Heb ik van meer mensen gehoord jaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op zuid hoor je vooral
ZITTEN, ZITTENooit één CL seizoen gezeten
ik had nog nooit op Noord gezeten, met de Next Gen wedstrijd voor het eerst gezetenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik van meer mensen gehoord ja![]()
Noord is de toekomst
Noord heb ik een paar keer gezeten. Laatste keer moest PSV tegen een turkse club. Staan daar een paar mongooltjes kut turken enz te roepen naar het uitvak terwijl er overal turken zaten met hun kinderenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik van meer mensen gehoord ja![]()
Noord is de toekomst
Inderdaad. Erg tof. Ook voor die boysquote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had nog nooit op Noord gezeten, met de Next Gen wedstrijd voor het eerst gezeten
Hopelijk doen ze die wedstrijd de volgende keer ook weer in het stadion
Tsja..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Noord heb ik een paar keer gezeten. Laatste keer moest PSV tegen een turkse club. Staan daar een paar mongooltjes kut turken enz te roepen naar het uitvak terwijl er overal turken zaten met hun kinderen
Veel supporters zijn te dom om hun eigen reet te krabben. Dat is bij alle clubs zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Noord heb ik een paar keer gezeten. Laatste keer moest PSV tegen een turkse club. Staan daar een paar mongooltjes kut turken enz te roepen naar het uitvak terwijl er overal turken zaten met hun kinderen
Als we jullie elke keer geloven zijn we al tig keer failliet geweest en guess what?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende:
Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg
Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
7 miljoen max, misschien met bonussen erbijquote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat PSV 9 miljoen gaat betalen voor Maher.
idd, dan moet er sowieso iemand eerst weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Durf het me niet voor te stellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Die Bonussen maken het eigenlijk alleen nog maar erger.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 miljoen max, misschien met bonussen erbij
7 miljoen inclusief bonussen maximaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 miljoen max, misschien met bonussen erbij
Ik ben tegen de komst van Ma her, maar als hij komt dan hoop ik dat we dik de hoofdprijs betalen. Alleen al mooi om al dat gezeik van die Denenrukkers en die Pellepaupers weer aan te mogen horen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we jullie elke keer geloven zijn we al tig keer failliet geweest en guess what?
PSV is er nog en Maher komt voor 9 miljoen, 50% van jullie begroting kunnen wij gewoon uitgeven en ga nu maar weer huilen in een hoekje
Niet meteen, tegen die tijd is Strootman al weg en kan je het compenserenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die Bonussen maken het eigenlijk alleen nog maar erger.
10/20 miljoen, whatever.. Winst maken we erop en plezier gaan we zeker eraan belevenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben tegen de komst van Ma her, maar als hij komt dan hoop ik dat we dik de hoofdprijs betalen. Alleen al mooi om al dat gezeik van die Denenrukkers en die Pellepaupers weer aan te mogen horen.
mwah als je bijvoorbeeld bij het behalen van CL een bonus moet betalen is dat niet erg. Dat geld komt binnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die Bonussen maken het eigenlijk alleen nog maar erger.
Over Bonussen gesproken. Toen PSV 3e werd en de spelers nog een aantal 10duizend (totaal ton(nen)) aan bonussen kreegquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet meteen, tegen die tijd is Strootman al weg en kan je het compenseren
Triest ja, verneuk je alles en krijg je alsnog een beloning.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Over Bonussen gesproken. Toen PSV 3e werd en de spelers nog een aantal 10duizend (totaal ton(nen)) aan bonussen kreeg![]()
![]()
Zonder risico's geen winsten.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vind 9 miljoen wel erg veel voor een eredivisieclub. Alsof het 100% zeker is dat hij naar een topclub vertrekt. Wie zegt dat hij niet een jaar geblesseerd raakt en uiteindelijk transfervrij de deur uitloopt? Is tegenwoordig een zeer reëel scenario.
Lens gaat ook wegquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vind 9 miljoen wel erg veel voor een eredivisieclub. Alsof het 100% zeker is dat hij naar een topclub vertrekt. Wie zegt dat hij niet een jaar geblesseerd raakt en uiteindelijk transfervrij de deur uitloopt? Is tegenwoordig een zeer reëel scenario. Voorbeelden genoeg: Toivoinen, Eriksen, Afellay.
Dooddoener eerste klas, het gaat erom of het risico acceptabel is. Alleen toekomstige internationals die naar de internationale top gaan brengen bedragen van ¤15 miljoen of meer op. Als Maher dat niveau net niet haalt, is hij over een paar jaar heus niet meer waar dan ¤9 miljoen hoor.quote:
Spelers krijgen (bij psv) wel vaak contracten voor 4-5 jaar. Scheelt dan wel weer. Maar blijven abnormale prijzen ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef TC03 het volgende:
Ik vind 9 miljoen wel erg veel voor een eredivisieclub. Alsof het 100% zeker is dat hij naar een topclub vertrekt. Wie zegt dat hij niet een jaar geblesseerd raakt en uiteindelijk transfervrij de deur uitloopt? Is tegenwoordig een zeer reëel scenario. Voorbeelden genoeg: Toivoinen, Eriksen, Afellay.
Ben ik het helemaal mee eens. Het is naief om een dergelijk bedrag neer te leggen voor een gast van 19. Bovendien is hij het gewoon niet waard. Iedereen gaat er maar steeds van uit dat hij de komende jaren nog veel beter wordt, maar dat is nergens op gebaseerd. Genoeg spelers die na hun 20e terugvallen en nooit meer op niveau komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |