SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Viiiiin.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor·uit (bijwoord)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
1 vooraf, van tevoren
2 verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3 naar voren: borst vooruit!
¶ vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar![]()
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
voor·uit (bijwoord)
1
vooraf, van tevoren
2
verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3
naar voren: borst vooruit!
¶
vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar.
![]()
Een zeer terechte begroeting naar jou toequote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pics van de sneeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.![]()
Hai!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets![]()
![]()
Hoi jijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoi twi(nkel)quote:
Ik zit in de trein, dat gaat 'm niet worden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.En sneeuw
Ik zei "Moggequote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets" tegen jou
.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zeer terechte begroeting naar jou toe![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 14 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi iedereen die nu binnenkomt
ik denk dat ik nog ff snel boodschappen ga doen voordat het gaat sneeuwen hiero
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het was koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles goed las ik alFijn!
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hier valt t mee... temp stond op -6.6 toen ik van huis ging.quote:
Maar geen wind (in tegenstelling tot gisteren), en dat helpt een hoop.NIEUW: Foto's!![]()
Fuck Yeahquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond heb je het deken weer voor jezelf.
De boel is dichtgevroren!!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijkquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?quote:
a) Ook een tosti
b) Toch een broodje pindakaas
c) Pakt alles uit mijn handen en gooit me op bed voor kei harde neuckseqs.
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.![]()
Maar dat valt vast wel weer gewoon open te smelten.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck Yeah
[..]
De boel is dichtgevroren!!What you forget, you are gonna repeat.
Dat is fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijk
Valt mee.quote:
Jouw vakanties zitten er ook weer op inmiddels?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik vind het ook niet echt koud buiten. Kwestie van goed aankleden.What you forget, you are gonna repeat.
Nietquote:![]()
gisteravond van de laatste thuisgekomenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jouw vakanties zitten er ook weer op inmiddels?en vandaag weer om 7 uur opstaan en heb al 1,5 uur gestudeerd
Helemaal mee eens, maar zo kun je elke weerssituatie goedpratenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het ook niet echt koud buiten. Kwestie van goed aankleden.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wauw! Goed bezig!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet![]()
[..]
gisteravond van de laatste thuisgekomenen vandaag weer om 7 uur opstaan en heb al 1,5 uur gestudeerd
Hoe was je laatste vakantie?What you forget, you are gonna repeat.
Ik zeik sowieso niet snel over het weer. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar zo kun je elke weerssituatie goedpratenWhat you forget, you are gonna repeat.
c)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.![]()
tof! wezen skiën en naar het ijshockey geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw! Goed bezig!
Hoe was je laatste vakantie?
Ik moet wel naar buitenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon niet naar buiten gaan met dit weer. Krijg je het ook niet koud
[b]AirwiN schreef [/b]
dquote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeik sowieso niet snel over het weer. Dus dat scheelt.![]()
Dat is ook een oplossingNIEUW: Foto's!![]()
Een hele week lang alleen dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tof! wezen skiën en naar het ijshockey geweest
Hij is bang voor twiquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij kiest D in de hoop dat het dan C wordt natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet op zeker naar buiten vandaag jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..quote:What you forget, you are gonna repeat.
ik kwam aan op woensdagavond dus ik had donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag ochtend. Dus jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hele week lang alleen dat?Ik wou ook naar het voetbal, maar helaas waren we te laat terug
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet op zeker naar buiten vandaag ja.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij kiest D in de hoop dat het dan C wordt natuurlijk
Zo zijn de meeste Nederlanders.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..![]()
Dan hadden we nu volop zon gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..![]()
![]()
Ah, oke!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kwam aan op woensdagavond dus ik had donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag ochtend. Dus jaIk wou ook naar het voetbal, maar helaas waren we te laat terug
Wel leuk gehad?What you forget, you are gonna repeat.
"Wat kwalificeert mij als echte man?"
Antwoord:"Dat je zo oud bent."
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef twi het volgende:
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom mag ik de meeste Nederlanders ook niet..quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hadden we nu volop zon gehad![]()
![]()
Waar zie jij volop zon?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom zeiken, want oplossen kan niet. Copingsmechanisme, heb ik gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Helaas moet je het er maar mee doenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom mag ik de meeste Nederlanders ook niet...
![]()
Of juist niet, 'want dat is te warm.'quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hadden we nu volop zon gehad
Het is nooit goed
Die anderhalve straalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Hier ook een blauwe lucht en zon.quote:
Zal vanavond als ik naar huis fiets wel sneeuwen
NIEUW: Foto's!![]()
Mja, kou zelf maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...![]()
De hele dag grijze lucht vind ik veel erger![]()
![]()
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas moet je het er maar mee doen.
hier sneeuwlucht maar wel zon.
OW ja ik ging boodschappen doen!
Toedels![]()
Ik had er twee tubes wasabi tussen gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef twi het volgende:
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik doe meequote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.![]()
![]()
Ik heb om 1 uur een afspraak dus ben rond half 3 weer thuis. Dan mag het wel gaan sneeuwen van mijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht en zon.
Zal vanavond als ik naar huis fiets wel sneeuwen
Het duurt nog wel even voor ik het eindelijk warm krijgquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Deprimerendquote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, kou zelf maakt me niet zoveel uit![]()
De hele dag grijze lucht vind ik veel ergerDat betwijfel ik, want het blijven Nederlanders.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.![]()
Jijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er twee tubes wasabi tussen gedaan.
Warm aankleden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb om 1 uur een afspraak dus ben rond half 3 weer thuis. Dan mag het wel gaan sneeuwen van mij
[..]
Het duurt nog wel even voor ik het eindelijk warm krijg![]()
Dan weet ze waar ze de wasabi terug mag verwachten de volgende keer!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er twee tubes wasabi tussen gedaan.![]()
Dat jij gevalletje hopeloos bent wist ik al.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deprimerend
[..]
Dat betwijfel ik, want het blijven Nederlanders.What you forget, you are gonna repeat.
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kruip tegen haar aan dan knuppel.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij gevalletje hopeloos bent wist ik al.![]()
![]()
Er gaan verschillende kwaadaardige theorieën door mijn hoofd.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ze waar ze de wasabi terug mag verwachten de volgende keer!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sowieso Nederlanders.. altijd over het weer pratenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij gevalletje hopeloos bent wist ik al.![]()
![]()
Lijkt me niet prettig, wasabi op je clitquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Er gaan verschillende kwaadaardige theorieën door mijn hoofd.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga mij nu wel even heel warm aankledenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wellicht een betere optie jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mij nu wel even heel warm aankleden![]()
![]()
Niet alle Nederlanders zijn hopeloos.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sowieso Nederlanders.. altijd over het weer praten
Iemand in de trein eet cheese&onion chips. Nu wil ik ook
Alsof dat gratenpakhuis ook maar enige warmte kan afgevenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wellicht een betere optie ja
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof dat gratenpakhuis ook maar enige warmte kan afgeven![]()
![]()
Ik wil het bijna proberen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig, wasabi op je clit
Bijna.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, maar opvallend is het wel. Belt mijn vader met z'n zus in Nieuw Zeeland, eerste waar ze het over hebben na 'alles goed blabla' is het weer.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders zijn hopeloos.
Iemand in de trein eet cheese&onion chips. Nu wil ik ook![]()
![]()
Issie echt zo dunquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof dat gratenpakhuis ook maar enige warmte kan afgeven![]()
![]()
I know, rightquote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar opvallend is het wel. Belt mijn vader met z'n zus in Nieuw Zeeland, eerste waar ze het over hebben na 'alles goed blabla' is het weer.
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:![]()
Bijna!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou extreem... er mag wel wat meer vet aan jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is voor een vent wel extreem dun ja![]()
![]()
Kat en hond pesten Vin![]()
Trouwe huisdieren zijn trouw
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit geweest. Wel mooie verhalen over gehoord.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel mooi land overigens met vaak beter weer dan hierWhat you forget, you are gonna repeat.
Kleding bij de verwarming leggen, zo kan ik het ookquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mij nu wel even heel warm aankleden![]()
![]()
Ik vind dat best wel extreem jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou extreem... er mag wel wat meer vet aan ja
Tenminste, als ik dat vergelijk met de mensen om me heen![]()
![]()
Mn broek is echt heel warm en die heb ik niet bij de verwarming gelegdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kleding bij de verwarming leggen, zo kan ik het ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt een van de mooiste plekken ter wereld, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel mooie verhalen over gehoord.![]()
![]()
Half jaar geleden woog ik minder dan 60kg, dan wordt het pas extreem.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel extreem ja
Tenminste, als ik dat vergelijk met de mensen om me heen![]()
Dat is zo typisch Nederlands.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar opvallend is het wel. Belt mijn vader met z'n zus in Nieuw Zeeland, eerste waar ze het over hebben na 'alles goed blabla' is het weer.
Alsof ze het niet over "echte" dingen durven te hebben.
Net als in de oude Amerikaanse shows, dan zei er altijd iemand bij een awkward moment: "How 'bout them Packers?"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die lag er toevallig al.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broek is echt heel warm en die heb ik niet bij de verwarming gelegd![]()
Ik wil graag naar Afrikaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt een van de mooiste plekken ter wereld, daar ben ik van overtuigd
1.82 en minder dan 60 + mannelijk geslacht. Wilde je dood of wat?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half jaar geleden woog ik minder dan 60kg, dan wordt het pas extreem.![]()
![]()
Alsof ik dat wildequote:Op maandag 14 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
1.82 en minder dan 60 + mannelijk geslacht. Wilde je dood of wat?.
![]()
Die pak ik net uit de kast sukkelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nederlanders zijn inhoudsloos.. daarom mag ik het gros van de Nederlanders ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo typisch Nederlands.
Alsof ze het niet over "echte" dingen durven te hebben.
Net als in de oude Amerikaanse shows, dan zei er altijd iemand bij een awkward moment: "How 'bout them Packers?"What you forget, you are gonna repeat.
Met ingebouwde verwarming.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die pak ik net uit de kast sukkel![]()
Ja maar waarom woog je dan zo weinigquote:
Dat is bijna net zoveel als mij en ik ben al niet bepaald dik![]()
![]()
Ik ben jaloers!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga ik misschien deze zomer naartoe
Waar in Afrika ga je naartoe?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben maar kwart Nederlands.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inhoudsloos.. daarom mag ik het gros van de Nederlanders ook niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oeganda wordt het dan. Mijn zus gaat als het goed is trouwen daarquote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Waar in Afrika ga je naartoe?![]()
![]()
Jij bent gewoon jaloers op mijn warme oversized hiphop broekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Held nu alquote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben maar kwart Nederlands.
Wat is de rest![]()
![]()
Ik halfquote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben maar kwart Nederlands.Maar mijn andere helft maakt veel goed
Wat is je andere 3kwart?What you forget, you are gonna repeat.
Moooooiquote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oeganda wordt het dan. Mijn zus gaat als het goed is trouwen daar
Ik wil mee
Omdat ik niet snel aan kom, snelle spijsvertering, weet ik veel. Nog 10kg te gaan en ik ben tevredenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar waarom woog je dan zo weinig
Dat is bijna net zoveel als mij en ik ben al niet bepaald dik.
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn warme oversized hiphop broek. Wel op het feit dat die warm is
.
![]()
Anders eten icm sporten is vaak de oplossing dan. Heb je een specialist ingeschakeld?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel aan kom, snelle spijsvertering, weet ik veel. Nog 10kg te gaan en ik ben tevreden.
![]()
Nope.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders eten icm sporten is vaak de oplossing dan. Heb je een specialist ingeschakeld?![]()
Heerlijk warm!!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel op het feit dat die warm is
.
Ik doe hem donderdagnacht wel aan als ik ga slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Indisch, Duits en Frans.quote:Wat is je andere helft?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik halfMaar mijn andere helft maakt veel goed
Wat is je andere 3kwart?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk warm!!
Ik doe hem donderdagnacht wel aan als ik ga slapen![]()
![]()
Fransquote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indisch, Duits en Frans.
[..]
Wat is je andere helft?![]()
![]()
Op FOK! wemelt het toch van de specialistenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders eten icm sporten is vaak de oplossing dan. Heb je een specialist ingeschakeld?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeh, spannend mixjequote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indisch, Duits en Frans.
[..]
Wat is je andere helft?
Brits
Dat doe ik nu. Alleen uitvinden wat krachtvoer is. En een diëtist wilde ik sowieso nog contact mee opnemen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Werkt wss wel
Gewoon krachtvoer + fitnessen. Zit je binnen het jaar op 75 kilo![]()
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar foto's van vrienden enzo zorgen ervoor dat ik wiiiilquote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, lijkt me wel speciaal om mee te maken ja
Nagels..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
kutzooi ik heb geen ruitenkrabbertjeWhat you forget, you are gonna repeat.
Echt hequote:Op maandag 14 januari 2013 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar foto's van vrienden enzo zorgen ervoor dat ik wiiiil
Kost me wel 1000+ euro![]()
![]()
En je zus neemt daar niks van voor haar rekening?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt he
Kost me wel 1000+ euroIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Britsquote:
Je bent wel knapper dan alle vrouwen die ik daar heb gezien, dus dat zal je Nederlandse deel dan wel zijn.Guttegut.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Entschuldigung aber Frankreich ist der Erzfeind!
Wat hebben ze je aangedaan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
CD-hoesjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, daarom kan ik ook nog niet. Maar wat wil ik daar graag een rondreis makenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt he
Kost me wel 1000+ euroZuid Afrika, Zambia, Uganda en Egypte wil ik sowieso zien
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je zus neemt daar niks van voor haar rekening?![]()
Lief bij pap en mam aankloppen dan maar![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brits
Je bent wel knapper dan alle vrouwen die ik daar heb gezien, dus dat zal je Nederlandse deel dan wel zijn.
Ok. Even voor de eerste keer vandaag naar buiten!
*ril!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is wel duur jaquote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik ook nog niet. Maar wat wil ik daar graag een rondreis makenZuid Afrika, Zambia, Uganda en Egypte wil ik sowieso zien
Sowieso zou ik dat willen. Zuid Amerika ook![]()
![]()
Nog steeds sneeuw ter hoogte van Almelo![]()
Ik hoop echt dat er ook sneeuw ligt in A'foort
Hoi Myr.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Myraela het volgende:
Iemand die in het topic over cheese en onion chips praat, nu wil ik ook.
Hoe staat het klussen ervoor?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lijkt me ook mooi, maar Afrika staat op nr1 in mijn lijstjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is wel duur ja
Sowieso zou ik dat willen. Zuid Amerika ook
Ben al wel in California geweest
iets anders plastic. dik stuk karton...desnoods een iets wat je vast kan houden.... alles werkt. zolang het maar niet te hard is zodat het krassen maakt op glasquote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
kutzooi ik heb geen ruitenkrabbertje![]()
![]()
Ja, komt omdat iemand in de trein die zat te eten. Ik wil die nu ookquote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Myraela het volgende:
Iemand die in het topic over cheese en onion chips praat, nu wil ik ook.
Heb het mensen ook wel eens met een onbelangrijk pasje zien doenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
iets anders plastic. dik stuk karton...desnoods een iets wat je vast kan houden.... alles werkt. zolang het maar niet te hard is zodat het krassen maakt op glas
Rondreis door de VS/Canada/Mexico zou ik ook wel willen jaquote:Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi, maar Afrika staat op nr1 in mijn lijstje
Ik ben alleen in New York geweest![]()
![]()
New York trekt me niet zo. Ik denk dat ik daar niet een hele vakantie moet zittenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rondreis door de VS/Canada/Mexico zou ik ook wel willen ja
Ik ben alleen in New York geweest
Mooi daarquote:Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
alle vakanties die ik nog wil gaan doen kan ik niet in 1 adem opnoemen![]()
![]()
niks mis met NY tochquote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rondreis door de VS/Canada/Mexico zou ik ook wel willen ja
Ik ben alleen in New York geweest![]()
![]()
Oost of Lingewijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik heb hier een Nettorama. Rampenwinkel
No star can shine with a broken heart.![]()
Super, volgens mij zijn we zo goed als klaar. Alleen nog de plinten en een nisje schilderen en een kast openbreken tot een open kast. En dan is het puur nog meubels etc. Maar ons katje is nog heel erg bang, kwam midden in de nacht wel ineens knuffelen, maar zit nu weer bang in een kastje.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Myr.
Hoe staat het klussen ervoor?Dus komende tijd maar even rustig in huis.
![]()
Ben je ook in Alcatraz geweest?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi daar
alle vakanties die ik nog wil gaan doen kan ik niet in 1 adem opnoemen
Geldt voor mij ook hoorWil zo ontzettend veel zien.
Was schoolreisjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
New York trekt me niet zo. Ik denk dat ik daar niet een hele vakantie moet zitten![]()
![]()
Geef mij maar een gebied met veel bergen en goede wegen. Daar vermaak ik mij wel met de motor of auto.
![]()
Nice! Wat gingen jullie doen en hoelang?quote:
Ik ben 2 uur eerder wakker dan gisteren
Goeiemorgen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Goed bezig.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super, volgens mij zijn we zo goed als klaar. Alleen nog de plinten en een nisje schilderen en een kast openbreken tot een open kast. En dan is het puur nog meubels etc. Maar ons katje is nog heel erg bang, kwam midden in de nacht wel ineens knuffelen, maar zit nu weer bang in een kastje.Dus komende tijd maar even rustig in huis.
Arm katje.
Gezamenlijk hebben we wat musea bezocht, de bekende plekken en bezienswaardigheden uiteraard. Stad een beetje verkennen. Paar nachten uitgaan. Heb er nog een Canadees aan de haak geslagenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Wat gingen jullie doen en hoelang?
Duurde al bij al zes dagen. Op zich wel heel leuk natuurlijk, alleen ben je wel enigszins beperkt omdat het een schoolreisje is dus.
Zou best nog wel eens terug willen hoor![]()
![]()
Netjes!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben 2 uur eerder wakker dan gisteren
Goeiemorgen![]()
![]()
Dank jequote:
Als ik nou ook eens nuttig van de dag gebruik zou gaan maken was het helemaal goed. Hoewel chatten ook wel een "nuttige" dagbesteding is
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik heb al een berg was gestreken vanmorgen vroegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je
Als ik nou ook eens nuttig van de dag gebruik zou gaan maken was het helemaal goed. Hoewel chatten ook wel een "nuttige" dagbesteding is![]()
![]()
Ahja, leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gezamenlijk hebben we wat musea bezocht, de bekende plekken en bezienswaardigheden uiteraard. Stad een beetje verkennen. Paar nachten uitgaan. Heb er nog een Canadees aan de haak geslagen
Duurde al bij al zes dagen. Op zich wel heel leuk natuurlijk, alleen ben je wel enigszins beperkt omdat het een schoolreisje is dus.
Zou best nog wel eens terug willen hoor
Het enige dat mij trekt aan NY is dat ik de drukte wel eens wil zien waar ze het altijd over hebben, en ground zero. Verder.. mwa
Ik weet serieus niet in welke wijk ik woonquote:![]()
Daar bij politiebureau
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, om daar nu voor naar NY te gaan hequote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahja, leuk!
Het enige dat mij trekt aan NY is dat ik de drukte wel eens wil zien waar ze het altijd over hebben, en ground zero. Verder.. mwa![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, om daar nu voor naar NY te gaan he
Staat bij mij ook niet hoog op het lijstje, maar als het toevallig zo zou uitkomen..quote:
Zijn eerst andere delen van de wereld die ik nog véééél liever wil zien![]()
![]()
NYC was leuk om te bezoeken toen het WTC er nog stond. Het uitzicht dat je vanaf het dak van de zuidtoren had...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahja, leuk!
Het enige dat mij trekt aan NY is dat ik de drukte wel eens wil zien waar ze het altijd over hebben, en ground zero. Verder.. mwa
Ik zou er nu ook niet gauw meer naar toe gaan. Zou niet te vergelijken zijn met 12 jaar geleden
Nee ik heb veels te weinig gezien daar, ben naar Vegas gegaan en heb de Dam niet eens bekeken.... ik moet ook zeker een keer terugquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je ook in Alcatraz geweest?
Geldt voor mij ook hoorWil zo ontzettend veel zien.
![]()
![]()
Precies!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Staat bij mij ook niet hoog op het lijstje, maar als het toevallig zo zou uitkomen..
Zijn eerst andere delen van de wereld die ik nog véééél liever wil zien
Je MOET naar Alcatraz!!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb veels te weinig gezien daar, ben naar Vegas gegaan en heb de Dam niet eens bekeken.... ik moet ook zeker een keer terugWhat you forget, you are gonna repeat.
hoef je niet eens ver voor.... Luxemburg!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Geef mij maar een gebied met veel bergen en goede wegen. Daar vermaak ik mij wel met de motor of auto.
zuid frankrijk is erg mooi en de wegen daar zijn goed![]()
![]()
Ik word al dolgelukkig als ik een weekendje Amsterdam kan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaquote:Op maandag 14 januari 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De Grand Canyon moet ik ook nog zien![]()
![]()
Daar word ik ongelukkig vanquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word al dolgelukkig als ik een weekendje Amsterdam kan doen![]()
![]()
Ik kan en ga voorlopig ook niet op vakantie hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word al dolgelukkig als ik een weekendje Amsterdam kan doen
ja want het uitzicht van het Empire is natuurlijk niet bijzonderquote:Op maandag 14 januari 2013 11:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
NYC was leuk om te bezoeken toen het WTC er nog stond. Het uitzicht dat je vanaf het dak van de zuidtoren had...
Ik zou er nu ook niet gauw meer naar toe gaan. Zou niet te vergelijken zijn met 12 jaar geleden![]()
![]()
Mijn laatste vakantie was 14 jaar geleden naar zuid-Limburgquote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan en ga voorlopig ook niet op vakantie hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben ik afgelopen jaar 3 dagen geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
hoef je niet eens ver voor.... Luxemburg!
zuid frankrijk is erg mooi en de wegen daar zijn goedMan, dat rijdt lekker
![]()
![]()
Toen was ik 8quote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was 14 jaar geleden naar zuid-Limburg
Al moet het uitzicht van Rockefeller Center nog mooier zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja want het uitzicht van het Empire is natuurlijk niet bijzonder![]()
Toen was ik 19quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja die bv.. ook niet gezienquote:Op maandag 14 januari 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De Grand Canyon moet ik ook nog zien
ik was om de hoek....![]()
![]()
Ik voel mij oudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, daar heb ik nooit bovenop gestaan. Maar kan je daar op een panoramadak staan, 410 meter boven straatniveau, 360 graden rondkijkend over heel New York? Sowieso is het voor mij gewoon nogal dubbel omdat ik eind juli 2001 op het WTC stond.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja want het uitzicht van het Empire is natuurlijk niet bijzonderWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Heb jij mn pm gehad?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik nooit bovenop gestaan. Maar kan je daar op een panoramadak staan, 410 meter boven straatniveau, 360 graden rondkijkend over heel New York? Sowieso is het voor mij gewoon nogal dubbel omdat ik eind juli 2001 op het WTC stond.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja want dan zie je het empirequote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Al moet het uitzicht van Rockefeller Center nog mooier zijn![]()
![]()
Uhuhquote:
Ik zat echt aan de kust. SF en omstreken. Dus ook niet geweest. Wel in de stille oceaan gezwommenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja die bv.. ook niet gezien
ik was om de hoek....
Fijn dan ben ik dus 50 jaar ouderquote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn dan ben ik dus 50 jaar ouder![]()
En ik maar denken dat Vin je weer jong liet voelen.What you forget, you are gonna repeat.
370 meter. ik denk niet dat je die 40 metertjes zal missenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik nooit bovenop gestaan. Maar kan je daar op een panoramadak staan, 410 meter boven straatniveau, 360 graden rondkijkend over heel New York? Sowieso is het voor mij gewoon nogal dubbel omdat ik eind juli 2001 op het WTC stond.![]()
![]()
Blegh, straks een uur fietsen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat Vin je weer jong liet voelen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Rollator nodig? Of zal ik je roltoel even komen duwenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn dan ben ik dus 50 jaar ouder
Dat heb ik dan weer wel gedaan!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat echt aan de kust. SF en omstreken. Dus ook niet geweest. Wel in de stille oceaan gezwommen![]()
![]()
Dan doen wij dat wel donderdag, goed?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Rollator aubquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Rollator nodig? Of zal ik je roltoel even komen duwen
[b]AirwiN schreef [/b]
Yeahquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan doen wij dat wel donderdag, goed?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk niet dat het alleen het uitzicht en de hoogte is he. Gewoon het idee dat ik op een toren heb gestaan die er anderhalve maand later niet meer was staat me tegen om opnieuw naar New York te gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
370 meter. ik denk niet dat je die 40 metertjes zal missenWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Dan mogen de mannen zeker elkaar gaan vermakenquote:
Bang dat als je weer op een toren gaat staan, die er dan ook een maand later niet meer is?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen het uitzicht en de hoogte is he. Gewoon het idee dat ik op een toren heb gestaan die er anderhalve maand later niet meer was staat me tegen om opnieuw naar New York te gaan.What you forget, you are gonna repeat.
Wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
als je stef uitnodigt dan voel je je zondag echt een fosiel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kwam nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie mogen wel kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan mogen de mannen zeker elkaar gaan vermaken
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar je mag echt niet hard bijten hoorquote:
Dat ken ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bijt niet hard!!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je mag echt niet hard bijten hoor
LoLa stelt dr eigen aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan stuur ik jou toch ook de PMquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hard genoeg.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bijt niet hard!!
LoLa stelt dr eigen aan![]()
Want ik ben een breekbaar meisje en huil zoquote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bijt niet hard!!
LoLa stelt dr eigen aan
Dat is andersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan geef ik lief een kusjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want ik ben een breekbaar meisje en huil zo
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een hele hoge pijngrens ja...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bijt niet hard!!
LoLa stelt dr eigen aan![]()
![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bang dat als je weer op een toren gaat staan, die er dan ook een maand later niet meer is?Hoewel ik er wel een handje van heb om op de verkeerde plaatsen te zijn. In 2009 was ik bijvoorbeeld op het bewuste kruispunt in Apeldoorn op koninginnedag
Het is gewoon meer de herinnering aan die torens die me weerhoudt. Ben soms een beetje vaag gevoelsmens
Er zit hier iemand opeens een of ander debiel dansje te doen op de bankquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit hier iemand opeens een of ander debiel dansje te doen op de bank![]()
![]()
Mama's kusjes werken altijd hequote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan geef ik lief een kusje
Ik pik tenminste geen dekens in als het -5 vriestquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Magisch dit datquote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mama's kusjes werken altijd he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit hier iemand opeens een of ander debiel dansje te doen op de bank
Dat zeg ikquote:![]()
![]()
Mag 'ie wel opschieten. Tussen Apeldoorn en Deventer sneeuwde het nog..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit hier iemand opeens een of ander debiel dansje te doen op de bank
Ik heb geen thermometerquote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pik tenminste geen dekens in als het -5 vriest. En je was gewoon warm
![]()
![]()
HET drankspel.quote:dat klinkt stomquote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof spel wel
Ik heb nico notenkraker
en waarom kijk ik er niet van op dat jij dat hebt![]()
![]()
De vraag is welke kant de wind op staatquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag 'ie wel opschieten. Tussen Apeldoorn en Deventer sneeuwde het nog...
![]()
Ik hoop dat ie ergens strand door de sneeuwquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag 'ie wel opschieten. Tussen Apeldoorn en Deventer sneeuwde het nog..
Je bent gewoon een soort necrofielquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen thermometer. En je was gewoon warm
Sorry, ken ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
HET drankspel.
[..]
dat klinkt stom
en waarom kijk ik er niet van op dat jij dat hebt
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavond sneeuwt het in heel Nederland las ik net op het nieuws. Dus ja...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is welke kant de wind op staat.
En dan heb ik mn deken helemaal voor mij alleenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond sneeuwt het in heel Nederland las ik net op het nieuws. Dus ja...![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Haterquote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ergens strand door de sneeuw
[..]
Je bent gewoon een soort necrofiel
[..]
Sorry, ken ik niet
En heul niet![]()
![]()
Misschien om dat ik kinderen heb...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
dat klinkt stom
en waarom kijk ik er niet van op dat jij dat hebt![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
volgens mij vanaf zuidoost naar noordwestquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is welke kant de wind op staat.
de kou in ieder geval.. dus euhm ja de wind dan ook vast![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond sneeuwt het in heel Nederland las ik net op het nieuws. Dus ja.... Maar dan hoef ik de deur niet uit
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: