SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Demon_from_heaven op 15-01-2013 12:34:06 (Zoveel redenen :') ) ]I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
FEESTJE BIJ SVquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
Je was toch klaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
carnavalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
vrienden vragen of ik met hen carnaval ga vieren
ja iddquote:
VINquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
omdat het kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
chanantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alles kan, daarom nu een hele grote koffiekan op mijn hoofd.
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nachtquote:
AH, oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nacht
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.quote:
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.
Dat zuigt wel ja. Elektronica bestel ik sowieso niet bij bol.com , omdat A: Duur; B: Kut. Kwam er alleen voor boeken en cd'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebEn kan ik straks alles weer gaan regelen zeker om te retourneren, stelletje mongolen
SV!!quote:
Jij bent er lang niet geweest!quote:
Hoe is het ?quote:
vast ongesteldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pff, komt iemand binnen, meteen "Wat is dat voor kut-herrie?" Ja, uhh eTy.
Denk 't.quote:
Goed hoor, met jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent er lang niet geweest!hoe gaat ie?
dan word je zo misselijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Fok-it het volgende:
En ik drink alles alles alles, alles in een
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan word je zo misselijk
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoorlaatste weekje stage alweer
Hoest met jou?
He, jij bent niet jong meer!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Ja lekker hoor!
quote:
Daar hoef jij mij niet aan te herinneren hoorquote:
jaa goed goedquote:
Zakelijke weblog, ja wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Ja lekker hoor!
Hoe is het met je neuspuistje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoef jij mij niet aan te herinneren hoor
Ja irritantquote:
Wat een leuke romantische foto's met je vriendin jaquote:
Welke?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een leuke romantische foto's met je vriendin ja
ik werd even vrolijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat loop jij te laagstreepje-O-middelstreepje'en..
Gewoon toyboy nemen tochquote:
Okquote:
Oh die, met mn schoonfamiliequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon toyboy nemen toch
[..]
Ok
Gedaan is een foto waar je in getagd bent toch![]()
quote:
Jaquote:
Als ze het in 3x goed raden wel ja. Je code danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
Kunnen anderen zomaar op mijn iPhone, ook al weten ze de toegangscode niet?![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
Kunnen anderen zomaar op mijn iPhone, ook al weten ze de toegangscode niet?![]()
alles kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
ga hem zoeken danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
Ben um verloren, heb apple id er al afgehaald en abonnement was gelukkig net verlopen
Alsnog wel erg zondequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
Ben um verloren, heb apple id er al afgehaald en abonnement was gelukkig net verlopen
Politiebureau?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee was waarschijnlijk in de stad gebeurd.
Tja had um toch al 2 jaar. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon niet dat iemand toegang er tot krijgt, de rest boeit me niet geld is no problemquote:
Tegenwoordig bij de gemeente.quote:
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tegenwoordig bij de gemeente.
Alsof een vinder hier in deze stad dat ook daadwerkelijk naar de gemeente brengt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tegenwoordig bij de gemeente.
denk het ook niet neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof een vinder hier in deze stad dat ook daadwerkelijk naar de gemeente brengt.![]()
Is ook pas sinds 1 januari zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wist ik nietNaja daar dan heen inderdaad. En hopen dat er nog mensen zijn die wel het beste met je telefoon voor hebben
Hoe bedoel je? Ik heb id eraf gehaald (zelfde id als mijn macbook.)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef supersof het volgende:
als je apple id eraf is kan iedereen hem wel ophalen
Heel crimineel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
JRRY, jij komt toch ook uit L'town?
Criminele kut-stad.
welke waarvanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is dit voor geitenneukerij?! Hangen die teringlijers gewoon op!
3 fietsen, telefoon, sleutels, tas, 30 euro, wiet, paraplu, ze stelen werkelijk allesquote:
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb id eraf gehaald (zelfde id als mijn macbook.)
datquote:
Zijn alle apps er dan ook af?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.
imei nummer tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.
quote:
Ja denk het wel. Als je geblokkeerd hebtquote:
Nee, heb gewoon die iPhone van mijn apple id afgehaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Als je geblokkeerd hebt
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemenquote:
Ik heb de verpakking nog, daar staat ie op als het goed is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemen
telefoonverpakking bewarenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemen
Doe ik ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
telefoonverpakking bewaren
klopt, heb mijn verpakking ook nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking nog, daar staat ie op als het goed is.
quote:
I-cloud?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef JRRY het volgende:
Shit nu moet ik wel al mijn nummers opnieuw invoeren.
Ja best welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
had ik niets mee gedaan![]()
![]()
achteraf toch wel handig geweest enzo
Hoiquote:
Taggedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:43 schreef JRRY het volgende:
Oke als niemand maar achter mijn privé-geheimen komt.
Zoals, een trollaccount op tagged![]()
![]()
_________
Dat alles?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:43 schreef JRRY het volgende:
Oke als niemand maar achter mijn privé-geheimen komt.
Zoals, een trollaccount op tagged![]()
![]()
_________
Goed goed,moet leren maar geen zinquote:
Exact hetzelfde jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed,moet leren maar geen zin![]()
![]()
Met jou?
Foto's en internetgeschiedenis ook. Tjonge, als mijn ouders daar achter komen. FOK! ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat alles?![]()
Mijn probleem met gestolen telefoon was meer nummertjes en foto's
Heb je veel te leren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Exact hetzelfde jamaar prima verder.
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veelquote:
ZIe maar eens te beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veel![]()
Tsja en eigenlijk beginnen aan geschiedenis oid.Mja. Mja.
Oeh Frans heb ik maandag ook, moet ik ook maar eens aan gaan beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veel![]()
Tsja en eigenlijk beginnen aan geschiedenis oid.Mja. Mja.
sorry skatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja godsammeje ontmoedigd me.
Om 14.00 begin ik écht.
maandag?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oeh Frans heb ik maandag ook, moet ik ook maar eens aan gaan beginnen
grandes lignes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maandag?Welke methode heb jij dan? Jij zat ook in 4 vwo toch?
Nooit van gehoord :pquote:
Dit is echt een klotemethode.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit van gehoord :p
Deze is opzich wel fijn, ik haal altijd negens want het is gewoon te makkelijk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is echt een klotemethode.Enorm onduidelijk.
voor mbo niveau 2 deed ik ook geen fuckquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op school voerde ik echt bijna niets uit,maar toch diploma behaald
Zo'n diploma heb ik dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor mbo niveau 2 deed ik ook geen fuck
ik had havo kunnen doen als ik geen dyscalculie had dusjaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
maar voor mbo-niveau 2 hoef je dan ook niet heel erg veel te doen toch?niet denigrerend bedoelt ofzo
Oh, ja nouja. Ik heb Mbo-niveau 4 half jaar gedaan. En daar zaten `echt'' domme mensen bij.. die niet eens de tafels van 4 konden en de hoofdstad van Nederland nog maar `net'' wisten. Laat staan daarbuitenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had havo kunnen doen als ik geen dyscalculie had dusja
Maar er zijn mensen die mbo niveau 2 net aan halen hoor
mwa ik heb vmbo basis gedaan en ik weet nog wel "iets"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja nouja. Ik heb Mbo-niveau 4 half jaar gedaan. En daar zaten `echt'' domme mensen bij.. die niet eens de tafels van 4 konden en de hoofdstad van Nederland nog maar `net'' wisten. Laat staan daarbuitenDus ja toen dacht ik: Ja dan heb je nog niveau 3 `en'' nog niveau 2. Dus misschien beetje vertekend beeld ofzo
Haha jij komt ook niet heel dom over hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik heb vmbo basis gedaan en ik weet nog wel "iets"
Elleuquote:
Jawel maar ik voel me niet dom omdat ik vmbo basis heb moeten doen omdat ik vmbo kader niet aan zou kunnen, een meisje die dat wel aankon is in niveau 3 blijven zitten en nu zit ik weer op haar niveau, niveau zegt al helemaal niks over ervaringen in het leven buiten schoolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jij komt ook niet heel dom over hoorAl zag ik laatst wel zo`n uitspraak van jou dat je blij was dat je nooit toetsweken had hoeven maken, maar je had toch ook liever op een hoger niveau gezeten ofniet?
Nee heb je ook wel gelijk in hoor. Ik vind bijvoorbeeld dat algemene ontwikkeling heel erg belangrijk is om te kunnen zien of iemand dom is of gewoon slim, genoeg hbo`ers bij mij die echt niet heel erg slim zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jawel maar ik voel me niet dom omdat ik vmbo basis heb moeten doen omdat ik vmbo kader niet aan zou kunnen, een meisje die dat wel aankon is in niveau 3 blijven zitten en nu zit ik weer op haar niveau, niveau zegt al helemaal niks over ervaringen in het leven buiten schoolimo dan.
Daarom, neem een zweetteef die hbo doetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb je ook wel gelijk in hoor. Ik vind bijvoorbeeld dat algemene ontwikkeling heel erg belangrijk is om te kunnen zien of iemand dom is of gewoon slim, genoeg hbo`ers bij mij die echt niet heel erg slim zijn
Oh die ken ik niet goed genoegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom, neem een zweetteef die hbo doet
Ik interesseer me ook niet echt in veel dingen mja ik mag dat omdat mboquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet goed genoegIk vind dat als je HBO doet dat je ook gewoon gedesinteresseerd en op de hoogte moet zijn in/van verschillende dingen. Als je alleen maar goed kan leren en zo alles haalt en je jezelf daarna heel slim gaat voelen, beetje jammer
leerzequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Over leren gesproken, ik ga ook weer verder![]()
Wat de neuk doet dit in de OP trouwens?quote:I am a slave to my parents
I am a slave to my horror
I mutilate myself without their help
You can see it in major cities everywhere . . .
I didn't blow it
I did good can't you see
I took the punishment out on the road
I don't need them to fuck me up
I can do it to myself real well now
I have it down to a science
I don't know how I'll end up
I don't want to know anymore
I'm afraid of the nightmare I've become
I live it slickly and darkly
My saliva is black
I'll get the wrong idea
If you're kind to me
I'll start to make things up in my head
I'll think you'll want me
I'll hurt myself trying to please you
It won't be real
It will all be in my head
I won't be able to stop lying to myself
I will cut myself to pieces again and again
I won't feel it
You can watch
-Henry Rollins
De hele OP is verneuktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat de neuk doet dit in de OP trouwens?
Laat ik aan iemand anders overquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zorg alsjeblieft dat je de lapo krijgt en fix hem.
weer niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb even geen internet op mijn laptop
Ja je regelt het maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb even geen internet op mijn laptop
Hoofdpijn en doe ik al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga leren jij of zo of Happy vervelen.
wow wat een dom vooroordeel zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
computernerd laten kijken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
wow wat een dom vooroordeel zeg
jullie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik die van jou ookdie van jullie allemaal
ik stalk jullie
hihihi
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik die van jou ookdie van jullie allemaal
ik stalk jullie
hihihi
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoveel valt er niet te stalken
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Wel stalken en geen vriendschapsverzoek sturen hé![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist de geilste dm ooit gehad Hihaho
Ja verschuil je maarquote:
Maar heb er van genoten hoor dankjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet er om lachen, mongool
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist de geilste dm ooit gehad Hihaho
ja dat dacht ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb er van genoten hoor dankje
Straks door sneeuwstorm fietsen
quote:
Witlof met kaas en ham uit de ovenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo maar eens een lekkere ovenschotel maken
Ik viel van mijn fiets, dus heeft niks met mijn poten te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijken waar je je poten neerzet
Het is ook nooit goed genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet te voorzichtig rijden, dan raak je uit evenwicht enzo.
Kusje eropquote:
kijken waar je fietstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik viel van mijn fiets, dus heeft niks met mijn poten te maken.
Hihiquote:
zo preutsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ho wacht, geen kusje op mijn kont, dat gaat te snel.
Tssskquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ho wacht, geen kusje op mijn kont, dat gaat te snel.
Niet iedereen is zo'n slet zoals jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n slet zoals jij.oh srrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Doei toekomstige verschrikkelijke sneeuwmanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsssk
Ik ga ook maar eens erdoor heen. Waarschijnlijk om eruit te komen als de verschrikkelijke sneeuwman
Tot vanavond
NURD.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
Wat erg, ik heb een 9,5 voor wiskunde repetitie
Nu vindt iedereen me vast een nerd.
Haha nerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
Kloon van Amoeba ben je gewoon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
Dat valt mij wel tegen ja, had je hoger ingeschat, 2013 dan maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel teleurstellend dat ik niet FOK! Slet 2012 ben geworden
Een nerd dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kompt me bekend voor, maar ik ken haar/hem niet
Ik was al blij als ik een 6 haaldequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Allang blij dat ik mijn gemiddelde van een 8 naar een 9 heb weten te brengen![]()
![]()
![]()
Ik ben met alles boven de 6 tevreden, maar als het beter kan kan het beter. Kan ik aan het einde van het jaar wat rustiger aan doen. Want dan zijn de leuke feestjesquote:
AJ en Roald deden gemeen tegen 'm. Denk het niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh leuk ik hou van nerds![]()
Komt hij/zij nog terug?
5,5 = 0,5 tekort.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
5.5 is voldoende, daar ben ik al blij mee.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ en Roald deden gemeen tegen 'm. Denk het niet.
Zijn muzieksmaak was goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Dan moet het wel een draak van een nerd geweest zijn.
Bij mij op school was 6 een voldoende.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
5.5 is voldoende, daar ben ik al blij mee.
Is bij jou jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar wel 0,5 tekort. Of is dat alleen mijn kutschool?![]()
Nee, een 5,6 is rood.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is bij jou jaHier gewoon 5.5 voldoende. Punt. Zo geeft magister het toch ook aan?
Maar hij begon: wiskunde doen op zaterdagavond is leuk, boehoeee, kijk mij geen leven hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ en Roald deden gemeen tegen 'm. Denk het niet.
Huiswerk makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij begon: wiskunde doen op zaterdagavond is leuk, boehoeee, kijk mij geen leven hebben.
Wtf.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel.
Amoeba was wel liev. Alleen dat van die liefdesnectar was fucking eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |