De meeste nieuwe modellen van Sony krijgen de troetelnaam 'slim'. Ik kan het ook Vita-2, Vita redesign, Vita 4G of wat dan ook noemen.quote:
Dat zou echt een fail en daarna een catastrofe zijn voor Sony!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vita 'slim' komt eraan: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=512913
Zou dat dan toch voor de 20e gepland staan, een nieuw Vita-model?
Precies. Er is nu zoveel momentum opgebouwd, zelfs investeerders zijn uitgenodigd. Alles anders dan de PS4 kan alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Nee 20feb kan alleen maar de PS4 zijn elke andere aankondiging kan alleen maar tegenvallen.
De Vita zal denk ik inderdaad meegenomen worden in de presentatie, ongeacht wat het is. Dat ding kan wel een stimulans gebruiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
20 februari gaat over de toekoms van Playstation, als je Playstation Vita dan achterwege laat dan geef je een heel raar signaal af aan potentiele investeerders (ontwikkelaars/uitgevers)
ze kunnen prima 40 minuten over PS4 lullen en dan nog 10 minuten overhebben voor PSVita en nog 10 minuten voor PS3
Daar heb je gelijk in! Ik dacht dat je bedoelde dat de 20ste in het teken zou staan van de nieuwe Vita, maar denk niet dat er veel mensen op Vita nieuws zitten te wachten maar het kan er wel bij ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
20 februari gaat over de toekoms van Playstation, als je Playstation Vita dan achterwege laat dan geef je een heel raar signaal af aan potentiele investeerders (ontwikkelaars/uitgevers)
ze kunnen prima 40 minuten over PS4 lullen en dan nog 10 minuten overhebben voor PSVita en nog 10 minuten voor PS3
Misschien dat ze het hebben over de connectivity met een mogelijke ps4 (wat anders, als ze nu alleen met een Vita Slim komen worden ze ter plekke neergeschoten).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
Lijkt wel wat voor Sony om te trollenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef Klonk het volgende:
Hoe graag ik ook een PS4 wil, maar ik zou me helemaal ziek lachen als Sony de hele gamerswereld aan het hypen is voor wat uiteindelijk een Vita Slim blijkt te zijn
Gisteren WipeOut en volgende week Lumines. Als je die al hebt wordt het inderdaad nog ff wachtenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Klonk het volgende:
Ben trouwens wel toe aan nieuwe +games
dat zou wel een ultieme faal zijn. de psvita is dood...quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:57 schreef Klonk het volgende:
Hoe graag ik ook een PS4 wil, maar ik zou me helemaal ziek lachen als Sony de hele gamerswereld aan het hypen is voor wat uiteindelijk een Vita Slim blijkt te zijn
Wat staat er?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef CaptainObvious39 het volgende:
http://www.jp.playstation.com/cp/2013spring_psvita/
aankondiging van een stream. Op de 18de over Vitagames.quote:
Dat is al om 9 uur.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef CaptainObvious39 het volgende:
http://www.jp.playstation.com/cp/2013spring_psvita/
deze showcase was voor Japan only. Denk het dus niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef videonatic het volgende:
Phantasy Star Online 2 ook voor EU op 28 feb? Must Buy voor mij.
Zit er ook aan te denken om hem te importeren, mits de taal op Engels ingesteld kan worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef videonatic het volgende:
Phantasy Star Online 2 ook voor EU op 28 feb? Must Buy voor mij.
Ik weet niet of jij dat hoopt. Wat een rare vraag. Dat weet jij zelf toch wel beter?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:20 schreef videonatic het volgende:
[..]
Dit is fanmade/conceptional hoop ik?
Eindelijk iemand die irritante vraagstellingen aan de kaak stelt.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dat hoopt. Wat een rare vraag. Dat weet jij zelf toch wel beter?
Nou nou, wat een vooruitgangquote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Aether het volgende:
2013 vs. 2011
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sony houdt niet meer van handhelds.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er even een 'liveblog' van gemaakt voor op FOK!games. Geen idee of het de moeite waard is, maar laten we hopen van wel!
Live: PlayStation Vita spring showcase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |