Die vind ik ook altijd echt bril-fucking-jant!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Asphyx het volgende:
Wacht maar tot de dijken een keer doorbreken
Nee hoor, ik zei alleen iets fouts, meer nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke nu snap je dus zelf dat je faalt en probeer je dat nu hierop te schuiven.
Echte trollen reageren daar namelijk nooit op en zullen t helemaal nooit toegeven.
Je hebt nog een hoop te leren poepie.
Ik moet toegeven dat ik t wel enigszins vermakelijk vind om te zien wat voor een rare gedachtegang jij hebt ja. Beetje dezelfde reden waarom mensen onderzoek doen naar zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ga die discussie met mij gewoon niet aan als het je niet zint? Schijnbaar discussieer ik toch op een manier dat je graag met mij wil discussiėren ? Want nu discussieer je over mijn vorm van discussie voeren, ook een vorm van discussiėren nietwaar ?
Of wil je gewoon het laatste woord hebben Buffeltje, is dat het ?
Waarschijnlijk breekt er dan een burgeroorlog uit aangezien ze dan niet meer op de randstad kunnen kankerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik ook altijd echt bril-fucking-jant!!
Dat zal de gebieden die dan niet onder water komen te staan echt zoveel goed doen, nee echt, geweldig doordachte uitspraak!
Godskolere wat is dit eenvoudig zeg....
Aha, de persoonlijke aanval ! Niet inhoudelijk ingaan op zaken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik t wel enigszins vermakelijk vind om te zien wat voor een rare gedachtegang jij hebt ja. Beetje dezelfde reden waarom mensen onderzoek doen naar zwakzinnigen.
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei alleen iets fouts, meer niet
De randstad is een verzamelnaam voor mocro's, domme mensen die niet doorhebben dat ze een kutleven hebben en de 'provincialen' ze bestuderen en PVV'ers. Daar wķl je geen discussie mee voeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:09 schreef hoink581 het volgende:
Ja godver, wat is dit. Het ging over randstad tegen provincien en nu zijn het 4 users die aan het flamen zijn. En om toe te geven de randstedelingen zijn aan het winnen
Nee hoor dit is geen persoonlijke aanval dit is gewoon een terechte constatering na aanleiding van een discussie met jou van enige tijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de persoonlijke aanval ! Niet inhoudelijk ingaan op zaken.
Dus nu doe je iets wat je mij een tien minuten geleden nog verweet !
Raar !
Ik zei intellect in plaats van intelectueel, en die kerel die raakt over stuurquote:
Gedraag je is ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Hahahahaha provincialen die slim doen. Volgens mij is het algemeen bekend dat de meest botte heikeneuters daar ergens ver weg wonen.
En dan zeuren om leestekens terwijl je bij jullie toch echt geen ene tifus verstaat of kan lezen wat je bedoelt.
Manmanman, gedraag je is.
gaat niet over dat ene woord volgensmij, meer over jullie algehele niveau van discussievoerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik zei intellect in plaats van intelectueel, en die kerel die raakt over stuur
Hij heeft een kort lontje inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gaat niet over dat ene woord volgensmij, meer over jullie algehele niveau van discussievoeren
Aha, dus wanneer jij het doet is het een constatering, wanneer ik het doe dan ga ik inhoudelijk niet in op je tekstueel falen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee hoor dit is geen persoonlijke aanval dit is gewoon een terechte constatering na aanleiding van een discussie met jou van enige tijd.
In ieder geval niet zon rare aanname als jij telkens doet aangezien ik dit baseer op mijn ondervindingen van t laatste kwartier
Ik krijg de slechtste service in Amsterdam, niet ergens in een achteraf drop. De claim dat er achteraf botte heikneuters wonen is niet helemaal kloppend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Hahahahaha provincialen die slim doen. Volgens mij is het algemeen bekend dat de meest botte heikeneuters daar ergens ver weg wonen.
En dan zeuren om leestekens terwijl je bij jullie toch echt geen ene tifus verstaat of kan lezen wat je bedoelt.
Manmanman, gedraag je is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
provinciaal
gewestelijk kleinburgerlijk, kleinsteeds, achterlijk, bekrompen, boers, lomp boer, heikneuter, buitenman
Inderdaad, calimero's.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
provinciaal
gewestelijk kleinburgerlijk, kleinsteeds, achterlijk, bekrompen, boers, lomp boer, heikneuter, buitenman
ALARM !quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef stbabylon het volgende:
Heatwave, je hebt wel skrikkelijke honger vandaag he
Je neemt teveel over van de allochtone bevolking in je stadje.
De PVV is de grootste partij in... jaja, het mooie limburg, goede post hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De randstad is een verzamelnaam voor mocro's, domme mensen die niet doorhebben dat ze een kutleven hebben en de 'provincialen' ze bestuderen en PVV'ers. Daar wķl je geen discussie mee voeren.
?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Hij heeft een kort lontje inderdaad.
Jij snapt dat dus echt nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, dus wanneer jij het doet is het een constatering, wanneer ik het doe dan ga ik inhoudelijk niet in op je tekstueel falen.
Jaja, de logica. Maar je wil echt het laatste woord hé? Laat het je niet los ?
Feiten! Keiharde feiten! Er wonen veel Afrikanen in Amsterdam, Afrikanen hebben honger (dat weet iedereen), dus die happen veel, net als Heatwave!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ALARM !
RACIST IN HET TOPIC !!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg de slechtste service in Amsterdam, niet ergens in een achteraf drop. De claim dat er achteraf botte heikneuters wonen is niet helemaal kloppend.
Oja, en is i.p.v. eens
wat heeft service daarnou weer mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek is dat he met al die hoge gebouwen om je heen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Tjonge en hij is al zo'n laag niveauquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
?
Vind t nog verbazingwekkend dat ie niet zichzelf verlaagd naar t zelfde niveau van jullie dus wat betreft dat lontje valt t wel mee volgensmij. Snap ook niet hoe je dat beredeneerd ?
[..]
Jij snapt dat dus echt niet? Leg t zelfs nog uit in die post. Ik zeg het naderhand op basis van de dingen die ik constateer (jouw kinderachtige manier van discussieren) jij zegt het op voorhand op basis van..
Ja niks eignelijk
Correctquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feiten! Keiharde feiten! Er wonen veel Afrikanen in Amsterdam, Afrikanen hebben honger (dat weet iedereen), dus die happen veel, net als Heatwave!
iemand is een laag niveauquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Tjonge en hij is al zo'n laag niveau
sorry hoor maar nou dis je jezelfquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Tjonge en hij is al zo'n laag niveau
Helegaar nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
sorry hoor maar nou dis je jezelf![]()
![]()
![]()
dat hij ondanks dat ie een laag niveau " is" nog steeds boven jullie staat.quote:
Dus ik moet snappen dat alles wat jij zegt klopt ? Zoiets bedoel je toch, nietwaar ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Jij snapt dat dus echt niet? Leg t zelfs nog uit in die post. Ik zeg het naderhand op basis van de dingen die ik constateer (jouw kinderachtige manier van discussieren) jij zegt het op voorhand op basis van..
Ja niks eignelijk
ja goeie fokfitty dit mattiequote:
Nee hoor dat zei ik nergens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat hij ondanks dat ie een laag niveau " is" nog steeds boven jullie staat.
omg jij bent echt te dom voor woordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus ik moet snappen dat alles wat jij zegt klopt ? Zoiets bedoel je toch, nietwaar ?
Want wanneer ik je kinderachtig noem dan ga ik inhoudelijk niet in op je posts. Wanneer jij me kinderachtig noemt dan is dat een 'conclusie' en is deze volgens jezelf terecht.
De logica.... de logica.
Jawel want uit mijn post bleek dat hij boven jullie stond qua niveau. En dan zeg jij ja en hij is al van zo laag niveauquote:
HW is gewoon een zielepoot, dat is voor en achter de schermen algemeen bekend. Maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iemand die de 40 al is gepasseerd en nog zo passioneel op internet los gaat moet je eigenlijk alleen maar waarderen (geen persoonlijke aanval HW, echt niet !!!). Ach, het is toch ook gewoon leuk wat flamen onder elkaar, laten we eerlijk zijn. Net het Lagerhuis, maar dan anders.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feiten! Keiharde feiten! Er wonen veel Afrikanen in Amsterdam, Afrikanen hebben honger (dat weet iedereen), dus die happen veel, net als Heatwave!
Ik bedoel natuurlijk dat hij net zo'n laag niveau heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel want uit mijn post bleek dat hij boven jullie stond qua niveau. En dan zeg jij ja en hij is al van zo laag niveau
maargoed begrijpend lezen is lastig soms
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg de slechtste service in Amsterdam, niet ergens in een achteraf drop. De claim dat er achteraf botte heikneuters wonen is niet helemaal kloppend.
Oja, en is i.p.v. eens
Amsterdam is de hele randstad ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En oja, laten we bashen op een taalfout, wellicht breken ze dan. Dikt alleen maar de indruk aan hoe een simpel volk jullie wel niet zijn. Haha kunnen geen twee zinnen verstaanbaar en recht uit hun bek krijgen, maar wij zijn dom omdat ik iets fout spel.
Calimero's
Nee tuurlijk ga je het niet opnieuw uitleggen. Kost veel te veel moeite die spellingscontrole.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
omg jij bent echt te dom voor woorden![]()
Ga t niet voor de 3e x uitleggen hoor
Dan had je dat moeten zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat hij net zo'n laag niveau heeft.
brabo's zien anders zichzelf het liefste los van alles. Kunnen zich nergens mee vergelijken want 'bij ons is togh all'ss beetįįh.'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is geen aanname dat je weer over voetbal begint, of wel dan ? Lees maar je eigen posts terug. Je kan gewoon niets los zien van voetbal, dat is gewoon kinderachtig en triest.
niet om het een of ander hoor, maar hoe kom je er in godsnaam bij dat ik de 40 gepasseerd ben eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HW is gewoon een zielepoot, dat is voor en achter de schermen algemeen bekend. Maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iemand die de 40 al is gepasseerd en nog zo passioneel op internet los gaat moet je eigenlijk alleen maar waarderen (geen persoonlijke aanval HW, echt niet !!!). Ach, het is toch ook gewoon leuk wat flamen onder elkaar, laten we eerlijk zijn. Net het Lagerhuis, maar dan anders.
Wat heeft hoge gebouwen met service krijgen te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wat heeft service daarnou weer mee te makenGek is dat he met al die hoge gebouwen om je heen
Ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen
Ja man, kut Brabo'squote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
brabo's zien anders zichzelf het liefste los van alles. Kunnen zich nergens mee vergelijken want 'bij ons is togh all'ss beetįįh.'.
Bij elke brabo die ik tegenkom en ik vertel dat ik uit de buurt van AMS kom, is het raak. Alles wordt teruggeschoven op brabant is beter, randstad is kut en psv wordt kampioen. Dus hoezo bowa?
Verder vragen naar waar je oorspronkelijk vandaan komt is er vaak ook niet bij. Al doen ze het wel en je verteld dat je eigenlijk tussen de strontlucht van een klein dorpje bent opgegroeid, later met je ouders naar de noordelijke randstad ben verhuisd en je je ook niet kan identificeren met de bevolking, wil er maar niet in. Want je komt van boven de rivieren, dus kutvolk.
Mijn aversie tegen brabant is niet aangeboren, die is gemaakt door het volk wat er vandaan komt.
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |