SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Demon_from_heaven op 15-01-2013 12:34:06 (Zoveel redenen :') ) ]I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
FEESTJE BIJ SVquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
Je was toch klaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
carnavalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
vrienden vragen of ik met hen carnaval ga vieren
ja iddquote:
VINquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
omdat het kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
chanantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alles kan, daarom nu een hele grote koffiekan op mijn hoofd.
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nachtquote:
AH, oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nacht
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.quote:
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.
Dat zuigt wel ja. Elektronica bestel ik sowieso niet bij bol.com , omdat A: Duur; B: Kut. Kwam er alleen voor boeken en cd'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebEn kan ik straks alles weer gaan regelen zeker om te retourneren, stelletje mongolen
SV!!quote:
Jij bent er lang niet geweest!quote:
Hoe is het ?quote:
vast ongesteldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pff, komt iemand binnen, meteen "Wat is dat voor kut-herrie?" Ja, uhh eTy.
Denk 't.quote:
Goed hoor, met jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent er lang niet geweest!hoe gaat ie?
dan word je zo misselijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Fok-it het volgende:
En ik drink alles alles alles, alles in een
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan word je zo misselijk
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoorlaatste weekje stage alweer
Hoest met jou?
He, jij bent niet jong meer!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Ja lekker hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |