De punten beste man, de punten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Enige gepaste reactie hierop
Oja hier heb je dus een voorbeeld die je zo graag wou hebben
Blijkbaar zijn andere medestanders van jou t daar niet mee eens aangezien ze alsnog op die discussie doorgaan maargoed. Overigens was t ook niet een "excuus" meer een toegeving dat ik alleen die ene post van jouw verkeerd geinterpreteerd had, wat ook werd aangesterkt door t feit dat ik de helft van jullie gedachtegang niet snap en toen t dus blijkbaar hele tijd wel goed interpreteerde. Dan wordt t een beetje lastig soms om overal juist op in te gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogal. Hetgene wat ik quotte ging over botheidNu nog hopen dat jullie slechte excuus van een aanhangsel (jelfrikandel
) zich even wat beter gaat verwoorden.
Amsterdam is gewoon een kutstad. Conclusie ? Ja, conclusie !quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, 1 gebouw er voor en meteen is het signaal van alle kanten geblokkeerd. Ik heb, nu ik er even over nadenk, ook altijd kutbereik in centrum a'dam. Je hebt helemaal gelijk!
Mwah niet gelijk geblokkeerd maar zorgt wel gelijk voor ruis ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, 1 gebouw er voor en meteen is het signaal van alle kanten geblokkeerd. Ik heb, nu ik er even over nadenk, ook altijd kutbereik in centrum a'dam. Je hebt helemaal gelijk!
Alleen dat gechorgel is natuurlijk verschrikkelijk, en die R als W gebruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou je kan zeggen wat je wil maar vind "amsterdams" 1000x meer op normaal nederlands lijken dan limburgs/brabands/fries
Sorry maar ga me echt niet druk maken over onbekend iemand op internet die graag wil dat ik een punt achter een zin zet omdat ie anders te dom is om te snappen dat een zin is afgelopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De punten beste man, de punten.
L2SARCASMquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwah niet gelijk geblokkeerd maar zorgt wel gelijk voor ruis ja.
En bedankt voor je inzicht in mijn gelijk hebben. Er is toch nog hoop
Ik heb ook liever een normale stedeling dan een kamper. Maak even een fatsoenlijke vergelijking als je me uit het veld wil slaan. Daarnaast zul je meer tokkies vinden in de binnenstad van Amsterdam en Rotterdam dan op een kamp in Brabant.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb duidelijk alleen Limburg gezegt, dat is algemeen bekend en goed te lezen.
Nha, liever een Rotterdammer en een amsterdammer dan een Brabantse kamper, bijvoorbeeld. Zijn tenminste wel te verstaan en snappen wel dat er meer is dan weiland en rode bieten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe kunnen die mensen dan nog zo achterlijk zijn?
Confronterend hé? Je zegt dat je je niet druk maakt, maar je MOET het wel even quoten en er op reageren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry maar ga me echt niet druk maken over onbekend iemand op internet die graag wil dat ik een punt achter een zin zet omdat ie anders te dom is om te snappen dat een zin is afgelopen
Ik kan er ook niets aan doen dat er stoorzenders tussen zitten. En je snapt me trouwens weer niet want ik had het niet over JOUW toegeving toen ik excuus zei, maar het was een belediging doelende op jelfrikandel. Het blijkt maar weer dat randstedelingen gewoon te lui en onverschillig zijn om een boodschap te ontcijferen, terwijl het uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn andere medestanders van jou t daar niet mee eens aangezien ze alsnog op die discussie doorgaan maargoed. Overigens was t ook niet een "excuus" meer een toegeving dat ik alleen die ene post van jouw verkeerd geinterpreteerd had, wat ook werd aangesterkt door t feit dat ik de helft van jullie gedachtegang niet snap en toen t dus blijkbaar hele tijd wel goed interpreteerde. Dan wordt t een beetje lastig soms om overal juist op in te gaan
Helaasch jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting is dat dit topic duidelijk zijn doel heeft bereikt. Enkele gefrustreerde randstedelingen die het niet kunnen accepteren dat ze verantwoordelijk zijn voor de 1000+ faal van vanmorgen. En dat Buffalo een dyslect is (maar daar kan hij niets aan doen).
Jammer dat het topic bijna vol is
Ja maar dat is meer verbazing dan dat ik me er echt druk over maak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Confronterend hé? Je zegt dat je je niet druk maakt, maar je MOET het wel even quoten en er op reageren.
dat klopt, bedoelde jou er ovreigens ook niet mee hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat er stoorzenders tussen zitten. En je snapt me trouwens weer niet want ik had het niet over JOUW toegeving toen ik excuus zei, maar het was een belediging doelende op jelfrikandel. Het blijkt maar weer dat randstedelingen gewoon te lui en onverschillig zijn om een boodschap te ontcijferen, terwijl het uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk blijkt te zijn.
Hou je bek joh. Geen patat friet hier omdat je een schande bent voor iedereen die tegen de randstedelingen is. Ik schaam me hoe jij je probeert te verdedigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Helaasch ja, ik vind het trouwens raar hoe die Hollanders aan patat komen ipv friet.
Het is friet hoor, die Hollanders zijn gewoon zo dom dat ze het patat noemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Geen patat friet hier omdat je een schande bent voor iedereen die tegen de randstedelingen is. Ik schaam me hoe jij je probeert te verdedigen.
En wie ben jij om te zeggen dat dit geen patat/friet discussie mag worden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Geen patat friet hier omdat je een schande bent voor iedereen die tegen de randstedelingen is. Ik schaam me hoe jij je probeert te verdedigen.
Die dikke van de reclame.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wie ben jij om te zeggen dat dit geen patat/friet discussie mag worden?
Ik vind het nogal jammer dat je op je eigen nest schijt. Dat je vertrekt omdat je niets met je oude omgeving hebt is 1 maar om nu zo denigrerend over je afkomst te doen is ronduit achterbaks.quote:
Omdat het vorig jaar is vastgesteld dat het gewoon friet hoort te zijn. Die patat-friet lijdt af van het echt topic.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wie ben jij om te zeggen dat dit geen patat/friet discussie mag worden?
Oh ok, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het vorig jaar is vastgesteld dat het gewoon friet hoort te zijn. Die patat-friet lijdt af van het echt topic.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |