Als het meer waard is dan wat in die baggie zit is het wel nogaltijd beterquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb al vier keer de neck van spirit kings gehad
Maar had gisteravond wat geluk en aardige guildies in ToeS normal. Weer 4 stukken bis gear bij
Hij lukte ook altijd wel, op lv88 al. Maar ineens zat ik keihard te kloten. Was ook met threat generator vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Blistering het volgende:
Goed, Malygos is dus easy om te soloen, weten we dat ook weer
[..]
Je moet die dragonkins sleepen. En achterin de room beginnen waar de meeste eieren zijn. Zoveel mogelijk eggs killen totdat je timer de eerste keer afloopt. Daarna alle mobs die jou attacken ganken, dan weer boss verder doen. Nadat ik dragonkins ging sleepen killde ik 'm first try.
misschien jinx ik het nou,, maar ik heb nog geen slechte run gehad in RF. wel eens dat we wipen omdat iemand failde, maar geen bigtime failmodequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Blegh, gisteren een belachelijke LFR gehad in het 2e gedeelte van MSV... Bij elegon was halvewege de fight 50% van de group al doodAlleen zo kopppig als dat ik ben, ga ik echt niet bewust wipen om maar overnieuw te beginnen, gewoon alles bij elkaar getanked in 't midden, uiteindelijk met 2 healers, ik als tank en een stuk of 3 dps alsnog Elegon down gekregen, stond zelfs 2e op healing, en ik ben tank ^^
Will of the Emperor was echter een groter drama; adds kapot maken? Nah.. nergens voor nodig joh
Dan heb je geluk gehad, ongeveer een kwart van de runs die ik doe eindigen in een grote fail meestalquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Olment het volgende:
[..]
misschien jinx ik het nou,, maar ik heb nog geen slechte run gehad in RF. wel eens dat we wipen omdat iemand failde, maar geen bigtime failmode
mij ook niet meer. Deed ze tot ik geen gear er meer uit krijg. Muntjes bewaar ik over het algemeen voor de normale raids.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Blistering het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit de hele RF. Alleen Elegon en Sha met muntjes om hopelijk een 2e wapen te scoren, de rest boeit me niet
ja manquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen last van enorme lag? Hier loopt alles een minuut achter (silvermoon).
quote:Hello,
We're looking into issues affecting latency and being able to connect to some Cyclone Battlegroup realms. We'll update you as soon as we have more info on this, but we don't have an estimated time just yet.
Please also feel free to follow our twitter feed for updates on this too.
nog steeds?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man
wordt hier echt helemaal panja op stormscale
[..]
Helaas geen JP, zoals in Cata, maar goed, een leuke korting is ook al welkom.quote:The cost of Valor Point gear introduced in patch 5.0 has been reduced by 50%.
The cost of Valor Point gear introduced in patch 5.1 has been reduced by 25%.
Dit is wel heel fijn!quote:The Reputation panel on the character screen will now let players know which reputations they have purchased and used Grand Commendations for.
Tja, leuk die JPs, maar als je eenmaal aan raidcontent toe bent, koop je niet heel veel interessants meer er voor.quote:Heroic Pandaria dungeons now award 100 Justice points per boss. Gold drops for those bosses have also been changed from a static 50 gold to a 40-60 gold range. Less gold will drop in groups consisting of less than 5 players.
Daarom doe ik die dailies ook altijd Blood spec. Dan krijg je sowieso andere companions, maar ik pull dan zelf zo'n groepquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Blistering het volgende:
Hmm ja, zijn naar inderdaad. Moest net op m'n warrior naar dat eiland linksbovenin, en dan moet je 4 van die grotere elites mollen. Als je dan een chainpullende companion hebt dan heb je die elite + 4/5 andere mobs op je = niet leuk
Tier 9, DK blijf toch mijn favoriet nog. ( niet zo overdreven allemaal )quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:36 schreef Chevalric het volgende:
Nog meer goed nieuws over 5.2:
[..]
Helaas geen JP, zoals in Cata, maar goed, een leuke korting is ook al welkom.
[..]
Dit is wel heel fijn!
[..]
Tja, leuk die JPs, maar als je eenmaal aan raidcontent toe bent, koop je niet heel veel interessants meer er voor.
En de DK Tier 15 set en Shaman Tier 15 set zijn toegevoegd aan de PTR:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shaman set is een beetje meh, maar de DK set is tof, vooral de animatie is leuk:
Roflquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn die shado-pan dailies kut. Op m'n druid en priest geen enkel probleem, maar op m'n warrior is het pure bagger. Blijf maar doodgaan.
En dan neem ik die noob companion mee, die uiteindelijk een dikke ninjapuller blijkt te zijn en ineens met 5 mobs aan komt lopen. Bah.
jaaaa.. klote dailies. Heeeel goed kijken vanuit welke hoek je moet pullen of er komt ineens patrol aan die er OOK nog bij worden gepulled.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dat mantid eiland is echt lastig. Ik pull voorzichtig, maar moet toch cooldowns gebruiken om die grote met twee adds te doden. En dan pullt die nerdcompanion er nog 3 bij.
Doe dailies in fury, prot duurt uren.
Deed ook alles in Fury met 2x 2-hander , en dan met Victory Rush.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dat mantid eiland is echt lastig. Ik pull voorzichtig, maar moet toch cooldowns gebruiken om die grote met twee adds te doden. En dan pullt die nerdcompanion er nog 3 bij.
Doe dailies in fury, prot duurt uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |