En de bijbehorende emotionele schade al helemaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
2 blauwe ogen, een gebroken neus en een scheve kaak was je volgens mij nergens makkelijk vanaf.
Het chassisnummer is niet goed genoeg? Of bedoel je dat het kenteken ook tijdelijk/aangepast gewrapt moet.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef 2cv het volgende:
Kleur van je auto moet overeen komen met de kleur volgens het kenteken.
En ik zou waterverf proberen. Maar als dat er af spoelt in de regen kan oom agent je (ook) nog een prent geven voor milieuvervuiling.
Gebruik dat spul om stippen op de auto te maken. Dat is ook een soort bassie en adriaan, en veel makkelijker dan de hele auto een kleurtje te geven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Kan je niet gekleurde hairspray van de feestwinkel gebruiken? Als dat uit je haar te wassen valt, moet dat toch ook met een auto goed gaan?
Het chassisnummer, motor en nog een hele lijst andere dingen moeten in orde zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:09 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Het chassisnummer is niet goed genoeg? Of bedoel je dat het kenteken ook tijdelijk/aangepast gewrapt moet.
Nee, dat geeft blijvende plekken, net als andere verfsoort wordt de lak aangetast. Tenzij je het bij een auto van 500¤ doet waarvan de eigenaar overal schijt aan heeft zou ik mij er niet aan wagen TS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Kan je niet gekleurde hairspray van de feestwinkel gebruiken? Als dat uit je haar te wassen valt, moet dat toch ook met een auto goed gaan?
"Vast ook wel" vind ik geen basis om zoiets met andermans auto te doen....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef yoppybt het volgende:
Vingerverf is nog niet zo'n gekke optie. Dat spul is zo veilig gemaakt dat kinderen er gerust hun vingers bij kunnen aflikken. En als het uit kleren uit te wassen is gaat het vast ook wel gemakkelijk van de auto af, zeker als je een beetje wegblijft van richeltjes.
Het is niet mijn idee om die auto te verven hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Vast ook wel" vind ik geen basis om zoiets met andermans auto te doen....
Ik was ook meer bang dat TS het wel een goede basis zou vindenquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:25 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het is niet mijn idee om die auto te verven hoorIk probeer alleen antwoord te geven op de vraag die er gesteld wordt, hoe TS met de autos van zijn vrienden omgaat interesseert mij niet echt.
Straks blijkt TS het over jouw auto te hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:25 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het is niet mijn idee om die auto te verven hoorIk probeer alleen antwoord te geven op de vraag die er gesteld wordt, hoe TS met de autos van zijn vrienden omgaat interesseert mij niet echt.
Ik heb niks met Bassie & Adriaan, maar iemand die ik ken heeft er wel eens grapjes over gemaakt om allemaal stickers van katten op mijn auto te plakken. Ik zou het wel een goede grap vinden, de auto levert waarschijnlijk toch niks meer opquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks blijkt TS het over jouw auto te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |