Het komt er dus op en neer dat ze apart slapen..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dit zo leest dan lijkt het net of ze nog gewoon bij elkaar blijven, beetje vaag.
Ja zoiets, heel apart dusquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het komt er dus op en neer dat ze apart slapen..
dat viel mij ook al opquote:
dat deden ze toch geregeld ook al, hoe moet je anders actief een open relatie hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het komt er dus op en neer dat ze apart slapen..
bronquote:Relatie Ton en Heleen van Royen helemaal niet zo vrij
De open relatie van Ton en Heleen van Royen blijkt helemaal niet zo wild en vrij als de schrijfster altijd doet voorkomen. Ton vertelt in Story dat de uitspraken van zijn partner met een korreltje zout moeten worden genomen. Zo gaat het stel niet met anderen naar bed.
'We laten elkaar vrij, maar wel tot een bepaalde hoogte. We zullen namelijk nooit met een ander het bed induiken. We laten elkaar vrij in de context van een avondje stappen of met vrienden of vriendinnen een weekendje ergens heengaan. Dat is goed in een huwelijk, daar moet je elkaar ook vrij in laten', aldus Ton.
Hij doet zijn uitspraken naar aanleiding van een interview dat Heleen onlangs gaf aan het AD. Daarin vertelde de schrijfster dat ze wel een avondje met Simon Keizer op stap zou willen. 'Een avondje stappen met Simon wil ze inderdaad graag, dat is niet verzonnen', beaamt Ton. Om daaraan toe te voegen: 'Maar verder moet je dit soort uitspraken van Heleen met een korreltje zout nemen. Ik ken haar langer dan vandaag.'
Daar hoeft ook geen gate in te komen. Ik wist dat ze een open huwelijk hadden! Die blijven vrienden denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:03 schreef hexje het volgende:
Deze zag ik niet aankomen. Volgens mij zit hier geen gate in.
Andersom idd. Dat ze in de gate komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar hoeft ook geen gate in te komen.
Dat deden ze toch wel allebei?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef utrecht1970 het volgende:
We zullen namelijk nooit met een ander het bed induiken
Ik denk dat zij een andere definitie van 'vrij' had dan hijquote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef utrecht1970 het volgende:
"quote uit ad
'We laten elkaar vrij, maar wel tot een bepaalde hoogte. We zullen namelijk nooit met een ander het bed induiken. We laten elkaar vrij in de context van een avondje stappen of met vrienden of vriendinnen een weekendje ergens heengaan. Dat is goed in een huwelijk, daar moet je elkaar ook vrij in laten', aldus Ton."
Als dat de definitie van een open huwelijk is, dan heb ik blijkbaar ook een open huwelijk
Is dat de definitie van een open huwelijk? Leven we nog in de 19de eeuw ofzo?quote:'We laten elkaar vrij, maar wel tot een bepaalde hoogte. We zullen namelijk nooit met een ander het bed induiken. We laten elkaar vrij in de context van een avondje stappen of met vrienden of vriendinnen een weekendje ergens heengaan.
Zorgen voor de kinderen. Maar de ene woonde in Nederland en de ander is 16, dus hij werd steeds een beetje ongelukkiger, aldus Nanningaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Haar boeken verkochten door haar imago wel beter denk ik. Wat deed hij in portugal?
Heet in de mond, koud in de kontquote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat stoute is ook gewoon marketing net als kluun doet
Bij mij gaat er dan altijd wel een enorme alarmbel af hoorquote:Het stel hernieuwde een half jaar geleden nog de huwelijksgeloften.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is maar 'n scheiding. Zijn ergere dingen op de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |