Ja, dat was de mount waarbij al mijn luck werd opgebruikt voor mountdrops in de toekomst.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:28 schreef Blistering het volgende:
Klopt. Helemaal als je het 246x hebt moeten doen.
Op level 70.
http://www.noxxic.com/wow/pve/mage/fire gewoon dit gevolgd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
dan zou ik je spec/rotation/talens een nakijken.
Heb een mage maat geholpen eergister met iets andere talent points, andere rotation en wat reforge/regem. En hij ging van een steady 19k naar steady 44k.
Hit rating scheelde ongeveer 10% wat hij miste en dit stond voor zo'n 8-9k dps.
is gewoon kut, ik krijg elke week dezelfde robes uit terrace LFRquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:24 schreef Xetran het volgende:
twee runs twee keer hetzelfde item van LFRgeweldig systeem dit
Echt hequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:24 schreef Xetran het volgende:
twee runs twee keer hetzelfde item van LFRgeweldig systeem dit
Vanmiddag ook ineens keihard op gewipetquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar kan ik Razorgore niet meer soloen in BWL. Voorheen nps, maar nu krijgt hij steeds alle adds op zich en istie zo dood.
LFR gearquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef Xetran het volgende:
Guild leader eist dat ik nog 10 itemlevel improve voordat ik ook maar begin met raiden terwijl ik op een trinket na alle heroic gear al heb. logica
Maar is niet logisch. Noraal gear je in heroics en ga je daarna de raid in. Daar is die ook op gemaakt, LFR gear is niet nodig.quote:
Wij nemen nieuwe raiders mee vanaf 463quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef Xetran het volgende:
Guild leader eist dat ik nog 10 itemlevel improve voordat ik ook maar begin met raiden terwijl ik op een trinket na alle heroic gear al heb. logica
eerste drie bosses van msv(?) of zo. Ik had wel een andere gejoined als dat kon, maar dit is de enigste raid guild die mensen recruit van de drie die er in totaal nog maar zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Wij nemen nieuwe raiders mee vanaf 463Wel alles gemmed,reforged en enchant ofc
Hoe ver is je guild dan met raiden ? Voor HoF vragen wij wel 470 minimaal
Je moet die dragonkins sleepen. En achterin de room beginnen waar de meeste eieren zijn. Zoveel mogelijk eggs killen totdat je timer de eerste keer afloopt. Daarna alle mobs die jou attacken ganken, dan weer boss verder doen. Nadat ik dragonkins ging sleepen killde ik 'm first try.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vanmiddag ook ineens keihard op gewipet.
Loop gewoon de LFR even door en pak wat kleine upgrades om die paar puntjes erbij te krijgen. Dat kán weken duren, maar dat zal het echt niet zijn hoor denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
eerste drie bosses van msv(?) of zo. Ik had wel een andere gejoined als dat kon, maar dit is de enigste raid guild die mensen recruit van de drie die er in totaal nog maar zijn.. Ik heb destijds BT en hyjal geraid dus ik weet prima wat ik doe, beetje een idiote mentaliteit vind ik het dus maar dat ik per sé tien levels moet halen, dit kan werken duren. Zit maar te overwegen om te migraten ook al is 20 euro zoveel geld.
Dit dus. Doe her en der wat dailies en kijk of je een piece daarvan kunt kopen. Als je 460+ bent kune je RaidFinder doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:47 schreef GI het volgende:
[..]
Loop gewoon de LFR even door en pak wat kleine upgrades om die paar puntjes erbij te krijgen. Dat kán weken duren, maar dat zal het echt niet zijn hoor denk ik.
Zorg verder voor wat rep gear waardoor je ook omhoog schiet. En er is altijd nog de mogelijkheid om wat crafted spul te kopen
Hozen Peace Pipe. Kwam ook zoiets te kort, heel landje afgevlogen maar niks gevonden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geen quests meer denk ik, nergens te vinden. Ik kom 500 rep tekort
Ik heb al vier keer de neck van spirit kings gehadquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
is gewoon kut, ik krijg elke week dezelfde robes uit terrace LFR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |