SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Demon_from_heaven op 15-01-2013 12:34:06 (Zoveel redenen :') ) ]I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
FEESTJE BIJ SVquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
Je was toch klaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de hele dag alleen op stage, waarom ben ik gegaan
carnavalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
vrienden vragen of ik met hen carnaval ga vieren
ja iddquote:
VINquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
omdat het kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staat er "OP gemaakt door Demon" in de OP, terwijl die door LittleBrownie is gemaakt?
chanantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alles kan, daarom nu een hele grote koffiekan op mijn hoofd.
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nachtquote:
AH, oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte, ik wilde te snel en dat moet ik niet doen op dit vroege tijdstip, na zo'n kut nacht
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.quote:
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar koop ik ook niet meer.
Dat zuigt wel ja. Elektronica bestel ik sowieso niet bij bol.com , omdat A: Duur; B: Kut. Kwam er alleen voor boeken en cd'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Beats by Dre-koptelefoon binnen net, doet dat hele remote-voice dingetje het niet. Geluid is zo verneukt als wat. Krijgt mijn broertje daarna ook pakketje binnen, zit er een studieboek van mij in wat ik helemaal niet besteld hebEn kan ik straks alles weer gaan regelen zeker om te retourneren, stelletje mongolen
SV!!quote:
Jij bent er lang niet geweest!quote:
Hoe is het ?quote:
vast ongesteldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Pff, komt iemand binnen, meteen "Wat is dat voor kut-herrie?" Ja, uhh eTy.
Denk 't.quote:
Goed hoor, met jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent er lang niet geweest!hoe gaat ie?
dan word je zo misselijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Fok-it het volgende:
En ik drink alles alles alles, alles in een
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan word je zo misselijk
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoorlaatste weekje stage alweer
Hoest met jou?
He, jij bent niet jong meer!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Ja lekker hoor!
quote:
Daar hoef jij mij niet aan te herinneren hoorquote:
jaa goed goedquote:
Zakelijke weblog, ja wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je?
Ja lekker hoor!
Hoe is het met je neuspuistje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoef jij mij niet aan te herinneren hoor
Ja irritantquote:
Wat een leuke romantische foto's met je vriendin jaquote:
Welke?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een leuke romantische foto's met je vriendin ja
ik werd even vrolijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat loop jij te laagstreepje-O-middelstreepje'en..
Gewoon toyboy nemen tochquote:
Okquote:
Oh die, met mn schoonfamiliequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon toyboy nemen toch
[..]
Ok
Gedaan is een foto waar je in getagd bent toch![]()
quote:
Jaquote:
Als ze het in 3x goed raden wel ja. Je code danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
Kunnen anderen zomaar op mijn iPhone, ook al weten ze de toegangscode niet?![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
Kunnen anderen zomaar op mijn iPhone, ook al weten ze de toegangscode niet?![]()
alles kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
ga hem zoeken danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
Ben um verloren, heb apple id er al afgehaald en abonnement was gelukkig net verlopen
Alsnog wel erg zondequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
Ben um verloren, heb apple id er al afgehaald en abonnement was gelukkig net verlopen
Politiebureau?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee was waarschijnlijk in de stad gebeurd.
Tja had um toch al 2 jaar. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon niet dat iemand toegang er tot krijgt, de rest boeit me niet geld is no problemquote:
Tegenwoordig bij de gemeente.quote:
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tegenwoordig bij de gemeente.
Alsof een vinder hier in deze stad dat ook daadwerkelijk naar de gemeente brengt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tegenwoordig bij de gemeente.
denk het ook niet neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof een vinder hier in deze stad dat ook daadwerkelijk naar de gemeente brengt.![]()
Is ook pas sinds 1 januari zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wist ik nietNaja daar dan heen inderdaad. En hopen dat er nog mensen zijn die wel het beste met je telefoon voor hebben
Hoe bedoel je? Ik heb id eraf gehaald (zelfde id als mijn macbook.)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef supersof het volgende:
als je apple id eraf is kan iedereen hem wel ophalen
Heel crimineel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
JRRY, jij komt toch ook uit L'town?
Criminele kut-stad.
welke waarvanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is dit voor geitenneukerij?! Hangen die teringlijers gewoon op!
3 fietsen, telefoon, sleutels, tas, 30 euro, wiet, paraplu, ze stelen werkelijk allesquote:
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb id eraf gehaald (zelfde id als mijn macbook.)
datquote:
Zijn alle apps er dan ook af?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.
imei nummer tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dan staat er niks meer op de iphone toch. Dus dan kan je niet aantonen dat die van jou is.
quote:
Ja denk het wel. Als je geblokkeerd hebtquote:
Nee, heb gewoon die iPhone van mijn apple id afgehaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Als je geblokkeerd hebt
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemenquote:
Ik heb de verpakking nog, daar staat ie op als het goed is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemen
telefoonverpakking bewarenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dat kan ook van iedereen zijn. tenzij jer hem uit zijn hoofd weet en zo kan opnoemen
Doe ik ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
telefoonverpakking bewaren
klopt, heb mijn verpakking ook nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking nog, daar staat ie op als het goed is.
quote:
I-cloud?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef JRRY het volgende:
Shit nu moet ik wel al mijn nummers opnieuw invoeren.
Ja best welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
had ik niets mee gedaan![]()
![]()
achteraf toch wel handig geweest enzo
Hoiquote:
Taggedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:43 schreef JRRY het volgende:
Oke als niemand maar achter mijn privé-geheimen komt.
Zoals, een trollaccount op tagged![]()
![]()
_________
Dat alles?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:43 schreef JRRY het volgende:
Oke als niemand maar achter mijn privé-geheimen komt.
Zoals, een trollaccount op tagged![]()
![]()
_________
Goed goed,moet leren maar geen zinquote:
Exact hetzelfde jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed,moet leren maar geen zin![]()
![]()
Met jou?
Foto's en internetgeschiedenis ook. Tjonge, als mijn ouders daar achter komen. FOK! ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat alles?![]()
Mijn probleem met gestolen telefoon was meer nummertjes en foto's
Heb je veel te leren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Exact hetzelfde jamaar prima verder.
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veelquote:
ZIe maar eens te beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veel![]()
Tsja en eigenlijk beginnen aan geschiedenis oid.Mja. Mja.
Oeh Frans heb ik maandag ook, moet ik ook maar eens aan gaan beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meh. Net een uur bijles voor wiskunde gehad, dus dat lees ik gewoon nog één keer door denk ik. En Frans. Dat is wel veel![]()
Tsja en eigenlijk beginnen aan geschiedenis oid.Mja. Mja.
sorry skatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja godsammeje ontmoedigd me.
Om 14.00 begin ik écht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |