abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121597639
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Amsterdam is de hele randstad ook :')

En oja, laten we bashen op een taalfout, wellicht breken ze dan. Dikt alleen maar de indruk aan hoe een simpel volk jullie wel niet zijn. Haha kunnen geen twee zinnen verstaanbaar en recht uit hun bek krijgen, maar wij zijn dom omdat ik iets fout spel.
Calimero's
Sowieso is t algemeen bekend dat je ergens met hoge gebouwen meer last hebt van storingen in t netwerk dan ergens waar alleen maar weilanden zijn.
Sowieso snap ik al t hele punt niet wat het netwerk ertoe doet in deze maargoed :') Snap wel meer niet in deze discussies met hun _O-
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121597663
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Hahahahaha provincialen die slim doen. Volgens mij is het algemeen bekend dat de meest botte heikeneuters daar ergens ver weg wonen.
En dan zeuren om leestekens terwijl je bij jullie toch echt geen ene tifus verstaat of kan lezen wat je bedoelt.
Manmanman, gedraag je is.
Het zuiden heeft het beste onderwijs + de randstad wordt zo breed genomen dat daar ook veel economische gebieden in liggen die er niet in zouden mogen liggen.
pi_121597668
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Sowieso is t algemeen bekend dat je ergens met hoge gebouwen meer last hebt van storingen in t netwerk dan ergens waar alleen maar weilanden zijn.
Sowieso snap ik al t hele punt niet wat het netwerk ertoe doet in deze maargoed :') Snap wel meer niet in deze discussies met hun _O-
Wordt verder totaal niet gecompenseerd door een veel hogere paaldichtheid of zo....
pi_121597686
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jup :)Patat/friet oorlog is opkomst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patates frites.
U MAD?
pi_121597687
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee tuurlijk ga je het niet opnieuw uitleggen. Kost veel te veel moeite die spellingscontrole.

Oh nu ben ik weer persoonlijk. Sorry, niet huilen.
nee ga t niet opnieuw uitleggen omdat je toch te dom bent om te begrijpen (Kijk dit is ook geen rare aanname op voorhand zoals jij nu weer doet over een spellingscontrole ? :? ) Dit is een constatering op t feit dat als ik t al 2x uitgelegd hebt dat je t dan een 3e x ook niet gaat snappen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:26:39 #256
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121597719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jup :)Patat/friet oorlog is opkomst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is friet.
Vervelende stoepboer!
pi_121597731
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Omdat je VMBO'er bent. Zijn wij te slim voor :7
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:27:46 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_121597780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij bent een rood!
Dat ben ik al...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121597782
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Amsterdam is de hele randstad ook :')

En oja, laten we bashen op een taalfout, wellicht breken ze dan. Dikt alleen maar de indruk aan hoe een simpel volk jullie wel niet zijn. Haha kunnen geen twee zinnen verstaanbaar en recht uit hun bek krijgen, maar wij zijn dom omdat ik iets fout spel.
Calimero's
Limburg is de hele provincie ook :') Ook mooi dat je meent dat dialecten niet verstaanbaar zijn voor 'stadsmensen' terwijl zowel Rotterdam, Den Haag, Utrecht EN Amsterdam op geheel eigen wijze het ABN verkrachten. Diknekken :')
pi_121597783
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat heeft hoge gebouwen met service krijgen te maken :') Trek die zooi effe niet uit z'n verband. Botheid betekent dat mensen niet toereikend zijn om zich te verdiepen in jou situatie. Of dat je niet de moeite neemt de arrogantie te slikken om een beetje aardig te zijn voor wat jij 'minderwaardig' acht, terwijl zij degene zijn die je je inkomsten geven :'). Service heeft alles met botheid te maken.
ow dacht in deze om 1 of andere manier dat je service van je netwerk bedoelde :') dan sla ik op dit punt wel enigszins de plank mis (kijk bowa ben niet te beroerd dat op zulke momenten gewoon toe te geven :*) als iemand daar recht op heeft.
pi_121597795
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nee ga t niet opnieuw uitleggen omdat je toch te dom bent om te begrijpen (Kijk dit is ook geen rare aanname op voorhand zoals jij nu weer doet over een spellingscontrole ? :? ) Dit is een constatering op t feit dat als ik t al 2x uitgelegd hebt dat je t dan een 3e x ook niet gaat snappen
Punten en komma's beste man. Tot het moment dat je weigert deze te gebruiken wil ik me niet verlagen tot jouw niveau.
Begrijp je zelf eigenlijk wel wat je tikt ? Lees je zinnen, posts en ook de samenhang eens na. Iets met te dom om te poepen, maar wel met de grote jongens willen meedoen.
U MAD?
pi_121597796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Ik zal het nooit meer doen ;(
Maakt niet uit schatje O+ Alles is je al vregeven
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:28:16 #263
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121597810
Het is friet verdomme.
Vervelende stoepboer!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:28:33 #264
168739 Red_85
'echt wel'
pi_121597826
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Het is friet.
Mede Ajacied, niet doen. Geen oorlog voeren waarin Ajacieden tegenover elkaar komen te staan. We hebben elkaar hard nodig zondag.

Ow Patat!

SPOILER
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121597842
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wordt verder totaal niet gecompenseerd door een veel hogere paaldichtheid of zo....
Je kan moeilijk heel t centrum van amsterdam volzetten met die palen volgensmij aangezien je daar genoeg plekken hebt waar je omringd bent door hoge gebouwen.
pi_121597871
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Omdat je VMBO'er bent. Zijn wij te slim voor :7
dat zal t zijn ja :')
Gymnasium represent hiero
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:29:32 #267
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_121597879
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het zuiden heeft het beste onderwijs + de randstad wordt zo breed genomen dat daar ook veel economische gebieden in liggen die er niet in zouden mogen liggen.
Hoe kunnen die mensen dan nog zo achterlijk zijn?
pi_121597891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Limburg is de hele provincie ook :') Ook mooi dat je meent dat dialecten niet verstaanbaar zijn voor 'stadsmensen' terwijl zowel Rotterdam, Den Haag, Utrecht EN Amsterdam op geheel eigen wijze het ABN verkrachten. Diknekken :')
nou je kan zeggen wat je wil maar vind "amsterdams" 1000x meer op normaal nederlands lijken dan limburgs/brabands/fries
pi_121597922
Topic bijna vol, jammer.
U MAD?
pi_121597923
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Punten en komma's beste man. Tot het moment dat je weigert deze te gebruiken wil ik me niet verlagen tot jouw niveau.
Begrijp je zelf eigenlijk wel wat je tikt ? Lees je zinnen, posts en ook de samenhang eens na. Iets met te dom om te poepen, maar wel met de grote jongens willen meedoen.
_O-

Enige gepaste reactie hierop

Oja hier heb je dus een voorbeeld die je zo graag wou hebben
pi_121597930
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Je kan moeilijk heel t centrum van amsterdam volzetten met die palen volgensmij aangezien je daar genoeg plekken hebt waar je omringd bent door hoge gebouwen.
Ach, als je op 1 op de 10 gebouwen een antenne zet, heb je alsnog 1000+ keer zoveel pallen als in een gemiddeld weiland...
pi_121598008
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ach, als je op 1 op de 10 gebouwen een antenne zet, heb je alsnog 1000+ keer zoveel pallen als in een gemiddeld weiland...
Dat is t hele punt niet. :') _O- er hoeft maar 1 gebouw voor te staan en dat blokkeert gelijk dat signaal

En je kan moeilijk dus alles volzetten met die palen.

Maar wat t er ook verder toe doet hoeveel van die dingen je ergens hebt staan :? ? Snap deze echt niet hoor _O-
pi_121598010
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ow dacht in deze om 1 of andere manier dat je service van je netwerk bedoelde :') dan sla ik op dit punt wel enigszins de plank mis (kijk bowa ben niet te beroerd dat op zulke momenten gewoon toe te geven :*) als iemand daar recht op heeft.
Nogal. Hetgene wat ik quotte ging over botheid :') Nu nog hopen dat jullie slechte excuus van een aanhangsel (jelfrikandel :') ) zich even wat beter gaat verwoorden.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:32:54 #274
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_121598029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Uhu. Ik heb duidelijk alleen Limburg gezegt, dat is algemeen bekend en goed te lezen.
Nha, liever een Rotterdammer en een amsterdammer dan een Brabantse kamper, bijvoorbeeld. Zijn tenminste wel te verstaan en snappen wel dat er meer is dan weiland en rode bieten.
pi_121598056
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat is t hele punt niet. :') _O- er hoeft maar 1 gebouw voor te staan en dat blokkeert gelijk dat signaal

En je kan moeilijk dus alles volzetten met die palen.

Maar wat t er ook verder toe doet hoeveel van die dingen je ergens hebt staan :? ? Snap deze echt niet hoor _O-
Ja, je hebt helemaal gelijk, 1 gebouw er voor en meteen is het signaal van alle kanten geblokkeerd. Ik heb, nu ik er even over nadenk, ook altijd kutbereik in centrum a'dam. Je hebt helemaal gelijk!
pi_121598066
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O-

Enige gepaste reactie hierop

Oja hier heb je dus een voorbeeld die je zo graag wou hebben
De punten beste man, de punten.
U MAD?
pi_121598080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nogal. Hetgene wat ik quotte ging over botheid :') Nu nog hopen dat jullie slechte excuus van een aanhangsel (jelfrikandel :') ) zich even wat beter gaat verwoorden.
Blijkbaar zijn andere medestanders van jou t daar niet mee eens aangezien ze alsnog op die discussie doorgaan maargoed. Overigens was t ook niet een "excuus" meer een toegeving dat ik alleen die ene post van jouw verkeerd geinterpreteerd had, wat ook werd aangesterkt door t feit dat ik de helft van jullie gedachtegang niet snap en toen t dus blijkbaar hele tijd wel goed interpreteerde. Dan wordt t een beetje lastig soms om overal juist op in te gaan
pi_121598090
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk, 1 gebouw er voor en meteen is het signaal van alle kanten geblokkeerd. Ik heb, nu ik er even over nadenk, ook altijd kutbereik in centrum a'dam. Je hebt helemaal gelijk!
Amsterdam is gewoon een kutstad. Conclusie ? Ja, conclusie !
U MAD?
pi_121598109
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mwah niet gelijk geblokkeerd maar zorgt wel gelijk voor ruis ja.
En bedankt voor je inzicht in mijn gelijk hebben :). Er is toch nog hoop
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:34:56 #280
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121598118
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nou je kan zeggen wat je wil maar vind "amsterdams" 1000x meer op normaal nederlands lijken dan limburgs/brabands/fries
Alleen dat gechorgel is natuurlijk verschrikkelijk, en die R als W gebruiken. :N
Vervelende stoepboer!
pi_121598155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De punten beste man, de punten.
Sorry maar ga me echt niet druk maken over onbekend iemand op internet die graag wil dat ik een punt achter een zin zet omdat ie anders te dom is om te snappen dat een zin is afgelopen :')
pi_121598178
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mwah niet gelijk geblokkeerd maar zorgt wel gelijk voor ruis ja.
En bedankt voor je inzicht in mijn gelijk hebben :). Er is toch nog hoop
L2SARCASM
pi_121598188
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Uhu. Ik heb duidelijk alleen Limburg gezegt, dat is algemeen bekend en goed te lezen.
Nha, liever een Rotterdammer en een amsterdammer dan een Brabantse kamper, bijvoorbeeld. Zijn tenminste wel te verstaan en snappen wel dat er meer is dan weiland en rode bieten.
Ik heb ook liever een normale stedeling dan een kamper. Maak even een fatsoenlijke vergelijking als je me uit het veld wil slaan. Daarnaast zul je meer tokkies vinden in de binnenstad van Amsterdam en Rotterdam dan op een kamp in Brabant.
pi_121598190
Samenvatting is dat dit topic duidelijk zijn doel heeft bereikt. Enkele gefrustreerde randstedelingen die het niet kunnen accepteren dat ze verantwoordelijk zijn voor de 1000+ faal van vanmorgen. En dat Buffalo een dyslect is (maar daar kan hij niets aan doen).

Jammer dat het topic bijna vol is ;(
U MAD?
pi_121598212
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoe kunnen die mensen dan nog zo achterlijk zijn?
:')
Snap je het al?
pi_121598227
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Sorry maar ga me echt niet druk maken over onbekend iemand op internet die graag wil dat ik een punt achter een zin zet omdat ie anders te dom is om te snappen dat een zin is afgelopen :')
Confronterend hé? Je zegt dat je je niet druk maakt, maar je MOET het wel even quoten en er op reageren.
U MAD?
pi_121598230
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn andere medestanders van jou t daar niet mee eens aangezien ze alsnog op die discussie doorgaan maargoed. Overigens was t ook niet een "excuus" meer een toegeving dat ik alleen die ene post van jouw verkeerd geinterpreteerd had, wat ook werd aangesterkt door t feit dat ik de helft van jullie gedachtegang niet snap en toen t dus blijkbaar hele tijd wel goed interpreteerde. Dan wordt t een beetje lastig soms om overal juist op in te gaan
Ik kan er ook niets aan doen dat er stoorzenders tussen zitten. En je snapt me trouwens weer niet want ik had het niet over JOUW toegeving toen ik excuus zei, maar het was een belediging doelende op jelfrikandel. Het blijkt maar weer dat randstedelingen gewoon te lui en onverschillig zijn om een boodschap te ontcijferen, terwijl het uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk blijkt te zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 16:38:42 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:37:19 #288
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121598239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting is dat dit topic duidelijk zijn doel heeft bereikt. Enkele gefrustreerde randstedelingen die het niet kunnen accepteren dat ze verantwoordelijk zijn voor de 1000+ faal van vanmorgen. En dat Buffalo een dyslect is (maar daar kan hij niets aan doen).

Jammer dat het topic bijna vol is ;(
Helaasch ja ;( , ik vind het trouwens raar hoe die Hollanders aan patat komen ipv friet.
Vervelende stoepboer!
pi_121598335
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Confronterend hé? Je zegt dat je je niet druk maakt, maar je MOET het wel even quoten en er op reageren.
Ja maar dat is meer verbazing dan dat ik me er echt druk over maak.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen dat er stoorzenders tussen zitten. En je snapt me trouwens weer niet want ik had het niet over JOUW toegeving toen ik excuus zei, maar het was een belediging doelende op jelfrikandel. Het blijkt maar weer dat randstedelingen gewoon te lui en onverschillig zijn om een boodschap te ontcijferen, terwijl het uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk blijkt te zijn.
dat klopt, bedoelde jou er ovreigens ook niet mee hoor :) Ongeveer de enige "brabo" die nog normaal reageert
pi_121598350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Helaasch ja ;( , ik vind het trouwens raar hoe die Hollanders aan patat komen ipv friet.
Hou je bek joh. Geen patat friet hier omdat je een schande bent voor iedereen die tegen de randstedelingen is. Ik schaam me hoe jij je probeert te verdedigen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:39:47 #291
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121598362
Die hollanders maken zich wel over meer dingen druk.
Vervelende stoepboer!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:40:34 #292
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121598399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Hou je bek joh. Geen patat friet hier omdat je een schande bent voor iedereen die tegen de randstedelingen is. Ik schaam me hoe jij je probeert te verdedigen.
Het is friet hoor, die Hollanders zijn gewoon zo dom dat ze het patat noemen.
Vervelende stoepboer!
pi_121598400
quote:

[..]

En wie ben jij om te zeggen dat dit geen patat/friet discussie mag worden?
U MAD?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:41:03 #294
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_121598423
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die dikke van de reclame.
Vervelende stoepboer!
pi_121598449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat ben ik al...
Ik vind het nogal jammer dat je op je eigen nest schijt. Dat je vertrekt omdat je niets met je oude omgeving hebt is 1 maar om nu zo denigrerend over je afkomst te doen is ronduit achterbaks.
pi_121598458
Overigens wil ik nog even de mods van KLB bedanken voor het niet modden van dit pareltje. Eindelijk weer eens een uur flamen zonder tussenkomst van de blauwen.

Bedankt ! Bedankt voor alles !

En Buffalo is een dyslect.
U MAD?
pi_121598519
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat het vorig jaar is vastgesteld dat het gewoon friet hoort te zijn. Die patat-friet lijdt af van het echt topic.
pi_121598540
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat het vorig jaar is vastgesteld dat het gewoon friet hoort te zijn. Die patat-friet lijdt af van het echt topic.
Oh ok, dan heb je gelijk.
U MAD?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:43:23 #299
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_121598542
Opsomming voor alle teringdebielen hier:

En iedereen hier is een fucking mongool. :D
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_121598546
quote:

[..]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')