quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt omdat wij ons hier niet allemaal op verlaten wegen met trekkers verplaatsen.
Eindhovenaar ? Wie ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
provinciaaltje bowa wil ook weer ergens tegenaantrappen hoor
typische eindhovenaar, jullie zijn belangrijk wij niet en dat kunnen we niet hebben dus gaan we maar hele tijd zeuren
Wat is dit voor idioot, wat heeft Eindhoven er mee te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
provinciaaltje bowa wil ook weer ergens tegenaantrappen hoor
typische eindhovenaar, jullie zijn belangrijk wij niet en dat kunnen we niet hebben dus gaan we maar hele tijd zeuren
ach ergens in die richting danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindhovenaar ? Wie ?
Hou je bij de feiten mafkees.
daar komt hij toch vandaan in die buurtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:41 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wat is dit voor idioot, wat heeft Eindhoven er mee te maken___!
Nee nee, ze noemen het daar Eindjequote:
hahahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, ze noemen het daar Eindje.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Samenvatting: de provincialen komen er niet meer uit qua argumenten een gaan maar schelden en proberen mensen persoonlijk aan te vallen.
hey diederik-jan, ik ben hier met rutger bij mij thuis, komen jullie ook we gaan met z'n allen naar EINDJEquote:
Oh nee, niets hoor, het geeft prima het kleuterniveau aanquote:
De meeste files staan dan ook in altijd in of om de grote steden en nooit op de snelwegen vanuit de provincie RICHTING de steden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het natuurlijk wel vreemd, al die mensen wonen in de Randstad zodat ze dicht bij hun werk wonen, en dan staan ze toch nog in de file....
Ohja, als je dat al belachelijk vindt, wat dacht je dan van Mokum en Damsko?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mooi he?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.
Hoe is je leven verder HW ? Hoeren en snoeren?
je jammerlijke pogingen om een humoristische inschatting te maken van Heatwave zn leven falen een beetje. Krijg er zelfs plaatsvervangende schaamte vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij leest vrij selectief, maar goed dat zijn we inmiddels gewend.
Hoe is je leven verder HW ? Hoeren en snoeren?
Behalve bij knooppunt Hoevelaken dan, maar hopelijk wordt dat ook minder als ze daar eindelijk klaar zijn met de A28quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste files staan dan ook in altijd in of om de grote steden en nooit op de snelwegen vanuit de provincie RICHTING de steden.
Ik ook niet dus mijn leven moet in jouw ogen fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mooi he?
Prima hoor, maar al was het volkomen kut en was jouw beeld correct had ik nog 1 lichtpuntje, ik woon iig niet in brabant.
Al moet ik zeggen dat dat niet buiten de randstad valt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve bij knooppunt Hoevelaken dan, maar hopelijk wordt dat ook minder als ze daar eindelijk klaar zijn met de A28
Ohja, das een laag niveautje dat je hebt ja, als je dat al belachelijk probeert te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, niets hoor, het geeft prima het kleuterniveau aan.
Nee, daar begint de randstad, dus de file die daar staat is van de provincialen die naar de randstad gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat dat niet buiten de randstad valt.
je hebt mij verder ook niets zien beweren over jouw persoonlijke levenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet dus mijn leven moet in jouw ogen fantastisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |