Wat is jou character naam en welk realm ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Heb net die andere dailies gedaan, met dat vuur en die spirits. Dat was geen probleem, victory rush helpt daar inderdaad. Alleen als ik 10 mantids met een elite erbij op me af krijg, gaan ze niet snel genoeg dood voor victory rush.
Heb ook maar ilvl 457 trouwens, dat speelt ook wel mee.
Begin van de week riep ik nog dat disc nu kut was aldus mij, maar nu ik dat spirit shell heel actief gebruik, heal ik echt als een tierelier, terwijl ik nog niet eens zo goed in de gear zit op mn priest (ilvl 450 avg)quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:49 schreef Blistering het volgende:
Dat is eigenlijk wel de reden dat ik geen healer op lvl 90 heb. Ten eerste omdat priest healing kut was toen ik net 90 was (weet niet hoe het nu is, Isa?), en ten tweede omdat dailies zo ranzig lang durenEn shadow vind ik helemaal een saaie spec, bah.
Mjah het is ook een suffe alt, nog zonder echte reforges. Nineveh op Silvermoon alliance.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat is jou character naam en welk realm ?
Kan ik even kijken naar je items en stats, 457 klinkt erg laag idd.
Aah ok.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah het is ook een suffe alt, nog zonder echte reforges. Nineveh op Silvermoon alliance.
Prot spec heeft 470 ilvl.
Gz ^^ Hier vandaag ook 90 gedinged met m'n monk. 2 heroics gedaan dus begin langzaam het proces om betere gear te verzamelen xDquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef xSoDx het volgende:
warrior op 90
[ afbeelding ]
(niet mijn afbeelding maar het komt op het zelfde neer)
Ze zijn alleen wel allemaal bagger gegeared nu..
Na de volgende patch maar is mee beginnen.. (lazy casual)
de underboss heeft HIV?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 5 op 90(druid,rogue,priest,hunter,warrior), 3 op 86 (monk mage dk), 2 op 85 (pala/shaman)
Helemaal mee eens, mijn pala staat al weer een week of 2 onder water in Vash'jir te wachten. Inmiddels level 83, maar het gaat maar langzaam. Nu heb ik ook heel beperkte speeltijd en ik vind dan m'n main belangrijker om te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb al moeite met mijn tweede te levelen, bleeeeh, wat haat ik levelen!
Same here. Mijn paladin is 88 op het moment.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb al moeite met mijn tweede te levelen, bleeeeh, wat haat ik levelen!
Net een van die drie chars opgezocht in de armory: Het is een alliance guild.quote:
realm transfer zou nog wel kunnen evt, maar een faction change er nog bij doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Net een van die drie chars opgezocht in de armory: Het is een alliance guild.
Alliance, post ook maar gelijk aangepast.quote:
Volgens mij krijg je die terug als dit je tweede factionchange is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
realm transfer zou nog wel kunnen evt, maar een faction change er nog bij doe ik niet.
Ben met mijn vorige facchange te veel achie's kwijt geraakt omdat die niet mee switched.
Het meeste gaat wel mee idd maar niet alles. Ik heb Argent Tournament 2x al gedaan nou omdat die niet meeging. En qua quests werden area's die niet completed waren ook reset.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die terug als dit je tweede factionchange is.
Dus je had bijv. Hero of Stormwind, dat verviel en je moest er Hero of Orgrimmar van maken, maar als je nu weer terug gaat 'krijg' je Hero of Stormwind omdat je die al had gehaald.
Pin me er alleen niet op vast
Ken het man, heb precies het zelfde.. Weet je of je die gem nog een keer kan krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef lifeblind het volgende:
Sha, Y U NO DROP SHA TOUCHED WEAPON! Heb de gem ondertussen al en begin 't toch wel beu te worden onderhand dat ik 'm niet kan gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |