Oh ja okee, goed puntquote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Toverbal heeft in het midden 1 kleur, dus dan zijn we daar aanbeland
Ik doelde meer op hoe DB daarop inspeelt met storingen?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, hoe zou je denken? As is.
Maar ik denk ook dat het komt omdat er in Duitsland veel meer met reserveringen gewerkt wordt. Dan is het wel fijn voor mensen om te horen als HUN trein komt. En niet "ook eentje die kant op".
Bij NS heb je bijvoorbeeld geen idee of je nou een op tijd rijdende 838, een 3536 met +15 of een 836 met +30 te pakken hebt bijvoorbeeld. Maar omdat je toch niet kan reserveren, boeit dat ook niet.
En omdat NS dat zelf ook niet weet gewoon, eigenlijk dus
Nee, daar vervallen nog individuele treinen. In plaats van complete seriesquote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik doelde meer op hoe DB daarop inspeelt met storingen?
Melden zij dan ook dat treinserie xx vervalt of?
Wat een kutland is dit ook eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daar vervallen nog individuele treinen. In plaats van complete series
Dan komt de NMA weer janken zeker omdat NS + Arriva te groot monopolie hebben zeker?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef James1988 het volgende:
Het is ze met Arriva gelukt, volgens mij is de omvang van de gehele Arriva-groep wel wat groter dan NS Groep.
De 5700 ligt eruit op Leiden-Den Haag, maar rijdt wel op Leiden-Hoofddorp.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef b2py het volgende:
- 5700 Hoofddorp - Leiden (5719 rijdt wel Gvc-Ut, 5700 keert kort in Ledn)
Arriva heeft alle activiteiten in Duitsland af moeten stoten voordat de overname kon doorgaan. De bedrijfsonderdelen van Arriva Deutschland zijn toen verkocht aan Gruppo Ferrovie dello Stato, het moederbedrijf van Trenitalia. De activiteiten van Gruppo FS in Duitsland worden uitgebaat door het bedrijf Netinera.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan komt de NMA weer janken zeker omdat NS + Arriva te groot monopolie hebben zeker?
Aangepast.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De 5700 ligt eruit op Leiden-Den Haag, maar rijdt wel op Leiden-Hoofddorp.
Dat is nog ongeveer 10 % van zijn oorspronkelijke route?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De 5700 ligt eruit op Leiden-Den Haag, maar rijdt wel op Leiden-Hoofddorp.
Nemen ze de NMA toch ook overquote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan komt de NMA weer janken zeker omdat NS + Arriva te groot monopolie hebben zeker?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer?![]()
Aan de ene kant in rood "Landelijk aangepaste dienstregeling" en aan de andere kant "Aanbieding trein + Unox, laat je verrassen in de spoordeelwinkel"![]()
What's next? Gratis koffie bij boeking van 1 nacht op een stretcher in de sporthal?![]()
Ik heb nog even zitten snuffelen net.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. "dit allemaal"? Het is nou niet alsof de Yeti's voor hun leven rennen hier of zo
Ik hoor dat er voor noodgevallen speciale ijsbreker-trekschuiten klaarstaan. Met twee paarden ervoorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef b2py het volgende:
Ook opvallend, voor het eerst in de uitsnij geschiedenis verliest Amsterdam zijn vier keer per uur intercity naar Utrecht. Shit just got real!
De Apocalyps is begonnenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef Toekito het volgende:
Ik zit ingesneeuwd in een trein rond Den Bosch. Leuk zo'n trainingsdagje....
En uiteraard blijft 'ie ook op Hoofddorp-Weesp-Utrecht rijden, maar dat was geen punt van discussie.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog ongeveer 10 % van zijn oorspronkelijke route?
Voorts zal de Kamer maandelijks worden geīnformeerd over de vooruitgang van de V250, totdat aan het gewenste punctualiteitsniveau wordt voldaan (cq. 95% exclusief niet-verwijtbare storingen). De minister gaat ervan uit dat de stijgende lijn wordt voortgezet.quote:De redenen van vertraging en uitval [van de V250] zijn:
- RBC-storingen (Radio Block Centre-storingen leiden tot contactverlies tussen de
beveiligingssystemen in de baan en in de trein, waardoor de trein wordt stilgezet);
- De impact van RBC- en infrastructuurstoringen die optreden op het verdere
verloop van de dienstregeling op een dag (storing cq. stranding van een trein);
- de nieuwe treinstellen, die op dit moment geoptimaliseerd worden.
Zo kan het dus ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef Sandrvich het volgende:
http://deredactie.be/cm/v(...)30114_sneeuw_plannen
Wel erg dat het in Nederland ZĶ een ontzettend probleem is als je het hier mee vergelijkt...
Lees: de minister gaat er van uit dat ze er nog langere tijd mee weg komt om geen moer uit te voeren waar het het OV betreft.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef KnightSolaire het volgende:
De minister gaat ervan uit dat de stijgende lijn wordt voortgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |