Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Helderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietIk wil het wel opzoeken, maar ik moet eerst facebooken en zo...
gaat over analoge wordfeudquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietIk wil het wel opzoeken, maar ik moet eerst facebooken en zo...
ik gok op uitstelgedragquote:
Zo flauw dat ze gewoon zo'n goed idee als wordfeud jatten en er dan zo'n duf bordspel van makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is verdomme al de 21e eeuw. Ouderwets gedoe.
Tuurlijk gastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jonguuuuhhhh, scrabble was er toch al veel eerder!!!!OOOOOOWWWWWW!
Respect voor den Joodsch-Christelijke tradities zul je hebben!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is verdomme al de 21e eeuw. Ouderwets gedoe.
Ja, sure, straks ga je nog zeggen dat Glee die geweldige nummers niet zelf heeft geschrevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jonguuuuhhhh, scrabble was er toch al veel eerder!!!!OOOOOOWWWWWW!
Nee die zijn van echte hele goede artiestenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure, straks ga je nog zeggen dat Glee die geweldige nummers niet zelf heeft geschreven.
Ik denk niet dat scrabble joodsch met sch pikt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Respect voor den Joodsch-Christelijke tradities zul je hebben!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
Zouden er ook hetero mannen zijn die Glee kijken?
Ik deed dat ooit!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scrabble joodsch met sch pikt.
O wacht. Scrabble pikt eigenlijk alles
*knock knock*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit!
*kast stevig dicht houdt
Te laat, Ang3l zit al bij je in de kast.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit!
*kast stevig dicht houdt
Ik kijk alleen voetbal en Rambo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n hetero die je in bed hebt gehad?quote:
a ik had nog niet doorgelezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
En neeeeee, voordat het begint, ik heb er GEEN seks mee gehad.
Dit is nog echt een hetero-hetero!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat zo'n hetero die je in bed hebt gehad?
Run, Yasmine! RUN LIKE THE WIND!!!quote:
Bounce bounce bounce.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run, Yasmine! RUN LIKE THE WIND!!!
Totaal ontopic!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
ik heb zondag pitch perfect gekeken, mijn idee, en er enorm van genoten
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
ik heb zondag pitch perfect gekeken, mijn idee, en er enorm van genoten
Anna Kendrickquote:
6'jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijn
het ging mij ook om de liedjes, ik hou van die a-capellaversie's van bekende nummersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijn
We vergeven haar dat ene dode rolletje in Twilightquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet geheel onlekker, en blijkbaar ook nog een tof wijf ook
Ik kijk geen Twilight, ik ben een kerel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We vergeven haar dat ene dode rolletje in Twilight
valt mee hoor, ik kom uit het oog van de storm, moest wel ff wachten op mijn trein en hij zit wat voller dan gebruikelijk maar ik kom echt wel waar ik wezen moetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
Ik moet naar cursus. Maar het OV schijnt stuk te zijn.
Vriendje was om 09:45 op het werk ipv de gebruikelijke 08:15. Bussen te laat, metro's stuk, trams omgeleid, etc. Ik moet dezelfde route als hij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik kom uit het oog van de storm, moest wel ff wachten op mijn trein en hij zit wat voller dan gebruikelijk maar ik kom echt wel waar ik wezen moet
Op dagen als dit moet.je ook niet in de spits willen reizen :pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendje was om 09:45 op het werk ipv de gebruikelijke 08:15. Bussen te laat, metro's stuk, trams omgeleid, etc. Ik moet dezelfde route als hij.
Friendsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run, Yasmine! RUN LIKE THE WIND!!!
ruim je het wel weer zelf op?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Zo, weer genoeg met liefde gestrooid.
GATVERDAMME.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dus dat bedoelen ze wanneer er op het geboortekaartje 'Uit liefde geboren' staat.
Hoe zit dat met die ooievaar dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dus dat bedoelen ze wanneer er op het geboortekaartje 'Uit liefde geboren' staat.
Katten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:10 schreef L-E het volgende:
Een kat die binnen voor het raam zit en sneeuw probeert te vangen is gewoon tof.
Nadat je hebt toegegeven Pitch Perfect te hebben gekeken voor a capella liedjes..... komt dit nogal ongeloofwaardig over. Even I'm not that girlish!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen Twilight, ik ben een kerel.
Die is niet tof. Die kat is domquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:10 schreef L-E het volgende:
Een kat die binnen voor het raam zit en sneeuw probeert te vangen is gewoon tof.
Jawel tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Als een mongooltje in gele sneeuw hap zeg je toch ook niet "aaaawww, cute!"
Jawel!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Als een mongooltje in gele sneeuw hap zeg je toch ook niet "aaaawww, cute!"
Je kent me tochquote:
Ons kindje wordt echt ZO geen mongooltjequote:
Oh shut up, het is gewoon tofquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nadat je hebt toegegeven Pitch Perfect te hebben gekeken voor a capella liedjes..... komt dit nogal ongeloofwaardig over. Even I'm not that girlish!
Nou...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons kindje wordt echt ZO geen mongooltje
Nee duh. En je leert ze ook heel snel geen gele sneeuw te eten hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons kindje wordt echt ZO geen mongooltje
quote:
Desnoods met harde hand!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee duh. En je leert ze ook heel snel geen gele sneeuw te eten he
Don't make me smack your cherry lips girl.quote:
Dat vind ik zieligquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Desnoods met harde hand!
"O? Toch niet luisteren naar papa? Toch gele sneeuw eten? Hier HEB je gele sneeuw, kreng! *flikkert dixie om* ETENNNN! *ramt smoeltje in de sneeuw*"
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Desnoods met harde hand!
"O? Toch niet luisteren naar papa? Toch gele sneeuw eten? Hier HEB je gele sneeuw, kreng! *flikkert dixie om* ETENNNN! *ramt smoeltje in de sneeuw*"
Tough love CL'tje, tough lovequote:
Wij gaan zulke leuke goed afgerichte bediendes hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat zullen we het goed gaan doen samen!
Doet me denken aan Jiskefet, die pa met dat jochie dat bij Ajax moetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Desnoods met harde hand!
Ik keek nooit Jiskefetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jiskefet, die pa met dat jochie dat bij Ajax moet
ja, dat is probleem van alle moderne oudersquote:
En dan krijg je weer van die heerlijke oververwende jengelkinderen die alles mogen en niets moeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is probleem van alle moderne ouders.
Vrije opvoeding!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan krijg je weer van die heerlijke oververwende jengelkinderen die alles mogen en niets moeten.!
Je moet zo'n kind ook niet beperken in zijn opvoeding.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Over vrije kindjes gesproken...........
Ik werd vannacht om 5:00 wakker omdat het kind van de onderburen samen met zijn moeder een sneeuwballengevecht aan het houden was. Al luidkeels gillend en wel.
FOKKING 5:00 in de fokking nacht/ochtend/whatever!!!!!
jij bent nog niet klaar voor de 24 uurs maatschappij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd vannacht om 5:00 wakker omdat het kind van de onderburen samen met zijn moeder een sneeuwballengevecht aan het houden was. Al luidkeels gillend en wel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
verzuurde ouwe brombeerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
ja, quality time, want daarna gaan allebei de ouders werken en zien ze de koters de hele dag niet...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, quality time, want daarna gaan allebei de ouders werken en zien ze de koters de hele dag niet...
Onder mijn slaapkamer raam. Gillend. Krijsend. Om 5:00. Minstens een kwartier lang.quote:
Welnee, dat kind heeft niks te klagenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, quality time, want daarna gaan allebei de ouders werken en zien ze de koters de hele dag niet...
saai dat je niet mee bent gaan doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder mijn slaapkamer raam. Gillend. Krijsend. Om 5:00. Minstens een kwartier lang.
Totdat ik iemand hoorde roepen "Weten jullie wel hoe laat het is?!?!?!?"
dat moet in een maagdelijk wit pakket sneeuw geweest zijn. zo'n kans krijg je zelden. ik vind 't tofquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder mijn slaapkamer raam. Gillend. Krijsend. Om 5:00. Minstens een kwartier lang.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik keek nooit JiskefetWat gebeurde er dan?
Ik SLIEP. Het was fokking 5:00. En ik haat wakker gemaakt te worden door iets anders dan de wekker. En zelfs dat haat ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
saai dat je niet mee bent gaan doen
Jezus, om vijf uur. Wij mochten vroeger in het weekend voor negenen het balkon niet op anders werden de onderburen (opa en oma) wakkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Moet je eens om op zondag vijf uur 's ochtends uit de kroeg thuiskomen en dan een sneeuwgevecht houden, kijken of mams en kind het dan nog zo leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ga een beetje lopen klagen dat dat kind toffe ouders heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, dat kind heeft niks te klagenDie mag altijd in de zijspan van de motor mee ritjes maken en zo.
aanbellen of ze mee willen doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens om op zondag vijf uur 's ochtends uit de kroeg thuiskomen en dan een sneeuwgevecht houden, kijken of mams en kind het dan nog zo leuk vinden.
Met moeders valt toch niet fatsoenlijk te praten, die kunnen het alleen maar over hun poepmonsters hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde laatst ook weer een telefoongesprek te houden met iemand met drie kinderen.
Ik hou het wel bij mailen en sms'en voortaan, echt niet te doen. Ik heb met de baby een langer gesprek gehad dan met de moeder.
Jezus CL, maak jij echt contact met mensen met kinderen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde laatst ook weer een telefoongesprek te houden met iemand met drie kinderen.
Ik hou het wel bij mailen en sms'en voortaan, echt niet te doen. Ik heb met de baby een langer gesprek gehad dan met de moeder.
Niet klagen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik SLIEP. Het was fokking 5:00. En ik haat wakker gemaakt te worden door iets anders dan de wekker. En zelfs dat haat ik.
Ze probeerde contact te leggen, maar er was nogal veel gejengel op de lijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus CL, maak jij echt contact met mensen met kinderen?Ik had je hoger ingeschat.
Sowieso, dat kind moet vandaga gewoon naar schoolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, om vijf uur. Wij mochten vroeger in het weekend voor negenen het balkon niet op anders werden de onderburen (opa en oma) wakker
Ah, van die ouders die nog denken dat ze hun leven van voor de kinderen kunnen continueren. Think again!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze probeerde contact te leggen, maar er was nogal veel gejengel op de lijn.
we moeten gewoon constateren dat het kind in je is overleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, dat kind moet vandaga gewoon naar schoolmaar goed, daar bemoei ik me niet mee. Wel met mijn nachtrust
Meer van 'o ja ik wil je iets vragen maar ik laat het je door mijn kind van 4 vragen want dat vind je vast superleuk'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, van die ouders die nog denken dat ze hun leven van voor de kinderen kunnen continueren. Think again!
De Boze Buur, wie kent m niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
we moeten gewoon constateren dat het kind in je is overleden.
Je bent nu een verzuurde ouwe voetbal-lek-prikkende buurman
onmogelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, van die ouders die nog denken dat ze hun leven van voor de kinderen kunnen continueren. Think again!
Oma's vinden dat wel leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer van 'o ja ik wil je iets vragen maar ik laat het je door mijn kind van 4 vragen want dat vind je vast superleuk'.
dat vind iedereen leuk. dat is logisch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer van 'o ja ik wil je iets vragen maar ik laat het je door mijn kind van 4 vragen want dat vind je vast superleuk'.
Sinds jaar en dag, met het verschil dat je bij anti-kinder-posts niet virtueel uitgekotst en gelynched wordtquote:
Ik zou het als kind al niet eens kunnen waarderen als andere kindjes midden in de nacht aan het krijsen waren onder mijn raamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
we moeten gewoon constateren dat het kind in je is overleden.
Je bent nu een verzuurde ouwe voetbal-lek-prikkende buurman
nog meer verzuurde buurmannenquote:
quote:
Ik ben heul geen verzuurde buurman, want dat kind krijst wel vaker (het is trouwen een jaar of 11 he) en dat denk ik "Ach ja. Kind". Maar om fokking 5:00 in de nacht vind ik toch ECHT wel lichtelijk irritant en overdreven, maagdelijke sneeuw of niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat vind iedereen leuk. dat is logisch.
quote:
quote:
M'n nicht woont naast een studentenhuisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef Tally het volgende:
Ik vind het trouwens ook irritant als de buren weer eens ruzie hebbenOF als hij na 14 jaar klussen nog niet klaar is met dat teringhuis van hem
Daar ben ik van de week wel over gaan klagen22:00 uur 's avonds beginnen met boren
Ik denk dat je ook best leuk met sneeuw kan spelen zonder de buurt wakker te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heul geen verzuurde buurman, want dat kind krijst wel vaker (het is trouwen een jaar of 11 he) en dat denk ik "Ach ja. Kind". Maar om fokking 5:00 in de nacht vind ik toch ECHT wel lichtelijk irritant en overdreven, maagdelijke sneeuw of niet.
Laat je niks aanpraten door die softie hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heul geen verzuurde buurman, want dat kind krijst wel vaker (het is trouwen een jaar of 11 he) en dat denk ik "Ach ja. Kind". Maar om fokking 5:00 in de nacht vind ik toch ECHT wel lichtelijk irritant en overdreven, maagdelijke sneeuw of niet.
heuquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten door die softie hoorIk woon naast mensen met 5 (!) dochters, die ook altijd lopen te krijsen en stampen, godsgruwelijk irritant. En die lopen bijna altijd buiten, weer of geen weer, tot diep in de avond. Volgens mij flikkert de buurvrouw ze er gewoon 's morgens uit en mogen ze niet eerder naar binnen
Zulke buren had ik eerst ook ja, Surinamers. Elke ochtend als ze om acht uur naar school moesten, werd er vanuit de voortuin naar binnen geschreeuwd en met deuren gesmeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten door die softie hoorIk woon naast mensen met 5 (!) dochters, die ook altijd lopen te krijsen en stampen, godsgruwelijk irritant. En die lopen bijna altijd buiten, weer of geen weer, tot diep in de avond. Volgens mij flikkert de buurvrouw ze er gewoon 's morgens uit en mogen ze niet eerder naar binnen
En terecht... Je zou maar vijf dochters in huis hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag een kind best een kind zijn. Maar om 5:00 buiten staan zo lang en hard te gaan staan krijsen vind ik echt absurd. En ik weet zeker dat JB er ook niet blij mee zou zijn als het onder zijn raam was, vader of niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ongesteldquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En terecht... Je zou maar vijf dochters in huis hebben
Als je zelf ouder bent ga je volgens mij ook niet ineens alle andere kinderen ook tolererenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag een kind best een kind zijn. Maar om 5:00 buiten staan zo lang en hard te gaan staan krijsen vind ik echt absurd. En ik weet zeker dat JB er ook niet blij mee zou zijn als het onder zijn raam was, vader of niet.
Om fokking 5:00 's nachts?!?!?!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef L-E het volgende:
Dan zijn er ook de buurtkinderen die aanbellen en lief vragen of ze de stoep sneeuwvrij mogen maken. Want dat is 'zo leuk met de grote schep'. Zo kan het ook!
Zie daar de oplossing voor jouw ruimteprobleem!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze zo blijven doorfokken, ze wonen net zoals ik dus, en ik kan alleen met zoonlief de spullen al amper kwijt, waar ze die kids laten..? (nou ja, voornamelijk buiten dus)
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht woont naast een studentenhuis![]()
Om drie uur 's nachts schreeuwen ze vanuit de schuur in de tuin wie er kroketten wil.
Nee hoor, ik vind alleen de mijne leuk, en dan niet eens altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zelf ouder bent ga je volgens mij ook niet ineens alle andere kinderen ook tolereren
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zelf ouder bent ga je volgens mij ook niet ineens alle andere kinderen ook tolereren
Dan moeten mijn arme spullen buiten staan, in de vrieskou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie daar de oplossing voor jouw ruimteprobleem!
quote:
dat zei ik ook: ik vind het tof, omdat het niet hier was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag een kind best een kind zijn. Maar om 5:00 buiten staan zo lang en hard te gaan staan krijsen vind ik echt absurd. En ik weet zeker dat JB er ook niet blij mee zou zijn als het onder zijn raam was, vader of niet.
Ik wil best 5 dochters in huis hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de meeste dingen begrijp ik nog minder goed dan daarvoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeJe tolereert nog steeds even veel als daarvoor. Alleen sommige dingen begrijp je beter
Dit zou een goede reden zijn om de pil van Drion standaard te vergoeden.quote:
Zelfs de een na jongste (jaar of 5) loopt gerust 's avonds laat nog rond buiten. Gaan ze er blijkbaar van uit dat de oudere kinderen haar wel in de gaten houden. Zou bijna hopen dat er eens een gesnatcht wordt.. Hoewel, dan maken ze vast meteen een nieuwequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeJe tolereert nog steeds even veel als daarvoor. Alleen sommige dingen begrijp je beter
Ook dat jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En de meeste dingen begrijp ik nog minder goed dan daarvoor.
Erm....google?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs de een na jongste (jaar of 5) loopt gerust 's avonds laat nog rond buiten. Gaan ze er blijkbaar van uit dat de oudere kinderen haar wel in de gaten houden. Zou bijna hopen dat er eens een gesnatcht wordt.. Hoewel, dan maken ze vast meteen een nieuwe
En mijn man wilde perse NOG een dochtertjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zou een goede reden zijn om de pil van Drion standaard te vergoeden.
Kleine meisjes gewoon in achter in de wijk loslaten, worden ze zo ontvoerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs de een na jongste (jaar of 5) loopt gerust 's avonds laat nog rond buiten. Gaan ze er blijkbaar van uit dat de oudere kinderen haar wel in de gaten houden. Zou bijna hopen dat er eens een gesnatcht wordt.. Hoewel, dan maken ze vast meteen een nieuwe
Nou nee dus, het spul loopt al jaren los in de wijk, ontvoeren ho maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleine meisjes gewoon in achter in de wijk loslaten, worden ze zo ontvoerd.
Toen ik nog geen moeder was hield ik me voor dat ouders dingen met een reden doen, dat het wel kon lijken alsof het nergens op sloeg maar er vast een idee achter zat. Dat hele opvoeden of vrijlaten of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat ja
Zo vond ik de kinderen van mijn schoonzus als niet wat toen we nog geen kinderen hadden, nu vind ik ze nog minder leuk
Wie wil dat nou hebben?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee dus, het spul loopt al jaren los in de wijk, ontvoeren ho maar
Waar woonde je ook alweer? Stuur ik er wel iemand heenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand blijkbaar..quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik nog geen moeder was hield ik me voor dat ouders dingen met een reden doen, dat het wel kon lijken alsof het nergens op sloeg maar er vast een idee achter zat. Dat hele opvoeden of vrijlaten of weet ik veel wat.
Dat idee is weg.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer? Stuur ik er wel iemand heen
Oh, zulke mannen bestaan dus wel echt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
En mijn man wilde perse NOG een dochtertjeHij was zo blij dat hij kreeg te horen dat het geen jongetje werd
Ja idd. Eerder vond ik het al vervelend als mijn schoonzus een kinderlijk stemmetje op zette om iets te vertellen. Of op een manier waarop je denkt dat het kind achterlijk is. Maar het zou wel ergens goed voor zijn dacht ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik nog geen moeder was hield ik me voor dat ouders dingen met een reden doen, dat het wel kon lijken alsof het nergens op sloeg maar er vast een idee achter zat. Dat hele opvoeden of vrijlaten of weet ik veel wat.
Dat idee is weg.
Neuh, ik heb geen kelderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dan stiekem zelf in je kelder stoppen zeker?
Niemand wil ze natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee dus, het spul loopt al jaren los in de wijk, ontvoeren ho maar
Ik vind het idee van iemand z'n dochter toch engquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil best 5 dochters in huis hebbenZolang het maar niet mijn dochters zijn
Grapjas. Zulke mensen vinden het juist fijn in een te klein huisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze er gewoon nog een paar nemen en dan echt niet meer in dit huis passen, en dan verhuizen
Dan komt er een jong, vers gezin voor in de plaatsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze er gewoon nog een paar nemen en dan echt niet meer in dit huis passen, en dan verhuizen
Maar vast niet weer een met 5 dochtersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt er een jong, vers gezin voor in de plaats
Alleen als het Octomom is, maar verder verloopt hetzelfde proces stapsgewijsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar vast niet weer een met 5 dochters
En of ze bestaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, zulke mannen bestaan dus wel echt.
Random post is random...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:12 schreef LiveLaughLovexPosey het volgende:
Brrr ik had dit niet verwachtvreseeeelijk ik was al heeeel nerveus voor gymles die. Ook nog een heeeeel kut verliep en toen kwam ik buiten ben laarzen vol sneeuw en de bus deed 2000000 minuten over oM een cm te rijden -___- pffffft sneeeuw waarom kom je nu? Waarom niet tijdens kerst VORIGE JAAR!!!
Ik zag gisteren een moeder met een piepkleine baby in maxicosi, stond voor een winkel. Hing een oudere dame boven die maxicosi, brabbelen en irritant praten, en die moeder maar stuurs een andere kant op kijken. Die dame hield dat een tijdje vol, en ging toen weg zonder iets tegen de moeder te zeggen. Die dame was blijkbaar een volslagen vreemde, kinderen halen echt het raarste in de mens naar boven hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd. Eerder vond ik het al vervelend als mijn schoonzus een kinderlijk stemmetje op zette om iets te vertellen. Of op een manier waarop je denkt dat het kind achterlijk is. Maar het zou wel ergens goed voor zijn dacht ik.
Maar nu heb ik er helemaal een hekel aan. En als mijn moeder het probeert vraag ik altijd of ze tegen een mongooltje denkt te praten
Ik weet niet wat ik hiermee moet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:12 schreef LiveLaughLovexPosey het volgende:
Brrr ik had dit niet verwachtvreseeeelijk ik was al heeeel nerveus voor gymles die. Ook nog een heeeeel kut verliep en toen kwam ik buiten ben laarzen vol sneeuw en de bus deed 2000000 minuten over oM een cm te rijden -___- pffffft sneeeuw waarom kom je nu? Waarom niet tijdens kerst VORIGE JAAR!!!
Dat heb ik dus ook met die overburen van mequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef missbehavin het volgende:
Mijn grootste angst is dat zoonlief het ooit aanlegt met een van die jannies van hiernaastMaar zorgen dat ik weg ben uit deze stad voor het te laat is
Van de week in de supermarkt legt een volslagen vreemde d'r hand op mijn buik. Ik vroeg haar: Vind je dat normaal?!?! Ik vind tieten leuk maar pak die van jou toch ook niet zo maar beet als je die zou hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een moeder met een piepkleine baby in maxicosi, stond voor een winkel. Hing een oudere dame boven die maxicosi, brabbelen en irritant praten, en die moeder maar stuurs een andere kant op kijken. Die dame hield dat een tijdje vol, en ging toen weg zonder iets tegen de moeder te zeggen. Die dame was blijkbaar een volslagen vreemde, kinderen halen echt het raarste in de mens naar boven hoor.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week in de supermarkt legt een volslagen vreemde d'r hand op mijn buik. Ik vroeg haar: Vind je dat normaal?!?! Ik vind tieten leuk maar pak die van jou toch ook niet zo maar beet als je die zou hebbenEn ben boos weg gelopen
Wut?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week in de supermarkt legt een volslagen vreemde d'r hand op mijn buik. Ik vroeg haar: Vind je dat normaal?!?! Ik vind tieten leuk maar pak die van jou toch ook niet zo maar beet als je die zou hebbenEn ben boos weg gelopen
Vrouwen kunnen datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Haha willekeurige mooie tieten vastpakken
Als dat nou eens zou mogenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Haha ja, oh, dat ga ik zó doen als het mij overkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Had jie eigenlijk gewoon moeten doen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben zwanger en dan denken mensen dat je het leuk vind als ze er iets over zeggen of hun hand zo maar op die buik leggenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha ja, oh, dat ga ik zó doen als het mij overkomt.
Ja dat snap ik.... Was dus vooral verbaasd dat mensen dat doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben zwanger en dan denken mensen dat je het leuk vind als ze er iets over zeggen of hun hand zo maar op die buik leggen
Wat is dit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zorg dat ik mijn handen vrij heb op dat moment he!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Goed zo. Zal ik snel eens aan je buik komen zitten?
Elke keer dat ik begin te zeuren over een teveel aan mensen/kinderen/babies wordt er mij verteld dat dat voor iedereen is, voor de oude dag voorziening en zo. Oftewel, babies zijn community property. Dus wij mogen er gewoon aanzittenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben zwanger en dan denken mensen dat je het leuk vind als ze er iets over zeggen of hun hand zo maar op die buik leggen
En dan ook nog voor een goed doel, getverquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef L-E het volgende:
Mijn broer gaat de marathon van New York lopen voor Kika. En ik ben nog steeds niet over de shock heen dat iemand van míjn familie iets sportiefs doet. Dat zouden we niet doen, we zijn lui en onsportief enzo.
IK ook. En dat sloeg om in kwaadheidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.... Was dus vooral verbaasd dat mensen dat doen
Mijn zwager doet de Alpe d'Huez. Dat snap ik ook niet zo goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef L-E het volgende:
Mijn broer gaat de marathon van New York lopen voor Kika. En ik ben nog steeds niet over de shock heen dat iemand van míjn familie iets sportiefs doet. Dat zouden we niet doen, we zijn lui en onsportief enzo.
Ja anders is het voor niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zorg dat ik mijn handen vrij heb op dat moment he!
Mijn ouwe dag. Niet de jouwquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke keer dat ik begin te zeuren over een teveel aan mensen/kinderen/babies wordt er mij verteld dat dat voor iedereen is, voor de oude dag voorziening en zo. Oftewel, babies zijn community property. Dus wij mogen er gewoon aanzitten
Ja we moeten wel zeker weten dat dat kind een nuttige bijdrage zal gaan leverenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke keer dat ik begin te zeuren over een teveel aan mensen/kinderen/babies wordt er mij verteld dat dat voor iedereen is, voor de oude dag voorziening en zo. Oftewel, babies zijn community property. Dus wij mogen er gewoon aanzitten
Dat dóe je toch gewoon niet? Asoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan ook nog voor een goed doel, getver
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan me haar reactie ook al levendig voorstellen: " 't zullen de hormonen wel zijn dat ze zo reageert."
Waar ik aan mee betaal!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouwe dag. Niet de jouwMijn buik
Mijn dochter gaat iets met geld doen. Wat precies weet ik niet. Voornamelijk opmaken doet ze nu al.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja we moeten wel zeker weten dat dat kind een nuttige bijdrage zal gaan leveren
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]Ja heb je het zo zwaar moppie?
Sterf graftak
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat iets met geld doen. Wat precies weet ik niet. Voornamelijk opmaken doet ze nu al.
Maar sparen doet ze straks zeker. Ze is gek op geld. Das nog zacht uitgedrukt.
In de Efteling staat er Ezeltje strekje. Haar favoriete sprookje want hij poept geld.
Toen haar kamer af was en ze zag dat er een 50 cm grote Ezel stond was het brullen dat hij geen geld poepte
Zou jouw contract niet bijna aflopen? Of had je daarom dat gesprek? (Volgens mij loop ik achter..)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
frustratie van een andere orde: gister gesprek detacheerder gehad. die viel bijna van z'n stoel van de hoogte (of laagte eigenlijk) van mijn loonwensen.![]()
Ik word flink onderbetaald schijnbaar
ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat iets met geld doen. Wat precies weet ik niet. Voornamelijk opmaken doet ze nu al.
Maar sparen doet ze straks zeker. Ze is gek op geld. Das nog zacht uitgedrukt.
In de Efteling staat er Ezeltje strekje. Haar favoriete sprookje want hij poept geld.
Toen haar kamer af was en ze zag dat er een 50 cm grote Ezel stond was het brullen dat hij geen geld poepte
Maar waarom bij de Efteling wel hé. Want daar is die Ezel vandaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef L-E het volgende:
Dat ezels geen geld poepen is hier ook al een jarenlange frustratie.
Dat is best verontrustendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar waarom bij de Efteling wel hé. Want daar is die Ezel vandaan
Papa?!?!? Centjes? En ondertussen rooft ze zijn portomonnee, stopt ze zijn geld en pasjes in haar rompertje en stapt ze blij weg roepend: CENTJES!! CENTJES!!!
Ze wordt geen golddiggerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:29 schreef Tally het volgende:
Mja golddiggers geven het uit.
En ze is zo gek op geld dat het niet eens in haar spaarpot mag, want dan ziet ze het niet.
En terecht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief's vader heeft zo'n 2 jaar geleden eens zonder met 'm te overleggen geld 'geleend' van zijn rekening, hij was woest toen hij er achter kwam. Terecht, aangezien hij het nog niet terug heeft.. Nu eist hij 50% rente
Ik vind dat hij onderhand het dubbele wel mag krijgen, maar vrees dat ie er lang op kan wachten..quote:
Mijn eigen crimi clownquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
Ze wordt dus gewoon crimineel straks
Dat heeft ze van d'r vader. Al roept die steeds dat hij vroeger ook wel geld op geld was maar toch niet zo geld als zijn dochtertjequote:
Bijzondere zin dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn eigen crimi clown
[..]
Dat heeft ze van d'r vader. Al roept die steeds dat hij vroeger ook wel geld op geld was maar toch niet zo geld als zijn dochtertje
Symptomen zijn dat je random woorden freudiaans vervangt door "geld" ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft ze van d'r vader. Al roept die steeds dat hij vroeger ook wel geld op geld was maar toch niet zo geld als zijn dochtertje
eind van de maand is het hier afgelopen. nog zoekende voor hierna.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou jouw contract niet bijna aflopen? Of had je daarom dat gesprek? (Volgens mij loop ik achter..)
is dit een aanbod?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Als zwangere vrouwen vragen "Wil je voelen" voel ik altijd aan hun borstenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
'Ja, wordt al aardig groot he? Kan elk moment gebeuren!'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als zwangere vrouwen vragen "Wil je voelen" voel ik altijd aan hun borsten
maakt me niet uit hoe je ze noemt, maar mag ik eraan zitten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen willekeurige tieten
Aha. Al zicht op iets concreets?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eind van de maand is het hier afgelopen. nog zoekende voor hierna.
nopequote:
Ik krijg meer rente op mijn eigen spaarrekening.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef stbabylon het volgende:
He, voor de ouders hier, zetten jullie ook je eigen spaargeld op de spaarrekening van de kids waar je over het algemeen meer rente krijgt?
Midden in de supermarkt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maakt me niet uit hoe je ze noemt, maar mag ik eraan zitten?
als jou dat een fijn gevoel geeft heb ik daar geen probleem meequote:
Wat een opoffering.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jou dat een fijn gevoel geeft heb ik daar geen probleem mee
vind ik ook.quote:
Oh, wat leuk! Waar wil je precies heen? En hoe gaat dat met het kind, of verandert daarin niets?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vind ik ook.
Maar het is ook een goede reden om m'n wens naar het midden van het land te verkassen nieuw leven in te blazen.
Utrecht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vind ik ook.
Maar het is ook een goede reden om m'n wens naar het midden van het land te verkassen nieuw leven in te blazen.
Oh jij ook al? Jaloersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vind ik ook.
Lunteren!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet het midden van het land!
In een paar minuten!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je met de trein naar mij toe
Of Putten, of Amersfoort, of Oosteinde (Drenthe). Ligt er maar net aan hoe je het berekend. Maar geen van de gebruikelijke methodes noemt Utrecht als midden.quote:
Ik hoop dat JB een boel plezier heeft in Putten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Putten, of Amersfoort, of Oosteinde (Drenthe). Ligt er maar net aan hoe je het berekend. Maar geen van de gebruikelijke methodes noemt Utrecht als midden.
dichter bij m'n zoon, dus Vianen. Da's m'n enige criterium eigenlijk. die 4x45minuten ieder ander weekend moet korter kunnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Waar wil je precies heen? En hoe gaat dat met het kind, of verandert daarin niets?
Ik dacht juist dat hij in Arnhem woonde, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ben je rondom Vianen werk aan het zoeken dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dichter bij m'n zoon, dus Vianen. Da's m'n enige criterium eigenlijk. die 4x45minuten ieder ander weekend moet korter kunnen.
Heb niet de intentie iets aan de woonsituatie van m'n zoon te veranderen, zeker niet zolang ik single ben.
irritante wijsneus ben je ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Putten, of Amersfoort, of Oosteinde (Drenthe). Ligt er maar net aan hoe je het berekend. Maar geen van de gebruikelijke methodes noemt Utrecht als midden.
focus me op omgeving Utrecht, maar sluit ook Arnhem/Nijmegen en de randstad niet uit. 60-80km rondom Utrecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij in Arnhem woonde, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ben je rondom Vianen werk aan het zoeken dan?
Utrecht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus me op omgeving Utrecht, maar sluit ook Arnhem/Nijmegen en de randstad niet uit. 60-80km rondom Utrecht eigenlijk.
dat.quote:
Bij ons is dat gescheiden. Wij hebben ons eigen spaarrekening.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef stbabylon het volgende:
He, voor de ouders hier, zetten jullie ook je eigen spaargeld op de spaarrekening van de kids waar je over het algemeen meer rente krijgt?
Zolang er maar geen sneeuw-troep ligt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat.
en
Arnhem![]()
Doetinchem![]()
Utrecht![]()
Eindhoven
Breda
Amsterdam
Londen
Barcelona
ik ben niet zo moelijk.
Ik ken dus iemand op het werk die dat doet. 'ja, daar krijgen we 4%, op onze eigen maar 2,5%'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons is dat gescheiden. Wij hebben ons eigen spaarrekening.
m'n uitzicht richting Arnhem wordt geblokkeerd door een geluidscherm, dus kan alleen naar Velp kijken momenteelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kijkt uit het raam* Best leuk hier
Goed, het is niet Zwolle, maar toch.
Ik zie ook niet echt Arnhem, kijk uit richting het Gelredome, de rest is niet zichtbaar door de mistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n uitzicht richting Arnhem wordt geblokkeerd door een geluidscherm, dus kan alleen naar Velp kijken momenteel
jaquote:
Misschien moet ik me eens gaan verdiepen in zulke dingen. Ik krijg iets van 1,8% rente.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand op het werk die dat doet. 'ja, daar krijgen we 4%, op onze eigen maar 2,5%'
och het kan gekker, er waren ooit mensen die hun geld in IJsland staldenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand op het werk die dat doet. 'ja, daar krijgen we 4%, op onze eigen maar 2,5%'
Beter een geluidsscherm dan dequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n uitzicht richting Arnhem wordt geblokkeerd door een geluidscherm, dus kan alleen naar Velp kijken momenteel
Ah arme jij. Ik kijk in Utrecht uit op lucht en bomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter een geluidsscherm dan deJaarbeurs
waar ik op uit kijk.
Als ik naar rechts kijk zie ik dequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah arme jij. Ik kijk in Utrecht uit op lucht en bomen
Spannend!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
gebeld worden voor een functie waar nog geen functieprofiel voor is. dat biedt perspectief![]()
volgende week gesprek
In Putten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
gebeld worden voor een functie waar nog geen functieprofiel voor is. dat biedt perspectief![]()
volgende week gesprek
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
volgende week gesprek
IJsselstein! Vlakbij Vianen en heerlijk met de tram naar Utrecht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus me op omgeving Utrecht, maar sluit ook Arnhem/Nijmegen en de randstad niet uit. 60-80km rondom Utrecht eigenlijk.
Vianen! De andere kant van de Lek waar ik altijd naar kijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
dichter bij m'n zoon, dus Vianen. Da's m'n enige criterium eigenlijk. die 4x45minuten ieder ander weekend moet korter kunnen.
Heb niet de intentie iets aan de woonsituatie van m'n zoon te veranderen, zeker niet zolang ik single ben.
hij had het over een bedrijf op de veluwequote:
Utrecht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
IJsselstein! Vlakbij Vianen en heerlijk met de tram naar Utrecht!
quote:
De correcte vertaling van het engelse "Procrastination" is "Procrastinatie", dit is wel bekend bij google en andere zoekmachienes, bedoelde je dat misschien?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ruim gebiedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij had het over een bedrijf op de veluwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |