SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Viiiiin.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor·uit (bijwoord)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
1 vooraf, van tevoren
2 verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3 naar voren: borst vooruit!
¶ vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar![]()
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
voor·uit (bijwoord)
1
vooraf, van tevoren
2
verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3
naar voren: borst vooruit!
¶
vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar.
![]()
Een zeer terechte begroeting naar jou toequote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pics van de sneeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.![]()
Hai!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets![]()
![]()
Hoi jijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoi twi(nkel)quote:
Ik zit in de trein, dat gaat 'm niet worden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.En sneeuw
Ik zei "Moggequote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets" tegen jou
.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zeer terechte begroeting naar jou toe![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 14 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi iedereen die nu binnenkomt
ik denk dat ik nog ff snel boodschappen ga doen voordat het gaat sneeuwen hiero
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het was koudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles goed las ik alFijn!
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hier valt t mee... temp stond op -6.6 toen ik van huis ging.quote:
Maar geen wind (in tegenstelling tot gisteren), en dat helpt een hoop.NIEUW: Foto's!![]()
Fuck Yeahquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond heb je het deken weer voor jezelf.
De boel is dichtgevroren!!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, goedmaakseks, krijg je het gelijk warm van. Hup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijkquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?quote:
a) Ook een tosti
b) Toch een broodje pindakaas
c) Pakt alles uit mijn handen en gooit me op bed voor kei harde neuckseqs.
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.![]()
Maar dat valt vast wel weer gewoon open te smelten.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck Yeah
[..]
De boel is dichtgevroren!!What you forget, you are gonna repeat.
Dat is fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na omstandigheden goed. Erg goed eigenlijk
Valt mee.quote:
Jouw vakanties zitten er ook weer op inmiddels?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik vind het ook niet echt koud buiten. Kwestie van goed aankleden.What you forget, you are gonna repeat.
Nietquote:![]()
gisteravond van de laatste thuisgekomenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jouw vakanties zitten er ook weer op inmiddels?en vandaag weer om 7 uur opstaan en heb al 1,5 uur gestudeerd
Helemaal mee eens, maar zo kun je elke weerssituatie goedpratenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het ook niet echt koud buiten. Kwestie van goed aankleden.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wauw! Goed bezig!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet![]()
[..]
gisteravond van de laatste thuisgekomenen vandaag weer om 7 uur opstaan en heb al 1,5 uur gestudeerd
Hoe was je laatste vakantie?What you forget, you are gonna repeat.
Ik zeik sowieso niet snel over het weer. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar zo kun je elke weerssituatie goedpratenWhat you forget, you are gonna repeat.
c)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
Mocht ik nu bij toeval een tosti maken. En jij hebt de volgende opties, wat kies je?
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.![]()
tof! wezen skiën en naar het ijshockey geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw! Goed bezig!
Hoe was je laatste vakantie?
Ik moet wel naar buitenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon niet naar buiten gaan met dit weer. Krijg je het ook niet koud
[b]AirwiN schreef [/b]
dquote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
a) Ook een tosti
d) Pakt alles uit mijn handen en maakt een tosti voor mij.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeik sowieso niet snel over het weer. Dus dat scheelt.![]()
Dat is ook een oplossingNIEUW: Foto's!![]()
Een hele week lang alleen dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tof! wezen skiën en naar het ijshockey geweest
Hij is bang voor twiquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij kiest D in de hoop dat het dan C wordt natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij moet op zeker naar buiten vandaag jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..quote:What you forget, you are gonna repeat.
ik kwam aan op woensdagavond dus ik had donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag ochtend. Dus jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hele week lang alleen dat?Ik wou ook naar het voetbal, maar helaas waren we te laat terug
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet op zeker naar buiten vandaag ja.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij kiest D in de hoop dat het dan C wordt natuurlijk
Zo zijn de meeste Nederlanders.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..![]()
Dan hadden we nu volop zon gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..![]()
![]()
Ah, oke!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kwam aan op woensdagavond dus ik had donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag ochtend. Dus jaIk wou ook naar het voetbal, maar helaas waren we te laat terug
Wel leuk gehad?What you forget, you are gonna repeat.
"Wat kwalificeert mij als echte man?"
Antwoord:"Dat je zo oud bent."
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef twi het volgende:
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom mag ik de meeste Nederlanders ook niet..quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hadden we nu volop zon gehad![]()
![]()
Waar zie jij volop zon?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom zeiken, want oplossen kan niet. Copingsmechanisme, heb ik gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat sowieso onzin hoor. Mensen die zeiken over het weer. Het is niet alsof er iets veranderd als je klaagt..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Helaas moet je het er maar mee doenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom mag ik de meeste Nederlanders ook niet...
![]()
Of juist niet, 'want dat is te warm.'quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan hadden we nu volop zon gehad
Het is nooit goed
Die anderhalve straalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Hier ook een blauwe lucht en zon.quote:
Zal vanavond als ik naar huis fiets wel sneeuwen
NIEUW: Foto's!![]()
Mja, kou zelf maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is er hier. Maar of het dan ook warm is ...![]()
De hele dag grijze lucht vind ik veel erger![]()
![]()
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas moet je het er maar mee doen.
hier sneeuwlucht maar wel zon.
OW ja ik ging boodschappen doen!
Toedels![]()
Ik had er twee tubes wasabi tussen gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef twi het volgende:
Nou, dat wordt dus gewoon optie a) en mezelf omdraaien tot ze klaar zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik doe meequote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.![]()
![]()
Ik heb om 1 uur een afspraak dus ben rond half 3 weer thuis. Dan mag het wel gaan sneeuwen van mijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht en zon.
Zal vanavond als ik naar huis fiets wel sneeuwen
Het duurt nog wel even voor ik het eindelijk warm krijgquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Deprimerendquote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, kou zelf maakt me niet zoveel uit![]()
De hele dag grijze lucht vind ik veel ergerDat betwijfel ik, want het blijven Nederlanders.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Verandering begint bij jezelf. Ik zeik niet over het weer en iemand die dat wel doet trap ik met argumenten onderuit. Dan komen we er wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: