Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Mja, ik moet zeggen, hoe mooi ik E30's ook vind... dat sinds ik nieuwe auto's rijd... ik er alleen 1 zou nemen als het echt een knappe is die dan als 2e auto er bij komt... En helaas zijn de knappe E30's op dit moment even niet betaalbaar
Heel lief dat ik bij jou kan slapen maar ik zal er geen gebruik van maken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zit net trouwens die link uit de OP te lezen, lig echt in een deuk van sommigen
Wel jammer altijd dat je denkt "oh die moet ik onthouden", maar dat doe je toch niet
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Nee. Hoe gezellig het mij ook lijkt/leek heb ik besloten om thuis te blijven. Maar jullie heel veel plezier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Eerste keer dat ik nu de link heb aangeklikt ... Ik lees de OP verders neujt .
Ik dus ook niet maar wel jammer dat ik er nu pas achterkom ook
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
JONGEEE je kan het ook gewoon zeggeee je weet tooochh!!
Had toch ook dit kunnen zijn
quote:
Originally means "fixed that for you." It also works as a double meaning for "fuck this fuck you."
Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?
Nee mijn inkomen zuigt gewoon gigantisch en dan is er soms gewoon geen geld voor 2 stukjes vlees bijvoorbeeld.
Ik pak veel vaker een boterham zodat mijn zoon wel 2 keer kan opscheppen
Ah, dat wist ik niet. Dan snap ik de situatie. Ik mag ook aannemen dat je oplet dat je alles het goedkoopst en voordeligst binnenhaalt aan boodschappen?
Ik snap heel goed en vind het heel tof dat je je zoon de allerbeste (op)voeding wilt geven. Maar daar mag je zelf natuurlijk niet aan onderdoor gaan. Zowel lichamelijk als fysiek niet. Dat is voor hem ook niet goed.
What you forget, you are gonna repeat. || justdiggit.org ||
Er zitten wel mooie bij. Ik gebruik er helaas slechts enkelen.
Van je navel een zwembad maken.
De paarse helm poetsen vind ik een pareltje
Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende: Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?
Er zal toch wel ergens een motivatie bij moeten lijkt mij ?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende: Vraagje, ik wil een sollicitatie de deur uit doen, maar dat is via zo'n invulformulier. Dan is er nog een vakje 'Opmerkingen'. Moet je daar je 'sollicitatiebrief' neerzetten, of gewoon leeg laten?
Dat is wel de plek waar ik de sollicitatiebrief plak .
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als er nergens een invulveld voor je toelichting staat, zou ik het daar doen. Anders leeg laten
@ vinnie nee ik hou het voorlopig ff bij de mijne... (maar die is ook snel hoor, zelfde motor als in die rode )
Ik heb de tijd
Ik ben heul geen jeugd Ik ben bijna net zo'n opa als dat huppel beweert een oma te zijn.
Bij mij is het ook echt mogelijk!!