SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Omaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sliep tenminste rond dit tijdstip toen 15 was. Waar gaat het heen met de jeugd
quote:
Kloonalertquote:
DM?quote:
quote:
quote:
wou dat ook zeggen maar examentrainingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
Stomme bussen. Ik blijf maar thuis.
Oh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wou dat ook zeggen maar examentraining
opgevertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
tss. Eerder je nest uit en een bus eerder nemen, als een baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zal door een betonnen muur naar je zwaaienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wolf ik moet straks ook langs bijlmer
is cool!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal door een betonnen muur naar je zwaaien
Ik neem altijd een bus eerder, want ze hebben hier altijd vertraging.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tss. Eerder je nest uit en een bus eerder nemen, als een baas.
Ik was hier keurig in Amsterdam Bijlmer om 8:00 uur met de trein.
3 uur eerder. Das wel erg extreem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een bus eerder, want ze hebben hier altijd vertraging.
Om op tijd te komen, had ik drie uur eerder moeten opstaan, volgens mij. Sorry dat ik daar niet op gerekend had hoor, met vijf centimeter sneeuw. Jeetje.
Ze kunnen het niet handelen hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3 uur eerder. Das wel erg extreem.
onmogelijk dat dan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb eigenlijk ook twee toetsen, maar hoe kom ik daar als de bussen steeds 30+ minuten vertraging hebben en vervolgens maar gewoon helemaal niet meer komen. Potjandikkie.
Succes jij.
ksal je gezicht eens doen kraken met dat gevloek van je de hele godganse dagquote:
ik ben weer zo erg aan het malen in mn hoofd dat ik er fysiek ziek van wordquote:
wat dan broeder?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben weer zo erg aan het malen in mn hoofd dat ik er fysiek ziek van word
Naar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
onmogelijk dat dan jakutweer
Dank jegelukkig was de leraar ook te laat
Klinkt veelzeggend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm mwh mh.
Heb niks van die fucking vertraging gemerkt gvd
struggles links en rechts, vooral fucking drukquote:
Brohug a mattiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:21 schreef leeell het volgende:
[..]
struggles links en rechts, vooral fucking druk
nog steeds die medische shit sorteren en alles?quote:
da's wel lekkerquote:
yesss, ook nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
da's wel lekker
doe je nog ict trouwens?
mooi, herinnerde dat het nog wat moeizaam ging aan het begin van het jaarquote:
kan je niet anders even vrij vragen dan voor een paar daagjes?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef leeell het volgende:
haha ja
nog steeds wel, paar paupervakken (2) waarvan ik er al 1 gehaald, moet er nog 1 en dan ben ik binnen, maarja, dat is volgende week en ik heb veel te veel kanker aan mijn hoofd om te focussen, rip ik
meh, balen mang, wat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:46 schreef leeell het volgende:
werken is zo'n beetje het enige wat een beetje afleiding geeft
gebruik je woede als energiequote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf geeft kopje tuinkruiden bouillon
bagger applequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aan/uit knop was kapot, nu voor 2/3 weken opgestuurd
Ik voel een echtscheiding aankomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
GODVERDOMME VUILE KUTKLIP.
Hij moest een nieuw abonnement. Nu heeft ie een iPhone besteld. Ik zou potdorie eerst een iPhone kopen en hem jaloers maken. Niet andersom. Nu kan ik 'm wel mooi even uitproberen of ik het echt wat vind.
Neuh, ik ga er ook gewoon een kopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel een echtscheiding aankomen
En een iPhone is episch goed
Hebben die geen concentratie?quote:
Ik zei hetquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Nijn is boos aan het stampen, omdat ik als een malle de hik heb.
Volgens mij is dit niet normaal.
JIJ! Broeder-to-be.quote:
eeeeehmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JIJ! Broeder-to-be.
Vertel, wat is een leuk onderwerp voor een onderzoek wat ik kan gaan doen?
3457923485729345quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
eeeeehm
gemiddelde roddelminuten per dag van zusters en de patronen in hun onderwerpen.
dieeten - hun man - wordfeud - collega's - eten - collega's - vieze praatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
3457923485729345
Patiënten - kinderen - het weer - collega's.
Klaar.
Ohja, dat ook. Hoe kon ik dat vergeten. Vooral 'ik moet echt minder snoepen dieet blabalbal en dan een stuk taart wegwerken'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dieeten - hun man - wordfeud - collega's - eten - collega's - vieze praat
Nou, bij deze mijn eerste interview:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Furdinand het volgende:
dat is een goed onderzoek. waarom is vieze praat van vrouwen zo vies.
Concretere voorbeelden graag danku. Alles voor het onderzoek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:55 schreef Furdinand het volgende:
er het over een normaal onderwerp gaat en dat er dan iemand bij iets normaals een seksuele opmerking over maakt en dat iedereen zo vies gaat giechelen alsof ze er ervaring mee hebben en dan zit ik daar tussen en denk ik van bah.
Aansteller.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:57 schreef Furdinand het volgende:
kan er niet over praten. ik heb het verdrongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef swekdolfijn het volgende:
Hey dat is beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik centjes hebquote:
School watsdat ookalweer xD xD xDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus wel.
En nu moet ik weer verder voor school. Stomme ik.
Je bedoelt de club die voor betrouwbare degelijke kwaliteit gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als ik centjes hebsponsor jij, voeg ik me bij de hipsterclub
Die jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bedoelt de club die voor betrouwbare degelijke kwaliteit gaat
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die ja
Verstuurd vanaf mijn macbook pro.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Gepost vanaf mijn 64bit Windhoos 7 PC
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb soms wel eens een big mac
... krekel geluiden
ja opeens vastgeplakt toen ik je fobo zagquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:39 schreef Beach het volgende:
[..]
ja opeens vastgeplakt toen ik je fobo zag
bedenk zelf maar hoe het opeens vast plakte@@@@@@
Ben jij er zo eentje die, net als de gemiddelde man of wat was het, de wc één keer in de drie maanden en de badkamer één keer in de zeven maanden schoonmaakt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef leeell het volgende:
had ik vlak voor de kerst gedaan.
*schraapt keel*
helaas ben ik een -waarschijnlijk- een slag apart, ik maak altijd alles schoon zodra ik wat zie liggen, geen eten in mijn kamer, altijd viltjes, etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die, net als de gemiddelde man of wat was het, de wc één keer in de drie maanden en de badkamer één keer in de zeven maanden schoonmaakt?
Omg, hoe kan dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas ben ik een -waarschijnlijk- een slag apart, ik maak altijd alles schoon zodra ik wat zie liggen, geen eten in mijn kamer, altijd viltjes, etc
de hybride manquote:
Rip aan je maag.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
de hybride man
tevens, ga ik mijn werkdag van 14:30 tot 00:00 met koorts en keelpijn overleven op 5 stuks ibuprofen.
place your bets
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas ben ik een -waarschijnlijk- een slag apart, ik maak altijd alles schoon zodra ik wat zie liggen, geen eten in mijn kamer, altijd viltjes, etc
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je daar ook E-zelsoren met lezen?
Beachquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je daar ook E-zelsoren met lezen?
Lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik een taart maken , ook een topsport
KOM!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je nu al niet meer hoe dat gebeurd is? Je post hier nog maar een paar dagen
Je moet KB ook nog even meelokken
pard!?! ,::* bobjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, toen postte ik hier ook nog weleens.
Duidelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee man
Kenkerstage beoordeling kenkerzooi kenkerpabo kenker
Bobje die ik al een half jaar niet heb zien posten.quote:
quote:
mijn niet meer? ; (quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bobje die ik al een half jaar niet heb zien posten.
Maar z'n Howrse-profiel bestaat nog steeds
Nee, die van mij ook niet meer. Als je een bepaalde periode niet ingelogd hebt dan wordt ie verwijderd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn niet meer? ; (
Hij leeft nog wel geloof ik
wat een poop zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, die van mij ook niet meer. Als je een bepaalde periode niet ingelogd hebt dan wordt ie verwijderd.
Maar het was een mooie tijd, veel van geleerd, leuke contacten opgedaan.
Ja, ik had iets van 6 paardenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat een poop zegik ga bezwaar maken
Bloed zweet en tranen zijn nu weg in het niets. . . Ongelooflijk
huh ik had Pard toch ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, ik had iets van 6 paarden
Ik vraag me af wat er met die arme beestjes gebeurd is. Pard, Snoodaard, Stakker...
oh wacht ik weet het weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, maar hem mis ik ook heel erg.
...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Aai over mijn snuit. Geef me een suikerklontje. Berijd me.
:'-)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Aai over mijn snuit. Geef me een suikerklontje. Berijd me.
O, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee
Leeft ook nog geloof ik!
van de bietols of johnny cashhhquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is In My Life een mooi liedje, Klinker.
Kende die nog niet echt
Beatles, maar dan ga ik die van Cash even luisteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van de bietols of johnny cashhh
Vind die van cash wel mooier
harde waarheden, kaa bee is een ijskoninginquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het kan me geen donder schelen wat jij en dastan gisteren gedaan hebben
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
harde waarheden, kaa bee is een ijskoningin
OMFG IK WIL HET HEBBENquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZEWROOO ZEROKU ZEROBERO
[ afbeelding ]
ohmahgah zijn net beertjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik oooooookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ikr
Ik zou het knuffelen en nooit meer loslaten
welke ; (quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
Noh, ik moet de nare film verder kijken met Klip, red me
Jep, weet nog nietsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Hoe isssuuut? Ke moest bloedlrikken toch laatst?
VHS, wat een kutfilm zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |