SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Viiiiin.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor·uit (bijwoord)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
1 vooraf, van tevoren
2 verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3 naar voren: borst vooruit!
¶ vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar![]()
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
voor·uit (bijwoord)
1
vooraf, van tevoren
2
verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3
naar voren: borst vooruit!
¶
vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar.
![]()
Een zeer terechte begroeting naar jou toequote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pics van de sneeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.![]()
Hai!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets![]()
![]()
Hoi jijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoi twi(nkel)quote:
Ik zit in de trein, dat gaat 'm niet worden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.En sneeuw
Ik zei "Moggequote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets" tegen jou
.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zeer terechte begroeting naar jou toe![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 14 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi iedereen die nu binnenkomt
ik denk dat ik nog ff snel boodschappen ga doen voordat het gaat sneeuwen hiero
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het was koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles goed las ik alFijn!
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hier valt t mee... temp stond op -6.6 toen ik van huis ging.quote:
Maar geen wind (in tegenstelling tot gisteren), en dat helpt een hoop.NIEUW: Foto's!![]()
Fuck Yeahquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond heb je het deken weer voor jezelf.
De boel is dichtgevroren!!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijkquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?quote:
a) Ook een tosti
b) Toch een broodje pindakaas
c) Pakt alles uit mijn handen en gooit me op bed voor kei harde neuckseqs.
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.![]()
Maar dat valt vast wel weer gewoon open te smelten.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck Yeah
[..]
De boel is dichtgevroren!!What you forget, you are gonna repeat.
Dat is fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijk
Valt mee.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: