SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Dat is wel beterquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat valt niet te missen, we zijn het hele weekend bij elkaar geweest en hij wist dat ik vrijdagochtend lek zou worden.. Mja, hij blijft er inmiddels rustiger onder dan ik... Denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
GvsE vergeet niet dat de stress die je nu ervaart ongesteldheid juist nog langer kan uitstellen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je neus is te groot.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kan ik een longdrinkglas altijd op 1 slok na in 1x leeg drinken?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Probeer een even hoog glas met kleinere diameter....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook nietquote:
Als dit een echte oproep is, godallejezus wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Die heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Probeer een even hoog glas met kleinere diameter.....
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef heloef het volgende:
Als dit een echte oproep is, godallejezus wat sneuJij voldoet aan het zoekprofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt, maar ik ben nooit te laat, dus ik vond het al knap dat ik me pas vanaf zaternacht druk begon te maken..quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
GvsE vergeet niet dat de stress die je nu ervaart ongesteldheid juist nog langer kan uitstellen...
Nee, gelukkig niet zou ik bijna zeggen.quote:C'est la vie
Hmmm, niet altijd de beste weg om te gaan. Maar goed, morgen heb je gewoon een negatief testje.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nee, morgen word ik gewoon wákker in een grote plas bloedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, niet altijd de beste weg om te gaan. Maar goed, morgen heb je gewoon een negatief testje.
Nog beterquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, morgen word ik gewoon wákker in een grote plas bloed!
precies. De beste optie.quote:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.
C'est la vie
Balen manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.
Ik voel je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Hebben ze je afgewezen?
Dat is klote![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Wat een week, afgewezen worden bij 3FM en nu ook bij de lokale omroep om de hoek.bummer
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren makenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!
Hebben ze je afgewezen?
Dat is klote
Bij de lokale was het: we zitten vol
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.
C'est la vie
Begin zelf een radio station.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren maken
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.![]()
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij 3FM was het: je moet meer vlieguren maken
Niet echt een afwijzing in beide gevallen, alleen ik kom weer geen reet vooruit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?![]()
Vervelende muur wel.quote:
Om bij 3fm te komen moet je al uren hebben gemaakt maar dat lukt niet want de lokale omroep zit al vol.
![]()
Het gaat er nu om dat ik leer van anderen met meer ervaring en ook leer met apparatuur omgaan. De omroep waar ik nu zit, maar die hebben geen middelen om fatsoenlijke apparatuur. Het is een beetje nog anno 1998 radio maakt.quote:C'est la vie
Het eerste, maar ik heb nu alleen geen idee meer waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met vlieguren? Echt uren maken bij een echte radiozender, of uren maken met uitzenden zoals bijv. bij Radio49?C'est la vie
Zitten er bij jou in de buurt niet meer lokale omroepen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste, maar ik heb nu alleen geen idee meer waar.
Of anders iets verder weg kijken.![]()
Het is gelukkig niet de enige, wel een van de weinige. Moet nog even verder zoeken. Ik heb gelukkig nog een zender achter de rug maar ik word lichtelijk gestoord door de gang van zaken daar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelende muur wel.
Om bij 3fm te komen moet je al uren hebben gemaakt maar dat lukt niet want de lokale omroep zit al vol.
C'est la vie
Wel klotequote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet de enige, wel een van de weinige. Moet nog even verder zoeken. Ik heb gelukkig nog een zender achter de rug maar ik word lichtelijk gestoord door de gang van zaken daar..
Ik probeer die zender wel te veranderen, ik ben in het bestuur gaan zitten.quote:
Ik dacht ik kan wel blijven klagen, maar er iets aan doen heeft tenminste nut.
C'est la vie
Goede instellingquote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer die zender wel te veranderen, ik ben in het bestuur gaan zitten.
Ik dacht ik kan wel blijven klagen, maar er iets aan doen heeft tenminste nut..
Wat een kutfilm, die " de eetclub" .. Boek was veel beter
Voornamelijk met rust laten in zijn kastje of onder de dekens bij ons. Spelen proberen we wel, maar reageert hij niet op. Af en toe erbij zitten en een snoepje voor z'n neus houden, maar nu eet en drinkt hij dus al een dag niet. Eerdere blijdschap dat íe bij z'n bakje zat was tevergeefs. 's Nachts is íe wel heel erg aanhankelijk geweest en heeft íe ons een uur of twee lang wakker gehouden met aandachtvragerij/aaien.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbergen is wel een redelijk verklaarbare reactie, je hebt hem nog maar net, toch? Houd het wel goed in de gaten, vooral dat hij goed eet en drinkt, mocht hij niet gaan drinken of eten, dan dwing hem maar wat want lang zonder is voor katten al snel gevaarlijk.
Wat doen jullie verder met hem? Spelen? Met rust laten?![]()
Belangrijkste is nu dat hij eten en vocht binnen krijgt. Heb je iets in huis wat voor katten een lekkere snack is? Iets van vleeswaren of zo, probeer hem daar dan wat van te geven, dan heeft hij iig iets binnen gekregen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Voornamelijk met rust laten in zijn kastje of onder de dekens bij ons. Spelen proberen we wel, maar reageert hij niet op. Af en toe erbij zitten en een snoepje voor z'n neus houden, maar nu eet en drinkt hij dus al een dag niet. Eerdere blijdschap dat íe bij z'n bakje zat was tevergeefs. 's Nachts is íe wel heel erg aanhankelijk geweest en heeft íe ons een uur of twee lang wakker gehouden met aandachtvragerij/aaien.
Heb je ook contact gehad met de fokker/vorige eigenaar? Wellicht dat diegene kan vertellen waar de kat dol op is. Verder is het verstandig om hem vocht binnen te druppelen met een spuit.
Heeft hij al gepoept of geplast?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sextet, gisteravond, dat was pas een kutfilm...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een kutfilm, die " de eetclub" .. Boek was veel beterProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vleeswaren, boter, slagroom en kattensnoepjes zijn geen succes. Zal het vragen aan de eigenaresse inderdaad, want als íe morgen niet gaat eten moeten we inderdaad maatregelen gaan nemen. Geplast heeft íe wel, één keer.![]()
Veel te weinig... Maar goed, wat je niet binnen krijgt, kun je ook niet uitpoepen/plassen.
Heb je een spuit of wat in huis? Pipetje? Je moet er voer in zien te krijgen, dat is het belangrijkste.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, heb al gezocht naar iets, maar dat moeten we morgen even halen. Mirne heeft het over Feliway spray halen, we nemen wel een spuitje mee voor als dat op de korte termijn niet werkt.![]()
Feliway gaat er niet voor zorgen dat de kat gaat eten, enkel dat hij zich meer op zijn gemak gaat voelen, het kan wat helpen maar gaat er op de korte termijn niet voor zorgen dat de kat gaat eten.
Heb je iets van blikvlees in huis? Klote is dit, vooral omdat het gevaarlijk is als een kat meerdere dagen niet eet. Wij boeken erg goede resultaten met convalescense van Royal Canin, heel makkelijk te dwangvoeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: