Geluk is met de domme zeggen ze altijd ;-)quote:
nu die uit stonecore nog, of heb je die al?quote:
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef webbyplus het volgende:
[..]
nu die uit stonecore nog, of heb je die al?
damn nice, btw wat een interface heb jij... damn.quote:
fluctueerd tussen de 45 en 80g bij ons.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef webbyplus het volgende:
Op mijn server zie ik ook veel bots voorbijkomen. Prijs voor stack Ghost Iron Bar ligt op Nordrassil server op ongeveer 70 gold... bij jullie?
komt er een mount vna malygos? Kara had ik wel binnen 10 runs. Baron 27 runsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Blistering het volgende:
Onyxia heb ik ook nog geen geluk mee, Malygos idem.
Karazhan in 3 jaar ook nog niets!
RealUIquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
damn nice, btw wat een interface heb jij... damn.
Blizz standaard
bluedrake van 10 man en azure van 25manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef webbyplus het volgende:
[..]
komt er een mount vna malygos? Kara had ik wel binnen 10 runs. Baron 27 runs
190 runs anzu.....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Blistering het volgende:
Onyxia heb ik ook nog geen geluk mee, Malygos idem.
Karazhan in 3 jaar ook nog niets!
hmm, dan klopt mijn Atlasloot ergens niet, die geeft aan dat op 10m de blue dropt en 25m de azure.quote:
droppen allebei op 10 man en 25 manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, dan klopt mijn Atlasloot ergens niet, die geeft aan dat op 10m de blue dropt en 25m de azure.
makkie wel als ie gaat vliegen hou dit aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef webbyplus het volgende:
Van os3d heb ik zowel de 10 man mount als de 25. maarrre, is die malygos goed te solo'en door paladin? Of heb je ook ranged nodig?
de groundphases zijn easy, de flyphase is ff oefenen en daarna pewpew downquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef webbyplus het volgende:
Van os3d heb ik zowel de 10 man mount als de 25. maarrre, is die malygos goed te solo'en door paladin? Of heb je ook ranged nodig?
Ik ken de encounter niet, nooit gedaan, wat bedoel je met 1 1 2 3?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
makkie wel als ie gaat vliegen hou dit aan
1 1 2 3
Is wel te doen. Als je whorde bent wil ik ook wel helpen, gevolg daarvan is echter wel een roll.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef webbyplus het volgende:
25 man is niet te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Blistering het volgende:
Is 25 man ook te soloen ja? Ik d8 louter 10 man.
met 3 man was die wel te doen. (2 misschien ook maar de 2 andere die ik meebracht wisten helemaal niksquote:
20 - 25g per stackquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef webbyplus het volgende:
Op mijn server zie ik ook veel bots voorbijkomen. Prijs voor stack Ghost Iron Bar ligt op Nordrassil server op ongeveer 70 gold... bij jullie?
pfff, hoe kun je dan nog een beetje gold verdienen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
20 - 25g per stack.
Sowieso is alles hier te goedkoop. Wel handig als je iets nodig hebt, maar verkopen is bagger.
Primordial ruby uncut: 10g, cut: 20-50g
Primal Diamond uncut: 150g
Blood Spirit: 1400-1600g
Living Steel: 250-275g
Sha Crystal: 300-350g
Net een Enchanted Broom uit zo'n heroic satchel gekregen, voor 7.5 op AH gezet, toch wel fijn.
O_oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef webbyplus het volgende:
Die trickster dropten het beste voor mij. Ongeveer 1 per 1000 kills, maar soms ook lagere droprate. In totaal heb ik 13000 tricksters/mogu spirits gekilled... Na de vijfde shard gaat het opeens hard..
Je kan trouwens alleen dezelfde kopen (bijv +int) een volgende keerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef lifeblind het volgende:
Oh je kan 'm gewoon kopen daarna dan? Voor 10K valt dat wel mee, tegen de tijd dat ik in Terrace op normal kom met kans op een wapen heb ik dat vast wel wel in honderdvoud verdiend
MSV ? Die toch niet met de Fokkers hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
HMMM, andere raidleader stuurt me berichtje dat hij vanavond wss niet kan.
Dilemma dilemma,, ICC en MSV gepland.. Wat te doen, wat te doen...
snel ff baron doen, malygoss, onxyia en The Eyequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef Blistering het volgende:
HAHAHAHA! Dit geloof je niet![]()
[ afbeelding ]
Brb ff staatslot kopen.
same rond 9 ff afk. Heb nog niemand gesprokenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:42 schreef Maureentje het volgende:
[..]
MSV ? Die toch niet met de Fokkers he
Ik kan wel vanaaf maar moet wel rond 9 uur kwartiertje afk
Heb je verder nog mensen van vorige week gevraagd of ze er vanaaf wel zijn ?
Ik heb nog niemand gsproken iigAlleen die DK tank ,die wil wel met mage mee voor de fun
kara?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:47 schreef Blistering het volgende:
Ashes en Baron heb ik al. Malygos & Ony savedDoe nu ff ZG.
of BT voor de glaivesquote:
het is pas vrijdagquote:
ben ik letterlijk al jaaaaaren mee bezigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef Olment het volgende:
[..]
het is pas vrijdagJe bent al druk bezig geweest na de reset
Weet zo 123 geen oldschool dingen meer met mounts/pets.
Heb trouwens uit MC gister op mijn pala de bindings gekregen van Garr
Doe het puur om die blood of the mountain te krijgen.. nu 3 weken MC gedaan op shaman en pala en de teller staat op 0.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben ik letterlijk al jaaaaaren mee bezig
met wat de bindings ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben ik letterlijk al jaaaaaren mee bezig
yep , bijna allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Doe het puur om die blood of the mountain te krijgen.. nu 3 weken MC gedaan op shaman en pala en de teller staat op 0.
Staat er nooit op het AH, de ingots staan voor minimaal 600g each op AH![]()
Slow but steady krijg ik de andere mats voor de Hamer wel binnen, maar die mountain blood dingen droppen maar sadly.
Klopt het trouwens dat als je raggy niet sloopt de trash (met name de Molten Destroyers) weer spawnt na een bepaalde periode?
ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Maureentje het volgende:
Oke ff oproepje![]()
Wie van de hordes die vorige week mee waren ICC ,zijn er vanaaf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |