Gewoon zeggen dat dat erin zit.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
weet iemand of er scenes inzitten met blote tieten? dat zou ik dan nog als laatste troef kunnen gebruiken..
Gaat ie extra goed oplettenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat erin zit.
Als je dat voor elkaar krijgt, heb je hem direct ontmant. Dat moet je niet willen, word dan gewoon pot ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef hoink581 het volgende:
Musical filmsVerwachten dat je vriend daar heen gaat
Ik neem hem al zo vaak.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef De-Hamster het volgende:
Vertel hem dat jullie relatie geven en nemen is...
Maar jij bent ook hommoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef MultiBanaan het volgende:
Verdraaid, wat een rare vriend. Ik zou wel gratis naar Les Miserables willen
Dit, zeg dat ie zijn bioscoopbroek moet aantrekken, met een knipoog. Wedden dat ie dan wel oor heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef Whuzz het volgende:
Dan beloof je hem toch gewoon tijdens de film / na afloop / in de pauze een flinke blowjob? Jij blij met je film, hij hopelijk blij met de blowjob, eind goed al goed. klaar.
Kijk, banaan snapt het!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit, zeg dat ie zijn bioscoopbroek moet aantrekken, met een knipoog. Wedden dat ie dan wel oor heeft
Ik ga niet tijdens de film pijpen! Dan mis ik alles!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit, zeg dat ie zijn bioscoopbroek moet aantrekken, met een knipoog. Wedden dat ie dan wel oor heeft
Gewoon wat handwerk joh. Wel met een popcornbak zonder bodem dan, anders krijgt degene voor die gozer nattigheid in de nekquote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik ga niet tijdens de film pijpen! Dan mis ik alles!
wtfquote:Op maandag 14 januari 2013 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gewoon wat handwerk joh. Wel met een popcornbak zonder bodem dan, anders krijgt degene voor die gozer nattigheid in de nek
Waarom zou hij dan nog meegaan als je toch naderhand pas pijpt?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik ga niet tijdens de film pijpen! Dan mis ik alles!
Het eerste wat ik dacht was: "Dopcornbak..."quote:Op maandag 14 januari 2013 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gewoon wat handwerk joh. Wel met een popcornbak zonder bodem dan, anders krijgt degene voor die gozer nattigheid in de nek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |