Waar? Luisterpaal?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef TWP het volgende:
Dat moment dat je de nieuwe plaat van Local Natives voor het eerst aan kunt zetten.
Naar wat ik gehoord heb zijn zowel Daft Punk als The Rolling Stones op een laat tijdstip afgehaakt..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Norrage het volgende:
Hoezo is Phoenix headliner? Zijn die zo groot?![]()
Vroeg me precies hetzelfde af.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Norrage het volgende:
Hoezo is Phoenix headliner? Zijn die zo groot?![]()
en in FR hebben ze nauwelijks fans, omdat ze in de verkeerde taal zingen...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Vroeg me precies hetzelfde af.
Maar het is inderdaad een indrukwekkende line-up.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Everything Everything hier al langs gekomen? Beetje in de categorie Alt-J.
Vooral het begin van de plaat vind ik erg goed. Daarna wordt het wat minder spannend, maar dat kan ook komen doordat ik hem nog niet zo vaak heb opgezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
Is Everything Everything al genoemd?
Wat een heerlijk album zeg!! Een beetje ALT-J meets Bombay Bicycle Club.
Ken ik inderdaad nietquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef ranja het volgende:
Mijn raarste (rarest) albums zijn volgens de site:
Ride - Nowhere
Wedding Present - George Best
Chameleons - Script of the Bridge
Heb zelf ook alleen maar aangeklikt wat ik echt heb staan inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef ranja het volgende:
Ik heb er 24. Wel heb ik een andere van Oasis dan die in de lijst staat, idem voor Velvet Undergorund (hoezo die 3e?) en Smashing Pumpkins en Magazine en Kinks en nog een paar...
Ik heb wel alleen degene aangevinkt die ik ook echt op LP of CD in de kast heb staan. Behalve een, Disintegration heb ik officieel niet maar wel integraal gespeeld op de dvd 'Trilogy' dus wel aangevinkt.
56 echt als CD of LP in huis? Dat is best veel!quote:
Misschien had ik 'm toen al ingevuld? Cocteau Twins heb ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef methodmich het volgende:
Chameleons en Wedding Present ken ik wel, al heb ik die platen niet.
Ik vond het wel apart dat bij mij Mercury Rev genoemd werd als 'rare'. Had zelf dan nog eerder aan Cocteau Twins gedacht.
Mercury Rev had ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef methodmich het volgende:
Chameleons en Wedding Present ken ik wel, al heb ik die platen niet.
Ik vond het wel apart dat bij mij Mercury Rev genoemd werd als 'rare'. Had zelf dan nog eerder aan Cocteau Twins gedacht.
Ja, als cd. En zo groot is mijn verzameling niet eens. Ligt blijkbaar in mijn straatje.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef methodmich het volgende:
56 echt als CD of LP in huis? Dat is best veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |