Is geen aanname dat je weer over voetbal begint, of wel dan ? Lees maar je eigen posts terug. Je kan gewoon niets los zien van voetbal, dat is gewoon kinderachtig en triest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heerenveen is overigens een sympathieke club hoor. En nogmaals nu begin je weer met aannames die nergens op slaan want dat heb ik nooit gezegd en ik zeg zelfs in de post waarop je reageert dat dat niet zo is
Kan je er niet tegen dat ik een goeie post vind?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom een totaal achterlijke, nergens op gestoelde persoonlijke aanval, idd heel erg.
Wat een graf wordt hier gegraven...
Dit zal inderdaad wel de reden zijn ja. Is alleen beetje triest. Maargoed veel meer had ik ook niet verwacht van ons boswachtertje dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk is om een aanname te doen en dit beeld aan te vallen dan om met argumenten te komen.
Juist wel, het geeft aan hoe enorm snel jij iets infantiels alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat ik een goeie post vind?
Dat we ze niet in de stal hebben staan betekent niet dat westerlingen nog nooit een koe hebben gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Mensen die nog nooit een eckte koe hebben gezien
Em jawel.. zoals ik al eerder zei (miscshien moet je die poep uit je ogen halen) dat er genoeg users zijn van andere clubs waar ik prima mee overweg kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is geen aanname dat je weer over voetbal begint, of wel dan ? Lees maar je eigen posts terug. Je kan gewoon niets los zien van voetbal, dat is gewoon kinderachtig en triest.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:, hou wel van een goede inhoudelijke discussie ipv alleen maar hersenloze dingetjes roepen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat we ze niet in de stal hebben staan betekent niet dat westerlingen nog nooit een koe hebben gezien
Nou heb je het alweer over clubs ? Je denkt alweer in voetbal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Em jawel.. zoals ik al eerder zei (miscshien moet je die poep uit je ogen halen) dat er genoeg users zijn van andere clubs waar ik prima mee overweg kan.
Juist omdat ik iets los kan zien van voetbal. En de enige die kinderachtig en triest (weer ongenuanceerde persoonlijke aanval
) is die ben jij met jouw niveau van discusseren
![]()
trieste is nog dat je t zelf totaal niet inziet ook
De randstad draait op de rest van NL.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef jelfrikandel het volgende:
Wereldvreemd deze kerel, heeft totaaaaaal geen benul wat er buiten zn hol gebeurt. Achterlijke bosmongool.
Schelden! En persoonlijk worden! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Weer makkelijke inhoudsloze aanname inderdaad
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voorbeelden pls. Ik heb je er nog nooit op kunnen betrappen.
Nogmaals dus weer een voorbeeld van jouw manier van discusseren. Maargoed hoor ga er nog steeds maar niet inhoudelijk op inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Em jawel.. zoals ik al eerder zei (miscshien moet je die poep uit je ogen halen) dat er genoeg users zijn van andere clubs waar ik prima mee overweg kan.
Juist omdat ik iets los kan zien van voetbal. En de enige die kinderachtig en triest (weer ongenuanceerde persoonlijke aanval
) is die ben jij met jouw niveau van discusseren
![]()
trieste is nog dat je t zelf totaal niet inziet ook
Meer negers zien dan koeienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat we ze niet in de stal hebben staan betekent niet dat westerlingen nog nooit een koe hebben gezien
Jeetje, een keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel, het geeft aan hoe enorm snel jij iets infantiels alvindt
.
jij bent zelf degene die zegt dat ik dat niet los van elkaar kan zien (dus iets over voetbal) nou ga ikdaar inhoudelijk op in om te bewijzen dat dat niet zo is en dan praat ik weer alleen over voetbalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou heb je het alweer over clubs ? Je denkt alweer in voetbal.
Geef dan gewoon voorbeeldenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals dus weer een voorbeeld van jouw manier van discusseren. Maargoed hoor ga er nog steeds maar niet inhoudelijk op in
Ja, want aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Jeetje, een keergezegd en meteen een conclusie gut gut gut.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden! En persoonlijk worden! Dat zal ze leren!
Liever mij dan zo'n randmongool als jij, dat weet ik nu al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want aanvalt zo enorm veel te interpreteren ook.
De tandjes wat maak jij het makkelijk zeg, ben blij dat je niet aan mijn kant meedoet, denk dat BoWa er ook niet al te blij mee is.
gast deze hele discussie is 1 groot voorbeeldquote:
Schelden, dan win je!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Liever mij dan zo'n randmongool als jij, dat weet ik nu al.
Sorry dat ik je opnieuw 'persoonlijk aanval' , maar het zetten van leestekens is toch vrij lastig voor je. Ja, het is hard die waarheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent zelf degene die zegt dat ik dat niet los van elkaar kan zien (dus iets over voetbal) nou ga ikdaar inhoudelijk op in om te bewijzen dat dat niet zo is en dan praat ik weer alleen over voetbalgodverdomme met mn buurmeisje van 2 kan je nog betere discussies houden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want aanvalt zo enorm veel te interpreteren ook.
De tandjes wat maak jij het makkelijk zeg, ben blij dat je niet aan mijn kant meedoet, denk dat BoWa er ook niet al te blij mee is.
Ow dat is een goede, de spelfout/slechte interpunctie troefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry dat ik je opnieuw 'persoonlijk aanval' , maar het zetten van leestekens is toch vrij lastig voor je. Ja, het is hard die waarheid.
Oei, brand en moord! Ik zei randmongool....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, dan win je!
man man man....
geen brand en moord maar zegt wel wat over je discussie niveau. Doet me erg denken aan jongetjes van 12 die t niet kunnen winnen en dan maar gaan scheldenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oei, brand en moord! Ik zei randmongool....
geeft niet, we hebben allemaal allang gezien dat je niet beter kan, tis nou eenmaal jullie niveauquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oei, brand en moord! Ik zei randmongool....
Je kan er opnieuw niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ow dat is een goede, de spelfout/slechte interpunctie troef![]()
Val een beetje in herhaling maar dit is dus weer geen inhoudelijke reactie van je en een poging tot een zielige makkelijke persoonlijke aanval
Ah gelukkig ben jij van het zelfde niveau om er in mee te discusieren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet, we hebben allemaal allang gezien dat je niet beter kan, tis nou eenmaal jullie niveau.
Maaskantje, de RLS uit de regio.
Vind mijn reactie volwassener dan jouwes. Sowieso je beter voelen dan iemand alleen omdat ie dyslect isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan er opnieuw niet mee omgaan.
Dyslect dus.
Weer zo sterk, iets "terugkaatsen" helaas heb ik jou nog nergens een randmongool genoemd hoor, ik ga ook niet naar de zon wijzen en roepen: kijk, warme bol!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ah gelukkig ben jij van het zelfde niveau om er in mee te gaan.
Nee, jij moet je bruine ster nog vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zo sterk, iets "terugkaatsen" helaas heb ik jou nog nergens een randmongool genoemd hoor, ik ga ook niet naar de zon wijzen en roepen: kijk, warme bol!
En je vind jezelf ook beter in discussiėren. Poeh poeh, je bent aardig vol van jezelf. Eigenlijk is de conclusie dat je helemaal perfect bent, als ik dat zo mag zeggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vind mijn reactie volwassener dan jouwes. Sowieso je beter voelen dan iemand alleen omdat ie dyslect is![]()
( als ik dat al geweest zou zijn)
Weet je, je hebt jezelf wel genoeg voor lul gezet, ik heb nu echt het idee dat ik een klein kind aan het pesten ben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nee, jij moet je bruine ster nog vinden.
Ha dat is een goede daar heb je em wel even tuk jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:06 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nee, jij moet je bruine ster nog vinden.
Gast zelfs een koe kan nog beter discussieren dan jijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je vind jezelf ook beter in discussiėren. Poeh poeh, je bent aardig vol van jezelf. Eigenlijk is de conclusie dat je helemaal perfect bent, als ik dat zo mag zeggen?
Oh, dus zo voelt het om intellect beperkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, je hebt jezelf wel genoeg voor lul gezet, ik heb nu echt het idee dat ik een klein kind aan het pesten ben.
intellectuEEL beperkt, echt hou er nou mee op man...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oh, dus zo voelt het om intellect beperkt te zijn.
Oei oei ik zei iets verkeerd, nou poe hee!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
intellectuEEL beperkt, echt hou er nou mee op man...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oh, dus zo voelt het om intellect beperkt te zijn.
He, komt Sjonnie er eindelijk achterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jullie zijn wel twee goeie trollen dat moet ik toegeven, zijn nu lang genoeg serieus op jullie ingegaan
Nou ja, het was wel iets verkeerd in een post waarin je iemand anders beschuldigde van niet zo slim zijn. Das op zijn zachtst gezegd, niet zo slim he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:09 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oei oei ik zei iets verkeerd, nou poe hee!
Dan ga die discussie met mij gewoon niet aan als het je niet zintquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gast zelfs een koe kan nog beter discussieren dan jij. En ik ben zeker niet perfect hoor maar dat pretendeer ik ook niet.
Of wacht moet ik anders gewoon maar een x ja zeggen op weer zon rare aanname van je? Voel je je dan wat beter?
Oke nu snap je dus zelf dat je faalt en probeer je dat nu hierop te schuiven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:10 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
He, komt Sjonnie er eindelijk achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |