Ja, mits pijpen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Even een polletje:
Poll: Zou jij als man naar Les Miserables gaan?
• Ja.
• Nee.
• Ja, mits (gratis/pijpen/iets anders....)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mannen inderdaad, daaronder komt er een hele tijd niks, dan komen de vrouwen, daarna komt er echt een gigantisch lange tijd niks en daarna komt Meloewa. Die mij -zoals eenieder die het oneens met haar is in dit soort topics- in een onderstaande reactie vast weer voor maagd uit zal maken. Een klassiek staaltje freudiaans projecteren uiteraard.quote:
Jij godquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mannen inderdaad, daaronder komt er een hele tijd niks, dan komen de vrouwen, daarna komt er echt een gigantisch lange tijd niks en daarna komt Meloewa. Die mij -zoals eenieder die het oneens met haar is in dit soort topics- in een onderstaande reactie vast weer voor maagd uit zal maken. Een klassiek staaltje freudiaans projecteren uiteraard.
Kerel, wat voel je je aangevallen. Relax.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mannen inderdaad, daaronder komt er een hele tijd niks, dan komen de vrouwen, daarna komt er echt een gigantisch lange tijd niks en daarna komt Meloewa. Die mij -zoals eenieder die het oneens met haar is in dit soort topics- in een onderstaande reactie vast weer voor maagd uit zal maken. Een klassiek staaltje freudiaans projecteren uiteraard.
Het zit je wel hoog of niet? En wederom, een echte heer zal een dame niet en public aanvallen. Je bent tevens erg gefrustreerd, nog maagd? Elke nacht nog lopen te fappen op de barones?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga toch niet in een vieze theaterstoel zitten waar even daarvoor het achterste van een (mogelijk mannelijke) bezoeker plaats had. Weet je niet hoeveel scheten en urineresten dan achterblijven?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF mang! het is een _prachtige_ film. Scoort geweldig. Zitten goede acteurs in. Iedereen is lovend.
En dan wil je met een dude die film gaan bekijken en dan is het van:!!!! No way!!!
![]()
Ok, ik hou ook niet van musicals, maar dit is een klassieker. En verfilmd, dus prima weg te werken!!! Ik wil zelfs nog voor hem betalen!! Maar nee, meneer weigert.![]()
WTF is deze dan????![]()
Plas jij uit je kont of hoe is het anders mogelijk dat je urinevlekken lekt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:58 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga toch niet in een vieze theaterstoel zitten waar even daarvoor het achterste van een (mogelijk mannelijke) bezoeker plaats had. Weet je niet hoeveel scheten en urineresten dan achterblijven?
hoe kun je een aflevering ZIJN?quote:Op woensdag 16 januari 2013 04:06 schreef VacaLoca het volgende:
http://www.southpark.nl/full-episodes/s15e11-broadway-bro-down
Laat 'm deze aflevering zijn en hij wil gegarandeerd mee.
Hij draagt zeker (lekkende) luiersquote:Op woensdag 16 januari 2013 04:14 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Plas jij uit je kont of hoe is het anders mogelijk dat je urinevlekken lekt?
wat is er homo aan¿quote:
Hahaha musicals jakkiebah zingen en zo XD gevoelensquote:
mensen die zo redeneren hebben een laag denkvermogen, me dunktquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hahaha musicals jakkiebah zingen en zo XD gevoelens![]()
![]()
hihihihihihihi je bent toch geen homo joh![]()
![]()
Ja of die zijn gewoon nog jong en stom.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die zo redeneren hebben een laag denkvermogen, me dunkt
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja of die zijn gewoon nog jong en stom.
Durven niet echt te genieten van de verschillende soorten entertainment die deze wereld te bieden heeft
Zijn gevoelig voor oordelen van nog dommere leeftijdsgenootjes o.i.d.
Waar andere gozers hardcore pompen uit hun woofer voor het stoplicht ga ik helemaal als een dirigent op in mijn klassieke harmonieuze orchestra's.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
Twee keer geweest, twee keer zat de zaal gewoon voor de helft vol met mannen.
Dat waren niet van die onzekere types en die gingen na de film gewoon ter compensatie nog even grommend op hun borstkas slaan en vuur maken enzo, terwijl hun vrouw nog op de plee heur mascara zat weg te poetsen.
bioscoop?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Beide keren was het trouwens een (best mannelijke) man die na afloop als eerste begon te klappen in de bioscoop.
Ik ben het ook niet zo gewend, applaus in de bios, maar beide keren (in verschillende bioscopen) gebeurde het na Les Misérablesquote:
Ben je destijds er ook naartoe geweest in Scheveningen?quote:
Na "The broken circle breakdown" bleef iedereen minutenlang stil in zijn stoel zitten. Zo'n indrukwekkende en mooie film! Samen met "Jagten" wel de parels van 2012. En het mooiste is dat ze allebei nog draaien, dus grijp jullie kans.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet zo gewend, applaus in de bios, maar beide keren (in verschillende bioscopen) gebeurde het na Les Misérables
waarom zou je in godsnaam klappen in een bioscoop?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet zo gewend, applaus in de bios, maar beide keren (in verschillende bioscopen) gebeurde het na Les Misérables
Net zoals eerstejaars klappen voor de docent. Of dat van die mongolen klappen in het vliegtuig als hij de kist heelhuids aan de grond zet. Of dat er van die oudjes zijn die helemaal uit hun dak gaat wanneer de NS trein op tijd komt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam klappen in een bioscoop?
om de projectorbediener te bedanken?
on topic: QB, ik ga wel met je mee.
klappen voor een docent of voor een piloot vind ik dan nog wel verklaarbaar. daarbij is de gene waarvoor wordt geapplaudisseerd ook aanwezig, maar die acteurs of regisseur hoort er niks van als er wordt geklapt..quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Net zoals eerstejaars klappen voor de docent. Of dat van die mongolen klappen in het vliegtuig als hij de kist heelhuids aan de grond zet. Of dat er van die oudjes zijn die helemaal uit hun dak gaat wanneer de NS trein op tijd komt.
De mensheid
Ja maar ik was nog een hele kleine rakker toenquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:00 schreef WJHunt het volgende:
[..]
Ben je destijds er ook naartoe geweest in Scheveningen?
Zal wel een amerikaan zijn geweest, die klappen tenslotte voor allesquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Beide keren was het trouwens een (best mannelijke) man die na afloop als eerste begon te klappen in de bioscoop.
Er is een verschil tussen je aangevallen voelen en iemand ludiek wind uit de zeilen nemen zoals dat heet. Ik had overigens precies zo gereageerd als ik nog maagd zou zijn, maakt denk ik voor mij geen enkel verschil. Wat jij wel of niet vindt passen bij een heer laat mij overigens volstrekt koud, ik voldoe aan wat ik vind dat een heer betaamt en dat is voor mij in dit geval het enige dat telt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog of niet? En wederom, een echte heer zal een dame niet en public aanvallen. Je bent tevens erg gefrustreerd, nog maagd? Elke nacht nog lopen te fappen op de barones?
Sja, heeft niets met stoer te maken, ik vind het er allemaal echt geweldig uitzien, maar god god god wat HAAT ik musicals... zingen of iemand een kopje koffie wilquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef Perquisite het volgende:
Top musical/top film, al die cultuurloze mannen moeten niet zo stoer lopen doen hier
Ja maar da's een prima reden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, heeft niets met stoer te maken, ik vind het er allemaal echt geweldig uitzien, maar god god god wat HAAT ik musicals... zingen of iemand een kopje koffie wil.
Dat dus, en als het nog liedjes tussendoor zijn, soit, maar ik heb dus ook wel eens gezien dat gewoon de dialogen gezongen werden, echt, sodetief op met mequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Musicals vind ik echt vreselijk. Je kunt er nooit inkomen omdat de voortgang iedere vijf minuten wordt onderbroken door dat gezang (ja, ik weet, dat hoort bij een musical) maar ik zie liever gewoon iets dat aan 1 stuk doorgaat, niets steeds die dansjes en zang tussendoor.
Het begint wel een stokpaardje voor je te worden hè, wist je niks beters te verzinnen, inhoudelijk bijvoorbeeld, was mijn reactie ondanks al die emoticons welquote:Op woensdag 16 januari 2013 05:02 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Het pretendeert een heer te zijn maar laat zich hier uit als een kind.
Kijk al die emoticons dan, doet gewoon pijn aan je ogen.
Dit ook:quote:
Hoe kan iets onderbroken worden door zang als zang het enige is wat er gebeurt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Musicals vind ik echt vreselijk. Je kunt er nooit inkomen omdat de voortgang iedere vijf minuten wordt onderbroken door dat gezang (ja, ik weet, dat hoort bij een musical) maar ik zie liever gewoon iets dat aan 1 stuk doorgaat, niets steeds die dansjes en zang tussendoor.
Nou, ik had eigenlijk meer over een musical film. Dan zie je ook nog weleens dat er normale dialogen worden gevoerd. Maar het merendeel bestaat inderdaad uit zang.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kan iets onderbroken worden door zang als zang het enige is wat er gebeurt?
Die Southpark aflevering is echt geniaal. Lag ook dubbel om Spiderman Randy.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef sinepedraap het volgende:
Jongens het draait allemaal om subtext. Niet om de musical zelf!
Dank je Greys.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
Twee keer geweest, twee keer zat de zaal gewoon voor de helft vol met mannen.
Dat waren niet van die onzekere types en die gingen na de film gewoon ter compensatie nog even grommend op hun borstkas slaan en vuur maken enzo, terwijl hun vrouw nog op de plee heur mascara zat weg te poetsen.
Dus dan gaat je argument niet op voor les miserables.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk meer over een musical film. Dan zie je ook nog weleens dat er normale dialogen worden gevoerd. Maar het merendeel bestaat inderdaad uit zang.
The Sound Of Music!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef sinepedraap het volgende:
The Sound of Music vond ik wel altijd naar.
Behalve dat stukje als ze goedenacht zingen op de trap die is lief. Vooral dat kleine ventje op het laatst.
Oh mijn oestrogeen vloeit rijkelijk gelijk
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef sinepedraap het volgende:
The Sound of Music vond ik wel altijd naar.
Behalve dat stukje als ze goedenacht zingen op de trap die is lief. Vooral dat kleine ventje meisje op het laatst.
Oh mijn oestrogeen vloeit rijkelijk gelijk
Volgens mij was het een jongetje hoor. Zo herinner ik het me.quote:
Nee. Het is 1000000 % een meisje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij was het een jongetje hoor. Zo herinner ik het me.
Of misschien kwam dat omdat er een persiflage op gemaakt was in Family Guy toen was het Stewie dus wellicht heb ik het daarom verdraait
Dan was ik dus abuis met het bovenstaande, excuusquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee. Het is 1000000 % een meisje.
Dat kan, ik heb het nog niet gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus dan gaat je argument niet op voor les miserables.
Wil jij je relatie beeindigen op een Jack-Ass manier?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok ik ben dus voornemens om hem gewoon te trakteren. En dan te zeggen van :"Ja vanavond gaan we naar de film, ik trakteer." En dan niet zeggen welke. En dan zitten we in die zaal en dan begint het en dan kan ie niet meer weg.
En anders maak ik een scene als hij dat wel doet.
Ja, zo ga ik t doen
Ja dat gaat vast in je voordeel werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok ik ben dus voornemens om hem gewoon te trakteren. En dan te zeggen van :"Ja vanavond gaan we naar de film, ik trakteer." En dan niet zeggen welke. En dan zitten we in die zaal en dan begint het en dan kan ie niet meer weg.
En anders maak ik een scene als hij dat wel doet.
Ja, zo ga ik t doen
Het is geen ;"relatie" het is gewoon de buurman.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil jij je relatie beeindigen op een Jack-Ass manier?
Tuurlijk want ik beloof wel een pijp.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast in je voordeel werken..
Oh dat maakt het al anders. Waarom wil je hem per se mee hebben als hij al aangegeven heeft niet te willen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is geen ;"relatie" het is gewoon de buurman.
Zoals het hoortquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Tuurlijk want ik beloof wel een pijp.
Hij heeft niks te willen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh dat maakt het al anders. Waarom wil je hem per se mee hebben als hij al aangegeven heeft niet te willen?
Dat jij dat wel doet wil toch niet zeggen dat hij hetzelfde moet doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen.
Ik ging laatst ook met hem mee naar Skyfall, terwijl ik dat een zaad- met poepfilm vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |