abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 21:41:56 #226
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_122136613
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef Thas het volgende:

[..]

Bedoel je inclusief verzenden en commissie of exclusief?
Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_122143751
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Centjes maken me niet zoveel uit, bedoel meer dat er aan elk toestel wel iets lijkt te "missen"?
Huawei Honor 2 is los 225 euro, mist niks aan.
Camera top, batterij top, alles top.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_122150377
quote:
Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?
pi_122151442
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 02:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is voor de N002 versie, of draait die rom ook gewoon op de N002i ?
Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.
Ik denk dat de drivers van het scherm dezelfde zijn of beide zijn ingebakken.
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:27 schreef eleganza het volgende:
Update met mijn ervaringen over de N002i:
........
Uiteindelijk werkte het wel met de T12 van Xenorium (die had blijkbaar N002 ingevuld als deviceID, andere dingen pakte ie niet Hij draait dus nu T12, wat prima werkt, met nova launcher. ........
Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op haar n002i werkte.

Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.
Momenteel is alleen een Chinese versie beschikbaar, die ook nog eens is gebaseerd op TWRP.
Misschien dat een skin het taalprobleem eenvoudig kan verhelpen, want dat is het voordeel van TWRP.

[ Bericht 10% gewijzigd door elinx op 28-01-2013 09:34:56 (Eleganza is een zij) ]
  maandag 28 januari 2013 @ 09:09:53 #230
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122151958
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:

[..]

Volg de link van de "officiele T16" en je zal zien dat die voor de n002i ontwikkeld is, maar ook werkt op de n002. De ROM van Lightake is exact dezelfde.
Ik denk dat de drivers van het scherm dezelfde zijn of beide zijn ingebakken.

[..]

Eleganza heeft bovendien aangegeven dat T12 NL op zijn n002i werkte.

Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.
Momenteel is alleen een Chinese versie beschikbaar, die ook nog eens is gebaseerd op TWRP.
Misschien dat een skin het taalprobleem eenvoudig kan verhelpen, want dat is het voordeel van TWRP.
Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha :P (de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(

Heb Lightake even gemaild over het GPS probleem. Zal hem om te testen een dezer dagen weer terugflashen naar T16, de stock version waar hierboven naar is gelinkt waarvoor dank, had me rot gezocht xD
Koekje d'r bij?
pi_122152463
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:

[..]

Even een kleine correctie: haar telefoon. Hahaha :P (de enige vrouw *kuch* uit dit topic xD(
gecorrigeerd
pi_122158846
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef eleganza het volgende:

[..]

Heb Lightake even gemaild over het GPS probleem. Zal hem om te testen een dezer dagen weer terugflashen naar T16, de stock version waar hierboven naar is gelinkt waarvoor dank, had me rot gezocht xD
Nietes ;) Ik heb alleen geen problemen met mijn Neo dus ik lurk alleen :P
pi_122167196
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Nietes ;) Ik heb alleen geen problemen met mijn Neo dus ik lurk alleen :P
Ik lurk ook, in afwachting van de G4. :D
pi_122171880
Vrouwen die gek zijn op gadgets/smartphones *; ? hoe krijg ik mijn vriendin zo gek :D?
pi_122181830
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef elinx het volgende:
........
Het enige wat echt niet meer werkt is dezelfde ClockWorkMod.............
Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.
pi_122184515
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef Downstar het volgende:
Vrouwen die gek zijn op gadgets/smartphones *; ? hoe krijg ik mijn vriendin zo gek :D?
Dat ben ik helaas niet :P De Neo is mijn eerste smartphone, zelfs. Ik ben alleen een cheapskate en ga geen 30-40 euro per maand betalen voor foon+abo als ik ook buiten de gebaande paden terecht kan voor een fractie van die prijs :P En ik heb wel enig technisch gevoel dus ben niet bang voor dat rooten/flashen (al was dat dus niet nodig bij mij).
pi_122190622
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Dat ben ik helaas niet :P De Neo is mijn eerste smartphone, zelfs. Ik ben alleen een cheapskate en ga geen 30-40 euro per maand betalen voor foon+abo als ik ook buiten de gebaande paden terecht kan voor een fractie van die prijs :P En ik heb wel enig technisch gevoel dus ben niet bang voor dat rooten/flashen (al was dat dus niet nodig bij mij).
Idem hier. M'n allereerste smartphone ooit is een Jiayu, paar weken geleden aangeschaft. Ik zie geen reden om het dubbele te gaan betalen voor een 'populair merkje'. Plus ik zit nergens aan vast zo. Qua techniek trek ik het ook wel, al kost het me wel weer even tijd aan 'zoeken + inlezen' omdat ik het over het algemeen niet bijhoudt en een inhaalslag moet maken.
pi_122195256
Is deze nou echt met 6577? http://www.antelife.com/j(...)art-phone-black.html
Ik dacht dat de normale g2 met een 6575 was.. en weet iemand of de market hier op werkend te krijgen is?
:]
  maandag 28 januari 2013 @ 23:27:56 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122195514
http://ejiayu.com/Product-5.html (tweede tab aanklikken) ->

Wat ziedde gij daar nou staan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 januari 2013 @ 02:54:03 #240
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122200133
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Een chinees talige CWM versie, speciaal voor de n002i is van Taiwan101.
Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away.

@Downstar
Ik vrees dat dat moeilijk is aan te leren hahaha, ik loop al jaaaaren met een smartphone rond (de windows mobile 5/6.1 tijd) en vind chinaphones voor in mijn studentenbudget een top alternatief voor veel te dure merken. Plus lekker aankloten met telefoons is mijn ding xD

Neo update: gps krijgt ook buiten onder geen beding een fix, lighrtake een aantal fototjes gestuurd, ze checken bij t warehouse en dan gaan ze me een 'passende oplossing' bieden xD

[ Bericht 24% gewijzigd door eleganza op 29-01-2013 03:00:32 ]
Koekje d'r bij?
pi_122200522
Mijn pakketje (telefoon) uit China is al bijna 3 weken onderweg en ligt nu al ruim 10 dagen op het internationale sorteercentrum van Post NL. Nog geen bericht gehad per post.

Hoelang kan zoiets duren? Heb Post NL al gemaild. Leverstatus ook onbekend via het T&T nummer.
Love is in the air!
pi_122200738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 06:20 schreef Landgeld het volgende:
Mijn pakketje (telefoon) uit China is al bijna 3 weken onderweg en ligt nu al ruim 10 dagen op het internationale sorteercentrum van Post NL. Nog geen bericht gehad per post.

Hoelang kan zoiets duren? Heb Post NL al gemaild. Leverstatus ook onbekend via het T&T nummer.
Lang, Nederlanders zijn ja niet zo harde werkers :P En misschien hebben ze er wel allemaal WSWers neer gezet in het kader van een leerwerkplek en in kader van bezuinigen.
pi_122200894
G5 wordt nog meer mijn telefoon denk ik.
4,5"scherm maar dan dezelfde resolutie als de G4. Die grote schermen hoeven niet zo van mij. Maar goed het is even afwachten wat de afmetingen van de G5 verder gaan doen natuurlijk.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_122200984
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaring: geen fijne rom. Teveel troep ingebouwd en cwm recocery is super picky met wat ie wel en niet vreet. Mijn advies: stay away..........

Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)

De CWM recovery is een ander verhaal en heeft op zich niks met de ROM's te maken. De recovery waar ik naar verwees heeft inderdaad de extra datapartitie-layout van 2,5GB erbij, maar het is je eigen keus of je die mee wilt flashen of niet met flash-tools. Via MobileUncle hoef je alleen maar het img bestand op SD kaart te zetten, waarna het mogelijk is om (weliswaar via een chinees menu) een nandroidbackup te maken en custom Rom's te flashen. Momenteel is het mi de enige mogelijkheid voor de N002i (ips).

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 29-01-2013 08:04:11 ]
pi_122203736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:46 schreef Bartje1981 het volgende:
G5 wordt nog meer mijn telefoon denk ik.
4,5"scherm maar dan dezelfde resolutie als de G4. Die grote schermen hoeven niet zo van mij. Maar goed het is even afwachten wat de afmetingen van de G5 verder gaan doen natuurlijk.
Beetje spijtig dat het design waarschijnlijk een iPhone clone wordt.
Had liever een G3-achtig design gezien.
pi_122203812
Ach dat boeit mij op zich niet zo. iPhone is niet lelijk om te zien. Dus ja als het daar op lijkt prima.
Music was my first love, and it will be my last.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:13:41 #247
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122211295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 07:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Taiwan101 is een team dat voor vele toestellen een alternatieve custom ROM heeft ontwikkeld, vooral om traditioneel Chinees te kunnen toevoegen (incl andere talen). Mijn persoonlijk ervaring is dat het keurig verzorgde rom's zijn, maar inderdaad erg veel extra's bijgevoegd. Ik verwijder dat meestal vooraf met WinRar. (nb De Rom's van Shouxi hebben dat trouwens ook)

De CWM recovery is een ander verhaal en heeft op zich niks met de ROM's te maken. De recovery waar ik naar verwees heeft inderdaad de extra datapartitie-layout van 2,5GB erbij, maar het is je eigen keus of je die mee wilt flashen of niet met flash-tools. Via MobileUncle hoef je alleen maar het img bestand op SD kaart te zetten, waarna het mogelijk is om (weliswaar via een chinees menu) een nandroidbackup te maken en custom Rom's te flashen. Momenteel is het mi de enige mogelijkheid voor de N002i (ips).
Ik snap wat je bedoelt hoor, heb de benodigde files voor de CWM ook hierboven gelinkt in één van mijn eerdere posts ;) Wilde nog even toevoegen dat ik de rom echt niet fijn vond werken. :s) Heb het idd op die manier gedaan waarop je het zelf beschreef, en dat is gewoon goed gegaan. Die CWM is wel picky met wat ie dus eet, hij wilde T12 niet zomaar meer pakken omdat die package niet gesigned was met deviceID N002 of N02-m.
Koekje d'r bij?
pi_122220413
Wie heeft ervaring met het verzenden via DHL door Lightake? Ik kreeg van LT netjes een mail dat mijn pakje verzonden was.
Ik vroeg om een Track and Trace nr, hun antwoord: even geduld, DHL neemt contact met je op.

Als ik zelf een pakje verstuur krijg ik direct een T&T nr mee. DHL heeft naast mijn adres-gegevens alleen een telnr, ik verwacht niet dat ze iedereen gaan bellen. (SMS misschien?)

Hoe ging dit bij jullie?
Kom net kijken...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:40:54 #249
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122222620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:43 schreef Swiebeling het volgende:
Wie heeft ervaring met het verzenden via DHL door Lightake? Ik kreeg van LT netjes een mail dat mijn pakje verzonden was.
Ik vroeg om een Track and Trace nr, hun antwoord: even geduld, DHL neemt contact met je op.

Als ik zelf een pakje verstuur krijg ik direct een T&T nr mee. DHL heeft naast mijn adres-gegevens alleen een telnr, ik verwacht niet dat ze iedereen gaan bellen. (SMS misschien?)

Hoe ging dit bij jullie?
Wordt opgehaald, door een andere partij ingepakt, en ze moeten even wachten op het nummer. Je krijgt het vanzelf per mail als het goed is (kreeg gisteren een mail van 24 januari terwijl ik t pakje al binnen had) en ze worden verscheept op de woensdag. Je krijgt vanzelf dus een email of je kunt het na de eerste woensdag na je bestelling zien in de lightake account. En anders even mailen als je 3 dagen nadat hij op 'shipped' staat nog geen nummer hebt :)
Koekje d'r bij?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:15:26 #250
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_122224031
Weet iemand waar ik de xiaomi mi2 kan halen? Of is de newman n2 beter?
pi_122224473
@eleganza; thxs!

Ik heb zelf geen lightake account aangemaakt, maar gewoon besteld en betaald via paypal. Daarnaast via email gevraagd wanneer hij verzonden zou worden.
Ik kan dus ook niet via mijn account de status opvragen. Via de mail kreeg ik snel antwoord dat hij maandag al verzonden is.

Geen haast, even afwachten dus...
Kom net kijken...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:37:39 #252
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122225046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza; thxs!

Ik heb zelf geen lightake account aangemaakt, maar gewoon besteld en betaald via paypal. Daarnaast via email gevraagd wanneer hij verzonden zou worden.
Ik kan dus ook niet via mijn account de status opvragen. Via de mail kreeg ik snel antwoord dat hij maandag al verzonden is.

Geen haast, even afwachten dus...
Je kunt een account aanmaken door het paypal emailadres te gebruiken op de lightake website: http://lightake.com/accounts/login.aspx Als je dat adres invult pakt ie automatisch alle gegevens er bij over je order, omdat het aan dat emailadres is gelinkt ;-) Twee minuten werk, kun je alle gegevens over je order zien :s)

Toch te twijfelen over mn Neo N002i, prachtig toestel, fijn scherm, maar ik merk dat ik me nu al erger aan de lack of GPS. Ook vervelend dat hij mijn contacts niet herkent, die staan allemaal als +31 in mijn telefoon, en als er 06XXX staat pakt hij dus de contactpersoon niet :\ Jammer dat. Meende er al in eerdere topics iets over gelezen te hebben maar kon het zo 123 niet terugvinden.
Koekje d'r bij?
pi_122226695
Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan: mijn telefoon ligt nu al vanaf 16 januari op het sorteercentrum in Nederland. Dit is dus al ruim twee weken. Al heen en weer gemaild met PostNL, als het nog even duurt stellen ze een onderzoek in :{ Heb ik weer.

Ik weet dat Paypal een regeling heeft dat je je bedrag terugkrijgt indien iets niet geleverd wordt. Valt dat hier ook onder?
Love is in the air!
pi_122228753
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 02:54 schreef eleganza het volgende:
Neo update: gps krijgt ook buiten onder geen beding een fix, lighrtake een aantal fototjes gestuurd, ze checken bij t warehouse en dan gaan ze me een 'passende oplossing' bieden xD
Misschien allemaal al gedaan maar
- de app fasterfix zou kunnen helpen
- de app gps test: kan je zien of er uberhaubt activiteit met je gps plaatsvindt
pi_122229829
Het kan de eerste keer best lang duren.
Activeer EPO en download de recentste database daarvoor.
Bij mijn G3 heb ik het idee dat de GPS beter werkt zonder de A-GPS functie.
De laatste tijd eigenlijk best betrouwbaar en redelijk vlot een fix.
The MobileUncle app voor de MTK chipset bied ook een YGPS functie om de gps te testen.
pi_122229951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan: mijn telefoon ligt nu al vanaf 16 januari op het sorteercentrum in Nederland. Dit is dus al ruim twee weken. Al heen en weer gemaild met PostNL, als het nog even duurt stellen ze een onderzoek in :{ Heb ik weer.

Ik weet dat Paypal een regeling heeft dat je je bedrag terugkrijgt indien iets niet geleverd wordt. Valt dat hier ook onder?
Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden. :{
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:05:08 #257
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122230608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Misschien allemaal al gedaan maar
- de app fasterfix zou kunnen helpen
- de app gps test: kan je zien of er uberhaubt activiteit met je gps plaatsvindt
Heb GPStest dus gedownload, en die krijgt dus helemaal geen fix. Ook GPS Status geeft geen activiteit, zelfs na 10 minuten zoeken, buiten :') Daar ligt volgens mij dus ook het probleem, dat ie gewoon niks doet. De 'gps bepaling' die de neo op dit moment doet voor bijv Foursquare is op basis van A-GPS, minstens 0,5-2km uit de richting :') Was gisteren in Rotterdam, dacht hij dat ik in Schiedam was :')
Koekje d'r bij?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:16:45 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122231436
N002i's GPS: "Amsterdam, Rotterdam, kwee allebei nie waar dah lig, of dat da bestaa". :D
En dat 'ie dan een voicebot á la Siri heeft die Dimitri heet en je het die eens even vraagt.

Sorry, binnenpretje. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122231645
@eleganza: super tip, direct alle ordergegevens !

Enne, om mijn voorpret voor de Neo niet te veel te laten bederven zal ik maar om jouw GPS-ellende heen lezen... :-)
Kom net kijken...
pi_122231678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef TukR het volgende:

[..]

Mijn Jiayu G3 ligt er al sinds 7 Januari, proces kan volgens PostNL niet bespoedigd worden. :{
Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaal :{
Kan dat van mij ook wel even duren..... Ik heb ook nog geen post o.i.d. gehad.

Is de enige optie nu afwachten? Ik word er nu al niet goed en enorm kriebelig van 8)7
Love is in the air!
pi_122234261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ligt je phone al vanaf 7 januari bij PostNL? Tering. Zijn ze hem kwijt of is zoiets normaal :{
Kan dat van mij ook wel even duren..... Ik heb ook nog geen post o.i.d. gehad.

Is de enige optie nu afwachten? Ik word er nu al niet goed en enorm kriebelig van 8)7
Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.

Inklaren kan maximaal 30 werkdagen duren. :(
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:21:18 #262
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122236136
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Swiebeling het volgende:
@eleganza: super tip, direct alle ordergegevens !

Enne, om mijn voorpret voor de Neo niet te veel te laten bederven zal ik maar om jouw GPS-ellende heen lezen... :-)
Misschien is het alleen mijn toestel hoor, de N02-M van mijn zusje heeft 100% goed werkende GPS, dus wacht het eerst maar af. Als je de N002i hebt gekocht, ik heb mn ervaringen mbt flashen/rooten ed al eerder in dit topic gepost, mocht je dat van plan zijn, lees dat alvast even door zodat je niet dezelfde fouten maakt als ik ;-) En mocht het niet lukken, vraag het gerust :9
Koekje d'r bij?
pi_122238961
Het zijn erg veel lange topics waar ik me al doorheen geworsteld heb. Al die oude tuts kloppen alleen niet helemaal voor de N002i. Als ik hem binnen heb ga ik wel eens rustig kijken.
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik een chinese CWM-recovery moet gaan installeren, hartstikke leuk hoor! Als ik mijn oude telefoon met engelstalige recovery ernaast hou, lukt het me hopelijk wel. Zo niet, dan ga ik je wel lastig vallen.
Kom net kijken...
pi_122240540
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef Swiebeling het volgende:
.........
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik een chinese CWM-recovery moet gaan installeren, hartstikke leuk hoor! Als ik mijn oude telefoon met engelstalige recovery ernaast hou, lukt het me hopelijk wel..............
Gewoon dit even printen.
pi_122244551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef TukR het volgende:

[..]

Ik heb op 10 januari een brief gekregen dat de waarde niet bepaald kon worden, ingevuld en teruggestuurd.

Inklaren kan maximaal 30 werkdagen duren. :(
Oke. Mijn telefoon ligt al sinds 16 januari en nog geen brief ontvangen 8)7
Maak me daar wel een beetje zorgen om. Vanaf volgende week gaan ze een onderzoek instellen.

Hoe zit dat met de paypal-regeling indien je een artikel niet ontvangt? Je moet dan een geschil openen, maar werkt dat ook voor zoiets? De fout ligt hier bij de Douane. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Landgeld op 30-01-2013 07:12:27 ]
Love is in the air!
pi_122245139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ook vervelend dat hij mijn contacts niet herkent, die staan allemaal als +31 in mijn telefoon, en als er 06XXX staat pakt hij dus de contactpersoon niet :\ Jammer dat. Meende er al in eerdere topics iets over gelezen te hebben maar kon het zo 123 niet terugvinden.
Dat vind ik ook vervelend... Maar zou dit niet in android moeten zitten?
pi_122247921
Ha geweldig ik had voor een kennis een ZTE V889M gekocht en die was dus niet volledig in het Nederlands in te stellen, enige wat Nederlands was, waren de gapps.

Dus ik via baidu gezocht op een multilanguage rom en ik vond er een, maar was me onduidelijk of deze ook Nederlands had.

Heb ik vandaag maar besloten, weet je wat ik ga er een custom recovery op zetten en dan flash ik die rom erop en ja hoor voor het grootste gedeelte is dat gewoon in het Nederlands.
pi_122250490
Geweldig, was niet in me opgekomen dat zoiets bestond!

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef elinx het volgende:

[..]

Gewoon dit even printen.
Kom net kijken...
pi_122267185
Wat raden jullie aan? Of bij banggood Newman bestellen of bij PandaWill. Ze zijn even duur, maar welke zouden jullie kiezen(kwa support/afhandeling enz enz)
pi_122268407
Pandawill zou ik vermijden als het even kan.
pi_122268857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
Jahoor dat kan prima :P Dan bestel ik de telefoon maar gewoon bij Banggood denk. Zit me op een of andere manier niet helemaal lekker omdat (naar horen zeggen) nogal veel pakketjes van hun worden onderschept. Ga er eerder vanuit dat dit toeval is, maar toch
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:30:03 #272
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_122270413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Xenorium het volgende:
En waarom Pandawill vermijden?

Grote en betrouwbare hsop, moet alelen zeggen dat ze niet altijd snel shippen.. kan wel 2 á 3 dagen duren.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_122287884
quote:
16s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En waarom Pandawill vermijden?

Grote en betrouwbare hsop, moet alelen zeggen dat ze niet altijd snel shippen.. kan wel 2 á 3 dagen duren.
En meestal niet de goedkoopste :P.
Maar wel betrouwbaar, inderdaad !
pi_122290359
mischien dat iemand hier mij verder kan helpen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw mobiel. En ik vind de huawei ascend P1 een mooi en intern goed toestel. Nu maak ik vaak foto's met mijn telefoon, en vroeg me af hoe de kwaliteit van de foto's van de ascend P1 is, in onder andere donkere en normale omstandigheden??

Hoop dat iemand hier iets meer over kan vertellen.. :)
pi_122295984
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef tharonny het volgende:
Wat raden jullie aan? Of bij banggood Newman bestellen of bij PandaWill. Ze zijn even duur, maar welke zouden jullie kiezen(kwa support/afhandeling enz enz)
Ik heb 1 ervaring met Pandawill en die was positief. De FOK couponcode werkte ook prima daar (scheelt toch weer 5%)
pi_122300679
Heeft het bij Pandawill nog zin om DHL of FedEx te kiezen om het toestel sneller in huis te hebben? Zoja, welke van de twee levert dan sneller?

Ik heb nu toch wel serieus de neiging om de Newman N2 te kopen. 199 euro voor een 1.4GHz quadcore snapdragon is geen geld. Zelfs niet als daar nog douanekosten bovenop komen.
pi_122302339
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft het bij Pandawill nog zin om DHL of FedEx te kiezen om het toestel sneller in huis te hebben? Zoja, welke van de twee levert dan sneller?

Ik heb nu toch wel serieus de neiging om de Newman N2 te kopen. 199 euro voor een 1.4GHz quadcore snapdragon is geen geld. Zelfs niet als daar nog douanekosten bovenop komen.
Kijk, nog iemand die geïnteresseerd is in deze telefoon. Ik ga hem denk ook maar gewoon bij pandawill bestellen. Heeft het nog nut voor het chineese nieuwjaar? Of kan ik beter wachten tot 17 februari?

Edit: Nice! Is 10 dollar gezakt in prijs :) is even wat geld overmaken op paypal
Edit2: Wat was de FOK coupon code voor pandawill? kan hem zo snel niet vinden?

[ Bericht 6% gewijzigd door tharonny op 31-01-2013 16:30:05 ]
pi_122306304
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef tharonny het volgende:
Edit2: Wat was de FOK coupon code voor pandawill? kan hem zo snel niet vinden?
Zie TS

quote:
panda4fok
Komt de N2 op $271,61 wat volgens google overeenkomt met ¤200. Zelfde SoC als de SIII toch? En daar betaal je nu nog ¤470 voor gezien de pricewatch van Tweakers :P Mooie specs, alleen het is mij een formaat te groot. Als er nou zulke specs in een mini variant gestopt worden ben ik happy :) Zeg maar een SIII mini met SIII specs voor een Chinees plijsje :+
mag het weten
pi_122307942
Thanks voor de coupon, ja 200 euro lijkt mij ook een HELE mooie prijs :) Sony camera, LG scherm, SGS3 cpu e.d. Maar wanneer zal ik hem bestellen ivm chinees nieuwjaar?
pi_122329288
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef tharonny het volgende:
wanneer zal ik hem bestellen ivm chinees nieuwjaar?
ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.
pi_122343545
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 06:11 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

ik zou zeker ruim na chinees jaar bestellen vanwege de verwachte langere wacht-/levertijden.
Thanks, dan wacht ik even tot die datum. Is niet anders

Edit Joosie2000, is inderdaad zelfde CPU als de SGS3, niet verkeerd dus :)
pi_122348851
Hoelang duurt t bij banggood normaal voor ze verzenden. Heb 29 jan besteld? Hij staat sindsdien op processing :)
pi_122349949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef wootahH het volgende:
Hoelang duurt t bij banggood normaal voor ze verzenden. Heb 29 jan besteld? Hij staat sindsdien op processing :)
2-4 dagen bij mij
pi_122355128
Hallo al-maal,

na een beetje inlezen hier en op tweakers heb ik van de week ook maar een bestelling geplaatst bij LT, een mooie wit-zwarte neo no2-m (doet me denken aan 2001 en star wars) Het was volgens een lijstje dat ergens rondzwerft het beste value 4 money mobieltje.

Nou heb ik na t lezen van t forum een paar vraagjes,

1 ik begrijp dat er standaard geen NL op zit, maar ik kan toch wel een NL toetsenbord installen? menus ed maakt me niet zoveel uit, dat merk ik waarschijnlijk niet eens.

2 hoe zit dat met die etotalk-rom? is dat niet iets wat ook op de andere neo's te gebruiken zou zijn?

3 weet iemand ook of het mogelijk zou zijn om een accu met hogere mah te plaatsen?

en het beste wellicht voor het laatste (ik heb t nog niet voorbij zien komen)

zie ik dat nou goed? volgens mij is dat een draadloos oplaad station wat ie daar heeft? weet iemand welke dat is en waar we dat kunnen bestellen?
pi_122355369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef sketchertje het volgende:

zie ik dat nou goed? volgens mij is dat een draadloos oplaad station wat ie daar heeft? weet iemand welke dat is en waar we dat kunnen bestellen?
is dat niet een powerbank?
pi_122356917
och ja je hebt waarschijnlijk gelijk. Was ook te mooi om waar te zijn
pi_122361927
Hebben Chinezen nu de hele komende week vrij of wat?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:38:06 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122362056
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
4e t/m 17e ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122362069
jesus fuck
pi_122365410
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

4e t/m 17e ;)
Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..

Februari is een ramp, maar goed, da's elk jaar zo.

Ik heb nog een paar orders lopen. Een paar 'kleine' orders zijn vandaag verstuurd (verwacht ik maandag), andere orders worden maandag verstuurd, de rest komt pas eind vd maand.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 00:12:22 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122366081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Sommige nog wat langer.. Datums wisselen wat per bedrijf, de ene is de 4e, andere de 5e, anderen weer tot 25..

Februari is een ramp, maar goed, da's elk jaar zo.

Ik heb nog een paar orders lopen. Een paar 'kleine' orders zijn vandaag verstuurd (verwacht ik maandag), andere orders worden maandag verstuurd, de rest komt pas eind vd maand.
Ja, maar gemiddeld genomen zit het veelal tussen de 4e en de 17e ;)

De meeste dingen die ik heb besteld zijn ondertussen of in NL of hebben de status departure dus verwacht dat alles a.s week nog binnen komt.

Ach is ook wel eens goed voor de bankrekening 14 dagen niet bestellen :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122368609
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef David_ het volgende:
Wel wat langer, Chinees nieuwjaar is een van de belangrijkste feestdagen, zeg maar een beetje zoals kerstmis in Nederland, dan zijn ook veel bedrijven in Nederland een week ofzo dicht

Mistertao pakt orders pas weer 18 februari op.
pi_122378274
Gisteren ook mn N002i binnengekregen. Vervolgens halve huis overhoop op zoek naar een microSD kaartje.
Overigens heeft Lightake er $15 opgezet, en ik had m op de reguliere elcheapo manier laten versturen, dus die gok lijkt goed uitgepakt te hebben, waardoor ik dus voor 126 eur ofzo klaar was in totaal.

Inmiddels heb ik NeoN002_T12NL_v1_Xenorium.zip erop draaien. Is volgens mij de enige met NL taal erin? (telefoon wordt niet voor mezelf, dus NL is in dat geval wel handig)

Ondertussen ook een paar andere geprobeerd, en op een gegeven moment had ik m'n recovery compleet stuk. Hij wou nog wel booten, maar ik kreeg met geen mogelijkheid m'n recovery weer werkend: Kwam niet verder dan een android-met-open-buik en een uitroepteken.

Uiteindelijk met MTKDroid de recovery.img uit Taiwan101_N002i_DATA2.5G_Recovery.rar kunnen flashen via USB. Vervolgens had ik iig weer een (Chinese) recovery. Maar goed, als je die een paar keer hebt gezien fiets je daar zo doorheen. Vervolgens kon ik uiteindelijk de T12NL erop zetten.

Heeft iemand ook de FM radio al werkend gekregen met T12NL? Ik vond wel een radio-app in de store maar die lijkt niet te werken, en fmradio.apk uit de system/appdir van IPSupdateneoT16.zip weigert: "Application not installed"

[ Bericht 10% gewijzigd door DJSmiley op 02-02-2013 15:05:24 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 15:17:38 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122379059
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
pi_122379151
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..

maar goed, iemand een mirrortje?

Download not available
Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 21:42:07 #296
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_122393776
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

mmmm toch niet goed genoeg gezocht... zoeken door die 10+ topics inmiddels is niet alles..

maar goed, iemand een mirrortje?

Download not available
Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)

Alstu, heb hem even op m'n server gezet! :)

http://www.moveit32.nl/media/Fix_FMRadio_Flashlight_Xenorium.zip
pi_122394455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:42 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Alstu, heb hem even op m'n server gezet! :)

http://www.moveit32.nl/media/Fix_FMRadio_Flashlight_Xenorium.zip
tnx, dat werkt nu ook weer!

Rapidshare heeft blijkbaar z'n settings veranderd, en files staan nu dus by-default op private, waardoor (oudere) bestanden dus vaak niet meer te downloaden zijn, tenzij de eigenaar de rechten aangepast heeft na de wijzigingen...

Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Afkomstig dus van hier, rapidshare, baidu en weetikveelwatnogmeer. Met deze tools heb ik iig alles op de N002i kunnen krijgen, en m'n f*cked recovery weer gefixed.

[ Bericht 14% gewijzigd door DJSmiley op 02-02-2013 22:02:55 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:51:54 #298
97745 Thorical
finding a way
pi_122397842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

tnx, dat werkt nu ook weer!

Rapidshare heeft blijkbaar z'n settings veranderd, en files staan nu dus by-default op private, waardoor (oudere) bestanden dus vaak niet meer te downloaden zijn, tenzij de eigenaar de rechten aangepast heeft na de wijzigingen...

Alles wat ik her- en der verzameld heb heb ik nu even bij elkaar gezet op mn server. www.djsmiley.com/neon002i/
Afkomstig dus van hier, rapidshare, baidu en weetikveelwatnogmeer. Met deze tools heb ik iig alles op de N002i kunnen krijgen, en m'n f*cked recovery weer gefixed.
Dit moet dus weer in de nieuwe OP.
Welke programma's kan ik van m'n Neo afhalen met Titanium Backup? ik heb de N 12 versie.
pi_122400454
Thxs, als het goed is krijg ik komende week mijn n002i binnen, scheelt me weer zoekwerk

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef DJSmiley het volgende:

Kom net kijken...
pi_122413157
hey mensen,

mijn neo n002i is binnen. Ik wil er nu graag Gapps op zetten, rooten en NL rom. Er staat nu de stock T16 van lighttake op. Nu zit ik met het volgende:

Moet ik eerst die T12 xenorium flashen met de bijgeleverde recovery, dan rooten en Gapps etc flashen via CWM?

Of moet ik eerst CWM flashen, daarmee T12 xenorium en dan de rest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')