quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt omdat wij ons hier niet allemaal op verlaten wegen met trekkers verplaatsen.
Eindhovenaar ? Wie ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
provinciaaltje bowa wil ook weer ergens tegenaantrappen hoor
typische eindhovenaar, jullie zijn belangrijk wij niet en dat kunnen we niet hebben dus gaan we maar hele tijd zeuren
Wat is dit voor idioot, wat heeft Eindhoven er mee te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
provinciaaltje bowa wil ook weer ergens tegenaantrappen hoor
typische eindhovenaar, jullie zijn belangrijk wij niet en dat kunnen we niet hebben dus gaan we maar hele tijd zeuren
ach ergens in die richting danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindhovenaar ? Wie ?
Hou je bij de feiten mafkees.
daar komt hij toch vandaan in die buurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wat is dit voor idioot, wat heeft Eindhoven er mee te maken___!
Nee nee, ze noemen het daar Eindjequote:
hahahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, ze noemen het daar Eindje.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Samenvatting: de provincialen komen er niet meer uit qua argumenten een gaan maar schelden en proberen mensen persoonlijk aan te vallen.
hey diederik-jan, ik ben hier met rutger bij mij thuis, komen jullie ook we gaan met z'n allen naar EINDJEquote:
Oh nee, niets hoor, het geeft prima het kleuterniveau aanquote:
De meeste files staan dan ook in altijd in of om de grote steden en nooit op de snelwegen vanuit de provincie RICHTING de steden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het natuurlijk wel vreemd, al die mensen wonen in de Randstad zodat ze dicht bij hun werk wonen, en dan staan ze toch nog in de file....
Ohja, als je dat al belachelijk vindt, wat dacht je dan van Mokum en Damsko?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mooi he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.
Hoe is je leven verder HW ? Hoeren en snoeren?
je jammerlijke pogingen om een humoristische inschatting te maken van Heatwave zn leven falen een beetje. Krijg er zelfs plaatsvervangende schaamte vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.
Hoe is je leven verder HW ? Hoeren en snoeren?
Behalve bij knooppunt Hoevelaken dan, maar hopelijk wordt dat ook minder als ze daar eindelijk klaar zijn met de A28quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste files staan dan ook in altijd in of om de grote steden en nooit op de snelwegen vanuit de provincie RICHTING de steden.
Ik ook niet dus mijn leven moet in jouw ogen fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mooi he?
Prima hoor, maar al was het volkomen kut en was jouw beeld correct had ik nog 1 lichtpuntje, ik woon iig niet in brabant.
Al moet ik zeggen dat dat niet buiten de randstad valt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve bij knooppunt Hoevelaken dan, maar hopelijk wordt dat ook minder als ze daar eindelijk klaar zijn met de A28
Ohja, das een laag niveautje dat je hebt ja, als je dat al belachelijk probeert te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, niets hoor, het geeft prima het kleuterniveau aan.
Nee, daar begint de randstad, dus de file die daar staat is van de provincialen die naar de randstad gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat dat niet buiten de randstad valt.
je hebt mij verder ook niets zien beweren over jouw persoonlijke levenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet dus mijn leven moet in jouw ogen fantastisch zijn.
Bilmaatje van je ? Of vanwaar die aantrekkingskracht ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je jammerlijke pogingen om een humoristische inschatting te maken van Heatwave zn leven falen een beetje. Krijg er zelfs plaatsvervangende schaamte van
Ajax hools united toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bilmaatje van je ? Of vanwaar die aantrekkingskracht ?
Oh wacht ik begrijp het, Hij randstad, jij randstad. Iets met verenigde krachten enzo. En nu moet ik explosief reageren, net als op je PSV post.
Zoiets hé ?
Goed argument zeg! Nee, echt geweldig! je hebt me volledig overtuigd nu!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ohja, das een laag niveautje dat je hebt ja, als je dat al belachelijk probeert te maken.
neuh meer gewoon een constatering. Zijn genoeg feyenoorders/psv'ers met wie ik prima om kan gaan. Zoals valek en fr-freak bijv. Sowieso heb ik totaaal geen problemen om zoiets toe te geven dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bilmaatje van je ? Of vanwaar die aantrekkingskracht ?
Oh wacht ik begrijp het, Hij randstad, jij randstad. Iets met verenigde krachten enzo. En nu moet ik explosief reageren, net als op je PSV post.
Zoiets hé ?
Haha wat een frustratie deze kerel, wat is er mis gegaan man?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed argument zeg! Nee, echt geweldig! je hebt me volledig overtuigd nu!
Of nee, wacht, het feit dat een hele "stad" zich met infantiele termen probeert te identifceren IS gewoon ook infantiel... Het is van kleuterniveau, van het niveau "linda de pinda" het niveau humor van de liefdesbaby van Tineke schouten en seth gaaikema...
Eindje.
ja, dat is idd frustratiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Haha wat een frustratie deze kerel, wat is er mis gegaan man?
Leedvermaak, serieus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd frustratie.
Nooit gehoord van leedvermaak?.
Jij begint over voetbal, niet ik. Jouw probleem is dat je niets los kan zien van voetbal, supporters, blabla. Jij denkt in clubs i.p.v. regio's/provincies. Oh Friesland is zo'n kut provincie want Heerenveen speelt er. Iets in die trend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
neuh meer gewoon een constatering. Zijn genoeg feyenoorders/psv'ers met wie ik prima om kan gaan. Zoals valek en fr-freak bijv. Sowieso heb ik totaaal geen problemen om zoiets toe te geven dan.
Maar jammer dat je nu alweer faalt met een projectie op iemand, maar maakt niet uit hoorEn beetje zielig dat je telkens aanname's moet doen die nergens op slaan om terug te komen als reactie
Ja, ik geniet van de achterlijkheid van anderenquote:
Beter dat dan dat gerochel waar je keelpijn van krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Loaten wie hunnie homo noemen, da zal zie ollanders kriegen! Kiek doar enne homo!!
So sad.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Loaten wie hunnie homo noemen, da zal zie ollanders kriegen! Kiek doar enne homo!!
So sad.
Zou ik ook doen als ik zo geestelijk beperkt was als jou.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik geniet van de achterlijkheid van anderen.
Zei de groningerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
sowieso dat taaltje alleen al anders kan nauturlijk niemand horen dat t BOEREEE zijn
Effe he. Als je indruk wil maken met een imitatie moet het ook wel goed zijn. Dit is net zo jammer als dat mensen uit de randstad belgen willen na doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
So sad.
heerenveen is overigens een sympathieke club hoor. En nogmaals nu begin je weer met aannames die nergens op slaan want dat heb ik nooit gezegd en ik zeg zelfs in de post waarop je reageert dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij begint over voetbal, niet ik. Jouw probleem is dat je niets los kan zien van voetbal, supporters, blabla. Jij denkt in clubs i.p.v. regio's/provincies. Oh Friesland is zo'n kut provincie want Heerenveen speelt er. Iets in die trend.
Beetje kinderachtig nietwaar?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zo geestelijk beperkt was als jou.
Zoals jullie wel de zachte G gebruiken maar elk woord dat op een R eindigt met een keelklank doen eindigen alsof een Klingon longkanker heeft bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Beter dat dan dat gerochel waar je keelpijn van krijgt.
ben geboren en opgegroeid in noordholland hoorquote:
Omdat het makkelijk is om een aanname te doen en dit beeld aan te vallen dan om met argumenten te komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heerenveen is overigens een sympathieke club hoor. En nogmaals nu begin je weer met aannames die nergens op slaan want dat heb ik nooit gezegd en ik zeg zelfs in de post waarop je reageert dat dat niet zo is
Van die harde G krijg je een keelziekte van manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals jullie wel de zachte G gebruiken maar elk woord dat op een R eindigt met een keelklank doen eindigen alsof een Klingon longkanker heeft bedoel je?
Voorbeeld, die blonde kok uit brabant, we nemen een klontje boterGGGGGGG
jajaja, zoete klanken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |