de underboss heeft HIV?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 5 op 90(druid,rogue,priest,hunter,warrior), 3 op 86 (monk mage dk), 2 op 85 (pala/shaman)
Helemaal mee eens, mijn pala staat al weer een week of 2 onder water in Vash'jir te wachten. Inmiddels level 83, maar het gaat maar langzaam. Nu heb ik ook heel beperkte speeltijd en ik vind dan m'n main belangrijker om te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb al moeite met mijn tweede te levelen, bleeeeh, wat haat ik levelen!
Same here. Mijn paladin is 88 op het moment.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb al moeite met mijn tweede te levelen, bleeeeh, wat haat ik levelen!
Net een van die drie chars opgezocht in de armory: Het is een alliance guild.quote:
realm transfer zou nog wel kunnen evt, maar een faction change er nog bij doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Net een van die drie chars opgezocht in de armory: Het is een alliance guild.
Alliance, post ook maar gelijk aangepast.quote:
Volgens mij krijg je die terug als dit je tweede factionchange is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
realm transfer zou nog wel kunnen evt, maar een faction change er nog bij doe ik niet.
Ben met mijn vorige facchange te veel achie's kwijt geraakt omdat die niet mee switched.
Het meeste gaat wel mee idd maar niet alles. Ik heb Argent Tournament 2x al gedaan nou omdat die niet meeging. En qua quests werden area's die niet completed waren ook reset.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die terug als dit je tweede factionchange is.
Dus je had bijv. Hero of Stormwind, dat verviel en je moest er Hero of Orgrimmar van maken, maar als je nu weer terug gaat 'krijg' je Hero of Stormwind omdat je die al had gehaald.
Pin me er alleen niet op vast
Ken het man, heb precies het zelfde.. Weet je of je die gem nog een keer kan krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef lifeblind het volgende:
Sha, Y U NO DROP SHA TOUCHED WEAPON! Heb de gem ondertussen al en begin 't toch wel beu te worden onderhand dat ik 'm niet kan gebruiken
Wat ik bedoel is dat als je terug gaat die Alliance Argent Tournament dingen nu wel worden terug gezet omdat je die nu wel al had. Toen je van Alliance naar Horde ging had je de Horde nog niet en moest je die idd wel doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Olment het volgende:
Het meeste gaat wel mee idd maar niet alles. Ik heb Argent Tournament 2x al gedaan nou omdat die niet meeging. En qua quests werden area's die niet completed waren ook reset.
oke dat wist ik niet. Dacht dat het soort van reset werd en dan als je weer terug ging je het gewoon vrolijk opnieuw kon gaan doen. (waar ik dus absoluut geen behoefte aan heb)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat als je terug gaat die Alliance Argent Tournament dingen nu wel worden terug gezet omdat je die nu wel al had. Toen je van Alliance naar Horde ging had je de Horde nog niet en moest je die idd wel doen.
Ja kost je 10k danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ken het man, heb precies het zelfde.. Weet je of je die gem nog een keer kan krijgen?
MEHHH wat een Bullsh*t. Dan hou ik hem maar vast tot ik een hc wapen hebquote:
10k vind ik nogal een hap geld. Verdien ik niet 123 terugquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef lifeblind het volgende:
Oh je kan 'm gewoon kopen daarna dan? Voor 10K valt dat wel mee, tegen de tijd dat ik in Terrace op normal kom met kans op een wapen heb ik dat vast wel wel in honderdvoud verdiend
Zn nieuwe huis.. 3 weken geen internet, verschrikkelijk vind ie hetquote:
Met een avondje dungeons enzo doen verdien je al 1K minstens.. Gisteren had ik 8K op mn pally, 2 keer terrace gedaan en een stuk of 8 dungeons, heb nu 9,7K en geen geld uit auctions gekregenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Olment het volgende:
[..]
10k vind ik nogal een hap geld. Verdien ik niet 123 terug
Je hebt wel gelijk, het is niet zo spannend om te verdienen. Maar zonder speciale dingen trek ik geen 10k per week binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Met een avondje dungeons enzo doen verdien je al 1K minstens.. Gisteren had ik 8K op mn pally, 2 keer terrace gedaan en een stuk of 8 dungeons, heb nu 9,7K en geen geld uit auctions gekregen
nice, ziet er vet uit. Vind alleen de 7k ervoor beetje overkill als de rest van de rep vendors mounts verkopen vanaf 400 tot 3k ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren dan eindelijk Exalted met de August Celestials, eindelijk kan ik op mijn [Reins of the Thundering Ruby Cloud Serpent]
[ afbeelding ]
Deze was gratis, dropped van Alani. Heb ik 10 x skyshard voor moeten grinden, argh...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Olment het volgende:
nice, ziet er vet uit. Vind alleen de 7k ervoor beetje overkill als de rest van de rep vendors mounts verkopen vanaf 400 tot 3k ofzo
OHH, heb er al 1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Deze was gratis, dropped van Alani. Heb ik 10 x skyshard voor moeten grinden, argh...
DAAMMNN vond de 7k mobs die ik heb gefarmed voor de Emerald Whelping al veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef webbyplus het volgende:
Die trickster dropten het beste voor mij. Ongeveer 1 per 1000 kills, maar soms ook lagere droprate. In totaal heb ik 13000 tricksters/mogu spirits gekilled... Na de vijfde shard gaat het opeens hard..
Direct reporten en niets tegen ze whisperen want dan zijn ze gewaarschuwdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Vlieg even over die boerderijen in Valley of the Four Winds, zie ik 4 druids rondvliegen. Alle 4 groene gear, alle 4 mining + herbalism en alle vier stom tegen stenen en dingen aanvliegen en dan even naar achteren en omhoog.
Klote bots.
helemaal mee eens. Mensen een permipban geven ervoor. Dat ze maar gaan botten op een private server.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Vlieg even over die boerderijen in Valley of the Four Winds, zie ik 4 druids rondvliegen. Alle 4 groene gear, alle 4 mining + herbalism en alle vier stom tegen stenen en dingen aanvliegen en dan even naar achteren en omhoog.
Klote bots.
dan vergeet je xrealmquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef lifeblind het volgende:
Dan daarbij, als een realm zo dood is is 't farmen van ore/herbs toch geen probleem?
Geluk is met de domme zeggen ze altijd ;-)quote:
nu die uit stonecore nog, of heb je die al?quote:
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef webbyplus het volgende:
[..]
nu die uit stonecore nog, of heb je die al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |