primaten geloof ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eerhaken-penis-.htmlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten, geloof ik.
En ook een aantal soorten primaten geloof ik.
Mijn snelle zoekwerk bracht verheldering.C'est la vie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kat_(dier)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten, geloof ik.
En ook een aantal soorten primaten geloof ik.quote:Bij de paring bijt de kater de poes in de nek en ejaculeert snel nadat zijn penis in de vagina zit. Het uiteinde van de penis is bedekt met weerhaakjes die de ovulatie stimuleren. Een poes en kater kunnen meermalen per dag paren. Een poes kan ook door meer dan een kater worden bevrucht. Een nest kittens kan ook van verschillende vaders zijn.[2]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die Volkswagen busquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je 1 hebben? Geef een gil! Mn ma heeft ze op de kraam liggen
En kom halen dan![]()
Al heb ik geen plek voor zoiets
Ja, het OV zuigt![]()
![]()
Die is 65 bij 97 cm!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die Volkswagen bus
Al heb ik geen plek voor zoiets
Ja, het OV zuigtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, die was een tijd geleden in het nieuws en toen praatten we er hier ook over.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eerhaken-penis-.html
Mijn snelle zoekwerk bracht verheldering.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga even verder met stippen plakken
[b]AirwiN schreef [/b]
Munchkinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.... WHICH reminds me ik heb ook nog vet hard Munchkin thuis liggen dat is zooooo fucking grappig
!
![]()
![]()
Awesome.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 4 deckjes dus als er nog iemand komt kunnen we 2 tegen 2 gaan
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Binnenkant deur?quote:
Kan je eindelijk die poster van Spongebob daar weghalen
[b]AirwiN schreef [/b]
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen meneerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedeavondquote:.
Zo maar eens kijken wat ik te eten in huis heb.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik heb alleen een schilderij/poster van een hondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkant deur?
Kan je eindelijk die poster van Spongebob daar weghalen.
![]()
Eraf halen en stippen plakkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een schilderij/poster van een hond.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goedeavond.
Zo maar eens kijken wat ik te eten in huis heb.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja best welquote:. Uurtje geleden werd ik wakker en ik lig er nog in
![]()
.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja best wel. Uurtje geleden werd ik wakker en ik lig er nog in
![]()
.
Oh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Past niet
En op m'n deur kan niet, want da's een schuifdeur.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet maar eens opstaan, wil weten hoeveel sneeuw er overdag bijgekomen isquote:.
Ik hoor net dat onofficieel is 20-22 cm in Den Haagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet maar eens opstaan, wil weten hoeveel sneeuw er overdag bijgekomen is.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die nog bestaan als ik op mezelf ga![]()
Ik zit nog te twijfelen. Of ik doe mijn VW op de WC of op de kastdeur van mn slaapkamer (als dat past)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wow da's veul. Ik las net op facebook dat er hier 9 cm ligtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor net dat onofficieel is 20-22 cm in Den Haag
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik zit nog te twijfelen. Of ik doe mijn VW op de WC of op de kastdeur van mn slaapkamer (als dat past).
IKEASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo veelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wow da's veul. Ik las net op facebook dat er hier 9 cm ligt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb jij een kast in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor net dat onofficieel is 20-22 cm in Den Haag
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik zit nog te twijfelen. Of ik doe mijn VW op de WC of op de kastdeur van mn slaapkamer (als dat past)
Maar dan zou ik 'm daar doen, WC ziet toch bijna niemandSlaapkamer ook niet, daar niet van, maar da's leuker denk ik
![]()
![]()
Dude!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij een kast in je slaapkamer?
Maar dan zou ik 'm daar doen, WC ziet toch bijna niemandSlaapkamer ook niet, daar niet van, maar da's leuker denk ik
Weet je hoeveel tijd je op mijn slaapkamer hebt doorgebracht!!
Tegenover het bed zit een kastdeur, stukje links daarvan zit de badkamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, i knowquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Tegenover het bed zit een kastdeur, stukje links daarvan zit de badkamer![]()
![]()
Maar dat er een kast zat was me nooit opgevallen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Loop ik net naar de garage val ikniets gebroken?
14 SHADES OF GREY
Kusje opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Loop ik net naar de garage val ik![]()
![]()
Ik zal het je donderdag laten zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, i know![]()
![]()
Maar dat er een kast zat was me nooit opgevallen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij is bezig met andere zaken op de slaapkamerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Tegenover het bed zit een kastdeur, stukje links daarvan zit de badkamer![]()
![]()
Kusje op je bipsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Loop ik net naar de garage val ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Dekens pikkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is bezig met andere zaken op de slaapkamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij dacht, goh, apart zo'n kastdeur op de muur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, i know![]()
![]()
Maar dat er een kast zat was me nooit opgevallen![]()
Waar dan op?quote:14 SHADES OF GREY
Kusje op je tiet danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom zeggen mensen tegenwoordig het steeds vaker andersom je zegt toch ook geen kool boerenquote:?!
Kusje op je polsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vloog schuin naar voren en nu doet m'n pols pijn
14 SHADES OF GREY
Hallo, je hebt het over Vin hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen tegenwoordig het steeds vaker andersom je zegt toch ook geen kool boeren?!
[b]AirwiN schreef [/b]
Of Pot huts.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen tegenwoordig het steeds vaker andersom je zegt toch ook geen kool boeren?!
Kusje op je neus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou wel een erg rare val zijn geweest![]()
![]()
Is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het je donderdag laten zienNog kusje opquote:Ik heb die hele deur niet gezien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij dacht, goh, apart zo'n kastdeur op de muur.Omdat het boerenkool heet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: