http://www.google.nl/sear(...)_1UL7xAceZ0QWuxIC4Cwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Blonde dame in bikini op een wit strand met een azuurblauwe zee
Leve dual-monitorsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beeldscherm vol met fok... Ook spannend...
damnquote:
Te pauper voorquote:
Ik zou hem kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Nee, daar word je echt niet vrolijk van hoor.
echt welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Nee, daar word je echt niet vrolijk van hoor.
mijn geest, hij is ziekquote:
Squirtende CL?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn geest, hij is ziek
het levert een ranzig beeld op
We hadden zojuist al vastgesteld dat al die wittigheid buiten geen sneeuw is, maar de liefde van CL.quote:
Vorige week was het ook al zoiets he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom weer op t juiste moment binnen merk ik
You know that's why you love mequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Jullie zijn allemaal ziek in t hoofd.
Ziek in het hoofd en verdorven tot op het bot.
God zou wel even een woordje met je willen voeren hieroverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Ketel! Zwart!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Noem je Marguerite Perrin nou troep?!quote:
Noem je me nou een pot?!quote:
Ja, hier alles primaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten beetje kwakkelende verkoudheid prima en met u?
Ikquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat wil je me nu duidelijk maken engeltje?
Veel? Twee cm?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vind ik die sneeuw best leuk om te zien maar moet er echt zo véél vallen?
heb zeker een centimeter of 7 weg moeten poetsen vanmorgen.quote:
Hier ligt iets van 15-20 cmquote:
Dit is de eerste keer dat ik wilde dat ik meer naar het zuiden woondequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ligt iets van 15-20 cm![]()
En er valt nog steeds bij.
Ach, 2 centimeter is net zo wit als 20quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik wilde dat ik meer naar het zuiden woonde
Ik vind het juist altijd wel wat hebben als de boel zo ontregeld wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, 2 centimeter is net zo wit als 20![]()
En vanaf 10 centimeter vind ik het toch vooral lastig worden. Lopen en fietsen is echt een ellende en met de auto is het buiten de doorgaande wegen ook niet echt een pretje.
Nou nee, dat wordt wat minder comfortabel gok ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook bij een radius van 8 cm?
Ik niet, want ik heb te veel geregeld om te laten ontregelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel wat hebben als de boel zo ontregeld wordt.
Als je nergens per se hoeft te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Comfortabel? Het ging toch over sneeuw? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, dat wordt wat minder comfortabel gok ik.
Zeg boss man ligt al ziek in bed met een 'voedselvergiftiging', just sayin', just sayin'...quote:
Dat maakt het avontuur juist compleetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nergens per se hoeft te zijn
Dat is net zo lang leuk totdat je er zelf serieus last van begint te krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je Marguerite Perrin nou troep?!
Nou om doorheen te lopen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Comfortabel? Het ging toch over sneeuw? Wat bedoel je?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg boss man ligt al ziek in bed met een 'voedselvergiftiging', just sayin', just sayin'...
Aww. Moet ik m ff komen temperaturen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg boss man ligt al ziek in bed met een 'voedselvergiftiging', just sayin', just sayin'...
ik ging 2 jaar terug verhuizen, je weet wel, toen het zout overal op was en er 30cm lag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is net zo lang leuk totdat je er zelf serieus last van begint te krijgenIk moet er de komende dagen iig nog vaak genoeg door, te voet, met de auto, op de fiets en met de trein, dus ik krijg wel de volle beleving.
"38 centimeter koorts"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. Moet ik m ff komen temperaturen?
Heeeeere's Nurse Angel!
Huuuh dat zou ik niet doen hoor.. Je kent 'm duidelijk nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. Moet ik m ff komen temperaturen?
Heeeeere's Nurse Angel!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuh dat zou ik niet doen hoor.. Je kent 'm duidelijk niet
No you don't hon, trust mequote:
Hij wou gewoon temperatuur opmeten.. helpen.. waarom zo negatief over hem praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Hij probeert gewoon elke man in mijn omgeving te batsen
Ang3l denkt maar op één manier en dat is precies díé!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ang3l denkt niet op die manier
nog erger?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hij bedoelt het anders dan dat jullie denken
Hem kennende wel ja waarschijnlijk.quote:
Hij probeert bijna alles wat hetero en bezet is in bed te krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Hell yeah, hij wilde al meteen mijn vriendje versieren. Nu heb ik een heel leuk vriendje, dat wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sneeuwprutquote:
een dikke deken van grijs en bruin overalquote:
geen idee waar mensen het over hebben, ik heb al de hele week nergens last vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Karma is a bitch, gisteren OV-halleluja topic geopend, vervolgens 2 uur vertraging
Ik ook nergens, tot ik gisterenavond last kreeg van:quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee waar mensen het over hebben, ik heb al de hele week nergens last van.
Ach ja, het enorm borrelpraterig het ook is, het is en feit, de NS is echt een incompetent kutbedrijf. Ok, aan een springer kunnen ze niet zoveel doen, maar echt, dit beetje sneeuw en alles in de soep, in Finland lachen ze zich helemaal kapot...quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook nergens, tot ik gisterenavond last kreeg van:
Wisselstoring
Kapotte trein
Omreizen
Trein kan het station niet in
Trein kan het station niet uit
Achter een stoptrein
Springer op het spoor (niet geraakt)
NS & Prorail. niet alle problemen zijn alleen aan de NS te wijten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het enorm borrelpraterig het ook is, het is en feit, de NS is echt een incompetent kutbedrijf. Ok, aan een springer kunnen ze niet zoveel doen, maar echt, dit beetje sneeuw en alles in de soep, in Finland lachen ze zich helemaal kapot...
Ach, dat is ook zo'n schijn-scheiding, die zijn zo verweven dat is gewoon 1 pot nat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
NS & Prorail. niet alle problemen zijn alleen aan de NS te wijten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een dikke deken van grijs en bruin overal
Veel van de dingen die ik opnoemde is Prorail, niet NS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het enorm borrelpraterig het ook is, het is en feit, de NS is echt een incompetent kutbedrijf. Ok, aan een springer kunnen ze niet zoveel doen, maar echt, dit beetje sneeuw en alles in de soep, in Finland lachen ze zich helemaal kapot...
Nee, de ene is een overheidsinstantie de andere een commercieel bedrijfquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo'n schijn-scheiding, die zijn zo verweven dat is gewoon 1 pot nat.
Ja, hier hadden we ook last hoor. Ik ben geen OV-klager, totaal niet zelfs, maar dit was wel dramatisch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Karma is a bitch, gisteren OV-halleluja topic geopend, vervolgens 2 uur vertraging
Preciesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ter vergelijking, je gaat voor je terrasje op Aruba geen terrasverwarmers kopen voor die 2 weken per jaar dat het 's avonds wat minder warm is.
Ja, het is ook wel zo, maar goddomme het is echt al jaren met alles een teringzooi. Hoe moeilijk kan het zijn als je je eigen priveweg hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ter vergelijking, je gaat voor je terrasje op Aruba geen terrasverwarmers kopen voor die 2 weken per jaar dat het 's avonds wat minder warm is.
Het is niet anders dan op de snelweg. Hier op een oprit de A10 op stonden drie vrachtwagens stil die de heuvel niet opkwamen. De hele takkezooi staat vast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hier hadden we ook last hoor. Ik ben geen OV-klager, totaal niet zelfs, maar dit was wel dramatisch.
Dat was toch ook een doorslaand succes?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, de ene is een overheidsinstantie de andere een commercieel bedrijf
Ze hebben ook constant ruzie.
Zelfde scheiding als snelwegen en de connexion/Arriva
True. Ik ben gisteren bewust thuis gebleven idd, maar goed, dat is lang niet voor iedereen mogelijk. Heb veel van veel mensen gehoord dat ze vanuit huis gingen werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet anders dan op de snelweg. Hier op een oprit de A10 op stonden drie vrachtwagens stil die de heuvel niet opkwamen. De hele takkezooi staat vast.
Dat kan je in dit landje met geen vaste sneeuw overlast zoals in het zuiden van duitsland en de alpenlanden alleen kostenbewust aanpakken duur niet met megaschuivers te werken en wissel en rail verwarming maar door bewust te reizen en waar mogelijk zoals ze al aanraden niet de weg op te gaan.
Dat mensen dat dan niet serieus nemen .... tja
Ja, bij mij op het werk was het ook uitgestorven, iedereen werkte vanuit huis. Was lekker rustig, ik kon eens een keer goed doorwerken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ik ben gisteren bewust thuis gebleven idd, maar goed, dat is lang niet voor iedereen mogelijk. Heb veel van veel mensen gehoord dat ze vanuit huis gingen werken.
Jij komt Amsterdam dus nooit meer uit?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel zo, maar goddomme het is echt al jaren met alles een teringzooi. Hoe moeilijk kan het zijn als je je eigen priveweg hebt?
Oh well, ik ga toch nooit meer met de trein.
Omg, is er ook bewoonde wereld buiten Amsterdam?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij komt Amsterdam dus nooit meer uit?
Ik heb mijn afspraken in het zuiden van het land verplaatst en gewoon naar de zaak gegaan wat 10 minuten fietsen is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ik ben gisteren bewust thuis gebleven idd, maar goed, dat is lang niet voor iedereen mogelijk. Heb veel van veel mensen gehoord dat ze vanuit huis gingen werken.
Ik durf niet echt te fietsen met sneeuw en ijzelquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraken in het zuiden van het land verplaatst en gewoon naar de zaak gegaan wat 10 minuten fietsen is.
Dat zegt men!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, is er ook bewoonde wereld buiten Amsterdam?
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet echt te fietsen met sneeuw en ijzeldus ik vind je heel dapper.
ON-MO-GE-LIJK!!!quote:
En terecht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik geloof het gewoon niet.
Jij woont toch niet in Amsterdam...quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Amsterdam...
Dit is net zo ongeloofwaardig als de "Sinterklaas bestaat niet"-hoax.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er bewoonde wereld in Amsterdam?
Hier: 52.3700° N, 4.8900° E.quote:
Alleen via Schipholquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij komt Amsterdam dus nooit meer uit?
Schijnt zo te zijn. Het kan ook over Heerlen of Venlo gaan natuurlijk.quote:
Je vergeet Purmerend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn. Het kan ook over Heerlen of Venlo gaan natuurlijk.
Wat is een Purmerend?quote:
Ik voeg het toe aan de lijst. Bedankt.quote:
quote:
Dat kan hierquote:
Noob, door een bushokje jij!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moeten de nabestaande in rusten in vrede?
Nou nou, net als die wat in Amsterdam wonen of hebben gewoond, kan ik zeggen het valt echt wel mee.quote:
Heerlen? Ik kom er wekelijks en ik vind het toch echt een kut gat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nou, net als die wat in Amsterdam wonen of hebben gewoond, kan ik zeggen het valt echt wel mee.
Ik heb er jaren gewoond. Is minder erg dan Sittard en Maastricht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlen? Ik kom er wekelijks en ik vind het toch echt een kut gat.
Maastrichtquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er jaren gewoond. Is minder erg dan Sittard en Maastricht.
Dat was een gat. Nu weer opgevuld...dacht ik. Ben er al een tijdje niet meer geweest. Ik ontLimburg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlen is niks...Het is een gat.
'T Loon
En de Peppermil dan!!!!??!?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlen is niks...Het is een gat.
'T Loon
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ieuw, lees net dat er mensen massaal in Amsterdam op straat poepen.
Ik ben niet heel erg verrast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het maar, blijkbaar ligt daar meer mensenpoep dan hondenpoep.
Ik ben er 1x geweestquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar komt het gespuis wat buiten Heerlen woont, Simpelveld, Vaals enz.
O die middelste kan ik nog best wat leren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook geyle jongens voor Angel!
[ afbeelding ]
Danny zong al: Want Amsterdam is poep op de stoep En haat in de straat.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die middelste kan ik nog best wat leren.
Les 1: ketting af.
quote:
Alle Limburgers buiten Maastricht lijken een hekel aan Maastricht te hebben. Waarschijnlijk omdat het met kop en schouders boven de rest uitsteektquote:
Blijven toch altijd een beetje hangen in de jaren 90 likt t wel.quote:
Nee, het is niet de stad Maastricht, maar de Maastrichtenaren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Alle Limburgers buiten Maastricht lijken een hekel aan Maastricht te hebben. Waarschijnlijk omdat het met kop en schouders boven de rest uitsteekt
likken was typisch jaren 90quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijven toch altijd een beetje hangen in de jaren 90 likt t wel.
Die meiden in Sittard ook al... van die blokhakken
En dat zegt iedereen buiten Maastricht dus ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, het is niet de stad Maastricht, maar de Maastrichtenaren.
Grrrzucht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat zegt iedereen buiten Maastricht dus ook.
Die zijn wel opgevoed inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, het is niet de stad Maastricht, maar de Maastrichtenaren.
Nou ik vind t nog steeds wel prettig hoorquote:
90's now!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijven toch altijd een beetje hangen in de jaren 90 likt t wel.
Die meiden in Sittard ook al... van die blokhakken
Ik vind t echt een briljant spel en heb inmiddels 2 uitbreidingen er bij (Volle maan & Het dorp).quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Niiiiiiiiiiice. Ik heb het dus nog nooit gespeeld en wel in de kast liggen.
Als ieder spel op elkaar lijkt dan speel je t niet goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Tegan het volgende:
Weerwolven. Dat was leuk het eerste jaar dat ik het had. Nu lijkt ieder spel op elkaar. En de aparte karakters zijn stom. Nee, ik speel het nooit meer.
Ik vind t briljant. Maar dat komt ook wel omdat we t met een hele fanatieke groep spelen. Hele uiteenlopende mensen, maar niet op t mondje gevallen. Dus de verdenkingen en verwensingen vliegen over en weer.quote:
Ja alleen wordt dat op den duur wel lullig. Zo is mijn buurvrouw altijd als eerste doodquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
tis gewoon leuk om steeds dezelfde mensen als eerste om te leggen als groep zijnde
doorhalen natuurlijk. met drankquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef KomtTijd... het volgende:
ok ik vertrek om 3 uur... slapen of doorhalen?
...En dan 12 uur gaan sturen, goed plan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorhalen natuurlijk. met drank
Een vliegtuig ophalenquote:
ow je moet rijden? Dan zou ik gaan slapen..... als dat luktquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...En dan 12 uur gaan sturen, goed plan.
ja toch wel hequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow je moet rijden? Dan zou ik gaan slapen..... als dat lukt
Dan ben ik blij dat ik krullen zonder Q. ben.quote:
Slaap! Niet als een zombie achter het stuur gaan zittenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
ja toch wel he
Ben alleen het hele jaar nog niet voor 2 uur in slaap gevallen dus dat wordt wat
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef AirwiN het volgende:
Dan ben ik blij dat ik krullen zonder Q. ben.
Ligt aan de newbiequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn er veel ruzies in deze SC ?
(ik hoop het niet)
Is men hier lief tegen newbies
(ik hoop het wel)
Sommigen hebben we nooit meer terug gevondenquote:
zo te zien nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ligt eraan of de newbie tieten heeft.
Ik vind het een heel aardig begin anders..quote:
Ja och, af-en-toe moet je toch wat door een bushokje tyfen he.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef nectarientje het volgende:
true.. Daar heb ik geen newbie voor nodig. Maar ja, ik heb ook geld en humor dus waar zou ik een newbie voor nodig hebben?
Hij vond het na 1 post al te spannendquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
Newbie? Waar? Wie? Heeft iemand hem/haar al weggejaagd uit ons topic?
Dan waren jullie wel erg goed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij vond het na 1 post al te spannend
Of hij is bang voor tietenquote:
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Nou als hij hier niet op af komt. Van tieten naar een turtleneksjaal.![]()
Ik ga maar eens braaf naar bed en wachten op manlief, zoals een huisvrouwtje behoort te doen.
Prinses in de keuken (not) en och ja, slapen als een roosje in bed.
Een wat voor sjaal?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef nectarientje het volgende:
Zo jammer, ik ben een moebiussjaal aan het breien maar mn rondbreinaald is te kleinBinnenkort maar eens op jacht naar langere naalden, dan kan ik een wat meer col-like sjaal maken, nu is het een soort turtlenek aan het worden
Succes morgen. Zostraks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou, nog maar ff een paar uurtjes proberen te slapen dan
Een moebiussjaal! !quote:
Een sjaal zonder eind is toch net even iets anders als een sjaal MET eind.quote:
Alleen het leven heeft een eind!quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een sjaal zonder eind is toch net even iets anders als een sjaal MET eind.
Hoe fijn is het dan een sjaal ZONDER eind te hebben?!quote:
En dit is niet alleen zonder einde, maar ook één waar je beide kanten kunt aanraken, zonder je vinger los te laten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een sjaal zonder eind is toch net even iets anders als een sjaal MET eind.
Sorry was mijn NAS even aan het herstartenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:43 schreef Pheno het volgende:
Google kapot, plaatjes in dit topic, alles
Als de wissels in de richting van Breda stonden geen probleem toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:44 schreef Pheno het volgende:
ij dat ik gisteren met de auto naar Breda was: ProRail was vergeten wissels te
gezien er wat pers te laat was denk ik dat het toch dat ze verkeerd stondenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als de wissels in de richting van Breda stonden geen probleem toch?
Dat is zonde. Dan gaan ze vast naar maaskantjequote:Op donderdag 17 januari 2013 08:46 schreef Pheno het volgende:
wat pers te laat was denk ik dat het toch
Ach, daar is ook een game van uit, dus kunnen ze daarmee spelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zonde. Dan gaan ze vast naar maaskantje
GTA 5 Maaskantjequote:Op donderdag 17 januari 2013 08:47 schreef Pheno het volgende:
is ook een game van uit, dus kunnen ze
Zoveel lokale game-pers uit Breda is er nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Nieuws uit Breda? Dan heb je toch genoeg aan lokale verslaggevers. Alsof daar ooit iets gebeurt dat landelijk interessant is..
Ik wacht op spanning of er een pc-versie komt en dat er dan iemand een mod voor gaat makenquote:
Moet goed te doen zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht op spanning of er een pc-versie komt en dat er dan iemand een mod voor gaat maken
Wat de neuk komt er nou weer aan games uit Bredaquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel lokale game-pers uit Breda is er niet
Het komt niet uit Breda, de uitgever had het Chasee theater uitgezocht als plek. Vast om ook de Belgen en Franstaligen enigszins tegemoet te komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat de neuk komt er nou weer aan games uit Breda
Welk spel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
iet uit Breda, de uitgever had het Chasee theater uitgezocht als plek. Vast om ook de Belgen en Franstaligen enigszins tegem
De nieuwe build van SimCity een dag kunnen spelen. Plus een interview natuurlijk, als fan van het eerste uur genoeg om te vragenquote:
Leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:59 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe build van SimCity een dag kunnen spelen. Plus een interview natuurlijk, als fan van het eerste uur genoeg om te vragen
Embargo is 25 januari geloof ik, dus ik heb de tijd om het uit te werken
Ik ben echt te ongeduldig voor dat soort games tegenwoordig, vroeger SC 2000 kapot gespeeld maar nummer 4 kon me al niet meer boeien. Heb ook de iPad versie (is SC 3000 volgens mij) maar ook die doet me weinig.quote:
Ik vond de iPad versie te klein (speelveld) maar knap gemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Q. het volgende:
t te ongeduldig voor dat soort games tegenwoordig, vroeger SC 2000 kapot gespeeld maar nummer 4 kon me al niet meer boeien. Heb ook de iPad versie (is SC 3000 volgens mij) maar ook die doet me weini
De interface is binnen de beperkingen van touch best goed. Ga de nieuwe wel proberen denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond de iPad versie te klein (speelveld) maar knap gemaakt
Komt er een nieuwe ipad versie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef Q. het volgende:
nterface is binnen de beperkingen van touch best goed. Ga de nieuwe wel proberen den
Ik ben into Deus Ex: Human Revolution op dit moment.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt te ongeduldig voor dat soort games tegenwoordig, vroeger SC 2000 kapot gespeeld maar nummer 4 kon me al niet meer boeien. Heb ook de iPad versie (is SC 3000 volgens mij) maar ook die doet me weinig.
Ik heb hem na 20 minuten weg gelegd. Niet mijn spelquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben into Deus Ex: Human Revolution op dit moment.
Was cheap op 't PSN.
Ik fap op de hoofdpersoon
quote:
Goed spel idd, maar wel pittig tegen het eindequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was cheap op 't PSN.
Ik heb nog 20 games liggen die ik voor een paar euro per stuk op Steam heb gekocht tijdens de Holiday Sale.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was cheap op 't PSN.
ken het, maar op een gegeven moment moet je echt wel, je hebt geen schijn van kans op sommige stukkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ben bij DeusEx:HR tot na die eerste eindbaas, zo'n grote granaatgooiende dude. Wel tof dat spel. Wil alleen telkens sluipen, dat gaat dan 30sec goed, en dan maar weer full-auto.
Barrett.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ben bij DeusEx:HR tot na die eerste eindbaas, zo'n grote granaatgooiende dude. Wel tof dat spel. Wil alleen telkens sluipen, dat gaat dan 30sec goed, en dan maar weer full-auto.
Enige wat ik gewoon irritant vind is het hacken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barrett.
Ik probeer ook altijd wle te sluipen, lukt inmiddels redelijk goed. Of ik lul me er omheenZo niet: BAM BAM BAM!
Adam jensen
Dat vind ik tof, dat doet me het meest denken aan System Shock (waarvan Deus Ex een complete rip-off is).quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enige wat ik gewoon irritant vind is het hacken.
topic volleybalquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Schopje op je bolle oog! Dit topic zou dan veel eerder in OUD moeten staan.
Vind het repetatief, maar goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik tof, dat doet me het meest denken aan System Shock (waarvan Deus Ex een complete rip-off is).
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik tof, dat doet me het meest denken aan System Shock (waarvan Deus Ex een complete rip-off is).
Mwa. In t begin snapte ik t totaal nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enige wat ik gewoon irritant vind is het hacken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."9L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik betrap me er op dat ik bij Deus ex wel eens expres op de hide knop duw omdat ie van dan 1st person naar 3rd person gaat en ik Adam kan zien
Nigger pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."9. het is een gamekarakter
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Met een heel erg puntig baardjequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nigger please. het is een gamekarakter
.
vertel vertel waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Met een puntige kin zelfs.
Gloeiende, begin pissig te worden op een meid van het rolschaatsteam
Ze pijpt niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende, begin pissig te worden op een
Ach flikker toch op. Als bij GTA of zo een diktietige bikini babe op je scherm hupst dan denk je ook ff "nice!". Alsof die niet daarvoor er in geschreven zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nigger please. het is een gamekarakter
.
Neuh, niet echt om eerlijk te zijn, daar is het me allemaal nog lang niet fotorealistisch voor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Als bij GTA of zo een diktietige bikini babe op je scherm hupst dan denk je ook ff "nice!". Alsof die niet daarvoor er in geschreven zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |