Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Helderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietIk wil het wel opzoeken, maar ik moet eerst facebooken en zo...
gaat over analoge wordfeudquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Progestrinatie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, Chrome herkende het ook al nietIk wil het wel opzoeken, maar ik moet eerst facebooken en zo...
ik gok op uitstelgedragquote:
Zo flauw dat ze gewoon zo'n goed idee als wordfeud jatten en er dan zo'n duf bordspel van makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is verdomme al de 21e eeuw. Ouderwets gedoe.
Tuurlijk gastquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jonguuuuhhhh, scrabble was er toch al veel eerder!!!!OOOOOOWWWWWW!
Respect voor den Joodsch-Christelijke tradities zul je hebben!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is verdomme al de 21e eeuw. Ouderwets gedoe.
Ja, sure, straks ga je nog zeggen dat Glee die geweldige nummers niet zelf heeft geschrevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jonguuuuhhhh, scrabble was er toch al veel eerder!!!!OOOOOOWWWWWW!
Nee die zijn van echte hele goede artiestenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure, straks ga je nog zeggen dat Glee die geweldige nummers niet zelf heeft geschreven.
Ik denk niet dat scrabble joodsch met sch pikt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Respect voor den Joodsch-Christelijke tradities zul je hebben!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
Zouden er ook hetero mannen zijn die Glee kijken?
Ik deed dat ooit!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scrabble joodsch met sch pikt.
O wacht. Scrabble pikt eigenlijk alles
*knock knock*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit!
*kast stevig dicht houdt
Te laat, Ang3l zit al bij je in de kast.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit!
*kast stevig dicht houdt
Ik kijk alleen voetbal en Rambo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef rubbereend het volgende:
is dat zo'n hetero die je in bed hebt gehad?quote:
a ik had nog niet doorgelezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
En neeeeee, voordat het begint, ik heb er GEEN seks mee gehad.
Dit is nog echt een hetero-hetero!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat zo'n hetero die je in bed hebt gehad?
Run, Yasmine! RUN LIKE THE WIND!!!quote:
Bounce bounce bounce.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run, Yasmine! RUN LIKE THE WIND!!!
Totaal ontopic!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
ik heb zondag pitch perfect gekeken, mijn idee, en er enorm van genoten
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef stbabylon het volgende:
ik heb zondag pitch perfect gekeken, mijn idee, en er enorm van genoten
Anna Kendrickquote:
6'jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijn
het ging mij ook om de liedjes, ik hou van die a-capellaversie's van bekende nummersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijn idd, op de liedjes na, best ok te zijn
We vergeven haar dat ene dode rolletje in Twilightquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet geheel onlekker, en blijkbaar ook nog een tof wijf ook
Ik kijk geen Twilight, ik ben een kerel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We vergeven haar dat ene dode rolletje in Twilight
valt mee hoor, ik kom uit het oog van de storm, moest wel ff wachten op mijn trein en hij zit wat voller dan gebruikelijk maar ik kom echt wel waar ik wezen moetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
Ik moet naar cursus. Maar het OV schijnt stuk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |