SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Dat is wel beterquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat valt niet te missen, we zijn het hele weekend bij elkaar geweest en hij wist dat ik vrijdagochtend lek zou worden.. Mja, hij blijft er inmiddels rustiger onder dan ik... Denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
GvsE vergeet niet dat de stress die je nu ervaart ongesteldheid juist nog langer kan uitstellen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je neus is te groot.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kan ik een longdrinkglas altijd op 1 slok na in 1x leeg drinken?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Probeer een even hoog glas met kleinere diameter....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook nietquote:
Als dit een echte oproep is, godallejezus wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Die heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Probeer een even hoog glas met kleinere diameter.....
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef heloef het volgende:
Als dit een echte oproep is, godallejezus wat sneuJij voldoet aan het zoekprofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt, maar ik ben nooit te laat, dus ik vond het al knap dat ik me pas vanaf zaternacht druk begon te maken..quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
GvsE vergeet niet dat de stress die je nu ervaart ongesteldheid juist nog langer kan uitstellen...
Nee, gelukkig niet zou ik bijna zeggen.quote:C'est la vie
Hmmm, niet altijd de beste weg om te gaan. Maar goed, morgen heb je gewoon een negatief testje.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nee, morgen word ik gewoon wákker in een grote plas bloedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, niet altijd de beste weg om te gaan. Maar goed, morgen heb je gewoon een negatief testje.
Nog beterquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, morgen word ik gewoon wákker in een grote plas bloed!
precies. De beste optie.quote:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.
C'est la vie
Balen manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.
Ik voel je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Hebben ze je afgewezen?
Dat is klote![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.bummer
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren makenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!
Hebben ze je afgewezen?
Dat is klote
Bij de lokale was het: we zitten vol
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.
C'est la vie
Begin zelf een radio station.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren maken
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.![]()
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren maken
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?![]()
Vervelende muur wel.quote:
Om bij 3fm te komen moet je al uren hebben gemaakt maar dat lukt niet want de lokale omroep zit al vol.
![]()
Het gaat er nu om dat ik leer van anderen met meer ervaring en ook leer met apparatuur omgaan. De omroep waar ik nu zit, maar die hebben geen middelen om fatsoenlijke apparatuur. Het is een beetje nog anno 1998 radio maakt.quote:C'est la vie
Het eerste, maar ik heb nu alleen geen idee meer waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?C'est la vie
Zitten er bij jou in de buurt niet meer lokale omroepen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste, maar ik heb nu alleen geen idee meer waar.
Of anders iets verder weg kijken.![]()
Het is gelukkig niet de enige, wel een van de weinige. Moet nog even verder zoeken. Ik heb gelukkig nog een zender achter de rug maar ik word lichtelijk gestoord door de gang van zaken daar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelende muur wel.
Om bij 3fm te komen moet je al uren hebben gemaakt maar dat lukt niet want de lokale omroep zit al vol.
C'est la vie
Wel klotequote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet de enige, wel een van de weinige. Moet nog even verder zoeken. Ik heb gelukkig nog een zender achter de rug maar ik word lichtelijk gestoord door de gang van zaken daar..
Ik probeer die zender wel te veranderen, ik ben in het bestuur gaan zitten.quote:
Ik dacht ik kan wel blijven klagen, maar er iets aan doen heeft tenminste nut.
C'est la vie
Goede instellingquote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer die zender wel te veranderen, ik ben in het bestuur gaan zitten.
Ik dacht ik kan wel blijven klagen, maar er iets aan doen heeft tenminste nut..
Wat een kutfilm, die " de eetclub" .. Boek was veel beter
Voornamelijk met rust laten in zijn kastje of onder de dekens bij ons. Spelen proberen we wel, maar reageert hij niet op. Af en toe erbij zitten en een snoepje voor z'n neus houden, maar nu eet en drinkt hij dus al een dag niet. Eerdere blijdschap dat íe bij z'n bakje zat was tevergeefs. 's Nachts is íe wel heel erg aanhankelijk geweest en heeft íe ons een uur of twee lang wakker gehouden met aandachtvragerij/aaien.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbergen is wel een redelijk verklaarbare reactie, je hebt hem nog maar net, toch? Houd het wel goed in de gaten, vooral dat hij goed eet en drinkt, mocht hij niet gaan drinken of eten, dan dwing hem maar wat want lang zonder is voor katten al snel gevaarlijk.
Wat doen jullie verder met hem? Spelen? Met rust laten?![]()
Belangrijkste is nu dat hij eten en vocht binnen krijgt. Heb je iets in huis wat voor katten een lekkere snack is? Iets van vleeswaren of zo, probeer hem daar dan wat van te geven, dan heeft hij iig iets binnen gekregen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Voornamelijk met rust laten in zijn kastje of onder de dekens bij ons. Spelen proberen we wel, maar reageert hij niet op. Af en toe erbij zitten en een snoepje voor z'n neus houden, maar nu eet en drinkt hij dus al een dag niet. Eerdere blijdschap dat íe bij z'n bakje zat was tevergeefs. 's Nachts is íe wel heel erg aanhankelijk geweest en heeft íe ons een uur of twee lang wakker gehouden met aandachtvragerij/aaien.
Heb je ook contact gehad met de fokker/vorige eigenaar? Wellicht dat diegene kan vertellen waar de kat dol op is. Verder is het verstandig om hem vocht binnen te druppelen met een spuit.
Heeft hij al gepoept of geplast?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sextet, gisteravond, dat was pas een kutfilm...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een kutfilm, die " de eetclub" .. Boek was veel beterProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vleeswaren, boter, slagroom en kattensnoepjes zijn geen succes. Zal het vragen aan de eigenaresse inderdaad, want als íe morgen niet gaat eten moeten we inderdaad maatregelen gaan nemen. Geplast heeft íe wel, één keer.![]()
Veel te weinig... Maar goed, wat je niet binnen krijgt, kun je ook niet uitpoepen/plassen.
Heb je een spuit of wat in huis? Pipetje? Je moet er voer in zien te krijgen, dat is het belangrijkste.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, heb al gezocht naar iets, maar dat moeten we morgen even halen. Mirne heeft het over Feliway spray halen, we nemen wel een spuitje mee voor als dat op de korte termijn niet werkt.![]()
Feliway gaat er niet voor zorgen dat de kat gaat eten, enkel dat hij zich meer op zijn gemak gaat voelen, het kan wat helpen maar gaat er op de korte termijn niet voor zorgen dat de kat gaat eten.
Heb je iets van blikvlees in huis? Klote is dit, vooral omdat het gevaarlijk is als een kat meerdere dagen niet eet. Wij boeken erg goede resultaten met convalescense van Royal Canin, heel makkelijk te dwangvoeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leukquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat muziek van a State of Trance, in Mei is er een feestje in 's-Hertogenbosch.
![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima hoor. Heb net de afwasmachine uitgeruimd. Ik heb zo geen zin in morgen...
![]()
![]()
Geen slaapquote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb zo geen zin in morgen...
Oh gesprek he?![]()
![]()
Morgen?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb zo geen zin in morgen...
![]()
Dat heb ik ook vaak de laatste tijd. Tijd dat ik wat voor school moet gaan doenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja kan beter.... verveel me echt de pleuris.....![]()
![]()
Soms moet ik wel een beetje lachen als ik op fok zitquote:SEX / vraag aan de vrouwen
als jullie in je onderbroek bewegen doet dat dan geen pijn aan je clit.
dit lijkt mij namelijk van wel.![]()
![]()
Volgens mijn telefoon moet het sneeuwen. Dat doet het gelukkig niet.
Mja, ik wil genoeg dingen doen... maar ja, zonder werk heb je weinig geld... dus dan ben je automatisch een beetje aan huis gekluisterd....quote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak de laatste tijd. Tijd dat ik wat voor school moet gaan doen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt. Iedere dag erop uit trekken zonder geld gaat ook vervelen na een tijdquote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik wil genoeg dingen doen... maar ja, zonder werk heb je weinig geld... dus dan ben je automatisch een beetje aan huis gekluisterd....![]()
![]()
Och die paar centimeter. Kan ik vanuit m'n bed weer lachen hoe half Nederland plat ligt.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Jup, maar daar heb ik wel zin in, leuk beroep namelijk. Eerder die sneeuw
[..]
Sneeuw![]()
![]()
Niet alleen vervelen... ook irriterenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Iedere dag erop uit trekken zonder geld gaat ook vervelen na een tijd
Ik moet er dus doorheenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Och die paar centimeter. Kan ik vanuit m'n bed weer lachen hoe half Nederland plat ligt.. Anders was ik binnen gebleven
![]()
![]()
Watjequote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Jup, maar daar heb ik wel zin in, leuk beroep namelijk. Eerder die sneeuw
[..]
Sneeuw![]()
Geloof ik best ja. Maarja, wat doe je eraan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alleen vervelen... ook irriteren![]()
![]()
Moet je ver rijden?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet er dus doorheen. Anders was ik binnen gebleven
![]()
Lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een extra dekentje op bed gegooid.
![]()
![]()
Alles verkopen dat je bezit en een wereldreis maken?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geloof ik best ja. Maarja, wat doe je eraan.
Af en toe denk ik dat ik dat moet doen jaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles verkopen dat je bezit en een wereldreis maken?![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sneeuw is gewoon kut.
[..]
Nee, maar het blijft kut![]()
![]()
Zit er inderdaad soms over te dagdromen....quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat ik dat moet doen ja
Gewoon 1-2 jaar er vandoor gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zit er inderdaad soms over te dagdromen....![]()
![]()
Hier valt bijna niet meer te rijden.. en dat zeg ik niet gauw..quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier in de bergen sneeuwt het nog niet
Zelfs de touringcar glibbert heen en weer door de sneeuw
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hier ligt geen sneeuw, maar een laagje ijs. Mag je gratis hebben.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, als het even kanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon 1-2 jaar er vandoor gaan
Aw, let maar goed op danquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier valt bijna niet meer te rijden.. en dat zeg ik niet gauw..
Zelfs de touringcar glibbert heen en weer door de sneeuw![]()
![]()
Waarom niet? Nu ben je nog jong en kan je het doenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan het, maar doe het toch maar niet
's Goed, kom maar brengenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw, maar een laagje ijs. Mag je gratis hebben.
Maak ik warme chocomel![]()
![]()
Mja, onzekere economie. Vriend heeft nu vaste baan (ik zou zeker niet alleen gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu ben je nog jong en kan je het doen). Plannen om samen te wonen, hoewel dat ook weer een jaartje is opgeschoven ivm steeds maar dalende huizenprijzen. Wellicht nog een master willen doen. Niet anderhalf jaar van iedereen weg kunnen zijn
Maarja, als je het doet moet je het op deze leeftijd doen ja..![]()
Jinx eet in het donker gelukkig eindelijk wat snoepjes. Hij is ook ineens veel meer uit op aandacht en in voor avontuurlijke rondjes door de kamer.![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef twi het volgende:
Jinx eet in het donker gelukkig eindelijk wat snoepjes. Hij is ook ineens veel meer uit op aandacht en in voor avontuurlijke rondjes door de kamer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samzz, hulde aan spytool, lief dat je me misde
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog even eenvoor alle lieve mensen hier.
Ik ben een beetje druk dus kan het hier niet bijhouden, maar af en toe lees ik weer even mee.
Nu is het alleen tijd voor bed. Slaap lekker!![]()
quote:Slaap lekker allebeiquote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog even eenvoor alle lieve mensen hier.
Ik ben een beetje druk dus kan het hier niet bijhouden, maar af en toe lees ik weer even mee.
Nu is het alleen tijd voor bed. Slaap lekker!![]()
![]()
Hmm?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
Samzz, hulde aan spytool, lief dat je me misde“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ga jezelf betasten dan. Ben je weer een paar minuutjes minder verveeldquote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Booooooooooorrrrrrrreeeeeedddddd......![]()
![]()
Doe ik de hele dag alquote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga jezelf betasten dan. Ben je weer een paar minuutjes minder verveeld
Oh yes, zere knie van de oefeningen van vanmiddag.
Stomme knie ookquote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, zere knie van de oefeningen van vanmiddag.
![]()
![]()
oud berichtje van jequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je dat iedere keer zou doen als je je verveelde:quote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga jezelf betasten dan. Ben je weer een paar minuutjes minder verveeld
C'est la vie
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dat iedere keer zou doen als je je verveelde:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ohquote:. Ik onthoud niet zo goed wat ik allemaal zeg.
Leuk dat je er weer bent.
Stomme oefeningenquote:. Morgen maar wat lichte oefeningen doen.
Stomme knie. Die oefeningen krijg je normaal geen pijn vanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme oefeningen. Morgen maar wat lichte oefeningen doen.
![]()
![]()
If everything's the same when I wake up tomorrow....
I'm giving up...
If nothing here has changed, when I wake up tomorrow..
I'm taking off.....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stomme knie. Die oefeningen krijg je normaal geen pijn van.
Waar naartoe?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook dit topic in deze SC meegenomen![]()
![]()
ben er niet weerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik onthoud niet zo goed wat ik allemaal zeg.
Leuk dat je er weer bent.
kwam je alleen ff hoi zeggen
![]()
geeft niet hur, doe ik ook niet.. zat alleen ff spytool te loeren
tot de volgende knoop
Oh, oké... Tot de volgende keerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben er niet weerkwam je alleen ff hoi zeggen
![]()
geeft niet hur, doe ik ook niet.. zat alleen ff spytool te loeren
tot de volgende knoop.
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff. zat ik nog maar op school.... luizenleventje enzo....![]()
Ik moet alleen wat lezen zo af en toequote:Op maandag 14 januari 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Hey hallo, geen studie / werk morgen?
En dan lees ik nog megasnel ook![]()
![]()
Jawel, zo'n beetje de belangrijkste dag in mijn schoolcarrière.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Hey hallo, geen studie / werk morgen?C'est la vie
Wat staat er te gebeuren?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, zo'n beetje de belangrijkste dag in mijn schoolcarrière.![]()
Ik krijg te horen of ik op stage mag, als ik dat niet mag heb ik geen idee wat ik dan moet gaan doen qua opleiding.quote:C'est la vie
Hmm succes loef.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:00 schreef heloef het volgende:
stage mag, als ik dat niet mag heb ik geen idee wat ik dan moet gaan doen qua opleiding.Rustig aan.![]()
Nou dan maar het beste hopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg te horen of ik op stage mag, als ik dat niet mag heb ik geen idee wat ik dan moet gaan doen qua opleiding.
Heb je er vertrouwen in?![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet gewoon werken later vandaag.
Groetjes kusjes![]()
![]()
Degene die dat bepaalt was niet te peilen vandaag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou dan maar het beste hopen.
Heb je er vertrouwen in?
Dus ik heb echt geen idee of ik voldoende op schema lig om toestemming te krijgen. Daarna is het zo'n ingewikkelde comepetentielijst waar ik aan moet voldoen en ik bedoel dan de lijst zelf en niet de dingen die er op staan. Het kwam een beetje als een schok ook. Ze is mijn mentor dus elke maandag peilt ze bij iedereen de tussenstand. Vandaag begon ze haar gesprek zo:
"Ga jij het halen om die website af te krijgen binnen twee weken"
"Ja, al moet ik de hele dag doorwerken, ik heb ook geen andere keus"
"Dat klopt, want ik moet vanmiddag bepalen wie er op stage mogen"
En dan knijp je hem wel even.
C'est la vie
Ai, inderdaad!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Degene die dat bepaalt was niet te peilen vandaag.
Dus ik heb echt geen idee of ik voldoende op schema lig om toestemming te krijgen. Daarna is het zo'n ingewikkelde comepetentielijst waar ik aan moet voldoen en ik bedoel dan de lijst zelf en niet de dingen die er op staan. Het kwam een beetje als een schok ook. Ze is mijn mentor dus elke maandag peilt ze bij iedereen de tussenstand. Vandaag begon ze haar gesprek zo:
"Ga jij het halen om die website af te krijgen binnen twee weken"
"Ja, al moet ik de hele dag doorwerken, ik heb ook geen andere keus"
"Dat klopt, want ik moet vanmiddag bepalen wie er op stage mogen"
En dan knijp je hem wel even.
Nou het beste hopen dan maar he!![]()
![]()
Ja, ik ga ook maar weer eens slapen.... weer een dag voorbij zien vliegen....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mogguh!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppel!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Situatie!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mogguh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen!
NOTEEERR DEZE DATUM!!! ALDO GAAT VOOR HET EERST SINDS 12 MAANDEN WEER NAAR COLLEGE
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedemorgen!
NOTEEERR DEZE DATUM!!! ALDO GAAT VOOR HET EERST SINDS 12 MAANDEN WEER NAAR COLLEGE![]()
Hier een leuk plaatje voor jou:Hey mookjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hier een leuk plaatje voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Hey mookje
zal ik mijn camera meenemen?![]()
dan kan ik foto's maken onderweg
Zo'n bijzondere gebeurtenis moet vastgelegd worden voor het nageslacht natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:48 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik mijn camera meenemen?![]()
dan kan ik foto's maken onderweg
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n bijzondere gebeurtenis moet vastgelegd worden voor het nageslacht natuurlijk
ik had het meer over het sneeuwlandschap, maargoed
Oh ja, dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had het meer over het sneeuwlandschap, maargoed
[b]AirwiN schreef [/b]
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Donderdagnacht wordt het gewoon -6!!
[b]AirwiN schreef [/b]
waar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdagnacht wordt het gewoon -6!!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
In Nederlandquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal gemiddelde temp van heel NL wel zijn he die je op het nieuws ziet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
11 stedentochtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal gemiddelde temp van heel NL wel zijn he die je op het nieuws ziet.
Nee, gewoon nee!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent een raar mens!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom niet in weekend sneeuw
Ik wil sleeën en sneeuwpop makenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk
In het weekend
en foto's makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ja doggy uitlaten en lopend maar werk dan maar
Veel plezier dan maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:32 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga naar college![]()
Fijne ochtend iedereen![]()
![]()
Goedemorgen. Er is een aardig pak sneeuw gevallen, volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Er is een aardig pak sneeuw gevallen, volgens mij.
Hier valt het volgens mij mee (5 cm gok ik), maar is lastig te zien vanuit bed![]()
![]()
Mijn ramen zijn besneeuwd, dus ik zie sowieso niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier valt het volgens mij mee (5 cm gok ik), maar is lastig te zien vanuit bed.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn besneeuwd, dus ik zie sowieso niks.
Dadelijk ff m'n broertje vragen hoeveel er ligt
(Ja ik weiger op te staan)![]()
Ik had het heerlijk warm vannacht
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens Vin voelde ik ook warm aan!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben meestal degene die anderen moet opwarmen
Blijkbaar voel ik nogal warm aan
En toch kroop hij elke keer een paar cm bij me vandaan! Met deken
[b]AirwiN schreef [/b]
De angsthaasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens Vin voelde ik ook warm aan!
En toch kroop hij elke keer een paar cm bij me vandaan! Met deken![]()
![]()
Mn kitten is de boel aan het terroriseren
[b]AirwiN schreef [/b]
Agressief beest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn kitten is de boel aan het terroriseren
Ik verveel me nu al![]()
![]()
Ik heb films opgenomen van HBO dus die ga ik zo maar kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Agressief beest.
Ik verveel me nu al
[b]AirwiN schreef [/b]
Het sneeuwt weer.
Nee het moet harderquote:en meer
. Heerlijk die witte buitenwereld
.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:, sneeeeeeuw
.
Haha normaal als ik iets snack aan de computer komen de katten zitten schooien, maar nu zijn de sneeuwvlokken aan de andere kant van het raam interessanter.
Jaaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten, sneeeeeeuw
.
Ik vind sneeuw leuk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Doe eens welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
IKKE!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wil iemand bij me in bed komen liggen
Doe je dan wel je deken delen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:.
Zou ik best willen, maarjaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wil iemand bij me in bed komen liggen.
Ik wil wel komen liggen. Ik kan nog wel wat slaap inhalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wil iemand bij me in bed komen liggen![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IKKE!!
Doe je dan wel je deken delen?![]()
![]()
Je woont zo ver wegquote:![]()
Het is nu niet verstandig om de weg op te gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je woont zo ver weg![]()
Het is nu niet verstandig om de weg op te gaan
Maar anders mocht je er wel gezellig bij komen liggen hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt
Maar anders mocht je er wel gezellig bij komen liggen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaquote:![]()
En even kijken hoe het met dr is. Ze is nog steeds niet helemaal beter van de griep
Inderdaadquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maarre, Hups. Jij hebt een kitten las ik?
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, Hups. Jij hebt een kitten las ik?
AlQaidaKat is het
[b]AirwiN schreef [/b]
Te ver weg om nu nog heen te rijdenquote:, zeker met dit weer, ik ben moe en wil slapen, nachtdienst gehad enzo
. Ow en je bent bezet wat ik begrepen heb
.
Om nat van te wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Te ver weg om nu nog heen te rijden, zeker met dit weer, ik ben moe en wil slapen, nachtdienst gehad enzo
. Ow en je bent bezet wat ik begrepen heb
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hou van kittensquote:Dus ik ben donderdagavond wel zoet, denk ik
Valkenswaard, bij eindhoven.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Met achter de kat aanrennen omdat jij aandacht wil en Jules dat niet wil geven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou van kittensDus ik ben donderdagavond wel zoet, denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou van kittensDus ik ben donderdagavond wel zoet, denk ik
.
Hoe oud?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, is het er zo één?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met achter de kat aanrennen omdat jij aandacht wil en Jules dat niet wil geven?
Dan ga ik wel aandacht zoeken bij jullieKittensquote:
Uhmmmmmmm, maand of 8 nu denk ikquote:.
Alleen 's nachts komt ze bij je kroelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is het er zo één?
Dan ga ik wel aandacht zoeken bij jullie
[..]
Kittens![]()
Vraag maar aan WT
Mijne is nu 5 maanden oudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent er donderdag ? Nog een reden om er echt heen te gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, is het er zo één?
Dan ga ik wel aandacht zoeken bij jullie
[..]
Kittens(proberen te gaan).
Jaaa kittens, maar soms
, maar meestal
.
Je maakt een grapje?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent er donderdag ? Nog een reden om er echt heen te gaan(proberen te gaan).
Jaaa kittens, maar soms
, maar meestal
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Enne Mook!
Ik ben al genoeg reden om naar de meet te komen natuurlijk!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oehquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen 's nachts komt ze bij je kroelen![]()
Vraag maar aan WT
Ik ben er donderdag ook, jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent er donderdag ? Nog een reden om er echt heen te gaan(proberen te gaan).
Jaaa kittens, maar soms
, maar meestal
.
Eindelijk een meet waar ik bij kan zijn
![]()
De kitten, inmiddels geen kitten meer overigens, van mijn beste vriendin was ook echt een doerakjeDat is 'ie nog steeds, eigenlijk. Het is zo'n lekkerding
Nagels en tandjes zijn heel scherp!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is altijd zo bij die kittensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nagels en tandjes zijn heel scherp!!![]()
Ouders en vrienden konden ook altijd zien als ik weer bij mijn beste vriendin op bezoek was geweest
Woon jij ook op kruipafstand van je werk?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mag haar donderdag wel wat snoepjes voeren. Dat is leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij die kittens![]()
Ouders en vrienden konden ook altijd zien als ik weer bij mijn beste vriendin op bezoek was geweest
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:
Ik vind het een beetje jammer dat juist nu sneeuw valt, je weet hoe graag ik daar in rij
Maar ik heb vanavond weer een auto tot mijn beschikking, mits ik naar Amsterdam kom om die te halen![]()
![]()
Bijna wel, hoewel me dat erg natte knieen op zou leveren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon jij ook op kruipafstand van je werk?
Vandaag was het een kwartier trappen.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag haar donderdag wel wat snoepjes voeren. Dat is leuk
Is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het een beetje jammer dat juist nu sneeuw valt, je weet hoe graag ik daar in rij
Maar ik heb vanavond weer een auto tot mijn beschikking, mits ik naar Amsterdam kom om die te halen
Met het OV naar Amsterdam? Moet te doen zijn toch![]()
Zeker in de sneeuw
[b]AirwiN schreef [/b]
Lopendquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogge. Ben ik blij dat ik niet hoef te werken deze week
Het gaat nog een leuke uitdaging worden om donderdag naar Huppel te komen als het weer en verkeer niet iets beter wordt
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
OV? ach naar Amsterdam toe rond die tijd is vaak geen probleem.. maar ik ga toch geen bus inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer.
Met het OV naar Amsterdam? Moet te doen zijn toch![]()
Zeker in de sneeuw![]()
![]()
Ik verwacht iedereen pas rond een uur of 10 's avondsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mogge. Ben ik blij dat ik niet hoef te werken deze week
Het gaat nog een leuke uitdaging worden om donderdag naar Huppel te komen als het weer en verkeer niet iets beter wordt
Verstandig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
OV? ach naar Amsterdam toe rond die tijd is vaak geen probleem.. maar ik ga toch geen bus inIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef DaMook het volgende:
[..]. Liefff.
De recentste foto waar ze beide opstaan is deze.
[ afbeelding ]
meer hier
Zien jullie niet hoe mijn hand bruut wordt aangevallen? Dat nageltje diep in mijn vel op de onderste foto terwijl Jules even voorproeft
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar je avondeten danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht iedereen pas rond een uur of 10 's avonds? En ik hoop toch echt niet van 16 tot 22 naar je onderweg te zijn
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wat een droppiesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef DaMook het volgende:
[..]. Liefff.
De recentste foto waar ze beide opstaan is deze.
[ afbeelding ]
meer hier
Whehe hoort erbijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief?
Zien jullie niet hoe mijn hand bruut wordt aangevallen? Dat nageltje diep in mijn vel op de onderste foto terwijl Jules even voorproeft, al doen de mijne dat eigenlijk niet
.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Maar je avondeten dan? En ik hoop toch echt niet van 16 tot 22 naar je onderweg te zijn
Al zal het vast gezellig zijn bij je in de auto.
15.40 station he?What you forget, you are gonna repeat.
Die namenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe hoort erbij, al doen de mijne dat eigenlijk niet
.
Is in 15 minuten klaar dus ik begin pas met koken als de mee-eters er zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Maar je avondeten dan? En ik hoop toch echt niet van 16 tot 22 naar je onderweg te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Uur of 3 a 4 denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht iedereen pas rond een uur of 10 's avonds.
Goed hequote:.
Trouwens, zit daar ui in?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die namen
[..]
Is in 15 minuten klaar dus ik begin pas met koken als de mee-eters er zijn
Jij hebt allemaal lieve foto's van je kittensquote:![]()
Ik heb dat niet want ik heb een AlQaidaKitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!!quote:
Kip, sperziebonen, krieltjes en Knorr Wereldgerechten zooi voor Roti.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Kip, sperziebonen, krieltjes en Knorr Wereldgerechten zooi voor Roti.
Klopt, en zal evt. nog wat cd'tjes fikken voor in de auto, heb nog geen usb/mp3 aansluiting. Wat voor muziek kan ik jou, Vinnie en evt. Engel (naar ik begreep had die ook oren naar meereizen) aanbieden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijkAl zal het vast gezellig zijn bij je in de auto.
15.40 station he?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Engel kon volgens mij pas later.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, en zal evt. nog wat cd'tjes fikken voor in de auto, heb nog geen usb/mp3 aansluiting. Wat voor muziek kan ik jou, Vinnie en evt. Engel (naar ik begreep had die ook oren naar meereizen) aanbieden?
Ik heb liever gewoon radio. Omdat we het anders toch nooit eens worden over welke muziek.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal lieve foto's van je kittens![]()
Ik heb dat niet want ik heb een AlQaidaKitten
Zoiets dus.
Engel moet eerst werken die kon pas rond 7 uur hier zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, en zal evt. nog wat cd'tjes fikken voor in de auto, heb nog geen usb/mp3 aansluiting. Wat voor muziek kan ik jou, Vinnie en evt. Engel (naar ik begreep had die ook oren naar meereizen) aanbieden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie bij jou allemaal foto's van slapende kittens. Nooit geweten dat die beesten ook wel eens slapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, heb alleen meestal SaaiRadio opstaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engel kon volgens mij pas later.
Ik heb liever gewoon radio. Omdat we het anders toch nooit eens worden over welke muziek.quote:
Ja die van mij zijn echt extreem liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal lieve foto's van je kittens![]()
Ik heb dat niet want ik heb een AlQaidaKitten, als ik thuiskom zitten ze bij de deur, als ik wakker word zitten ze bij de deur (miauwww maawwww miawwwww) en als ik op de bank zit liggen ze opschoot, of aan de computer, dan ook
. Ze vernielen zo goed als niets, behalve tijdens het spelen krassen op de bank. Ow en ik heb in al die tijd hooguit 3 krasjes op mijn hand gehad
.
Moet zeggen dat iets meer pit soms ook wel had gemogen, maar ik klaag niet.
3FMquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ok, heb alleen meestal SaaiRadio opstaan
[..]
Dat doen ze normaal gesproken meer dan de helft van de dag wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie bij jou allemaal foto's van slapende kittens. Nooit geweten dat die beesten ook wel eens slapen.
quote:.
Ik kwam thuis met de kitten, liet aan de hond zien dat we een nieuwe huisgenoot hebben en opeens lag heel mijn hand openquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die van mij zijn echt extreem lief, als ik thuiskom zitten ze bij de deur, als ik wakker word zitten ze bij de deur (miauwww maawwww miawwwww) en als ik op de bank zit liggen ze opschoot, of aan de computer, dan ook
. Ze vernielen zo goed als niets, behalve tijdens het spelen krassen op de bank. Ow en ik heb in al die tijd hooguit 3 krasjes op mijn hand gehad
.
Moet zeggen dat iets meer pit soms ook wel had gemogen, maar ik klaag niet.
![]()
Zo klein als dat Jules is ze valt de hond gewoon aan![]()
Alles wat ook maar een beetje beweegt is prooi. Alles!!
Maar 's nachts, als ik besluit om haar los te laten en niet op haar kamer te houden, dan ligt ze heel lief bij je te kroelen en spinnen. De hele nacht door!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niets bij mij in huis is normaal dus de kitten ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal gesproken meer dan de helft van de dag wat ik begrepen heb.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je wel dat je zelfs over radio kan bakkeleienquote:
Haha, klinkt als een lief maar argwanend poesjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam thuis met de kitten, liet aan de hond zien dat we een nieuwe huisgenoot hebben en opeens lag heel mijn hand open![]()
Zo klein als dat Jules is ze valt de hond gewoon aan![]()
Alles wat ook maar een beetje beweegt is prooi. Alles!!
Maar 's nachts, als ik besluit om haar los te laten en niet op haar kamer te houden, dan ligt ze heel lief bij je te kroelen en spinnen. De hele nacht door!. Komt nog wel goed denk ik
. Het is allemaal eng natuurlijk
. De mijne kwamen niet uit hetzelfde nest, maar zijn de eerste 10 weken wel samen opgegroeid, de enige waar ze een paar weken aan hebben moeten wennen was ik en ik ben er maar de helft van de tijd
.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Zie je wel dat je zelfs over radio kan bakkeleienWhat you forget, you are gonna repeat.
Ah, jou moest ik net hebben. SaaiRadio, 3FM of snoeiharde metalquote:?
Als je metal opzet, ga ik lopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah, jou moest ik net hebben. SaaiRadio, 3FM of snoeiharde metal?
3FM dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah, jou moest ik net hebben. SaaiRadio, 3FM of snoeiharde metal?
![]()
![]()
Ook als ik het stiekem opzet terwijl we 120 doen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je metal opzet, ga ik lopen.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
3FM draait muziek die over het algemeen iedereen wel leuk vind.
Niet argwanend, zeer ondernemend en dominant. Zij is de baas. Jammer wel dat mijn hond en ik dat idee ook hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, klinkt als een lief maar argwanend poesje. Komt nog wel goed denk ik
. Het is allemaal eng natuurlijk
. De mijne kwamen niet uit hetzelfde nest, maar zijn de eerste 10 weken wel samen opgegroeid, de enige waar ze een paar weken aan hebben moeten wennen was ik en ik ben er maar de helft van de tijd
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat draaien die meestalquote:?
Dan stap ik uit. Serieus. Ik heb nu al de neiging toch maar gewoon met het OV te gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ook als ik het stiekem opzet terwijl we 120 doen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: