SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Omaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sliep tenminste rond dit tijdstip toen 15 was. Waar gaat het heen met de jeugd
quote:
Kloonalertquote:
DM?quote:
quote:
quote:
wou dat ook zeggen maar examentrainingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
Stomme bussen. Ik blijf maar thuis.
Oh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wou dat ook zeggen maar examentraining
opgevertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
tss. Eerder je nest uit en een bus eerder nemen, als een baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zal door een betonnen muur naar je zwaaienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wolf ik moet straks ook langs bijlmer
is cool!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal door een betonnen muur naar je zwaaien
Ik neem altijd een bus eerder, want ze hebben hier altijd vertraging.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tss. Eerder je nest uit en een bus eerder nemen, als een baas.
Ik was hier keurig in Amsterdam Bijlmer om 8:00 uur met de trein.
3 uur eerder. Das wel erg extreem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een bus eerder, want ze hebben hier altijd vertraging.
Om op tijd te komen, had ik drie uur eerder moeten opstaan, volgens mij. Sorry dat ik daar niet op gerekend had hoor, met vijf centimeter sneeuw. Jeetje.
Ze kunnen het niet handelen hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3 uur eerder. Das wel erg extreem.
onmogelijk dat dan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb eigenlijk ook twee toetsen, maar hoe kom ik daar als de bussen steeds 30+ minuten vertraging hebben en vervolgens maar gewoon helemaal niet meer komen. Potjandikkie.
Succes jij.
ksal je gezicht eens doen kraken met dat gevloek van je de hele godganse dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |